Kiedy poznaję nowych ludzi, czy to online, czy twarzą w twarz, często dostaję wariację na to samo pytanie.
Co trzeba zrobić, aby mój biznes naprawdę odniósł sukces?
Co musi w to wejść? Jakich poświęceń potrzebujemy? Co to za magiczny sekretny składnik?
Wiem, że myślisz, że powiem: “nie ma magicznego sekretnego składnika.”
Ale jest.
Jeśli chcesz mieć fantastyczny biznes-taki, który zarabia dużo pieniędzy, ma naprawdę fajnych klientów i sprawia, że Twoje życie jest lepsze niż gorsze-potrzebujesz mojego specjalnego sekretu.
Musisz dać mu trochę G. A. S.
Co To jest G. A. S.?
To oznacza (mam nadzieję, że wybaczysz prostemu językowi) gówno mnie to obchodzi.
Żeby mieć dobry interes, musisz się tym przejmować. Dużo.
Musisz dbać o jakość. Musisz dbać o publiczność. Musisz dbać o to, co robisz i jak to robisz. Musisz dbać o swoich pracowników i dostawców.
Jeśli będziesz miał małą G. A. S., będziesz miał dobry interes.
Jeśli masz dużo G. A. S., będziesz miał świetny interes. Dzięki G. A. S będziesz mógł wziąć wszystko, czego nauczysz się na temat marketingu, operacji biznesowych, wydajności i produktywności-i turbodoładować to wszystko.
G. A. S.-wzmocniona Edukacja marketingowa
Kiedy siadam, aby nauczyć ludzi (takich jak ty), jak mogą znaleźć więcej klientów online, upewniam się, że mam dużo G. A. S. w zbiorniku.
Część, która jest dla mnie zabawna, to kiedy ty wyrzuć to z parku.
Wiem, że marketing nie jest jakimś specjalnym talentem, z którym się urodziłeś. To zbiór zasad, których możesz się nauczyć. Nauczyłem się ich i Ty też możesz.
Jeśli chcesz wzmocnić swoje umiejętności pisania w praktyczny i skuteczny sposób, pozwól nam poprowadzić Cię do najlepszych zasobów na Copyblogger.
Ponieważ kiedy otrzymasz dokładne właściwe informacje, możesz natychmiast rozpocząć grę jako pisarz treści. I to właśnie da ci pożądane rezultaty.
Subskrybuj Copyblogger już dziś, aby otrzymywać najnowsze informacje o praktycznym, nowoczesnym content marketingu — co tydzień
Słowo pisane napędza sieć. Zawsze tak było i zawsze będzie.
Nawet jeśli pracujesz z dźwiękiem lub wideo, właściwe słowa są nadal tym, co robi różnicę.
- Słowa napędzają zaangażowanie.
- Słowa napędzają doświadczenie klienta.
- Słowa napędzają sprzedaż, wzrost i zysk.
A jeśli chcesz opanować sztukę używania słów do napędzania wyników biznesowych, trafiłeś w idealne miejsce — Copyblogger pomógł przyspieszyć kariery pisarzy takich jak ty od 2006 roku.