To ironia, prawda?
Bootstrapping, doświadczeni technologicznie przedsiębiorcy używają blogów jako ultra-tanich narzędzi do bezpłatnej promocji zamiast budżetu reklamowego, często z wielkim sukcesem.
Tymczasem istniejące firmy uważnie przyglądają się tej “całej sprawie blogowania”, próbując ustalić, czy jest to opłacalny zwrot z inwestycji, który uzupełnia ich obecny marketing.
Jeśli tylko-jak czekolada i masło orzechowe – moglibyśmy zebrać te dwie grupy razem, co?
Inteligentna strategia blogowania może znacznie zwiększyć losy uznanej małej firmy, a nawet pozwolić na wyeliminowanie wielu tradycyjnych metod reklamowych.
A inteligentny przedsiębiorca, który zaczyna od niedrogiej promocji online, powinien reinwestować początkowe przychody w metody o wysokim ROI, które stymulują szybki wzrost.
Kluczem do skutecznej reklamy online jest złożenie oferty i nawiązanie relacji w tym samym czasie. Możesz być zaskoczony, gdy dowiesz się, że niektóre produkty są tworzone, a niektóre usługi wykonywane żeby wyrównać rachunki na koszt nabycia Abonenta.
Dlaczego? Bo pieniądze są na liście.
Innymi słowy, relacja Abonenta jest o wiele ważniejsza niż jednorazowa sprzedaż.
Moje następne dwa posty będą szybkim wstępem na kilka sposobów, z których możesz skorzystać, koncentrując się na zakupie Abonenta oraz sprzedaż. Najpierw przyjrzymy się reklamom pay per click, które działają, a następnie technice pozyskiwania subskrybentów zwanej Ko-rejestracją, z którą możesz nie być zaznajomiony.
Jeśli podobał Ci się ten post, zapisz się już dziś aby uzyskać bezpłatne aktualizacje przez e-mail lub RSS.