Skopiuj to podejście “gotowe na Oscara”, aby zwiększyć swoją siłę gwiazdy mediów społecznościowych

Widziałeś wczoraj rozdanie Oscarów? Ja też nie. tl; dw.

Ale jak większość ludzi z kontami w mediach społecznościowych, widziałem rozmowy na ten temat tamtej nocy i następnego dnia.

I kto był ulubieńcem tego roku, pośród zwyczajowych żmudnych przemówień akceptacyjnych i niezręcznych momentów emcee?

Laureatka najlepszej aktorki Jennifer Lawrence była również nieformalną laureatką tegorocznej nagrody “adorable celebrity”, za potknięcie się po schodach.

To, co sprawiło, że zadziałało, to sposób, w jaki poradziła sobie z tym, zarówno bezpośrednio po, jak i w wywiadach medialnych, które nastąpiły później. Zaczynając od tego, że w ogóle się tym nie “zajmowała”.

Oto kilka cytatów:

Reporter: Upadek w drodze na scenę … co się stało?

Lawrence: Jak to co się stało? Spójrz na moją sukienkę. próbowałam wejść na górę w tej sukience. Tak było.

Reporter: Co ci przyszło do głowy?

Lawrence: Co przyszło mi do głowy, kiedy upadłem? Złe słowo, którego nie mogę powiedzieć. (pauza) zaczyna się od F.

Reporter: Jak przebiegał dzisiejszy proces przygotowania [do Oscarów]?

Lawrence: Nie wiem, obudziłam się i przymierzałam sukienkę, i dzięki Bogu pasowała. A potem wziąłem prysznic. (wyraz dezorientacji przy przypadkowości tego pytania) potem zrobiłam sobie fryzurę i makijaż, a potem poszłam na Oscary.

Jeśli chcesz, możesz zobaczyć film z wywiadu, klikając Graj poniżej. Jak widać z podglądu, mimika Lawrence ‘ a odgrywa ważną rolę.

Nie widzisz filmu? Kliknij tutaj, aby obejrzeć go na YouTube.

Ta młoda kobieta nie jest wytworem niczyjej maszyny PR

Szkolenie medialne w dowodach? Niewiele.

Polerowane, wykonane odgłosy w odpowiedzi na głupie, przewidywalne pytania? Brak

Oczekiwana jasna, błyszcząca maska, którą nosi większość gwiazd? Nie tutaj.

Zadano jej kilka głupich pytań i udzieliła szczerych, głupich odpowiedzi.

Istnieje kilka kroków, które możesz skopiować tutaj, aby przenieść się do własnej sieci mediów społecznościowych … i zacząć go używać, aby faktycznie przenieść swój marketing i swoją firmę do przodu.

Krok pierwszy wykonaj kawał dobrej roboty. Kobieta nie dostała Oscara za potykanie się po schodach, zdobyła go za doskonalenie się w swoim rzemiośle w filmie Srebrne Podszewki Playbook.

Krok drugi pogódź się z tym. Jeśli prawdziwa hollywoodzka gwiazda filmowa może przestać traktować siebie tak poważnie, ty też możesz.

Nie musisz wychodzić z drogi, aby być wrakiem pociągu, ale nie musisz też udawać jakiejś mitycznej idealnej osoby, która ma swój czyn całkowicie razem.

Aby być skutecznym wydawcą stron internetowych, pomaga być człowiekiem

Prawdziwe gwiazdy muszą odpowiadać na głupie pytania w wywiadach w czasopismach i telewizji. Dlaczego? Bo to pomaga zwiększyć ich widownię. Kiedy widzowie czują, że znają aktora, będą mieli okazję zobaczyć projekty, w które aktor jest zaangażowany.

To działa tak samo dla Ciebie i dla mnie, ale zamiast paparazzi mamy konta w mediach społecznościowych. (Jest to, zaufaj mi, jedna z niewielu zalet bycia sławnym w Internecie w porównaniu z prawdziwym rodzajem sławy.)

Wydawcy treści spędzają czas w mediach społecznościowych z tego samego powodu, dla którego aktorzy chodzą na junkety prasowe-to buduje nasze relacje z publicznością. Pozwala ludziom zrozumieć, kim jesteśmy.

A kto wyróżnia się w grze społecznościowej?

Ludzie, którzy wykonują doskonałą pracę (niezależnie od tego, jaka jest Twoja dziedzina), ale nie zakładają fałszywych, sztywnych person, które uważają za “profesjonalne”.”

Cytuję Paul Newman,

Zawsze traktuj pracę poważnie. Nigdy nie traktuj siebie poważnie.

Bądź człowiekiem. Przestań się tak starać być fajna, mądra lub imponująca.

Twoja mama miała rację. Bycie sobą jest o wiele fajniejsze, mądrzejsze i bardziej imponujące.

Total
0
Shares
Related Posts

Psychologia Cen

Jeśli prowadzisz firmę lub zespół marketingowy, prawdopodobnie koncentrujesz się na trzech kluczowych metrykach: koszcie, przychodach i zysku (lub…