Przewodnik dla początkujących do marketingu Online

Najbardziej obszerne i kompleksowe wprowadzenie do marketingu online, które znajdziesz wszędzie.

  • Dlaczego napisaliśmy ten przewodnik? Marketing internetowy porusza się z prędkością światła. Aby nadążyć, potrzebujesz silnego fundamentu z osądem, aby myśleć krytycznie, działać niezależnie i być bezlitośnie kreatywnym. Dlatego napisaliśmy ten przewodnik – aby dać ci siłę, dzięki której możesz utrzymać przewagę w agresywnej branży.Istnieje wiele przewodników po marketingu. Od podręczników do samouczków wideo online, naprawdę możesz wybrać. Ale czuliśmy, że czegoś brakuje — przewodnika, który naprawdę zaczyna się od początku, aby wyposażyć już inteligentnych specjalistów w zdrową równowagę doradztwa strategicznego i taktycznego. Przewodnik dla początkujących do marketingu Online zamyka tę lukę.
  • Dla kogo jest ten przewodnik? Napisaliśmy ten przewodnik dla publiczności początkujących marketerów, doświadczonych przedsiębiorców i właścicieli małych firm, kandydatów na średniego szczebla i menedżerów marketingu, którzy potrzebują zasobów do szkolenia swoich bezpośrednich raportów. Przede wszystkim chcemy, abyś odszedł od tego przewodnika, mając pewność co do swojej strategii marketingowej.
  • Ile z tego przewodnika powinieneś przeczytać? Ten przewodnik jest przeznaczony do czytania od deski do deski. Każdy nowy przewodnik opiera się na poprzednim. Główną ideą, którą chcemy wzmocnić, jest to, że marketing powinien być oceniany holistycznie. To, co musisz zrobić, to pod względem RAM i systemów rozwoju, w przeciwieństwie do kampanii. Czytanie tego przewodnika Od początku do końca pomoże Ci połączyć wiele ruchomych części marketingu z Twoim celem całościowym, jakim jest zwrot z inwestycji.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

1. Skup się laserem na swoich klientach

Twoi klienci, potencjalni klienci i partnerzy są siłą napędową Twojej firmy. Musisz zbudować swoją strategię marketingową wokół nich. Krok 1 marketingu polega na zrozumieniu, czego chcą twoi klienci, co może być wyzwaniem, gdy masz do czynienia z tak różnorodną publicznością. Ten przewodnik przeprowadzi Cię przez (1) proces budowania więzi osobistych na skalę i (2) tworzenie propozycji wartości dla klientów, które wracają do zwrotu z inwestycji dla Twojej firmy. Rozpocznij

2. Zbuduj Swoją Platformę Marketingową

Przeciętni marketerzy myślą w kategoriach kampanii. Wielcy marketerzy myślą w kategoriach RAM wzrostu. Dowiedz się, jak umieścić swoją strategię marketingową w zrównoważonym silniku przychodów z tytułu zwrotu z inwestycji dla Twojej marki. Minęły czasy płytkiego brandingu. Wykorzystaj wskaźniki, aby zbudować solidny strumień przychodów. Rozpocznij

3. Rozwiń historię swojej marki

Kiedy ludzie wydają pieniądze, myślą racjonalnie i emocjonalnie. Najskuteczniejsze ramy marketingowe przemawiają do obu stron. Opowiadanie historii jest jednym z najpotężniejszych narzędzi, które Twoja firma może wykorzystać do budowania kontaktów z klientami. Ten przewodnik przeprowadzi Cię przez mechanikę kultywowania historii Twojej firmy. Rozpocznij

4. Get ‘ Em to Your Site: podstawy pozyskiwania ruchu

Możesz mieć najbardziej niesamowity sklep internetowy, blog lub produkt na świecie, ale jeśli nie otrzymujesz ruchu, strategia rozwoju Twojej firmy spadnie na płasko. Ten post przeprowadzi Cię przez niektóre z najczęstszych darmowych i płatnych RAM pozyskiwania ruchu w celu przyciągnięcia odwiedzających do twojej witryny. Rozpocznij

5. Get the hydraulic Right: podstawy optymalizacji konwersji

Pozyskiwanie ruchu to tylko połowa równania marketingowego. Musisz zainwestować czas w budowanie strategii napędzania sprzedaży. Optymalizacja konwersji to praktyka (1) przekształcanie odwiedzających po raz pierwszy w klientów i (2) przekształcanie klientów po raz pierwszy w powtarzających się kupujących. Ten post nauczy Cię, jak. Rozpocznij

6. Budowanie więzi odbiorców z content marketingiem

Content marketing to coś więcej niż tylko blogowanie. Po poprawnym wykonaniu treści, w tym artykułów, przewodników (jak ten) webinaria, filmy, a nawet podpisy e-mail mogą być potężnymi czynnikami wzrostu Twojej firmy. Skoncentruj się na budowaniu zaufania i produkcji niesamowitej jakości. A przede wszystkim upewnij się, że rejestrujesz właściwe dane. Twórz zawartość, aby wygenerować zwrot z inwestycji. Zmierz właściwe wyniki. Ten przewodnik nauczy Cię, jak. Rozpocznij

7. Znajdź klientów z płatną reklamą kanałową

Płatny marketing kanałów to coś, z czym prawdopodobnie spotkałeś się w jakiejś formie. Inne nazwy na ten temat to marketing w wyszukiwarkach (SEM), reklama w Internecie, czyli pay-per-click PPC) marketing. Bardzo często marketerzy używają tych terminów zamiennie, aby opisać tę samą koncepcję-ruch kupowany za pośrednictwem reklam online. Marketerzy często unikają tej techniki, ponieważ kosztuje. Ta perspektywa postawi cię w znaczącej niekorzystnej sytuacji. Często zdarza się, że firmy prowadzą kampanie PPC z nieograniczonym budżetem. Dlaczego? Bo i tak powinieneś generować zwrot z inwestycji. Ten post omawia podstawy tego, jak. Rozpocznij

8. Wzmocnij połączenia 1: 1 Z E-mail marketingiem

E-mail marketing ma zły rap. Dlaczego? Ponieważ w większości przypadków jest to spam. Po prawidłowym wykonaniu e-mail marketing może być niezwykle potężny. Sztuczka polega na tym, aby priorytet relacji międzyludzkiej był wyższy niż sprzedaż. Automatyzacja równowagi z indywidualnym podejściem. Ten post nauczy Cię, jak. Rozpocznij

9. Prowadź Przyrostową Sprzedaż Poprzez Marketing Afiliacyjny

Trudno uwierzyć, że Internet ma już wiele dziesięcioleci. Affiliate marketing istnieje od najwcześniejszych dni marketingu online. Jest to świetne rozwiązanie dla firm, które mają awersję do ryzyka lub nie mają budżetu na początkowe koszty marketingowe. Skorzystaj z marketingu afiliacyjnego, aby zbudować nowy strumień przychodów dla swojego biznesu ecommerce lub B2B. Rozpocznij

10. Daj się znaleźć z SEO

Wyszukiwarki są potężnym kanałem do łączenia się z nowymi odbiorcami. Firmy takie jak Google i Bing starają się łączyć swoich klientów z jak najlepszym doświadczeniem użytkownika. Pierwszym krokiem silnej strategii SEO jest upewnienie się, że zawartość twojej witryny i produkty są najlepsze, jakie mogą być. Krok 2 to przekazanie informacji o doświadczeniu użytkownika wyszukiwarkom, aby znaleźć się we właściwym miejscu. SEO jest konkurencyjny i ma reputację czarnej sztuki. Oto jak zacząć we właściwy sposób. Rozpocznij

11. Daj znać Z PR

Uruchomiłeś niesamowity produkt lub usługę. Co teraz? Musisz to rozgłaszać. Dobrze zrobiony dobry PR może być o wiele skuteczniejszy i tańszy niż reklama. Niezależnie od tego, czy chcesz zatrudnić fantazyjną agencję, czy niesamowitego konsultanta, upewnij się, że wiesz, co robisz i jakiego rodzaju zwrot z inwestycji możesz się spodziewać. Relacje są sercem i duszą PR. Ten przewodnik nauczy Cię, jak ignorować hałas i skupić się na materialnych, wymiernych wynikach. Rozpocznij

12. Uruchom Swoją Strategię Społeczną

Twoja strategia w mediach społecznościowych to coś więcej niż tylko profil na Facebooku lub kanał na Twitterze. Po prawidłowym wykonaniu media społecznościowe są potężnym mechanizmem zaangażowania klientów i sterownikiem ruchu internetowego. Łatwo dać się wciągnąć w szum i stworzyć profile na każdej stronie społecznościowej. To złe podejście. Zamiast tego powinieneś skupić się na kilku kluczowych kanałach, w których Twoja marka najprawdopodobniej dotrze do kluczowych klientów i potencjalnych klientów. Ten post nauczy Cię, jak podjąć decyzję. Rozpocznij

13. Szybka notka na komórkę

Większość firm nie jest zoptymalizowana pod kątem mobilnej sieci, co stanowi problem. Działamy w świecie wieloplatformowym. Smartfony i Tablety przejmują kontrolę. Jeśli nie optymalizujesz witryny pod kątem użytkowników mobilnych, prawdopodobnie tracisz pieniądze. Dowiedz się, jak stworzyć mobilne podejście oparte na danych. Ten przewodnik pomoże Ci nauczyć się podstaw. Rozpocznij

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts