Podsumowanie Copybloggera Johnny ‘ ego: tydzień 26 kwietnia 2010

Czasami siadam, aby napisać wprowadzenie do tych cotygodniowych podsumowań i spróbuję wymyślić jakiś zabawny sposób, aby opisać, dlaczego ty lub ja mogliśmy nie widzieć postów w tym tygodniu.

W tym tygodniu jednak nie muszę spróbuj znaleźć powód, bo gorączkowo uruchamiałem mój Kwestionuj Zasady oczywiście. Premiera kończy się jednak dziś wieczorem, a to jest bardzo dobre, ponieważ brak snu powoduje, że wszędzie widzę gnomy, a moja żona staje się coraz bardziej zaniepokojona za każdym razem, gdy idę gonić za jednym.

Więc jeśli przegapiłeś którąś z nich, Rozumiem. Głupie gnomy.

Oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copyblogger:

Poniedziałek:

Landing Page Makeover Clinic #25: LeTrip.org

W najnowszej odsłonie serii Landing page Makeover Roberta Rosenberg krytykuje LeTrip.org. witryna sprzedaje jedyne w swoim rodzaju Francuskie zabytkowe obiekty, ale właściciel witryny nie ma pojęcia, ile ruchu, czytelnictwa lub klikalności otrzymuje.

Roberta daje jej dokładną 10-punktową krytykę za zwiększenie sprzedaży na stronie, ale co ciekawe, prawie nie myśli się o prawdopodobnym udziale gnomów. Jest punkt na temat organizacji treści i SEO, ale cały domek z kart może spaść, jeśli strona ma gnomy.

Porada # 11 – Czas zadzwonić do Orkina.

Przeczytaj cały post tutaj.

Wtorek:

Copyblogger Guide To Zombie-free Product Launches

Jest całkiem możliwe, że Nathan Hangen napisał ten post podczas tego weekendu, który spędziliśmy razem w Adirondacks z hordą zombie, ponieważ było to również na mojej liście “o czym pisać”.

Chodzi o to, aby nie stać się jednym z tych chodzących nieumarłych marketerów, którzy próbują ci coś sprzedać, a potem ignorują Cię przez miesiące, a potem próbują ci coś sprzedać, gdy następnym razem będą mieli coś do wypchnięcia. Wiosna wisi w powietrzu, a skrzynka odbiorcza jest pełna pieniądze Subskrybuj pieniądze Zombie, tego typu rzeczy.

Nathan oferuje kilka wskazówek, jak być fajnym (np. żywym) marketerem, a podobno sprawia to, że ludzie mniej myślą, że je zjesz. Ukryty podtekst tego posta jest, oczywiście, uważaj na zombie i tych punk-ass GNOME przyjaciół ich.

Przeczytaj cały post tutaj.

Środa:

Kreatywny Recykling Treści: Marnujesz Swoje Śmieci?

Niezwykle seksowni autorzy tego postu przeprowadzili wywiad z Jasonem Friedem, jednym z autorów bestsellera Przeróbka i wyciągnął jeden samorodek mądrości, który może zrewolucjonizować Twoją firmę lub bloga.

Kiedy ktoś po raz pierwszy zapyta cię, czy robisz coś ze swoimi śmieciami poza wyrzucaniem ich, typowa odpowiedź brzmi: “oczywiście, że nie. Czy gnomy dostały się do twojego mózgu?”

Ale koncepcją Frieda jest recykling – ponowne wykorzystanie go do innego użytku. Sprzedaj swoje śmieci. Niech twoje śmieci pracują za Ciebie. Weź swoje śmieci i zamień je w złoto. Tylko nie jedz swoich śmieci, mówi. To byłoby głupie (a więc gnome-like).

Dowiedz się więcej kreatywnych zastosowań śmieci tutaj.

Czwartek:

Kwestionuj zasady tworzenia bardziej niezwykłego biznesu (i życia)

Sonia Simone mówi, że ma różowe włosy, ponieważ nie lubi podążać za konwencjami, nie zastanawiając się poważnie, czy warto je śledzić. Ale tak naprawdę, to jej eufemistyczny sposób mówienia nam, że jest szalona-tak jak wszyscy przedsiębiorcy.

Sonia recenzuje również kurs mojego i Lee Stranahana Kwestionuj Zasady, który koncentruje się na tym, że aby być przedsiębiorcą, artystą lub aktywistą, trzeba być trochę szalonym i być gotowym naprawdę zbadać implikacje zasad, według których się żyje.

Ale nie musisz tolerować gnomów. I o to, moi przyjaciele, chodzi w prawdziwej wolności.

Przeczytaj cały post tutaj.

Piątek:

Dwa istotne atrybuty jakości treści

Dla każdego, kto kiedykolwiek miał problemy z pełnym uchwyceniem związku między copywritingiem a aranżacją wnętrz lub feng shui, ten post Catherine Caine powinien wyjaśnić to dla ciebie.

Catherine proponuje, aby zasada kinda-Zen dotycząca otaczania się tylko rzeczami użytecznymi lub pięknymi odnosiła się również do kopii. I to ma sens. Kiedy słyszysz o ćwiczeniach, w których przycinasz trzecią lub połowę słów z kopii, próbujesz pozbyć się dodatkowych i pozostawić tylko piękno i przydatne rzeczy.

Ma kilka wskazówek, jak dowiedzieć się, co jest przydatne i piękne, ale praktycznie żaden z nich nie ma nic wspólnego z gnomami. Ale pomyśl o tym: jaki pożytek ma gnome? Brak Czy krasnale są piękne? Nie ma mowy.

Pomyśl o czymś następnym, gdy będziesz na wiosennych porządkach.

Przeczytaj cały post tutaj.

O autorze: Johnny B. Truant jest jednym z twórców “Kwestionuj Zasady: Nonkonformista ‘s punk rock, DIY, nuts-and-bolts guide to creating the business and life you really want, starting with what you already have” – kurs copybloggera, który lepiej dostać dzisiaj, ponieważ kwadraty w cenie dziś wieczorem.

Total
0
Shares
Related Posts