Najlepsze Oprogramowanie Wysyłkowe

Korzystanie z oprogramowania dyspozytorskiego to różnica między wbijaniem gwoździa gąbką do naczyń a użyciem młota kowalskiego. Jeśli pracujesz w branży usług terenowych, najlepszym rozwiązaniem jest wyrzucanie niepotrzebnych dokumentów związanych z wysyłką oprogramowania, które można aktualizować za pomocą narzędzi typu “przeciągnij i upuść”, aby tworzyć harmonogramy, skracać przestoje i zwiększać przychody.

Ale jak znaleźć odpowiednie oprogramowanie dla Twojego rodzaju działalności? Skąd wiesz, że dostajesz wszystkie funkcje, których potrzebujesz?

Stworzyłem ten przewodnik, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące oprogramowania wysyłkowego, abyś mógł znaleźć najlepsze dla swojej firmy i zacząć budować codzienny przepływ pracy, który sprawi, że ty i wszyscy, których wysyłasz, będziecie pracować wydajniej.

Top 6 Najlepsze Oprogramowanie Wysyłkowe

  1. Service Fusion-najlepszy do śledzenia i zarządzania połączeniami serwisowymi
  2. Serwis Titan-najlepszy do kosztorysowania pracy
  3. Samsara-najlepszy do zarządzania flotą GPS
  4. mHelpDesk-najlepsze kompleksowe zarządzanie wysyłkami
  5. FieldEdge-najlepszy dla dyspozytorów i zarządzania HVAC
  6. Scheduling Suite-najlepszy do bezpłatnego planowania i rezerwacji terminów

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie są najlepsze cechy każdego systemu wysyłkowego i jak rozkładają się ich ceny, aby upewnić się, że wybierzesz optymalne narzędzie do zarządzania dla swoich operacji.

#1-Service Fusion-Najlepszy Do Śledzenia Połączeń Serwisowych

Odwiedź Serwis Fusion

  • Napisz lub zadzwoń do klientów
  • Tworzenie kolejek połączeń
  • Nieograniczona liczba użytkowników
  • Zaczyna się od $99 / miesiąc

Zdobądź to już dziś!

System Operacyjny Service Fusion oferuje unikalne oprogramowanie do śledzenia połączeń, aby jak najskuteczniej zarządzać napływem połączeń serwisowych.

Dzięki AI i potędze VoIP funkcja ta została stworzona specjalnie dla usługodawców. Jako firma usługowa odbieranie dużej liczby połączeń nie jest rzadkością.

Dzięki oprogramowaniu do śledzenia połączeń możesz szybko i bezproblemowo obsługiwać nowe zlecenia. Usługa Service Fusion łączy użyteczność Pulpitu nawigacyjnego z możliwością tworzenia kolejek połączeń, wyświetlania historii pracy klientów i danych rozliczeniowych, a nawet śledzenia lokalizacji połączeń, aby połączyć klientów z zadaniami i wysłać im szacunki.

Na przykład wielu klientów preferuje rozmowy tekstowe z firmą usługową przed podjęciem ostatecznych decyzji. Dzięki usłudze Service Fusion możesz reklamować swój numer jako numer tekstowy lub telefoniczny, aby zapewnić każdemu klientowi jak najbardziej komfortową komunikację.

Oprócz wielu narzędzi do zarządzania usługami w terenie, śledzenia GPS i fusion Pay, ich ryczałtowego systemu przetwarzania płatności, usługa Service Fusion jest idealna dla firm, które muszą obsługiwać każdy aspekt swojego przepływu pracy wysyłkowej oprócz dużej liczby połączeń.

Oferują jedne z najbardziej przystępnych cen na rynku za to, co oferują, w podziale na trzy poziomy. Plan Starter to $ 99 miesięcznie, Plus to $ 199 miesięcznie, a Pro to $ 349 miesięcznie.

Każda warstwa oferuje następujące funkcje:

  • Nieograniczona liczba użytkowników
  • Zarządzanie klientami
  • Kosztorysy i oferty pracy
  • Planowanie i wysyłka
  • Integracja Quickbooks
  • Fakturowanie
  • Przetwarzanie płatności
  • Sprawozdawczość
  • Powiadomienia SMS
  • Opcje wyceny

Poza tym poziomy stają się bardziej spersonalizowane dzięki większej liczbie funkcji, takich jak przesyłanie zdjęć do pracy, obliczanie kosztów pracy, podpisywanie dokumentów e-mail, a nawet śledzenie floty GPS za dodatkową opłatą za jednostkę.

Polecam odwiedzenie strony z cenami na ich stronie, aby uzyskać szczegółowy podział każdego poziomu. W przeciwieństwie do innych programów wysyłkowych, nie musisz zadawać sobie trudu dotarcia do nich po wycenę.

#2-Servicettan-Najlepszy Do Kosztowania Pracy

Odwiedź Serwisettan

  • Kategoryzuj koszty za pomocą etykiet
  • Łatwa komunikacja z technikami
  • Usprawniony pulpit kalkulacyjny
  • Indywidualne ceny

Wypróbuj już dziś!

Serwis Titan to najwyżej oceniana Platforma serwisowa z ponad 100 000 użytkownikami. Dzięki liczbie dyspozytorów korzystających z oprogramowania, możesz założyć, że jedną z rzeczy, które kochają najbardziej, jest narzędzie do kalkulacji kosztów pracy.

Nie ma znaczenia, czy pracujesz w serwisie, budowie czy konserwacji, ich solidna funkcja kalkulacji kosztów pracy ułatwia oszacowanie, ile będzie kosztować każde zadanie w terenie i czy dobrym pomysłem jest zielone światło.

Dzięki ServiceTitan możesz łatwo utrzymywać kontakt z brygadzistą w dowolnym miejscu pracy, osobą odpowiedzialną za inwentaryzację lub technikami, aby upewnić się, że rejestrujesz koszty materiałów i sprzętu.

Przepływy pieniężne, integralna część pracy w terenie, są łatwo zarządzane i usprawniane na pulpicie kalkulacyjnym pracy, dzięki czemu nie utkniesz z budżetowaniem blindspotów na podsumowaniach projektów. Dzięki temu w jednym miejscu możesz śledzić postępy projektu, harmonogram i wydatki.

Narzędzia takie jak etykiety projektów, możliwość kategoryzacji kosztów według dowolnych kryteriów oraz możliwość podsumowania kosztów każdego aspektu projektu w celu oszacowania zysku mogą być nieocenione w terenie.

Zdolności serwisowe nie kończą się na kosztowaniu pracy. Możesz bezproblemowo obsługiwać również rezerwacje połączeń, umowy, listy płac, raporty, harmonogramy i dane dotyczące nieruchomości. Łatwo integrują się z Quickbooks, aby uzyskać dodatkowe Funkcje finansowe, które mogą uzupełniać wysiłki związane z kosztami pracy.

Aby dowiedzieć się więcej o ich cenach, możesz wprowadzić kilka szczegółów na temat swojej firmy, aby uzyskać bezpłatną wycenę lub poprosić o bezpłatne demo.

# 3 – Samsara-najlepszy do zarządzania flotą GPS

Odwiedź Samsarę

  • Niestandardowe monitorowanie dla Twojej floty
  • Dashcam & sensor connectivity
  • Potężna aplikacja mobilna
  • Szczegółowe informacje o pojazdach w czasie rzeczywistym

Zapisz się już dziś!

Ponad 20 000 klientów na całym świecie korzysta z Samsary, aby skutecznie obsługiwać swoje floty. Oferują zunifikowany system dyspozytorski, który utrzymuje nienaruszony przepływ pracy i zapewnia bezpieczeństwo każdego technika dzięki dużej ilości śledzenia danych pojazdu.

Z Pulpitu Samsara, można uzyskać przegląd całej floty w czasie rzeczywistym. Po kliknięciu na konkretną jednostkę możesz dowiedzieć się wszystkiego z kontrolki silnika pojazdu, stawki paliwa na milę, tego, czy silnik pracuje, i śledzenia w czasie rzeczywistym, które pozwala zobaczyć nawigację każdego pojazdu na mapie podczas jazdy.

Jeśli jesteś dyspozytorem w przemyśle spożywczym i zarządzasz flotą pojazdów chłodniczych, oprogramowanie Samsara może uzyskać tak szczegółowe informacje, jak monitorowanie i raportowanie temperatury pojazdu w dowolnym momencie. Takie narzędzia do wysyłania sprawiają, że Samsara jest jedną z najlepszych platform w branży do dokładnego i ekonomicznego zarządzania flotą na dużą skalę.

Samsara oferuje również flotową łączność Wi-Fi, funkcjonalność kamery dash, bezprzewodowe czujniki do dokładnego monitorowania sprzętu oraz solidną aplikację mobilną zgodną z systemem Android lub IOS. Funkcje te pomagają technikom pozostać w kontakcie i zapewnić wysoką jakość usług niezależnie od lokalizacji.

Aby rozpocząć pracę z Samsara, odpowiedz na szereg pytań dotyczących potrzeb zarządzania flotą, aby mogli wysłać spersonalizowaną ofertę na preferowany adres e-mail.

#4-mHelpDesk-najlepsze kompleksowe zarządzanie wysyłkami

Odwiedź mHelpDesk

  • Kompleksowe zarządzanie
  • Wbudowany lead manager
  • Integracja GPS z Mapami Google
  • Uzyskaj wycenę w mniej niż 15 minut

Zdobądź to już dziś!

mHelpDesk to najlepszy wybór dla kompleksowego systemu dyspozytorskiego, który zapewnia większą wydajność w terenie w krótszym czasie. Nic dziwnego, że od 2007 roku jest nagradzany najbardziej zaufanym oprogramowaniem do automatyzacji w terenie.

kompleksowe zarządzanie mHelpDesk pomaga we wszystkim, od rezerwacji zadań, tworzenia szacunków i dokładnych ofert, a nawet zwiększania potencjalnych klientów dzięki wbudowanemu rynkowi zarządzania ołowiu.

Kalendarz “przeciągnij i upuść” zapewnia szybkie przydzielanie zadań i wysyłanie na czas wiadomości tekstowych i powiadomień e-mail w celu sprawnej komunikacji. Tracker GPS integruje się z Mapami Google, aby łatwo monitorować i śledzić swój zespół w każdym zadaniu.

mHelpDesk kładzie nacisk na wydajność, umożliwiając dostosowanie każdego etapu przepływu pracy za pomocą funkcji automatyzacji i dublowania. Zarządzanie zadaniami jest łatwe dzięki niestandardowym formularzom i powtarzającym się zadaniom, które skonfigurujesz raz i zautomatyzujesz.

Ich kompleksowa platforma oferuje również zarządzanie zapasami, umożliwiając konfigurację wielu lokalizacji, Ustawianie alertów o niskim stanie zapasów i przypisywanie menedżerów zapasów. mHelpDesk ma to wszystko dla wielopłaszczyznowych firm usługowych, które chcą pokryć wszystkie swoje bazy.

Aby uzyskać wycenę w mniej niż 15 minut, zadzwoń, aby skontaktować się z jednym ze specjalistów ds. produktów. Lub możesz poprosić o bezpłatne demo.

#5-FieldEdge-najlepszy dla dyspozytorów i zarządzania HVAC

Odwiedź FieldEdge

  • Tailormade dla HVAC
  • Integracja z QuickBoooks
  • Łatwe planowanie
  • Wypróbuj Darmowe demo

Zdobądź to już dziś!

FieldEdge jest niezbędnym narzędziem dla branży HVAC, aby rozwijać się i skutecznie zarządzać swoją wysyłką. Specjalnie zaprojektowane dla techników HVAC, oprogramowanie pozwala technikom w terenie upsell klientów na miejscu z ich narzędzi wspomagających sprzedaż.

Ich platforma planowania i wysyłania ułatwia przydzielanie techników do dowolnej liczby zadań w zależności od lokalizacji lub zestawu umiejętności. Nie musisz mieć do czynienia z mylącą konfiguracją kalendarza, gdy wszystko, co musisz zrobić, to przeciągać i upuszczać, aby tworzyć harmonogramy i wdrażać techników na czas.

Integracja FieldEdge z Quickbooks pozwala aktualizować dane finansowe w obu systemach, dzięki czemu nigdy nie jesteś pozostawiony w ciemności na temat kosztów pracy i aktualizacji rozliczeń.

Aplikacja mobilna umożliwia technikom dołączanie plików i obrazów, łatwe aktualizowanie zleceń pracy, dodawanie notatek i rekomendacji oraz tworzenie niestandardowych formularzy. Dostęp do tych narzędzi sprawia, że konsekwentnie spełniasz oczekiwania klientów dzięki bardziej spersonalizowanym usługom HVAC na miejscu.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak działa FieldEdge, możesz użyć interaktywnego filmu na ich stronie, aby zobaczyć tablicę dyspozytorską, pulpit nawigacyjny, żądania części, integrację Quickbook i funkcje umowy serwisowej. Możesz też zarezerwować Darmowe demo, gdy podasz im swoje dane kontaktowe.

# 6-Scheduling Suite-najlepszy do bezpłatnego planowania i rezerwacji terminów

Odwiedź Pakiet Planowania

  • Przeciągnij i upuść kalendarz
  • Inteligentna analityka
  • Łatwe śledzenie terminów
  • Zaczyna za darmo

Zdobądź to już dziś!

Za darmo nigdy nie jest zła cena! Zwłaszcza, jeśli chodzi o wszystkie narzędzia, które oferuje pakiet planowania, aby upewnić się, że zarządzanie terminami i wysyłanie jest na szczycie linii.

Oferują one 100 MB miejsca i pozwalają na przechowywanie dwutygodniowych dzienników aktywności w celach informacyjnych. Możesz wysyłać profesjonalne szacunki, organizować kalendarz “przeciągnij i upuść”, aby nigdy nie przegapić spotkania, dodawać niestandardowe pola, aby modyfikować dowolne formularze, a nawet śledzić swoje części i magazyn zapasów.

Śledzenie cyklu życia pracy i inteligentne analizy dają ci wgląd w kondycję Twojej małej firmy, dzięki czemu możesz podejmować rozsądne decyzje finansowe. Oczywiście możesz również wysyłać powiadomienia e-mail, przypomnienia i faktury do klientów, kiedy tylko potrzebujesz.

Jeśli kiedykolwiek potrzebujesz wsparcia, możesz wypełnić formularz na ich stronie, e-mail lub zadzwonić do nich, aby uzyskać bardziej spersonalizowaną pomoc. Dzięki Pakietowi planowania możesz rozpocząć wysyłanie i zarządzanie wszystkimi zadaniami serwisowymi w terenie za darmo w ciągu kilku minut.

Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie wysyłkowe dla Ciebie

Kiedy próbujesz skutecznie zarządzać pracownikami terenowymi, chcesz podejść do planowania i wysyłania za pomocą systemu operacyjnego, który ostatecznie zwiększy produktywność wszystkich zaangażowanych osób. Podczas gdy większość oprogramowania wysyłkowego może zająć się podstawami, takimi jak planowanie i obsługa klienta, istnieje kilka kluczowych funkcji, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze najlepszego dla swojej firmy.

Śledzenie GPS

Wyznaczanie trasy w czasie rzeczywistym zapewnia, że zawsze znasz lokalizację każdego pracownika w terenie. Zapewnia to koordynację przerw, odwołanych lub spóźnionych spotkań, zmianę harmonogramu i korekty eta.

Jeśli jesteś dyspozytorem zarządzającym zarówno technikami, jak i służbowymi pojazdami, solidny system śledzenia GPS umożliwiający śledzenie lokalizacji pojazdów w czasie rzeczywistym może znacznie zaoszczędzić czas dla Twojej firmy.

Niektóre programy wysyłkowe zapewniają również śledzenie pojazdów historycznych, jeśli chcesz się do nich odwołać w przyszłości. Niektórzy mogą nawet śledzić zużycie gazu na pojazd, nieautoryzowane użycie, a nawet ostrzegać dyspozytorów, jeśli technik przekroczy prędkość lub będzie niebezpieczny na drodze.

Możliwości Księgowe

Podczas gdy oprogramowanie dispatch pomaga zoptymalizować zarządzanie technikami, niektórzy mogą nie pracować w dziale księgowości i fakturowania. Dzięki integracjom innych firm możesz podłączyć oprogramowanie takie jak Quickbooks, aby upewnić się, że liczby i szacunki są dokładne.

Inne oprogramowanie do wysyłki nie jest tak elastyczne i pozwala tylko korzystać z wbudowanego oprogramowania księgowego, które może być podstawowe w zależności od tego, do czego go potrzebujesz. Jeśli zintegrowana księgowość stanowi dużą część sposobu zarządzania harmonogramem usług terenowych, będziesz chciał znaleźć oprogramowanie z możliwością integracji z oprogramowaniem innych firm lub z wbudowanym systemem księgowym, który wykracza poza podstawowe rozliczenia.

Automatyczne Powiadomienia Klientów

W branży usług terenowych utrzymanie zadowolenia klientów oznacza powtarzanie działalności, lepszą komunikację i rozwój firmy. Ale nie może się to zdarzyć, jeśli nie łączysz się z klientami w sposób, który jest dla nich wygodny.

W przypadku firm usługowych wszystko może się zdarzyć w procesie pozyskania jednego technika z punktu A do punktu B. automatyczne powiadomienia o ETA pomagają zarządzać oczekiwaniami klientów, jeśli technicy napotkają problemy, będą musieli pozostać w jednym miejscu dłużej lub będą musieli zostać zastąpieni nowym technikiem. Aby zarządzać relacjami z klientami i oczekiwaniami, poszukaj oprogramowania, które umożliwia łatwą komunikację z nimi za pośrednictwem natychmiastowego tekstu, automatycznych wiadomości e-mail lub połączeń telefonicznych.

Owijanie Wszystkiego

Jakie jest najlepsze oprogramowanie wysyłkowe dla Twojej firmy? Ta odpowiedź może się zmienić w zależności od funkcji, których potrzebuje Twoja Firma i tego, jak dużą operacją zarządzasz na co dzień. Podsumowując, oto nasze pięć najlepszych opcji:

  • Service Fusion-najlepszy do śledzenia i zarządzania połączeniami serwisowymi
  • Serwis Titan-najlepszy do kosztorysowania pracy
  • Samsara-najlepszy do zarządzania flotą GPS
  • mHelpDesk-najlepsze kompleksowe zarządzanie wysyłkami
  • FieldEdge-najlepszy dla dyspozytorów i zarządzania HVAC
  • Scheduling Suite-najlepszy do bezpłatnego planowania i rezerwacji terminów

Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą wysyłającą kilku techników dziennie, czy zarządzającą flotą korporacyjną, z pewnością znajdziesz najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy z tym przewodnikiem.

Total
0
Shares
Related Posts

Test Prędkości VoIP

Systemy telefoniczne VoIP oferują mnóstwo zalet, szczególnie do użytku biznesowego. Oszczędność kosztów, skalowalność, użyteczność i ogólny wzrost wydajności…

Przegląd Mailshake

Jeśli szukasz dogłębnej recenzji Mailshake, aby zdecydować, czy jest to odpowiednie narzędzie dla Twojej firmy, Ten artykuł jest…