Linkbaiting: głosowanie na tak lub nie tylko w tym tygodniu

Zbliżając się do nowego roku postanowiłem już nie używać terminu “linkbait”. Linkbait jest po prostu atrakcyjną treścią, która jest niezwykła, aw mediach społecznościowych uwaga jest głównie dokonywana za pośrednictwem linku. Atrakcyjna treść to po prostu atrakcyjna treść, prawda?

Jednak nie tylko termin nie odszedł, zyskuje na sile. Na przykład, mamy to i to i to i to, a także to i to do tej pory w pierwszych 24 dniach 2007 roku.

Jeśli nadal nie jesteś pewien, o czym mówię, przeczytaj to.

Co więcej, istnieje cały sektor usług, który powstał w tej dziedzinie, co oczywiście było nieuniknione. Pionierzy są z dziedziny search engine optimization, ponieważ strony internetowe bez linków są w zasadzie niewidoczne dla wyszukiwarek. Ale spójrzmy prawdzie w oczy-bez linków jesteś niewidoczny wszędzie indziej.

Więc przyciąganie linków jest kluczowe. Ale czy “linkbaiting” jest złym brandingiem dla ważnej umiejętności? Wolę nazywać to, co robię wirusowy copywriting, ale linkbaiting wykracza daleko poza słowo pisane i może zawierać motywy blogów, widżety i aplikacje internetowe.

Może jest już za późno na zmianę przypływu, ale i tak głosujmy. Niech ludzie przemówią.

Dodaj komentarz do tego wpisu albo:

  • Tak, myślę, że termin linkbaiting jest OK; lub
  • Nie, myślę, że termin linkbaiting jest zły.

Będę zostawiać komentarze otwarte do 5: 00 PM CST w piątek, Styczeń 26, 2007.

W tym momencie policzymy głosy i zobaczymy, co mamy.

P. S. Szczerze mówiąc, nie może to być tylko czytelnicy Copybloggera, którzy dokonują tej determinacji. Zachęcam więc każdego z Was do linkowania do tego postu z własnego bloga i dania wszystkim czytelnikom szansy na dzwonienie. To sprawiedliwe.

P. P. S. Zgadza się, nie mam żadnego wstydu. 😉

Total
0
Shares
Related Posts

Blog Pimping

“Pimpin’ ain ‘t easy but it’ s necessary.”- Ice Cube Chris Garrett z Performancing pisze dzisiaj o “blogowaniu…