Jak zdobyć SEO swojej witryny w 10 minut lub mniej

seo

Wielu marketerów cyfrowych zna wiele szczegółów na temat SEO, ale mają problemy z szerszym obrazem.

Jedną z najważniejszych umiejętności, które możesz rozwinąć, jest szybka migawka SEO witryny. Wystarczy 10 minut. I nie potrzebujesz drogich narzędzi.

Możesz użyć tego procesu krok po kroku, aby określić stan swojej witryny, dowiedzieć się, jak radzą sobie Twoi konkurenci i dowiedzieć się, co należy zrobić, aby poprawić swoje SEO.

Pokażę wam tutaj szeroki proces przeglądowy. Nie wchodzi to w sedno pełnej analizy SEO, ani nie bada SEO poza witryną w szczegółowy sposób. Celem jest szybkie i brudne pulsowanie. Oto proces:

  • Krok 1:  Sprawdź Urząd domeny.
  • Krok 2:  Określ czas ładowania witryny.
  • Krok 3:  Sprawdź mapę strony.
  • Krok 4:  Sprawdź roboty.txt.
  • Krok 5:  Sprawdź zawartość meta.
  • Krok 6:  Sprawdź znaczniki H.
  • Krok 7:  Sprawdź zawartość na miejscu.
  • Krok 8:  Testuj słowa kluczowe.

Zapisz swoje pomysły SEO w jednym miejscu we wszystkich używanych aplikacjach do dokumentów.

Chcesz więcej ruchu SEO?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Krok 1: Znajdź organ domeny

Domain authority (DA) to Liczba lub wynik przypisany do twojej witryny. Liczba jest w skali 100-punktowej. Im wyższa liczba, tym bardziej autorytatywna jest Twoja strona. Strony z wyższymi wynikami DA uzyskują lepsze wyniki wyszukiwania. DA strony wzrasta wraz z jej wiekiem, SEO i autorytatywnymi linkami. DA to najważniejsza informacja, której potrzebujesz, aby zdobyć witrynę.

Wszystko, co musisz zrobić, to przejść do Open Site Explorer, wpisać adres URL witryny i kliknąć ” Szukaj.”

open site explorer

Spójrz na numer w lewym górnym rogu ekranu. To jest twój autorytet domeny.

open site explorer da

Zebrałem ten wykres, aby pomóc ci zrozumieć, jak twoja strona radzi sobie z perspektywą DA.

DA Ocena
1-10 Biedny – Twoja strona jest młoda i słaba. Masz wiele do zrobienia.
11-20 Decent. Twoja strona nie jest gwiezdna, ale radzisz sobie lepiej. Dobrze by było urosnąć.
21-30 Targi. Twoja strona wykazuje oznaki SEO, ale jest wiele rzeczy, które możesz i powinieneś zrobić, aby poprawić.
31-40 Konkurencyjne. Wiele startupów znajduje się w tym zakresie DA. Nie jest źle, a Ty zaczynasz zbliżać się do słodkiego miejsca.
41-50 Dobrze.. Do czegoś zmierzasz. Jest to miłe miejsce, a wiele dobrych witryn e-commerce znajduje się prosto w tej kategorii.
51-60 Strong. Jak huśtawka z dolnej połowy skali, zaczynasz się dużo zdrowsze. To dobre miejsce.
61-70 Doskonałe. DA na tym poziomie reprezentuje świetną stronę z dużym uznaniem, wieloma linkami i znacznym autorytetem w swojej niszy. Wiele .edus są w tej przestrzeni.
71-80 Wybitny. Dominujesz w SERPach i posiadasz swoją niszę. Szybki kiełek to 73.
81-90 Very outstanding. Jesteś na wyższych szczeblach władzy. Możesz uważać się za przybyłego.
91-100 Rzadko. Te strony są nazwami domowymi-Wikipedia, Facebook, New York Times itp. Twoja strona prawdopodobnie nigdy nie osiągnie tego poziomu. Tylko niewielki ułamek procentu witryn w Internecie osiąga tak wysoki poziom.

Key takeaway: Jeśli strona ma niski DA, potrzebuje trochę pracy SEO.

Krok 2: Określ czas ładowania witryny

Google plasuje witrynę wysoko tylko wtedy, gdy witryna ma dobry czas ładowania. Jeśli Twoja strona jest powolna, Twoje SEO będzie słabe. Oto jak wiedzieć:

Przejdź do Pingdom, wpisz swój adres URL i kliknij ” Testuj teraz.”

Pingdom przeanalizuje wydajność Twojej witryny i czas ładowania. Otrzymasz natychmiastowy raport, który wygląda tak.

pingdom

Te liczby mogą niewiele znaczyć. Zdanie pod liczbami “Twoja strona jest szybsza niż 95% wszystkich przetestowanych stron internetowych” jest dobrym wskazaniem na to, jak konkurencyjna jesteś. Stworzyłem ten wykres, abyś mógł określić, czy Twoja strona wymaga pracy.

Szybkość witryny Ocena Co powinieneś zrobić?
0-1 sekund Dobrze. Nic.
2-3 sekundy Targi Szybkość witryny może nie być priorytetem, ale powinieneś rozważyć wprowadzenie pewnych ulepszeń prędkości w nadchodzących miesiącach.
4 lub więcej sekund Biedny Rozważ przejście na szybszy host, eliminację długich elementów czasu ładowania, optymalizację rozmiaru obrazu, korzystanie z CDN (np.

Key takeaway: Niska prędkość witryny wskazuje, że jest miejsce na poprawę SEO.

Krok 3: Sprawdź mapę witryny

Czy Twoja strona ma mapę witryny? Mapy witryn są oznaką Zorganizowanej i łatwo indeksowalnej witryny, która jest dobra dla SEO.

Ponieważ tylko oceniasz SEO swojej witryny, nie musisz się martwić o odpowiedni protokół mapy witryny w tym momencie. Możesz uzyskać szczegółowy przewodnik po mapach witryn na moim kursie uniwersyteckim.

  • Jeśli strona jest twoja, prawdopodobnie już wiesz, czy masz mapę witryny, czy nie.
  • Jeśli badasz witrynę, której nie posiadasz, wpisz adres URL, a następnie ” Mapa strony.xml ” (w niektórych przypadkach może być konieczne wpisanie fullsitemap.xml).
  • Jeśli nadal nie możesz znaleźć mapy witryny, użyj tego zapytania Google: adres URL witryny, a następnie spacja, a następnie mapa witryny.xml: www.example.com Mapa strony.xml
  • Jeśli still nie mogę znaleźć mapy strony, prawdopodobnie nie ma. Jeśli tam is Mapa strony, to dobry znak SEO.

sitemap

Mapy witryn nie wyglądają ładnie. Oto Mapa strony dla CNN.com.

cnn

Jeśli nie masz mapy strony, możesz łatwo dodać ją do swojej witryny WordPress za pomocą tej bezpłatnej wtyczki.

Key takeaway: Brak mapy witryny oznacza gorsze SEO.

Krok 4: Sprawdź roboty.txt

Strona z dobrym SEO będzie miała roboty.plik txt bez większych zakazów. Jeden z moich szkoleń omawia roboty.txt w szczegółach. Chcesz się upewnić, że roboty.txt jest tam i nie uniemożliwia indeksowaniu przez roboty ważnych obszarów witryny.

W przeglądarce wpisz [yourdomain] / robots.txt

Na przykład:

wikipedia

Większość witryn ma roboty.plik txt. Twój powinien. Niektórzy webmasterzy nawet gadają z robakami gąsienicowymi.

wikipedia robots

Większość robotów.pliki txt składają się z prostych list obszarów, w których roboty nie mogą indeksować.

Upewnij się, że roboty.txt jest i że nic poważnego nie jest zabronione.

Oto roboty Quick Sprout.txt:

quicksprout robots

Key takeaway: Jeśli na stronie brakuje robotów.txt lub uniemożliwia indeksowanie treści w głównych obszarach witryny, wskazuje to na problem SEO.

Krok 5: Sprawdź zawartość meta

Aby upewnić się, że masz główne komponenty meta, sprawdź następujące:

  • Przejdź do strony głównej.
  • Wyświetl kod źródłowy. W Chrome dla komputerów Mac użyj skrótu klawiaturowego: Command + Option + U. w zależności od przeglądarki powinieneś móc korzystać z menu “Narzędzia” lub “widok”, aby wyświetlić źródło.

quicksprout view source

Wyszukaj kod źródłowy dla < title> tag. Możesz to łatwo zrobić, naciskając CTRL + F, a następnie wpisując < title>. Tytuł strony, jeśli go posiadasz, zostanie wyświetlony:

source

Wyszukaj kod źródłowy opis meta (meta name = “description” content=). Aby to łatwo znaleźć, użyj CTRL + F zamiast brodzić przez linie kodu.

source description

Są to dwa główne meta tagi, które chcesz w swojej witrynie. Nie musisz już dodawać meta słów kluczowych, ponieważ Google nie używa ich jako czynnika rankingowego.

Key takeaway: Meta tagi są ważne dla SEO. Strona powinna je mieć.

Krok 6: Sprawdź tagi H

Oprócz poprawnej zawartości meta, powinieneś mieć również znaczniki nagłówka (H-tags). Dobre SEO oznacza posiadanie co najmniej jednego tagu H1, a najlepiej H2, H3 i H4.

Użyj widoku kodu źródłowego, aby wyszukać każdy z tych elementów.

Zalecam użycie funkcji CTRL + F, aby znaleźć każdy z tych tagów: H1, H2, H3 i H4.

headings

Key takeaway:  Posiadanie odpowiednich H-tagów jest ważnym składnikiem dobrego SEO.

Krok 7: Sprawdź zawartość na miejscu

Witryna potrzebuje ciągłej, aktualizowanej treści, aby dobrze pozycjonować. Bardzo trudno jest utrzymać SEO bez spójnej zawartości wyjściowej.

  • Jeśli oceniasz swoją stronę, prawdopodobnie już wiesz, czy masz aktywnego bloga.
  • Jeśli zdobędziesz stronę konkurenta lub klienta, znalezienie bloga lub źródła treści powinno być dość łatwe. Przejdź do strony głównej witryny i poszukaj linku do “bloga” lub “artykułów.”Content marketing jest ważną częścią Quick Sprout, więc ułatwiłem znalezienie mojego bloga:

blog

Jeśli nie możesz znaleźć Bloga, możesz chcieć zrobić więcej kopania. Spróbuj wyszukać w Google: inurl:example.com blog

crazyegg blog

Od CrazyEgg.com jest Stroną docelową zaprojektowaną do napędzania konwersji, nie jest ważne, aby miała link do bloga. Jednak nadal chcemy się dowiedzieć, czy CrazyEgg.com ma strategię content marketingową.

Na podstawie tego zapytania widzę, że ma bloga:

crazyegg blog

Znakiem zdrowego bloga jest to, że ma artykuły, które są najnowsze i spójne.

Patrząc na Blog Crazy Egg, widzę, że ma najnowszy artykuł.

crazyegg consistent

Patrząc bliżej, widzę, że wyjście jest spójne.

Key takeaway: Zdrowy content marketing jest niezbędnym składnikiem dobrego SEO.

Krok 8: Testuj słowa kluczowe

Ostatnim sposobem na ocenę SEO witryny jest sprawdzenie, jak radzi sobie w zapytaniach.

  • Po pierwsze, aby uzyskać jak najlepsze wyniki, Wyloguj się z Google.
  • Wykonaj wyszukiwania na docelowych długich ogonach słów kluczowych. Istnieją usługi, które zapewniają aktualne wyniki rankingu Google dla każdej witryny. Ponieważ jednak daję Ci darmową metodę, robimy to w staromodny sposób. Wystarczy Google i liczyć.

Tutaj Szukałem ” hashtagi online presence.”To specyficzna fraza o długim ogonie, za którą chciałbym się wyróżnić. Oto moje wyniki:

rankings

Możesz utworzyć listę słów kluczowych, które kierujesz ty lub twój konkurent i przerabiać je jeden po drugim.

Pozycja Google SERP Siła SEO
1 Doskonałe
2 Bardzo Dobry
3-4 Dobrze.
5-10 Średnia
Strona 2 Targi
Strona 3 Biedny

Key takeaway: Aby ułatwić proces punktacji, skorzystaj z powyższego wykresu, aby pomóc ci określić siłę SEO Twojej witryny na podstawie Twojej pozycji w SERPach Google.

Wniosek

Jest to krótki i prosty sposób, aby uzyskać perspektywę SEO witryny. Nie odpowie na wszystkie Twoje pytania, ale da Ci dokładne poczucie, jak witryna radzi sobie.

Dobrą rzeczą w tej metodzie jest to, że jest darmowa i szybka. Nie musisz uczyć się żadnych specjalnych narzędzi ani kupować żadnych subskrypcji. Musisz tylko trochę poszperać. Po zrobieniu tego kilka razy, staje się niemal odruchowe, aby trafić na skróty klawiaturowe, wykonać wyszukiwania i sprawdzić odpowiednie elementy SEO.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts