Bez względu na to, jak bardzo rozwija się SEO, linki zwrotne pozostają główną “walutą” dla Google podczas pozycjonowania stron internetowych.
W rzeczywistości, Listopad 2016 badanie z Pierwsza Strona Sage okazało się, że linki zwrotne są nadal numerem jeden w ogólnym rankingu w algorytmie Google:
I szczerze wątpię, że to się zmieni w najbliższym czasie.
Oczywiście istnieją inne krytyczne czynniki rankingu, ale budowanie linków zwrotnych powinno nadal być twoim priorytetem.
Po rozbiciu tego wszystkiego, im więcej wysokiej jakości, odpowiednich linków zwrotnych wskazujących na Twoją witrynę, tym lepsze będą twoje rankingi.
I to jest świetne i w ogóle, ale jak dokładnie szybko wysłać dużą ilość linków zwrotnych do swojej witryny?
Dokładniej, jak wysłać je do jednego artykułu?
Zaraz ci pokażę.
Użyję konkretnego przewodnika, który stworzyłem na Quick Sprout jakiś czas temu jako przykład.
To Zaawansowany Przewodnik po SEO Pisałem z Sujanem Patelem.
Udało mi się zbudować w sumie 826 linków zwrotnych w zaledwie osiem tygodni do przewodnika.
Statystyki SEMrush
Najpierw pozwól, że dam Ci szybki przegląd statystyk artykułu.
Użyję SEMrush, by pokazać ci szczegóły.
Teraz to tylko kropla w wiadrze w porównaniu z całkowitą liczbą linków zwrotnych do szybkiego kiełkowania.
Konkretny artykuł, o którym mówię, dotyczy tylko 1% ogólnych linków zwrotnych Quick Sprout.
Ale kiedy zwiększasz objętość linków zwrotnych dla wielu artykułów, wszystko łączy się, aby stworzyć bardzo potężny profil linków dla Twojej witryny.
Jak to zrobiłem?
Wszystko zaczyna się od epickiej zawartości
Jeśli przejrzysz archiwa Quick Sprout, zobaczysz ogromną zawartość.
Niektóre artykuły są lepsze niż inne, ale zawsze staram się utrzymać jakość.
Jednym z formatów treści, który naprawdę pomógł wprowadzić linki zwrotne, są szczegółowe przewodniki.
Jest przewodnik po ogólnym marketingu online, marketingu treści, optymalizacji strony docelowej i tak dalej.
Oto lista 12 przewodników i dwa kursy oferowane.
I, oczywiście, jest zaawansowany Przewodnik po SEO używam jako przykład dla tego posta.
Jeśli przejrzysz go, szybko zobaczysz, że nie jest to Przeciętny przewodnik.
Jest niezwykle obszerny i szczegółowy.
Istnieje dziewięć wyczerpujących rozdziałów, obejmujących wszystko, od indeksacji i dostępności po techniki budowania linków i piony wyszukiwania.
Różne techniki są również podzielone krok po kroku, dzięki czemu początkujący mogą zrozumieć specyfikę i ostatecznie uzyskać głębszą perspektywę na podstawową teorię.
Innymi słowy, nie jest to coś, co znajdziesz na przeciętnym blogu SEO.
Chodzi mi o to, że musisz zacząć od epickiej treści.
Musi dostarczać wartość, której obecnie nie oferuje większość konkurencji.
Jak już wspomniałem wcześniej, nie oznacza to, że musisz odkrywać koło na nowo.
W rzeczywistości możesz wziąć istniejący temat, poprawić go i nadal całkowicie go zmiażdżyć.
Jest to znane jako technika wieżowca.
Jeśli poziom jakości jest tam, pojawią się linki zwrotne.
Ale jeśli nie, to będzie pod górkę.
Kierowanie na wiele słów kluczowych
Jestem pewien, że już wiesz, że treści w długiej formie są konsekwentnie wyższe niż przeciętny, bieg młyna, 500-700-word post.
Jeden z najnowsze badania na word count z Backlinko stwierdził, że ” średnia liczba słów w wyniku pierwszej strony Google wynosi 1,890 słów.”
Istnieje wiele teorii, dlaczego ta korelacja istnieje, ale niezależnie od rozumowania, jest niezaprzeczalna.
Jednym z powodów, dla których naprawdę kocham treści o długiej formie, jest to, że daje mi możliwość rangi dla kilku różnych słów kluczowych naraz.
Pomyśl o tym.
Jeśli piszesz post 500-word, zasadniczo ograniczasz się do kierowania dwóch lub trzech słów kluczowych (chyba że nieznośnie wypychasz słowa kluczowe).
Ale jeśli pójdziesz znacznie dłużej i trafisz w górę słów 2,000, możesz kierować reklamy na kilka różnych słów kluczowych.
Takie podejście pozwala zaspokoić wiele segmentów Twojej grupy demograficznej, zwiększając liczbę linków do twojego artykułu.
W szczególności słowa kluczowe Longtail świetnie nadają się do maksymalizacji ruchu organicznego i przyciągania większego odsetka odbiorców.
Przykład
Załóżmy, że jesteś web developerem piszącym artykuł na temat kodowania / tworzenia stron internetowych.
Chcesz zaprezentować swoją wiedzę, zbudować linki zwrotne, wprowadzić ruch organiczny itp.
Wystarczy małe badanie słów kluczowych w Google Keyword Planner dostarczy Ci garść potencjalnych słów kluczowych do kierowania.
Oto kilka słów kluczowych, które wyglądają całkiem dobrze dla mnie:
Następnie możesz dołączyć do artykułu różne sekcje dotyczące PHP, RWD i mobilnego tworzenia stron internetowych.
Tak długo, jak Twoje treści trafiają w sedno, rozsądnie jest oczekiwać, że spora liczba osób będzie łączyć się z tobą.
Odpowiedz na odpowiednie pytanie Quora
Wspomniałem wcześniej, że Quora może być niezwykle potężnym zasobem dla gzwiększenie ruchu skierowań.
Ale jest to również świetne miejsce do budowania linków zwrotnych.
Oto, co zrobisz.
Najpierw wykonaj wyszukiwanie odnoszące się do artykułu, do którego próbujesz zbudować linki zwrotne.
Jako przykład zostanę przy tworzeniu stron internetowych.
Wystarczy wpisać “tworzenie stron internetowych” w polu wyszukiwania, aby znaleźć odpowiedni temat.
Następnie kliknij na interesujący Cię temat.
Ten konkretny temat wygląda dobrze, ponieważ istnieje ponad 163 000 pytań i 1,5 miliona obserwujących.
Przewiń w dół, aż znajdziesz pytanie dotyczące Twojego artykułu.
Ten może zadziałać.:
Ma mnóstwo uwag i komentarzy, co jest dobre.
Teraz zostaw szczegółową, jakościową odpowiedź i link do swojego artykułu.
Chodzi o to, że ludzie będą pod wrażeniem twojej odpowiedzi i klikną link, który podasz.
Stamtąd część będzie jeszcze bardziej pod wrażeniem Twojego artykułu i linku do niego.
W ten sposób natychmiast zyskujesz solidny link od Quory i potencjalnie więcej od osób, które lądują na Twoich treściach.
Ale chodzi o to.
Nigdy nie chcesz być spamem.
To tylko zaszkodzi Twojej wiarygodności na Quora.
Dlatego ważne jest, aby twój link był bardzo odpowiedni dla zadanego pytania.
Szpieguj konkurentów pod kątem możliwości backlinku
Czasami najlepszym sposobem na zbudowanie linków zwrotnych jest po prostu poprosić o nie.
Ale skąd wiesz, kogo zapytać?
Jedna z technik, które uznałem za przydatne, polega na tym, że najpierw zobaczysz, skąd Twoi główni konkurenci otrzymują swoje linki zwrotne.
Ponieważ jesteś w tej samej niszy, istnieje duża szansa, że witryny, które łączą się z konkurentami, będą również łączyć się z Tobą.
Oto, co zrobisz.
Zacznij od wyszukania profilu backlinka konkurenta na Cognitive SEO ‘ s Site Explorer.
Użyję Backlinko jako przykładu.
Przewiń trochę w dół, a zobaczysz, kto łączy się z ich witryną.
Stąd widzę dokładnie, skąd pochodzą te linki.
Następnie skontaktuj się z tymi odpowiednimi witrynami, wysyłając e-mail w ten sposób:
Jest to świetny sposób, aby znaleźć się na radarze niektórych z bardziej wpływowych witryn w swojej niszy, i może pomóc Ci szybko uzyskać cenne linki zwrotne.
Może to być trochę gra liczbowa, więc być może będziesz musiał wysłać dużą liczbę e-maili, aby uzyskać wyniki, których szukasz.
Twórz stronę zaokrąglanie postów
Ta ostatnia technika jest trochę inna.
Nie wiąże się to z budowaniem linków wstecznych do istniejącego artykułu.
Zamiast tego obraca się wokół strategicznego tworzenia “okrągłego postu” w konkretnym celu uzyskania masywnych linków zwrotnych.
Jeśli nie jesteś zaznajomiony z tą koncepcją, działa ona w ten sposób.
Wiele osób ma ciekawe pytanie.
Następnie kontaktujesz się z dużą listą ekspertów i pytasz ich o odpowiedź na pytanie.
Oto naprawdę dobry przykład z Clambr:
W nim Richard Marriot pyta ekspertów 55, jakie są ich trzy ulubione narzędzia SEO.
Szybkie wyszukiwanie na SEMrush daje mi znać, że ma 56 linków zwrotnych, co nie jest zbyt słabe.
Ale nie ma powodu, żebyś nie mógł dostać czegoś więcej.
Proces jest dość prosty.
Zidentyfikujesz co najmniej 30 odpowiednich ekspertów, którzy odpowiedzą na twoje pytanie i skontaktują się z nimi.
HubSpot zapewnia szablon dla twojej wiadomości e-mail:
Następnie zestawiasz otrzymane odpowiedzi w łatwy do strawienia artykuł.
Logika za okrągłym słupkiem
Być może zastanawiasz się, jaki jest sens tworzenia tego typu artykułów.
To proste.
Po jej opublikowaniu wszystkim ekspertom wysyłasz szybką wiadomość e-mail zawierającą adres URL do posta.
O tak.:
Możesz oczekiwać, że spora liczba tych ekspertów zamieści link do artykułu lub udostępni go w mediach społecznościowych.
W niektórych przypadkach Twój artykuł może nawet stać się wirusowy.
Wystarczy pomyśleć o implikacjach Wielkiego eksperta, z ogromną liczbą zwolenników, łączących się z nim.
Przynajmniej powinieneś być w stanie wygenerować dużą liczbę linków zwrotnych.
Więcej na temat postów okrągłych polecam lekturę ten przewodnik od HubSpot.
Wprowadzi cię w szczegóły.
Wniosek
Google patrzy na wiele czynników przy podejmowaniu decyzji o pozycji witryny.
Ale linki zwrotne były i nadal będą jednym z głównych czynników rankingu.
Musisz wymyślić realną strategię generowania linków zwrotnych-i wiele z nich.
Uważam, że tworzenie treści z najwyższej półki i kierowanie na kilka odpowiednich słów kluczowych jest dobrym punktem wyjścia.
To połowa sukcesu.
Poza tym istnieje kilka strategii, które możesz wdrożyć, które zwiększą widoczność Twojego artykułu i zachęcą innych do linkowania do niego.
Te, o których tutaj wspomniałem, mogą być ogromną pomocą i siecią aż 826 linków zwrotnych w ciągu zaledwie ośmiu tygodni.