Jak założyć firmę recyklingową

Jeśli masz pasję do ratowania planety i dążenie do zieleni podczas przechodzenia na Zielono, rozpoczęcie działalności związanej z recyklingiem może być właściwą drogą do podjęcia. 

Jednak rozpoczęcie działalności w zakresie recyklingu nie jest tak łatwe, jak umieszczenie niektórych pojemników w mieście i zbieranie tego, co ludzie wrzucają do nich co tydzień. 

Jest much więcej, że idzie do tego typu pracy. Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem działalności recyklingowej, ale nie wiesz, od czego zacząć, jesteśmy tutaj, aby ci pomóc. 

Bo choć wydaje się to proste, trzeba upewnić się, że ten biznes jest na tyle opłacalne, aby być warte swojego czasu, określić, co trzeba dostać rzeczy rozpoczęte, i przygotować się do niektórych wyzwań, które mogą napotkać po drodze. 

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć działalność w zakresie recyklingu już dziś.

Łatwe Części rozpoczęcia działalności recyklingowej

Nie cała branża recyklingu musi być trudna. 

W rzeczywistości istnieje kilka zabawnych części, które będą Ci się podobać, oprócz pomocy środowisku, oczywiście. 

Oto kilka łatwych decyzji, o których chcesz zacząć myśleć. 

WYBÓR TEGO, CO CHCESZ PODDAĆ RECYKLINGOWI

Kiedy wielu ludzi myśli o pojęciu “recykling”, często odnoszą się do niego jako ogólnego terminu, który obejmuje wszelkiego rodzaju Odpady i materiały. 

Ale kiedy jesteś w środku i pracujesz w branży recyklingu, dowiadujesz się, że sprawy stają się o wiele bardziej szczegółowe. 

Szczegóły zaczynają się od decyzji, jakiego rodzaju materiały chcesz poddać recyklingowi. Możesz zdecydować się zrobić tylko jeden z nich, lub może chcesz zaatakować recykling wielu. 

Oto najpopularniejsze rodzaje odpadów i materiałów do recyklingu. 

  • Marnotrawstwo Żywności. Bylibyście zdumieni ilością jedzenia, które marnuje się w Stanach Zjednoczonych każdego roku. Według Nutrition Connect w 2020 roku wyrzucono 80 miliardów funtów żywności. Pomyśl o różnicy, jaką możesz zrobić, jeśli znajdziesz sposób na recykling!
  • Szkło. Jest to dość łatwy materiał do recyklingu, ponieważ można go łatwo stopić i przekształcić w różnego rodzaju rzeczy, których ludzie używają w swoim codziennym życiu, w tym szklanki do picia. 
  • Plastik. Plastik jest najczęstszym rodzajem recyklingu, który istnieje dzisiaj i jest czymś, z czego nasz kraj korzysta bardzo dużo. Więc zamiast skończyć na wysypiskach, możesz pracować nad recyklingiem. 
  • Papier. Recykling papieru jest w większości przypadków bardzo łatwy. Po prostu musisz posortować papier na różne typy, usunąć atrament, wybielać Papier i zrobić z niego coś nowego. Ta forma recyklingu jest bardziej opłacalna, ponieważ koszty są minimalne. 
  • Wkłady Atramentowe. Czy wiesz, że rozkład nabojów atramentowych trwa do 1000 lat? Nie chcemy zrzucić naszych obecnych problemów na przyszłe pokolenia, więc ważne jest, aby zacząć recykling tego materiału już dziś. Warto rozważyć recykling, który pozwala ludziom napełniać swoje wkłady atramentowe, co oszczędza nie tylko środowisko, ale także pieniądze dla konsumenta. Wkłady atramentowe nie są tanie.  
  • Baterie. Baterie są wypełnione wszelkiego rodzaju chemikaliami, z których wiele jest szkodliwych dla środowiska. Dlatego należy je poddać recyklingowi, a nie wyrzucać. 
  • Komputery. Materiały, z których wykonane są komputery, zazwyczaj składają się z plastiku i metalu, które można poddać recyklingowi. Rozważ rozebranie komputerów i recykling ich materiałów.
  • Opony. Opony rozkładają się długo, a spalanie ich powoduje duże zanieczyszczenie ze względu na wysoką zawartość gumy. Zamiast tego Rozważ recykling opon, topiąc je i formując w nowe materiały.
  • Odzież. Odzież używana powraca, więc warto rozważyć skok na ten modny styl. Możesz odsprzedać używaną odzież lub poddać recyklingowi odzież do produkcji nowych przedmiotów. 
  • Złom. Koszty tego typu działalności recyklingowej są niskie i wymagają tylko kilku narzędzi. 

DECYDOWANIE O SPOSOBIE ZBIERANIA ODPADÓW 

Istnieje kilka różnych sposobów zbierania materiałów pochodzących z recyklingu, z którymi planujesz pracować. 

  1. Podrzucenie Obiektu. Dzięki tej metodzie możesz mieć obiekt, w którym ludzie mogą dostarczać materiały z recyklingu do miejsca, w którym je sortujesz.
  2. Krawężnik Pick-Up. Ta metoda oznacza, że masz zespół, który regularnie zbiera materiały pochodzące z recyklingu z domów i firm.
  3. Centra Dowozu. Możesz zdecydować się na utworzenie centrów drop-off w całym mieście i zlecić zespołowi regularne zbieranie z nich.

Jeśli zdecydujesz się na wybór opcji odbioru krawężnika lub wielu centrów zwrotu, możesz rozważyć użycie aplikacji o nazwie BusyBusy.

Stworzona przez wykonawcę aplikacja może być bardzo pomocna w recyklingu firm w śledzeniu zespołów i sprzętu z dowolnego smartfona lub komputera.

Korzystając z tej aplikacji do śledzenia operatorów i maszyn w firmie zajmującej się recyklingiem, możesz określić, jak wydajni są różni kierowcy, a także jak opłacalne są trasy, z których korzystają. 

Co więcej, aplikacja może być używana przez każdego z pracowników do rejestrowania wejść i wyjść, a także do wybierania projektu lub czynności, nad którymi pracują w danym dniu. Konkretny sprzęt może być rejestrowany z ilością czasu, w jaki jest używany, dzięki czemu możesz zobaczyć, czy sprzęt, w który zainwestowałeś, jest naprawdę wart swoich kosztów.

Trudne części rozpoczęcia działalności recyklingowej

Niestety prowadzenie firmy recyklingowej nie jest zabawą i zabawą, a czasami robi się ciężko. 

Jednak, jako właściciel firmy, trudno dostać się do pracy, i aby pomóc ci pozostać na drodze do sukcesu w branży recyklingu, dzielimy się niektóre z trudnych części, które chcesz przygotować. 

OKREŚLENIE RENTOWNOŚCI

Zanim zagłębisz się w swoje pomysły biznesowe, chcesz mieć pewność, że branża recyklingu jest dla ciebie opłacalna. 

Oznacza to zrozumienie, jakiego sprzętu potrzebujesz (co różni się w zależności od rodzaju recyklingu, na który zdecydujesz się). 

Chcesz również mieć pewność, że wycenisz koszty procesów takich jak: 

  • Sortowanie
  • Belowanie
  • Przechowywanie
  • Dostarczanie surowców wtórnych 

Rentowność tego biznesu zależy również od kosztów przetwarzania, które zależą od materiału, który poddajesz recyklingowi. 

Ważne jest, aby pamiętać, że produkty, które mają duże zapotrzebowanie na energię, mają zwykle większy zysk z recyklingu. Jednak nie chcesz iść też daleko, jak niektóre produkty, które wymagają nadmiernej energii do recyklingu spowoduje niższe zyski. Chodzi o znalezienie tego szczęśliwego medium.  

TWORZENIE BIZNES PLANU

Jest to krok, który chcesz zrobić, zanim zaczniesz działalność. 

Musisz poświęcić trochę czasu na teoretyczne dyskusje na temat biznesu i udokumentować to, co znajdziesz. Musisz również zbadać (które omówimy bardziej szczegółowo poniżej), aby znaleźć rzeczywiste liczby do wykorzystania w planie biznesowym. 

Możesz zdecydować się na napisanie biznesplanu samodzielnie lub zatrudnić profesjonalnego konsultanta, który zrobi to za Ciebie. Wybór należy do ciebie (ale powinien zależeć od tego, ile czasu musisz poświęcić i ile masz doświadczenia w biznesplanach). 

OKREŚLANIE KUPUJĄCYCH

Po recyklingu materiałów, co z nimi zrobisz? 

Upewnij się, że wykonujesz badania, aby dowiedzieć się, które branże mają zapotrzebowanie na materiały, które planujesz poddać recyklingowi, i sprawdź, ile kupujący zapłacą za Twoje materiały do recyklingu w różnych formach.

Krok 1: zbadaj branżę

Branża recyklingu powinna zostać dokładnie zbadana przed przystąpieniem do realizacji pomysłów biznesowych.

Musisz poświęcić trochę czasu, aby ocenić rynek i zobaczyć, gdzie rzeczy są. Oto dwie najważniejsze części badań.

Spójrz na konkurencję

Wykonaj badania rynkowe, aby określić, kto jest twoją konkurencją, jaki jest jej sukces i czy w Twojej okolicy jest wystarczająco dużo miejsca, aby wesprzeć inną firmę recyklingową (Twoją). 

Czy Twoja konkurencja tylko recyklinguje papier, więc możesz skakać po innych materiałach, które ignorują? Spójrz na to, jaka nisza jest najlepsza dla ciebie, aby konkurować, co pozwala Ci być opłacalnym.

Należy również pamiętać, że niektóre miasta i powiaty świadczą własne usługi recyklingu. Jeśli mieszkasz w jednym z nich, być może musisz być kreatywny, aby konkurować z ratuszem. 

Przyjrzyj się zachętom rządu i Agencji Ochrony Środowiska

Rząd i inne agencje ochrony środowiska często oferują dotacje lub specjalne pożyczki, które mogą pomóc w kosztach, w tym w zakładzie, personelu, energii elektrycznej, sprzętu, transportu, przechowywania, obchodzenia się z materiałami i innych. 

Ponieważ koszty rozpoczęcia działalności w branży recyklingu mogą być wysokie w pierwszym miesiącu, warto rozważyć niskoprocentowe pożyczki rządu. 

Zachęty oferowane zazwyczaj różnią się w zależności od stanu, więc należy zbadać stan, w którym planujesz prowadzić swoją działalność recyklingową.

Krok 2: Określ koszty

Koszty związane z recyklingiem są najpierw określane przez rodzaj działalności, którą zdecydujesz się prowadzić. 

Obejmuje to rodzaj materiałów, które zdecydujesz się poddać recyklingowi, a także rodzaj posiadanego systemu recyklingu. 

Posiadanie przez ludzi rzeczy zrzucanych w placówce lub konfigurowanie stacji zrzutowych w całym mieście zwykle wiąże się z niższym kosztem niż odbiór z krawężnika. Dzieje się tak głównie dlatego, że przy podnoszeniu krawędziowym musisz mieć więcej pracowników, aby wykonać zadanie. 

Recykling w zakładzie, który jest nieco poza miastem, również obniży twoje koszty, ponieważ nieruchomości są tańsze, gdy oddalasz się od centrum miasta. Jednak może to być problem z zapewnieniem, że ludzie przychodzą do Twojego zakładu, aby oddać swoje materiały do recyklingu. Trzeba będzie rozważyć plusy/minusy tego. 

Oto niektóre ogólne koszty rozpoczęcia działalności w zakresie recyklingu: 

  • Zakład przetwarzania (waha się w zależności od miasta, ale zwykle zaczyna się od około $1500 / miesiąc i idzie w górę stamtąd)
  • Jednostki Drop-off (około $1000 każdy)
  • Pracowników (przynajmniej płaca minimalna, może więcej)
  • Sprzęt (między $ 5,000 – $10,000 na początek)
  • Narzędzia do prowadzenia obiektu
  • Transport
  • Kosze do recyklingu

Krok 3: Zarejestruj Firmę

Zanim rozpoczniesz jakąkolwiek działalność w swojej firmie recyklingowej, musisz zarejestrować firmę w swoim samorządzie. 

Ponieważ zajmie to dużo czasu dla takiej firmy, możesz rozważyć zatrudnienie prawnika, który pomoże w tym procesie.

Znajdź kogoś, kto ma duże doświadczenie w rejestrowaniu firm podobnych do recyklingu i który może wykonać formalności poprawnie i na czas, abyś mógł zacząć wszystko tak szybko, jak to możliwe.

Krok 4: Znajdź obiekt

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się, aby ludzie oddali swoje materiały do recyklingu w Twoim zakładzie, czy zdecydujesz się na odbiór, potrzebujesz zakładu, aby przeprowadzić rzeczywisty proces recyklingu. 

Więc następnym krokiem w tym procesie jest znalezienie obiektu. 

Potrzebujesz miejsca, które jest wystarczająco duże, aby pomieścić cały sprzęt, a także może służyć jako biuro dla Ciebie i Twoich pracowników. 

Dlatego musisz poświęcić trochę czasu, aby znaleźć Zakład, który służy wszystkim celom, których potrzebujesz dla swojej firmy recyklingowej. Ze względu na wysokie koszty takiego obiektu, jak wspomniano powyżej, być może będziesz musiał wyjechać za miasto, aby znaleźć coś, co jest rozsądną ceną.

A kiedy już to zrobisz, zaleca się wynająć lub wynająć przestrzeń, a nie ją kupić. Pomaga to utrzymać niskie wydatki, ponieważ duża część pieniędzy będzie przeznaczona na sprzęt do wykorzystania w obiekcie.

Krok 5: Zdobądź Sprzęt

Mówiąc o sprzęcie, to prowadzi nas do następnego etapu inwestycji w sprzęt dla Twojej firmy recyklingowej.

Sukces Twojej firmy zależy w dużej mierze od używanego sprzętu. Oto niektóre z urządzeń, które będą potrzebne i potrzebne: 

  • Baler
  • Kruszarki
  • Niszczarki
  • Wózki widłowe
  • Wagi
  • Kontenery 

Sprzęt będzie większość wydatków po rozpoczęciu działalności, więc upewnij się, że trochę czasu na badania i porozmawiać z ekspertami, tak aby inwestować w najlepsze maszyny. 

Gdy już masz swój sprzęt, pokochasz Korzystanie z aplikacji BusyBusy do śledzenia pracowników, czasu ich pracy i korzystania z różnych zakupionych maszyn. 

Pomaga również uniknąć błędów płacowych, za które Twoi pracownicy będą Ci wdzięczni. 

Dostępna jest bezpłatna wersja BusyBusy, która oferuje: 

  • Śledzenie czasu dla projektów, podprojektów, kodów zadań i sprzętu
  • Śledzenie czasu pracy pracowników
  • Zaawansowane raporty internetowe i mobilne z ostatnich 7 dni
  • Zegar in / zegar out GPS
  • Podpis cyfrowy karty czasu pracy pracownika
  • Aplikacja sprzęt
  • Niestandardowe uprawnienia użytkownika
  • Priorytetowe wsparcie telefoniczne i internetowe
  • Niestandardowe obliczenia nadgodzin 

Płatna wersja Pro jest wyceniona na $9.99 / użytkownik / miesiąc z dodatkową opłatą $11.99/miesiąc. Ta wersja oferuje wszystko, co robi darmowa wersja, a także: 

  • Nadzorca i śledzenie czasu kiosku
  • Zaawansowane raporty internetowe i mobilne dla wszystkich czasów
  • Narzędzia nadzorcy
  • Zdjęcia i notatki projektu
  • Dzienny raport projektu
  • Raport bezpieczeństwa
  • Planowanie
  • Kiosk (rozpoznawanie twarzy z powiadomieniem AI)
  • Rejestracja dokładności czasu
  • Integracje stron trzecich
Total
0
Shares
Related Posts