Jak Redukcja Opcji Może Zwiększyć Konwersje

Więcej znaczy lepiej, prawda? Nie w świecie optymalizacji konwersji.

Pomyśl o tym w ten sposób.…Co się dzieje, gdy zabierasz dziecko do sklepu ze słodyczami? Nie wiedzą co kupić, prawda? Powodem jest to, że mają zbyt wiele opcji do wyboru i nie są pewni, który z nich jest najlepszym wyborem.

To samo dotyczy sieci. Podanie ludziom zbyt wielu opcji lub poproszenie ich o zbyt wiele informacji może szybko zmniejszyć liczbę konwersji. Na przykład, zmniejszając liczbę opcji w polach formularza z 6 do 3, możesz zwiększyć współczynnik konwersji średnio o 66%.

Aby pokazać, jak możesz zmniejszyć liczbę opcji na swojej stronie, postanowiłem stworzyć infografikę, która rozbija różne strategie, które pomogą Ci zwiększyć współczynnik konwersji.

How Reducing Options Can Increase Your Conversions

Wniosek

Studium przypadku dżemu w infografice otworzyło mi oczy, ponieważ nie spodziewałem się, że zmniejszenie liczby smaków oferowanych w bezpłatnej próbce spowoduje, że więcej osób faktycznie kupi produkt.

Jeśli nie jesteś pewien, ile opcji dać odwiedzającym, zawsze idź z niższą liczbą. Jeśli chcesz dodać więcej opcji w przyszłości, zawsze możesz to zrobić, ale zalecam testowanie A / B.

Co sądzisz o ograniczeniu opcji na swojej stronie?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts