Więcej znaczy lepiej, prawda? Nie w świecie optymalizacji konwersji.
Pomyśl o tym w ten sposób.…Co się dzieje, gdy zabierasz dziecko do sklepu ze słodyczami? Nie wiedzą co kupić, prawda? Powodem jest to, że mają zbyt wiele opcji do wyboru i nie są pewni, który z nich jest najlepszym wyborem.
To samo dotyczy sieci. Podanie ludziom zbyt wielu opcji lub poproszenie ich o zbyt wiele informacji może szybko zmniejszyć liczbę konwersji. Na przykład, zmniejszając liczbę opcji w polach formularza z 6 do 3, możesz zwiększyć współczynnik konwersji średnio o 66%.
Aby pokazać, jak możesz zmniejszyć liczbę opcji na swojej stronie, postanowiłem stworzyć infografikę, która rozbija różne strategie, które pomogą Ci zwiększyć współczynnik konwersji.
Wniosek
Studium przypadku dżemu w infografice otworzyło mi oczy, ponieważ nie spodziewałem się, że zmniejszenie liczby smaków oferowanych w bezpłatnej próbce spowoduje, że więcej osób faktycznie kupi produkt.
Jeśli nie jesteś pewien, ile opcji dać odwiedzającym, zawsze idź z niższą liczbą. Jeśli chcesz dodać więcej opcji w przyszłości, zawsze możesz to zrobić, ale zalecam testowanie A / B.
Co sądzisz o ograniczeniu opcji na swojej stronie?