Jak napisać podwójną stronę docelową, która dobrze się konwertuje

To zawsze świetna wiadomość dla firmy, gdy ich lista abonentów zaczyna rosnąć.

Rosnąca lista subskrybentów oznacza, że ludzie są zainteresowani Twoją firmą i masz możliwość zwiększenia swoich przychodów.

Ale nie zawsze tak jest.

Ludzie pytają mnie cały czas, dlaczego ich wyniki finansowe nie poprawiły się, ponieważ ich stawki abonentów rosną.

To dlatego, że nie mają aktywni subskrybenci.

How do you pozostań w kontakcie i upewnić się, że twoi klienci są aktywnie zaangażowani w Twoje treści?

Zrób krok wstecz i oceń swój obecny proces akceptacji.

Może mieć pewne wady.

Oczywiście, możesz zobaczyć wzrost liczby subskrybentów.

Ale to bezużyteczne, jeśli ci ludzie nie są zainteresowani Twoją firmą.

Rozwiązaniem może być przejście na strategię double opt-in.

Pokażę Ci, jak używać strony docelowej double opt-in, Aby zwiększyć współczynniki konwersji.

Co jest nie tak z pojedynczym procesem lądowania?

Jeśli nie znasz różnicy między tymi dwoma typami stron docelowych, można bezpiecznie założyć, że obecnie używasz pojedynczego formularza opt-in.

Pojedynczy opt-in jest prosty zarówno dla Ciebie, jak i dla subskrybenta.

Wprowadzają swój adres e-mail i automatycznie są dodawane do listy subskrypcji.

Oto przykład z Lowe ‘ s Home Improvement:

image6 2

Wszystko, o co proszą, to twój adres e-mail i Kod Pocztowy, aby mogli wysyłać Ci odpowiednie promocje w zależności od Twojej lokalizacji.

Po kliknięciu “Zapisz dziś” natychmiast dołączysz do listy e-mail.

Jest łatwy dla użytkowników i jest świetną taktyką do zwiększ szybko liczbę subskrybentów newslettera.

Jednak istnieją pewne problemy z tą strategią, jak również.

Możesz skończyć z nieprawidłowymi lub bezużytecznymi adresami e-mail na swojej liście.

Oto kilka scenariuszy.

  1. Klient błędnie wpisał swój adres e-mail.
  2. Klient celowo podał fałszywy adres e-mail.
  3. Ktoś przez pomyłkę zapisał się na Twoją listę.

Ludzie popełniają błędy podczas pisania.

Dlatego często zdarza się, że ktoś, kto chce dołączyć do twojej listy subskrybentów, błędnie wprowadza swój adres e-mail.

Ta osoba może w końcu zdać sobie sprawę z błędu, jeśli nie otrzyma od Ciebie żadnych wiadomości.

Mam nadzieję, że wrócą i podadzą poprawne informacje.

Jednak ich nieprawidłowy adres pozostanie na twojej liście.

Czasami klient może celowo wprowadzić fałszywy adres e-mail, jeśli oznacza to, że może otrzymać zniżkę na swoje zamówienie.

Aby temu zapobiec, zawsze powinieneś wysłać wiadomość e-mail z promocją rejestracji, zamiast automatycznie stosować ją na stronie realizacji zakupu.

Oto przykład z Topshop:

image14 1

Możliwe jest również, że ktoś przypadkowo wprowadził swój adres e-mail.

Czasami ludzie mogą się mylić i myśleć, że muszą przesłać adres e-mail, aby kontynuować, zwłaszcza jeśli masz wyskakujący formularz.

Jest jeszcze jedna możliwość.

Załóżmy, że jesteś sklepem ecommerce, który wymaga adresu e-mail podczas procesu realizacji transakcji.

Klient może chcieć otrzymać szczegóły wysyłki i potwierdzenie zamówienia wysłane na swój adres e-mail, ale to nie znaczy, że chce dołączyć do newslettera.

Oto przykład:

image13 1

Jeśli to pole jest domyślnie wyłączone, możesz uzyskać subskrybentów, którzy nie chcą być na twojej liście.

W zależności od dostawcy usług e-mail marketingu możesz płacić miesięczną, kwartalną lub roczną opłatę w zależności od liczby subskrybentów na liście.

Z przyjemnością zapłacisz, jeśli wszyscy ci subskrybenci będą aktywni i zaangażowani.

Ale jeśli masz fałszywe e-maile, nieprawidłowe nazwiska i osoby, które zarejestrowały się przez pomyłkę, marnujesz pieniądze.

Ponadto wszystkie Twoje analizy zostaną odrzucone.

Nie można skutecznie analizować sukcesu kampanii bez dokładnych danych.

Podwójne strony docelowe są bardziej wydajne

Strategia double opt-in może wyeliminować niektóre z problemów, które właśnie omówiliśmy.

Niektóre z tych problemów mogą wystąpić w Twojej firmie, jeśli obecnie korzystasz z jednej strategii opt-in.

Więc, co to jest podwójne opt-in?

Jest to formularz, który pojawia się po kliknięciu użytkownika wezwanie do działania guzik.

Oto co Khol ‘ s strona double opt-in wygląda następująco:

image11 2

Zasadniczo jest to dwuetapowy proces weryfikacji.

Wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem to kolejny świetny sposób, aby to osiągnąć.

Spójrz na wpływ double opt-In może mieć na Twój unikalne otwarte stawki:

image5 2

Oto kilka dodatkowych korzyści z podwójnego opt-in e-mail:

  • zwiększone zaangażowanie użytkowników
  • brak spamu lub fałszywych adresów e-mail na liście
  • dokładniejsze analizy
  • świetny sposób na rozpoczęcie kampanii drip

Kontynuujmy rozbicie e-maila z podwójnym opt-Inem.

Abonent musi zweryfikuj swój adres e-mail zanim zostaną dodane do listy.

Wcześniej wspomniałem, że nieprawidłowe lub fałszywe adresy e-mail mogą nękać Twoją pojedynczą strategię opt-in.

Nie będzie to problemem, jeśli wyślemy potencjalnemu Subskrybentowi wiadomość z potwierdzeniem.

Nie zrozum mnie źle.

To też nie jest idealny system.

Ponieważ wymaga więcej kroków, niektórzy użytkownicy mogą nie ukończyć tego procesu.

Niektórzy ludzie mogą myśleć, że podwójne e-maile opt-in mogą być zbyt wiele.

Jest to szczególnie ważne, jeśli wysyłasz wiadomość z potwierdzeniem a potem wiadomość powitalna po zweryfikowaniu adresu.

Oto, co możesz zrobić.

Połącz swój e-mail weryfikacyjny z wiadomość powitalna.

image10 2

W ten sposób prawie 80% marketerów e-mail obsługuje swoje e-maile z podwójnym opt-in.

W przeciwnym razie może to być przeciążenie wiadomości, które abonent może oznaczyć jako spam.

  1. E-mail z potwierdzeniem
  2. Wiadomość powitalna
  3. Newsletter
  4. Promocja lub rabat

To potencjalne cztery wiadomości, które subskrybent może otrzymać w ciągu pierwszych kilku dni od rejestracji.

Za dużo.

Tak, po dodaniu ich do listy warto wysłać kampanię kroplową.

Tylko nie rób tego wszystkiego na raz.

Wyślij wiadomości na dłuższy okres czasu, abyś nie był postrzegany jako spamer.

Jak utworzyć e-mail z podwójną opt-in

Teraz rozumiesz podstawowe różnice między pojedynczą i podwójną stroną docelową.

Nadszedł czas, aby nauczyć się krok po kroku procesu podwójnego opt-in e-mail.

W zależności od dostawcy usług poczty e-mail sformułowania na każdej stronie mogą się nieznacznie różnić.

W tym przykładzie pokażę Ci, jak skonfigurować e-mail z podwójną opt-in na Platforma HubSpot.

Krok # 1: Wybierz “Double Opt-In” w sekcji “E-Mail “w”Ustawienia treści”:

image4 2

Przejdź do zakładki “Ustawienia zawartości”.

Następnie kliknij ” e-mail.”

Zobaczysz opcję” Double Opt-in ” mniej więcej w połowie tego menu.

Krok # 2: Dostosuj wiadomość double opt-in:

image2 2

Na stronie double opt-in kliknij ” Edytuj e-mail.”

Będzie to wiadomość, którą Twoi potencjalni subskrybenci otrzymają po zakończeniu pierwszego kroku procesu opt-in.

Wiadomość powinna zostać dostarczona natychmiast, aby użytkownik mógł kontynuować i oficjalnie dołączyć do twojej listy.

Krok # 3: Utwórz stronę z potwierdzeniem i e-mailem:

image1 1

Gdy Subskrybent zweryfikuje swój adres e-mail i zakończy drugą fazę opt-in, otrzyma potwierdzenie.

Istnieją dwa rodzaje potwierdzeń:

  1. strona docelowa potwierdzenia
  2. potwierdzenie e-mailem

Strona docelowa otworzy się w oknie przeglądania Internetu po potwierdzeniu przez Subskrybenta pierwszej wiadomości.

W tym samym czasie mogą otrzymać wiadomość potwierdzającą ich subskrypcję.

Jeśli nie chcesz, aby nowi subskrybenci otrzymywali zbyt wiele wiadomości w krótkim czasie, po prostu odznacz pole “Dołącz e-mail uzupełniający”.

Polecam skorzystać z tej okazji, aby wysłać wiadomość powitalną do najnowszych subskrybentów.

Jest to o wiele bardziej praktyczne niż inny e-mail z potwierdzeniem.

Krok # 4: Przejrzyj opcje “Włącz”:

image3 2

Sekcja włącz pozwala wybrać, kiedy umieścić opcję podwójnej rezygnacji w witrynie.

Domyślnie ta opcja jest oznaczona jako wyłączona.

Polecam włączenie tej opcji dla wszystkich stron.

Zwiększy to szanse na coraz wyższe konwersje.

Ale to nie jest wymagane. Możesz włączyć podwójną zgodę tylko na określonych stronach.

Jeśli chcesz włączyć opcję opt-in na większości stron, ale nie na wszystkich, zaznacz pole “wyłączone tylko dla niektórych stron”.

To całkiem proste.

Krok # 5: Ręcznie wysłać opt-in (opcjonalnie):

image7 2

Oto scenariusz.

Załóżmy, że zapomniałeś zmienić domyślne opcje Włącz w naszym poprzednim kroku.

Jeśli użytkownik subskrybuje, nie otrzyma Twojej weryfikacji e-mailowej po wyłączeniu strony.

W takim przypadku możesz ręcznie wysłać nowemu Subskrybentowi wiadomość opt-in.

Po prostu przejdź do strony Kontakty i kliknij Użytkownika.

Kliknij “akcje” pod ich nazwą i wybierz ” Wyślij e-mail opt-in.”

Zapewni to, że nowy subskrybent otrzyma wiadomość dostosowaną w drugim kroku.

Platforma HubSpot jest naprawdę łatwa w nawigacji i zrozumieniu.

Jeśli więc twoje obecne oprogramowanie do marketingu e-mailowego nie ma tej funkcji, możesz rozważyć rejestrację alternatywy.

Dodatkowe wskazówki dotyczące uzyskiwania sky-high konwersji

Zanim będziesz mógł wysłać e-mail z podwójną opt-in, musisz najpierw kliknąć przycisk CTA.

W przeciwnym razie nigdy nie będą mieli możliwości otrzymania wiadomości potwierdzającej.

Jedną z pierwszych rzeczy, które należy wziąć pod uwagę, jest umieszczenie przycisk opt-in.

image9 2

Większość firm umieszcza swoje CTA opt-in w stopkach swoich stron internetowych.

Upewnij się, że jest duży, odważny i wyraźny, aby goście nie mogli go przegapić.

Twoja strona powinna mieć również:

  • mocny nagłówek
  • wyraźne wezwanie do działania
  • wartość i korzyści
  • Społeczny dowód koncepcji

Wszystkie te czynniki mogą pomóc zwiększyć szanse na uzyskanie klientów do kontynuowania podwójnego opt-in.

Jest jeszcze coś, co chcesz rozważyć.

Czas.

Może to zabrzmieć głupio, ale jest to jeden z najważniejszych elementów, jeśli wysyłasz e-mail z podwójnym opt-in.

image8 2

Nie zostawiaj subskrybentów w ciemności.

Zwłaszcza jeśli poddajesz je dwuetapowej weryfikacji.

Zmuszenie klienta do czekania może obniżyć jego zainteresowanie i zaangażowanie.

Może chcieli dołączyć do twojej listy, aby otrzymać promocję lub zniżkę.

Jeśli klient nie otrzyma tej oferty od razu, może być bardziej skłonny do zakupu w innym miejscu.

Wniosek

Jeśli Twoja lista e-mailowa rośnie bez korzyści dla Twojej firmy, możesz rozważyć zmianę strategii opt-in.

Podczas gdy pojedyncze formularze opt-in są proste i szybki sposób na zwiększenie listy e-mail, nie zawsze są skuteczne.

Otrzymasz kilka niepoprawnych adresów e-mail, które będą:

  • kosztuje cię więcej pieniędzy
  • zwiększ współczynnik odrzuceń
  • daje nieprawidłowe analizy dla każdej kampanii

Zamiast tego możesz utworzyć podwójną stronę docelową, aby zwiększyć zaangażowanie.

Rozważ komponenty e-mail z opt-in:

image12 2

Upewnij się, że Twoja wiadomość jest aktywny.

Spowoduje to, że abonent ukończy dwuetapowy proces i dołączy do twojej listy.

Double opt-in zapewnia również, że subskrybenci są legalnie zainteresowani marką, produktami i treściami.

Ostatecznie zwiększy to liczbę konwersji.

Jeśli obecne oprogramowanie do marketingu e-mailowego nie pozwala na pisanie wiadomości o podwójnej akceptacji, warto rozważyć zmianę platform.

Następnie możesz postępować zgodnie z opisanym powyżej przewodnikiem krok po kroku, aby stworzyć idealną podwójną wiadomość e-mail.

Upewnij się, że początkowy przycisk opt-in w Twojej witrynie ma wyraźny CTA. W przeciwnym razie odwiedzający nie będą mogli rozpocząć dwuetapowego procesu.

W jaki sposób Twoja oferta zachęci odwiedzających witrynę do potwierdzenia swoich adresów e-mail przed oficjalnym dołączeniem do listy subskrybentów?

Total
0
Shares
Related Posts