Jak być skutecznym Marketerem, jeśli nie jesteś Super inteligentny

seo neil patel

Zdradzę ci mały sekret. Nie jestem taki mądry., a jednak jestem całkiem dobrym marketerem online. Jestem prawdopodobnie jednym z lepszych.

Jak to możliwe? Nie trzeba być mądrym, żeby być najlepszym marketerem. Zamiast tego musisz być kreatywny, dobrze wykonywać i nadal uczyć się od innych.

Oto proces, w którym kiedyś stałem się wielkim marketerem, a oto, jak możesz pójść w moje ślady:

Nie bój się denerwować ludzi

Kiedy zaczynałem w świecie marketingu internetowego, nic o tym nie wiedziałem. Nie wiedziałem, jak edytować HTML; myślałem, że MSN jest większą wyszukiwarką niż Google; i nie miałem pojęcia, od czego zacząć.

Ale jedno, co wiedziałem, to to, że są marketerzy, którzy już są dobrzy. A jeśli nie były dobre, to przynajmniej coś wiedziały, co jest lepsze niż nic (tyle wtedy wiedziałem).

To, co zrobiłem, to Wygooglowałem w Internecie terminy, które były konkurencyjne w przestrzeni marketingowej. Na przykład mogę Google „firma seo”, ponieważ wiele osób, które oceniają te warunki, to małe firmy.

seo results

To, co chcesz zrobić, to kliknąć na oferty firm, które wyglądają na małe, zadzwonić do ich numerów, porozmawiać z założycielami firm i zaoferować pracę dla nich za darmo w zamian za wiedzę.

Będziesz zaskoczony, ile osób skorzysta z tej oferty. Wszystko, co musisz zrobić, to pomóc im w niepełnym wymiarze godzin przez miesiąc, a będziesz w stanie pochłonąć wiele ich wiedzy.

Płać za naukę

Kolejną rzeczą, którą zrobiłem, kiedy zaczynałem, było zapłacenie kilku firmom, które pomogły mi z moją stroną internetową. Jedną z firm była Stepforth, a drugą SEO Matrix.

Zapłaciłem im po kilka tysięcy dolarów i wchłonąłem całą ich wiedzę i taktykę. W tamtym czasie starałem się głównie nauczyć SEO, ale to samo można zrobić w przypadku content marketingu, social media marketingu, płatnej reklamy itp.

Płacąc innym firmom, upewnij się, że wybierasz te z dobrymi recenzjami i bez skarg BBB.

Wybrałem te dwie firmy ponad 10 lat temu, ponieważ obie były dobrze pozycjonowane w Google na konkurencyjnych warunkach. Dla mnie to pokazało, że wiedzą, co robią.

Sieć z ekspertami

Jedną z najlepszych rzeczy, które zrobiłem, kiedy byłem młodszy, było uczestnictwo w konferencjach branżowych. To była jedna z moich najlepszych inwestycji-i nadal jest. Od strategii wyszukiwarek po SMX, było wtedy mnóstwo konferencji, a teraz jest ich jeszcze więcej.

Kiedy byłem na tych wydarzeniach, brałem udział w sesjach, ale to nie pomogło mi wiele się nauczyć. Zamiast tego upewniłem się, że zatrzymałem się w hotelu konferencyjnym i spędziłem jak najwięcej czasu w barze.

Za każdym razem, gdy rozpoznałem prelegenta (większość witryn konferencyjnych wymienia ich prelegentów ze zdjęciami), kupowałem im piwo i jedzenie. To było bardzo rzadkie, że ktoś mi odmówił.

Kupując te piwa i jedzenie ekspertów, nigdy tak naprawdę nie wybierałem ich mózgów ani nie próbowałem uczyć się od nich. Zamiast tego po prostu pogadałem i pogadałem o wszystkim, co ich interesowało.

Pomogło mi to zbudować przyjaźnie z ekspertami z branży. Następnie wymieniałem się informacjami kontaktowymi i śledziłem po wydarzeniu i od czasu do czasu wybierałem ich mózgi.

Ta jedna taktyka doprowadziła mnie do nauczenia się jak budować linki, jak pisać kopie sprzedaży, które konwertują, i jak wykorzystać Reddit. Cholera, pomogło mi to nawet zbudować przyjaźnie z kilkoma użytkownikami Reddit power i chętnie przesłali moje treści za darmo.

Poznaj wiele transakcji

Marketerzy specjalizują się w różnych zadaniach. Na przykład niektóre są świetne w SEO, podczas gdy inne są lepsze w marketingu treści lub optymalizacji konwersji.

Więc znalazłem ekspertów, którzy byli najlepsi w każdej z tych umiejętności.

Sposób, w jaki mógłbym się od nich uczyć, nie polega na czytaniu treści na blogu, ale na analizowaniu własnego marketingu.

Na przykład Frank Kern jest jednym z najlepszych copywriterów, o których wiem. Więc zamiast po prostu słyszeć go przemawiającego na konferencjach lub czytającego jego posty na blogu, zasubskrybowałem jego listę e-mailową i ostatecznie kupiłem jego produkty. To nie dlatego, że chciałem produktów, ale dlatego, że chciałem dowiedzieć się, jak on sprzedaje.

I przechodząc przez jego lejki sprzedaży, jestem w stanie nauczyć się taktyki, której używa.

Teraz wyobraź sobie, że robisz to z każdym ekspertem w Twojej przestrzeni. Dużo się nauczysz.

Na przykład Frank pośrednio nauczył mnie copywritingu. Kolumna piąta nauczyła mnie marketingu infograficznego. Patrick Gavin z Text Link Ads nauczył mnie jak budować linki. Brian Clark i Darren Rowse nauczyli mnie blogować.

Jeśli chcesz uczyć się od najlepszych, nie tylko czytać ich rzeczy. Przeanalizuj, w jaki sposób marketują się z Tobą i innymi. Dowiesz się z tego o wiele więcej niż z treści bloga.

Praktyka czyni mistrza

Nigdy nie staniesz się wielki po prostu czytając i analizując inne kampanie marketingowe. Musisz wprowadzić w życie to, czego się uczysz.

Jak ty to robisz? Zakładasz stronę internetową i sam ją sprzedajesz. W ten sposób określ cele, takie jak trafienie określonych numerów ruchu każdego tygodnia lub każdego miesiąca.

Możesz też zacząć od czegoś jeszcze prostszego, takiego jak pisanie posta na blogu raz w tygodniu.

Jeśli nie ćwiczysz na własnej stronie, nie nauczysz się szybko wykonywać. Kluczem w tym podejściu jest ustalenie osi czasu.

Na przykład, z moim NeilPatel.com blog, moim celem było dotarcie do 100 000 odwiedzających w ciągu 12 miesięcy. W tym tempie osiągnę to w ciągu 10 miesięcy, jeśli nie 9. Jak? Bo ciągle naciskam na szybsze wykonywanie i zdobywanie większej liczby odwiedzających.

Moim celem w tym miesiącu jest dotarcie do 80 000 odwiedzających, a w przyszłym—do 100 000. Kto wie, czy tak się stanie, ale wyznaczanie agresywnych celów nieustannie popycha mnie do wymyślania kreatywnych sposobów na zwiększenie ruchu.

Nie bój się eksperymentować

Eksperymentowanie jest tym, co pomoże Ci wyostrzyć swoje umiejętności i wyróżnić się z tłumu. Wykonując szalone eksperymenty marketingowe, nie tylko dowiesz się więcej, ale w końcu natkniesz się na pomysły, które zrewolucjonizują twój marketing.

Na przykład eksperymentowałem z Instagramem; bawiłem się marketingiem lifestylowym; a nawet dostosowałem sposób ubierania się.

A teraz bawiłem się reklamami autobusów, o których powinienem wkrótce napisać. Ponadto często bawię się automatyzacją marketingu.

Na przykład, aby wyrazić zgodę na otrzymywanie moich e-maili, mogę wysłać Ci spersonalizowaną wiadomość e-mail z informacją, że napisałem list specjalnie dla Ciebie. Ale ponieważ nie mam twojego adresu pocztowego, wysłałem go do ciebie.

Więc zakładając, że znam Twoje imię, kończę na dodawaniu zdjęcia do e-maila, trzymając kopertę z Twoim imieniem (dynamicznie dodaję do niej Twoje imię).

seo letter

Następnie w e-mailu łączę Cię do tego listu, który przedstawia ci moje usługi.

Jeśli czytasz list, ale nie sfinalizujesz zakupu, przesyłam wiadomość e-mail zawierającą temat ” o Neilu Patelu.”Nadawcą e-maila jest jeden z moich współpracowników, Nate. Uprzejmie wspomina, że przeczytałeś list, ale nie sfinalizowałeś transakcji i pyta, czy coś jest nie tak.

Wspomina, że jest moją prawą ręką, a nawet Zawiera to zabawne zdjęcie z nami w e-mailu, aby spróbować, aby kliknąć ten link.

seo nate

Nie bój się scummy industries

Świat marketingu, zwłaszcza online, ma złe imię. To głównie dzięki ludziom, którzy sprzedają programy get-rich-quick lub którzy zatrudniają wymuszoną ciągłość.

Ci marketerzy, którzy sprzedają te produkty lub łamią prawo, w wielu przypadkach są kreatywni. Więc staram się analizować wszystko, co robią, a następnie brać ich kreatywne taktyki marketingowe i stosować je do legalnego biznesu.

W żadnym wypadku nie zalecam, abyś poszedł w ich ślady i zrobił coś nieetycznego, ale zalecam, abyś nauczył się taktyki, której używają i zobaczył, czy możesz je wykorzystać w etyczny sposób.

Nauczyłem się wiele w ciągu ostatniego roku od diety i brain pills przemysłu, jak mają jedne z najbardziej kreatywnych marketerów widziałem. Gdyby tylko zastosowali się do legalnych firm!…Ale to inny post na blogu.

Weź udział w ekskluzywnych wydarzeniach

Najlepsza wiedza marketingowa jest przekazywana na ekskluzywnych imprezach. Ludzie, którzy biorą udział w tych wydarzeniach nie tylko uczą cię tych taktyk, ale także pomagają je wdrożyć.

Na przykład, spotkałem Franka Kerna w War Room, który jest prawdopodobnie moim ulubionym wydarzeniem marketingowym, a on nie tylko nauczył mnie copywritingu, ale także dał mi swoją kopię i powiedział, że mogę jej użyć, kiedy tylko zechcę.

Jeśli uczestniczysz w normalnych konferencjach marketingowych, poznasz informacje na poziomie powierzchniowym i usłyszysz parcele, aby kupić produkty i usługi. Kiedy uczestniczysz w wydarzeniach wysokiego poziomu, nauczysz się konkretnych taktyk marketingowych, które pomogą Ci rozwinąć swój biznes.

Najtrudniejszą częścią tych wydarzeń jest dostanie się do środka. Nawet jeśli masz pieniądze, aby uczestniczyć (są one drogie), nadal trzeba przejść przez długi proces wywiadów, aby dostać się.

Wniosek

Powyższe kroki to sposób, w jaki nauczyłem się być świetnym marketerem online. Są tak skuteczne, że nadal je wykorzystuję.

Nie musisz być najmądrzejszą osobą w pokoju, aby być dobrym marketerem—po prostu musisz być kreatywny i nauczyć się szybko realizować. Kiedy zdejmiesz te dwie rzeczy, będziesz niebezpieczny.

Jak inaczej możesz nauczyć się być skutecznym marketerem?

Total
0
Shares
Related Posts