W viral TikTok mama wykorzystuje dane do wizualizacji obciążenia nowym rodzicem

Wirusowy film TikTok opublikowany w tym tygodniu pokazuje jedną matkę, która ma mocne argumenty za wsparciem rodziców za pomocą wizualizacji danych, rozszerzonej rzeczywistości i wirusowego charakteru aplikacji do udostępniania wideo.  

Udostępniona na koncie TikTok męża to.data.guy, film jest zapisem spotkania Zoom Kristen Cuneo prezentowanie współpracownikom po powrocie z urlopu wychowawczego. TikTok wskakuje w środek prezentacji, gdy uruchamia ogromną wizualizację danych za sobą na spotkaniu Zoom. Punkty danych, reprezentujące każde kluczowe zadanie, które podjęła, aby opiekować się dzieckiem, obracają się i zmieniają kształt, aż staną się ogromnym zestawem liczb (i czasu) zajmującym ekran. Film trwa tylko 45 sekund, ale jest zwięzłym pokazem tego, ile pracy potrzeba, aby zostać nowym rodzicem. 

„To każde karmienie pieluchą, karmienie piersią i karmienie butelką przez pierwsze siedem tygodni życia jesieni”, wyjaśnia Cuneo w filmie, opowiadając o swojej 10-miesięcznej córce Autumn. „Obiektywnie, to dużo. Każdy punkt danych wymagał czasu, od pięciu minut na zmianę pieluchy do średnio 30 minut na karmienie.” 

TikTok wyjaśnia niekończące się obciążenie pracą dalej. „Prawdziwy kicker jest wtedy, gdy to się dzieje. 24 godziny na dobę-mówi Cuneo. Zauważa jedną chwilę odpoczynku, wskazując na kilka punktów danych na jej ogromnym wykresie. „Midnight bottle feed play przez mojego męża w trzecim tygodniu sprawił, że w końcu mogłem uzyskać więcej niż trzygodzinny odcinek snu.”

Dane Cuneo obejmują tygodnie i pokazują za każdym razem, gdy opiekowała się córką. Autor: Michael DiBenigno / Flow Immersive

Dane przesuwają się i zmieniają, aby pokazać samą ilość pracy w czasie. Autor: Michael DiBenigno / Flow Immersive

Jeden z komentatorów wyraził intensywne emocje oglądając krótką prezentację: „mam 19 miesięcy [po porodzie], jestem z powrotem w pracy od nieco ponad roku, a jednak to właśnie sprawiło, że płakałem. Chciałbym, aby więcej ludzi zrozumiało ” – Napisał użytkownik @marrytrudeau. 

„Założę się, że jeśli dodasz opiekę nad sobą, opiekę domową itp. to byłby po prostu solidny sześcian ” – napisał inny widz, @supitschels.  

W wywiadzie dla Mashable Cuneo wyjaśniła, że dane zostały pokazane w większej prezentacji na temat rodzicielstwa dla swoich współpracowników (pracuje w operacjach na ludziach). Miało to pokazać, jak wiele pracy podjęła się na tak zwanych wakacjach jako nowa mama, wyjaśniając, jak spędziła pierwsze siedem tygodni z dzieckiem. 

Powiedziała, że komentarze takie jak te powyżej i ogólna intensywna reakcja na film pokazują, jak izolujące może być rodzicielstwo. „Praca i miłość do wychowywania dzieci są często uważane za niewidoczne. To, co uwielbiam w tym przypadku, to to, że w jakiś dziwny sposób, to po prostu pomaga potwierdzić… mogą być ludzie, którzy nie czują się widziani i słyszani, ponieważ praca, którą wykonują, nie jest widoczna. Uwielbiam to, że dane są w stanie sprawić, że będą bardziej widoczne” – zastanawia się Cuneo.

Mąż Cuneo, Michael DiBenigno, jest współzałożycielem Flow Immersive, firma zajmująca się wizualizacją danych, która koncentruje się na tym, co nazywa opowiadaniem danych, sposobem dzielenia się osobistymi, ludzkimi historiami poprzez interaktywną, opartą na danych rzeczywistość rozszerzoną. Na przykład wideo Cuneo wykorzystało rozszerzoną rzeczywistość, aby umożliwić współpracownikom skanowanie kodu QR i interakcję z jej zestawem danych w czasie rzeczywistym.

Dobrą garść jego Tiktoksów, jak jego wizualizacje <u > dane COVID-19 oraz zapotrzebowanie na opiekę nad dziećmi w całych Stanach Zjednoczonych, otrzymał wiele zaangażowania od komentatorów internetowych. Ale to był ostatni, bardziej osobisty TikTok jego żony, który naprawdę trafił do domu emocjonalnie dla ludzi w Internecie. 

„To ten sam zestaw danych, który miałem i przedstawiłem, ale jest inny, gdy pochodzi z głosu Kristen i z jej perspektywy” – powiedział DiBenigno. Oboje zebrali i posortowali dane z aplikacji do śledzenia nawyków dziecka o nazwie Glow, którą pierwotnie pobrali, aby śledzić czas karmienia i zmiany pieluchy, aby ułatwić komunikację między nimi a pediatrą. DiBenigno zebrał dane, które, jak twierdzi, każdy użytkownik może zrobić, kontaktując się z firmą, a następnie Cuneo wykorzystał je później w swojej prezentacji. Interaktywna wizualizacja danych jest również dostępne online dla ciekawskich widzów do interakcji z samym sobą.

„Rodzicielstwo jest wielkim przywilejem i jestem tak wdzięczny, że możemy w nim uczestniczyć. I nadal działa.” –

To terminowy pokaz urlopu rodzicielskiego i pracy. Kongres został zamknięty w szarpaniu wojny o krajową politykę płatnych urlopów w pakiecie wydatków socjalnych prezydenta Joe Bidena o wartości 1,75 biliona dolarów. W październiku liderzy Senatu wykluczono czterotygodniową krajową polisę płatnych urlopów (wycięte z oryginalnych 12 tygodni), ku przerażeniu wielu. Na początku tego miesiąca członkowie Izby ponowne wprowadzenie polityki. Kongres konsekwentnie dążył do zapewnienia tylko urlopu rodzicielskiego, ponieważ kraj pozostaje jeden z sześciu krajów bez powszechnego płatnego urlopu. Zamiast tego organizacje, Gwiazdy, a politycy Kontynuuj apel o wsparcie w imieniu rodziców takich jak Cuneo i DiBenigno.

Cuneo wyjaśnił, że wizualizacje, których użyła podczas spotkania i na TikTok, miały na celu dokładniejsze pokazanie tych zmagań. „Jednym z powodów, dla których wykorzystałem dane w sposób, w jaki to zrobiłem, było zilustrowanie, że czas, który spędzamy na podnoszeniu jesieni, jest bardzo chaotyczny” – powiedział Cuneo. „Chciałem zilustrować, co zostało zrobione, ale także Jak to filc. Mógłbym wywołać tym bardziej trzewne uczucie – mogłoby to pomóc w zilustrowaniu poczucia rzeczywistości.”

Powiązała też dane z walką o urlop wychowawczy. „Nie chcę tu zbyt wiele mówić o polityce, ale kiedy nasze społeczeństwo nie popiera urlopu rodzicielskiego, dla wielu rodziców, którzy mogą mieć problemy, to tak, jakby powiedzieć:” Och, nie widzę cię. – Nie widzę walki, którą teraz stoisz-powiedział Cuneo.

Z ponad 1,7 miliona wyświetleń, 250 000 polubień i 2000 komentarzy wyrażających podobne uczucia do Cuneo, wydaje się, że dane osiągnęły ten cel. Kilku komentatorów wezwało ich nawet do podzielenia się tą historią z członkami Kongresu lub innymi przywódcami rządowymi, aby pokazać niewidzialną pracę rodziców.

„Kiedy nasze społeczeństwo nie popiera urlopu rodzicielskiego, dla wielu rodziców, którzy mogą mieć problemy, jest to jak powiedzenie:” Och, nie widzę cię. Nie widzę, jak się teraz zmagasz.’” –

Jak wyjaśnił DiBenigno, to jest prawdziwy cel zarówno jego firmy, jak i jego konta w TikTok: humanizacja wielkich idei i ogromnych liczb. „Jeśli masz tylko duży obraz, widok makro, tracisz połączenie z powrotem do człowieka i do ludzkiej historii-powiedział DiBenigno. Korzystanie z tego rodzaju danych osobowych, jak wyjaśnił, jest ” jak sprowadzenie człowieka z powrotem do równania.”

Wideo doprowadziło również do jeszcze jednego uczucia, które wielu rodziców podziela: wychowanie małego człowieka jest pięknym, inspirującym zadaniem, ale czasami nie wygląda ani nie czuje się tak, jak jest prezentowane w Internecie. „Taka jest moja perspektywa. Twój związek z dzieckiem – mogę kochać Jesień i niekoniecznie kochać rodzicielstwo w taki sposób, w jaki pojawia się na Instagramie-powiedział Cuneo. „Myślę, że częścią tego, w czym pomagają dane, jest pomaganie ludziom pamiętać, że w rzeczywistości jest to praca. Rodzicielstwo to wielki przywilej i jestem tak wdzięczny, że możemy w nim uczestniczyć. Oraz to nadal działa.”

Aktualizacja: listopad 12 grudnia 2021 14:50 EST ta historia została poprawiona z oryginalnej wersji, aby odzwierciedlić, że DiBenigno jest współzałożycielem Flow Immersive.

Total
0
Shares
Related Posts