Wszyscy wierzymy w jeden lub drugi pomysł.
Niektóre dzieci uważają, że Święty Mikołaj i Zajączek wielkanocny są prawdziwe, podczas gdy inni uważają, że jednorożce istnieją.
Jednak w przypadku autorów treści najczęściej oszukańczym pomysłem jest to, że odbiorcy czytają wszystko, co publikujesz.
Spośród milionów postów na blogu publikowanych każdego dnia tylko niewielki procent zyskuje na popularności i przyciąga czytelników. Poza tym, z uwagi na spadek zainteresowania o 88% każdego roku, sprawy będą tylko coraz trudniejsze.
W ten sposób będziesz potrzebował czegoś znacznie więcej niż obietnicy”świetny artykuł„aby Twoi czytelnicy byli uzależnieni.
I to jest mocne, urzekające wprowadzenie.
Stworzenie zabójczego wprowadzenia pomoże przekonać czytelników, że masz coś wartego powiedzenia i zainteresuje ich wystarczająco, aby przeczytać resztę treści.
Ale jest haczyk: nie wszyscy autorzy treści wiedzą, jak napisać dobre wprowadzenie. Na szczęście ten artykuł pomoże Ci we wszystkim, co musisz wiedzieć o pisaniu chwytliwych wstępów, które zwiększą widoczność i większy ruch.
Przejdźmy do rzeczy.
Czy Długość wstępu ma znaczenie?
Chodzi o to, że nie ma konkretnej długości wprowadzenia. Jednak według ekspertów wprowadzenie powinno wynosić około 10% całkowitej liczby słów. Na przykład, jeśli piszesz Post 1500 word, Twoje wprowadzenie powinno zawierać około słów 150.
Ważne jest, aby unikać pisania zbyt długich wstępów. Dzieje się tak, ponieważ przeciętny czytelnik spędza tylko około 55 sekund na czytaniu artykułu. Oznacza to, że masz mniej niż minutę na przekazanie swojego punktu.
Pozwól nam powiedzieć, jak to zrobić dobrze.
8 wskazówek, jak napisać dobre wprowadzenie
Oto niektóre ze skutecznych sposobów na wymyślenie różnych typów intr, które gwarantują podłączenie czytelników:
1. Zacznij od interesującego, niepowiązanego faktu
Jednym z najlepszych sposobów na rozpoczęcie treści jest rozpoczęcie od interesującego faktu, który zahaczy Twoich czytelników.
Jeszcze lepiej wybrać fakty, które nie mają nic wspólnego z Twoim tematem. Dzieje się tak dlatego, że niepowiązane fakty zatrzymają ich na swoich ścieżkach i będą się zastanawiać, w jaki sposób zamierzasz powiązać fakt z omawianym tematem.
Podobnie możesz użyć powiązanego punktu, którego Twoi odbiorcy prawdopodobnie jeszcze nie wiedzą, ponieważ większość czytelników stale poszukuje nowych informacji. Na przykład, rzućmy okiem na post Nike.
W tym poście szczególnie podoba nam się to, jak Nike zaczyna od ujawnienia faktów na temat popularnego stylu życia w Baltimore, zanim przejdziemy do głównej treści skupionej wokół Brittany Young.
Należy jednak zauważyć, że nie wszystkie fakty są interesujące. Niektóre z nich są często nadużywane lub zbyt powszechne, aby miały jakikolwiek wpływ na czytelników.
2. Iść dalej z anegdotą
W razie wątpliwości użyj anegdoty. Jest to krótka, wciągająca historia, która pomaga przyciągnąć uwagę czytelnika i toruje drogę do reszty twoich treści.
Ale jak można craft idealna anegdota, która nie będzie miała wpływu na Twoich czytelników? To proste. Możesz wybrać dowolną z tych technik:
Osobista historia
Opowiedz historię jakiegoś wydarzenia, które Ci się przytrafiło, zamiast dzielić się ogólną motywacyjną historią, którą Twoi odbiorcy prawdopodobnie słyszeli już tysiąc razy.
Dzieląc się osobistą anegdotą, staniesz się ekspertem w tej dziedzinie i stworzysz bardziej osobisty związek z publicznością.
Cytat
Korzystanie z cytatu jako linii otwierającej jest skuteczną metodą zaczepiania czytelników, ponieważ będą naturalnie zainteresowani wiedzą, w jaki sposób cytat odnosi się do treści.
Będą również chętni, aby dowiedzieć się, czy treść jest tak interesująca, jak linia otwierająca. Aby w pełni wykorzystać potencjał techniki cytowania, będziesz potrzebował interesującego cytatu, który nie został tak obrzucony, że jest teraz kulawy jak makaron.
Oto przykład z postu na blogu na Copyblogger:
Tutaj post zaczyna się cytatem z Davida Mameta, który zaczepia czytelnika, zanim zagłębi się w historię o firmie Teatralnej Steve ’ a Joba.
3. Skorzystaj z Cliffhangers
Możesz rozważyć użycie cliffhangera w akapicie otwierającym. Cliffhangers służą ważnemu celowi: wzbudzić zainteresowanie czytelnika i zwiększyć napięcie. Tak więc, dzięki wprowadzeniu cliffhangera, możesz trzymać swoich czytelników w oczekiwaniu na następne zdanie.
Huggies naprawdę przybił Ten hack w swoim poście poniżej. Widzowie zadawali pytania typu:”kto nadchodzi?” “Dlaczego nadchodzą?”
Pod koniec linii otwierającej czytelnicy powinni być na krawędzi swoich miejsc, czekając na następny akapit. Reszta postu może następnie zagłębić się w szczegóły tematu pod ręką.
4. Zacznij od pytania
Rozpoczęcie postu od pytania to świetny sposób, aby czytelnik odniósł się do problemu, który próbujesz rozwiązać. Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie pytania należą do akapitu wprowadzającego.
Unikaj używania obraźliwych pytań, takich jak: „Co zamierzasz zrobić z tą paskudną masą pryszczy na twojej twarzy??”
Oczywiście, chcesz, aby czytelnik odnosił się do sytuacji, ale nie musisz obrażać, aby przekazać swoją wiadomość. Zamiast tego Pożycz pomysł z artykułu HelpGuide na temat zaburzeń snu i problemów.
Artykuł zaczyna się od pytania:”Masz problemy ze snem, budzisz się z zmęczeniem lub czujesz senność w ciągu dnia?
W jednym zdaniu autor stworzył sytuację, do której czytelnik może się odnieść i zapewnił otwarcie na resztę treści.
5. Użyj Gentle Confrontatimądrze
Delikatna konfrontacja to kontrowersyjne podejście, z którego często korzystają pisarze treści ekspertów. Polega na łagodnym przesunięciu w przekonaniach, działaniach lub sytuacji czytelnika.
W większości przypadków ten rodzaj intro ma dwa efekty: albo intryguje czytelnika, albo drażni go na tyle, aby przeczytać go do końca, aby udowodnić, że się mylisz.
Na przykład możesz rozpocząć swój post zdaniem takim jak logrise w tym poście:
Kluczem do skutecznego korzystania z delikatnej konfrontacji jest zapewnienie, że nigdy nie przekroczysz granicy między delikatnym szyderstwem a faktycznym atakiem na czytelników.
6. Skróć Zdania
Twoje Wprowadzenie to twoja pierwsza szansa, aby zaimponować czytelnikom i zwabić ich. Niestety, większość pisarzy jest tak pochłonięta tą fazą, że kończą na sporządzaniu długich, zniekształconych zdań.
Wynik? Czytelnicy musieliby się nadwyrężać, aby zrozumieć główny sens i nikt nie chce tego robić-zwłaszcza na początku.
Zamiast tego używaj krótkich zdań (około 15 słów na zdanie), które są czytelne i strawne, aby zainteresować czytelników.
7. Personalizuj za pomocą zaimków „Ty”
Podejście ” ty ” to proste, ale potężne podejście do content Marketingu. Ustanawia silne połączenie z czytelnikiem i informuje go, że zwracasz się do niego bezpośrednio.
Kiedy czytelnicy widzą słowo „ty”, zdają sobie sprawę, że nie czytają już losowego posta na blogu, na który natknęli się. Raczej czytają osobisty artykuł adresowany szczególnie do oni.
Większość nowoczesnych marek zdała sobie sprawę z potęgi podejścia ” ty ” i teraz wykorzystuje swój potencjał. Na przykład, spójrz na jeden z podpisów na Instagramie Volusion:
8. Nie przeceniaj tego
Oczywiście, twój artykuł ma wszystkie zadatki na arcydzieło. Rozwiąże problemy czytelników i zapewni rozwiązanie wszystkich ich wyzwań. Staraj się jednak nie przecenić swojego artykułu we wstępie. Nie pozwól, aby twój wstęp napisał czek, którego reszta artykułu nie może spieniężyć.
Jeśli złożysz jakąkolwiek obietnicę w akapicie otwierającym, upewnij się, że reszta artykułu ją spełni. Na przykład, jeśli Twoje wprowadzenie obiecuje, że artykuł dostarczy wskazówek dotyczących tworzenia świetnych treści SEO, upewnij się, że zawiera tylko to.
W tym poście na blogu z European business review wprowadzenie obiecuje pokazać czytelnikom, jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie:
Następnie, gdy czytelnicy przewijają w dół, dostają informacje, które obiecały wprowadzenie:
1″ />
Wniosek
Tworzenie zabójczego wprowadzenia to pierwszy krok do widoczności online. Na szczęście nauczyłeś się pisać dobre wprowadzenie i nadszedł czas, aby zabrać się do pracy. Pamiętaj: twoje wprowadzenie powinno być zwięzłe, chwytliwe i spójne, aby mieć pożądany wpływ na czytelników.
Ważne jest również, aby pamiętać, że twój post potrzebuje czegoś więcej niż doskonałego wprowadzenia, aby zostać zauważonym. Aby w pełni wykorzystać swoje treści w mediach społecznościowych i uzyskać zasięg, na który zasługujesz, sprawdź nasze poręczne narzędzie do automatyzacji i zacznij zarządzać treściami społecznościowymi bez żadnych kłopotów.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jaki jest najlepszy rodzaj wprowadzenia? +
Nie ma czegoś takiego jak najlepsze wprowadzenie. Jest to zasadniczo wiadomość, którą chcesz przekazać do grupy docelowej i jaki jest twój cel. Ważne jest, aby czytelnik był zaangażowany przez pierwsze zdanie.
Co jeśli nie wiem jak napisać wstęp? +
Jeśli nie wiesz, jak rozpocząć swój blog lub post społecznościowy, zawsze możesz zapisać wprowadzenie na koniec i najpierw napisać główną treść. W ten sposób będziesz miał jaśniejsze wyobrażenie o tym, co należy uwzględnić we wstępie.
Czy to dobry pomysł, aby rozpocząć mój post z żartem lub zabawną anegdotą? +
Humor jest zawsze świetną opcją, chyba że jest to obraźliwy i obraźliwy żart, który jest po prostu nie na miejscu.
Co powinno zawierać wprowadzenie? +
Każde wprowadzenie powinno zawierać dwa główne elementy: hak, który przyciągnie uwagę czytelnika i krótki przegląd głównych treści.
Czy muszę dodać słowa kluczowe SEO w moim wstępie? +
Tak. Twoje wprowadzenie powinno zawierać co najmniej jedno z docelowych słów kluczowych, jeśli próbujesz zwiększyć optymalizację i widoczność online poprzez post na blogu.