Jak przejść Viral na TikTok: 9 Pro Tips

Viral na TikTok nie jest już tylko dla tańczących nastolatków. Platforma stała się jedną z najbardziej dynamicznych społeczności mediów społecznościowych w dzisiejszych czasach. Jest to również taki, który sprawia, że staje się wirusowy dostępny w sposób, w jaki robi to kilka innych sieci społecznościowych.

Każdy może wybuchnąć na TikTok, czy mają 2 zwolenników lub 200K. to nie przez przypadek. Algorytm aplikacji zapewnia równe szanse wszystkim użytkownikom, aby przejść wirusowe i zbudować publiczność w czasie. To rzadka merytokracja mediów społecznościowych.

Mimo to, tylko dlatego, że TikTok zapewnia równe szanse dla swoich użytkowników, nie oznacza, że nie ma kroków, które można podjąć, aby zbliżyć wideo do viralności.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak ustawić TikToks na sukces wirusowy.

Pobierz pełny raport trendów społecznych, aby uzyskać dogłębną analizę danych potrzebnych do poinformowania o strategii społecznej w 2021 roku.

Jak treści stają się wirusowe na TikTok?

Jak każdy algorytm mediów społecznościowych, TikTok wyszukuje treści dla swoich użytkowników, polecając filmy podobne do tych, z którymi już się zaangażowali.

System rekomendacji platformy patrzy na filmy, które użytkownicy obejrzeli, polubili, udostępnili i skomentowali, i rozkłada atrybuty, takie jak zawartość wideo, tekst użyty w filmie i muzyka w tle. Następnie serwuje im podobną treść od użytkowników TikTok, których mogą już nie śledzić. To idzie w dół na FYP (lub na twojej stronie) feed.

Pomyśl o tym jak o starym, dobrym surfowaniu po kanałach, tylko masz inny pakiet kablowy za każdym razem, gdy włączasz telewizor.

Jedną z rzeczy, których algorytm TikTok nie bierze pod uwagę, jest liczba obserwujących profil TikTok lub wcześniejsze liczby zaangażowania. Jesteś tak samo prawdopodobne, aby zobaczyć post z kilkoma milionami wyświetleń, jak jesteś filmem od zupełnie nowego użytkownika.

Dodatkowo, każdy film na TikTok dostaje możliwość przejść wirusowe przez stronę dla Ciebie. Gdy publikujesz film, aplikacja wyświetla go na małej wyselekcjonowanej grupie użytkowników FYP. W zależności od jego występu, może zostać wzmocniony do większej publiczności.

Nie każdy film wyląduje w ten sposób, ale ta funkcja algorytmu TikTok daje każdemu przesłaniu szansę wywarcia wpływu.

Jak przejść viral na TikTok: 9 wskazówek

Pomimo tego, że jest to ogólnie demokratyczny system, nadal istnieją sposoby tworzenia treści przygotowanych do wirusowego działania na TikTok. W rzeczywistości najlepsze sposoby na wysadzenie postu w aplikacji często polegają na angażowaniu się w społeczność TikTok w autentyczny sposób.

1. Zrozumieć trendy

Łatwo zrozumieć, dlaczego TikTok po raz pierwszy wystartował z młodszą publicznością. Jest agresywnie napędzany trendami, wypychając memy i formaty wideo w centrum uwagi. Kolejna wielka rzecz może zająć kilka dni później, ale każdy mem ma swój moment.

Nie musisz szukać daleko, aby znaleźć trend, aby przejść na. W rzeczywistości prawdopodobnie jest jeden na twojej stronie dla Ciebie w tej chwili.

Często TikTok trends funkcjonują jak szalone Libs. Będzie kawałek trendowego dźwięku, taniec, format tekstowy, do którego użytkownicy stosują własne spiny. Mogą zostać miesiącami, ale często są to raczej dni. Przychodzą i odchodzą szybko, ale gdy są popularne, są świetnym sposobem na udostępnienie treści większej liczbie użytkowników.

Ze względu na charakter algorytmu, im więcej użytkowników angażuje się w trend, tym bardziej aplikacja promuje filmy odtwarzane wdo niego. Jako taki, krok pierwszy do wirusowego na TikTok? Zgadłeś: miej oko na te trendy. Im bardziej jesteś na bieżąco z bieżącymi trendami treści na TikTok, tym łatwiej będzie tworzyć odpowiednie i aktualne treści.

Producent gąbek Scrub Daddy, na przykład, nie byłby w stanie przejść viralu z ich terminowym obrotem na uroczym trendzie bones/no bones day, gdyby nie obserwowali nowych trendów bardzo. blisko.

@scrubdaddy it can ’ t always be a bones day… ##scrubdaddy # # smile # # cleantok # # americasfavoritesponge # # cleaningtiktok CeeLo Green void _ C major – that redacted guy

2. Użyj humoru

Komedia jest dużą częścią każdej sieci mediów społecznościowych, ale jest główną walutą TikTok. Od vlogowania stylu życia po filmy z inspiracjami na siłowni, humor łączy je wszystkie.

Każda społeczność TikTok daje ludziom pretekst do pokazania swojego poczucia humoru, nawet tych poważniejszych (patrz przykład poniżej z Turbotax). Twoje filmy nie powinny być inne.

@ TurboTax zostało tylko kilka dni-po raz kolejny prosimy Cię o złożenie swojego # # taxes i uzyskanie # # RefundGlowUp! baby fufu-Official Sound Studio

Humor sprawia, że użytkownicy są zaangażowani i chętniej oglądają filmy przez cały czas. Jeśli odkryją, że masz podobne poczucie humoru do ich, mogą nawet nadążyć za Twoimi filmami na dłuższą metę.

Nie musisz być kolejną gwiazdą SNL, aby rozśmieszać ludzi na TikTok. Może to zabrzmieć banalnie, ale najlepiej zareagują na to, że jesteś sobą.

3. Hashtagi są twoim przyjacielem

Hashtagi są jednym z sygnałów rankingowych algorytmu TikTok. Oznacza to, że włączenie hashtagów do opisu wideo ułatwia algorytmowi umieszczenie go przed publicznością, która na niego zareaguje.

Popisujesz się nowym makijażem? Wrzuć tam # makijaż i # MUA. Tworzenie treści związanych z trendami? Wrzuć aktualny hashtag (taki jak #SquidGame), aby pomóc TikTok polecić swoje filmy fanom.

Hashtag page for #SquidGame on TikTok

Unikaj używania tylko ogólnych hashtagów, takich jak #FYP. Oznacza to, że nie będziesz musiał konkurować z MILIONAMI innych filmów o tym samym hashtagu.

Jeśli chodzi o ilość, w dowolnym miejscu od trzech do pięciu hashtagów na post jest zwykle więcej niż wystarczające, aby system rekomendacji był na dobrej drodze. Użycie zbyt wielu może prowadzić do tego, że algorytm nie wie, komu pokazać treści.

4. Nie zwlekaj.

Tak, TikTok ma kilka różnych ograniczeń długości wideo: 15 sekund, 60 sekund i 3 minuty. Nic nie powstrzymuje cię przed zajęciem pełnych 180 sekund.

Jednak zwięzłość jest duszą dowcipu (Szekspir powiedział To, więc wiesz, że to prawda). A kiedy spojrzeć na aplikacji TikTok najbardziej skutecznie emuluje, to nie jest YouTube. To ukochana, ale nieistniejąca winorośl, która ograniczyła długość wideo do aż sześciu sekund. To może nie wydawać się dużo, ale pomyśl o najlepszych winoroślach wszechczasów. Czy któraś z nich byłaby lepsza, gdyby była dłuższa? Prawdopodobnie nie.

Krótki film nie daje widzowi wystarczająco dużo czasu, aby stracić zainteresowanie. Informatyka czy daj im jeszcze więcej czasu, aby zawrócić i ponownie go obserwować, gdy uruchomi się funkcja autoplay. Krótkie filmy mają tendencję do zdobywania większej liczby widzów i zaangażowania z tego powodu.

Istnieje również duża szansa, że utrzymując czas trwania filmu na dolnej stronie, nie tylko oszczędnie zwiększasz liczbę oglądalności. Poprawiasz również kreatywną jakość swoich treści.

5. Zachęcaj do interakcji

Różnica między platformą wideo a siecią społecznościową polega na interaktywności.

TikTok to nie tylko miejsce do publikowania filmów. Jest to również miejsce do angażowania się w społeczność nad tworzonymi treściami. Jest sekcja komentarzy nie bez powodu, wiesz? Dodatkowo dzięki funkcjom duetu i Stitcha można współpracować przy filmach z nieznajomymi, którzy mieszkają po drugiej stronie planety.

Algorytm TikTok działa w sposób, który nagradza wszystkie formy interakcji społeczności — więc upewnij się, że treść zachęca do tego. Poproś użytkowników o wyłączenie dźwięku w sekcji komentarzy. Zapewnij monit, z którego ludzie mogą szyć lub tworzyć Duet z własnym filmem odpowiedzi. Spraw, aby ludzie czuli się zmuszeni do udostępniania filmów za pośrednictwem innych platform społecznościowych, takich jak Instagram. To wszystko sprawia, że algorytm patrzy na twoje filmy nieco bardziej korzystnie.

@chezaidanstich this if your dare # fyp # stitchthis original sound-Aidan Wachter

6. Wybierz pas

Dużo się ostatnio dzieje na TikTok. Jest domem dla niezliczonych społeczności, które budują wokół wszystkiego, od fitnessu po muzykę emo. Te społeczności wspierają swoje własne w wielki sposób.

Chociaż nie jesteś zobowiązany do trzymania się jednego tematu, pomaga skupić się na jednym konkretnym obszarze wiedzy lub zainteresowań. Im więcej treści pojawi się w określonej społeczności, tym łatwiej jest zbudować następujące osoby. Może to prowadzić do większej liczby wyświetleń od głównych odbiorców i poprawić wydajność wideo na stronie dla Ciebie.

7. Użyj narzędzi TikTok

Narzędzia do edycji wideo TikTok nie zaczynają się i nie kończą z aparatem. Aplikacja jest domem dla ogromnego archiwum popularnej muzyki i klipów audio. Użytkownicy mają dostęp do zabawnej linii efektów wideo, jak również. Nie musisz mieć stopnia filmowego, aby tworzyć świetne filmy w tej aplikacji. Platforma zapewnia wszystkie potrzebne narzędzia.

TikTok sounds discovery page

Opłaca się to na dwa sposoby. Po pierwsze, unikalny i rozpoznawalny styl produkcji wideo może pomóc w budowaniu publiczności. Dodatkowo korzystanie z popularnych dźwięków i filtrów działa na Twoją korzyść. Algorytm będzie bardziej prawdopodobne, aby pokazać swoje filmy użytkownikom, którzy już zaangażowali się w tych oryginalnych dźwięków i filtrów.

8. Być (gustownie) kontrowersyjnym

Świetny sposób na zaangażowanie na dowolny Peron? Powiedz coś, co sprawi, że ludzie będą tak zaangażowani (lub zirytowani lub rozbawieni), że nie będą mieli wyboru, ale odpowiedzą.

@ chipotletthe world needed a part 3 (@A. i.nsley @harley.420 @ emmymagers @dcook.04 @ nataliegrillo @ginajablonski) # chipotle #boomers #funny # viral original sound-Chipotle

Z pewnością nie mówimy, że musisz przekraczać twarde granice. Zaloty kontrowersji może be tak proste, jak powiedzenie, że nie podobał Ci się najnowszy album Drake ’ a lub uznany przez krytyków film o superbohaterach.

Gorące ujęcia są dziś jedną z sił napędowych mediów społecznościowych, a TikTok nie różni się pod tym względem. Mogą generować znaczne zaangażowanie dla Twojego konta TikTok-nawet jeśli to zaangażowanie może się trochę rozgrzać.

9. Walk away

TikTok chce twojej uwagi. Jeśli nie będziesz się od tego odczepiał po wrzuceniu filmu, będzie to próbowało zmusić cię do powrotu. Robi to, próbując generować powiadomienia, a najprostszym sposobem na to jest umieszczenie filmu przed większą liczbą osób. O ile możesz chcieć oglądać wzrost liczby wyświetleń w czasie rzeczywistym, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić po opublikowaniu filmu, jest bliskie TikTok na chwilę. Będziesz znacznie bardziej prawdopodobne, aby wrócić do powodzi poglądów, komentarzy i akcji.

 

Total
0
Shares
Related Posts