Nadszedł czas: założyłeś konto TikTok-gratulacje!
Przyjąłeś krótką formę aplikacji wideo, która została zamiatanie glob (2 miliardy pobrań i liczenia!) i tworzyli filmy, doskonaląc swoje umiejętności edycji TikTok i doskonaląc ruchy taneczne kota Doja.
Ale tworzenie kreatywnych filmów o płatkach pączkowych lub kawałach mamy to tylko jeden krok w budowaniu udanej obecności TikTok. Bo trzeba nakłonić ludzi do zegarek Twoje filmy też.
Mamy wszystko pod kontrolą. Czytaj dalej 14 podstawowe strategie, aby uzyskać więcej opinii na temat TikTok. Zrobimy z Ciebie gwiazdę!
Pobierz pełny raport trendów społecznych, aby uzyskać dogłębną analizę danych potrzebnych do poinformowania o strategii społecznej w 2021 roku.
Co to jest „widok” na TikTok?
Różne platformy mediów społecznościowych mierzą „widoki” na różne sposoby, ale na TikTok jest to bardzo proste: w chwili, gdy twój film zaczyna się odtwarzać, jest liczony jako widok.
Jeśli wideo zostanie odtworzone automatycznie lub zapętlone lub widz powróci, aby go obejrzeć kilka razy, wszystkie te widoki zostaną uznane za nowe. (Podczas oglądania własnego filmu widoki te nie są jednak liczone.)
Nakłonić kogoś do oglądania aż do końca? To inna historia. Ale z tą dość niską barierą wejścia dla tego, co liczy się jako „widok”, rozbijanie metryk na TikTok nie jest zbyt trudne.
Ile kosztuje TikTok za Widok?
TikTok uruchomił swój Creator Fund w sierpniu 2020 roku, aby oferować wypłaty najpopularniejszym i odnoszącym sukcesy użytkownikom platformy. Lub, jak opisuje to sam TikTok:
„Dzięki TikTok Creator Fund nasi twórcy będą mogli uzyskać dodatkowe zarobki, które pomogą nagrodzić troskę i poświęcenie, które wkładają w kreatywne łączenie się z publicznością, która jest inspirowana ich pomysłami.”
Nie ma standardowej kwoty opłaty ani planu płatności (kwota dostępna w Funduszu twórcy zmienia się codziennie), ale spodziewaj się, że zarobisz od 0,02 do 0,04 za 1,000 wyświetleń.
Źródło: TikTok
Ale nie każdy może zarobić na hojności Tiktoka. Aby kwalifikować się do płatności TikTok Creator Fund, musisz spełnić wszystkie poniższe kryteria:
- Mieć co najmniej 18 lat.
- Miej co najmniej 10 000 obserwujących.
- Miały co najmniej 100 000 wyświetleń wideo w ciągu ostatnich 30 dni.
- Mieć siedzibę w USA, WIELKIEJ BRYTANII, Francji, Niemczech, Hiszpanii lub Włoszech. (Przepraszam, Kanada!)
- Twoje konto musi spełniać wytyczne społeczności TikTok i Warunki korzystania z usługi.
Jeśli to Ty, możesz ubiegać się o Fundusz Creator za pośrednictwem aplikacji. Przejdź do Ustawienia i prywatność, następnie Creator Tools, a następnie TikTok Creator Fund. Jeśli się kwalifikujesz, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych kontaktowych i wyrażenie zgody na umowę funduszu Creator.
Czy należy kupić widoki TikTok?
Nie! Nie powinieneś kupować widoków TikTok! Przestań! Odłóż tę kartę!
Jak dowiedzieliśmy się z naszego niedawnego eksperymentu kupowania obserwujących TikTok, nie można kupować sukcesu w mediach społecznościowych.
Może Twoje wskaźniki widoku pójdą w górę, ale twój wskaźnik zaangażowania spadnie, nie zyskasz żadnych obserwujących, a audience, które wynająłeś do oglądania, w końcu i tak zostanie usunięte przez TikTok.
Zaoszczędź swoje pieniądze i zamiast tego zainwestuj swój czas … w przestrzeganie tych gorących wskazówek dotyczących budowania autentycznego, trwałego zaangażowania.
14 sposobów, aby uzyskać więcej widoków TikTok
1. Dodaj hashtagi do swoich filmów
Hashtagi są potężnym narzędziem w twoim arsenale TikTok. W ten sposób wszechmocny algorytm TikTok identyfikuje to, o czym piszesz i kto może być zainteresowany jego obejrzeniem. Hashtagi są również niezbędne, aby pomóc użytkownikom odkryć Twoje treści za pomocą wyszukiwania.
Przejście do niszy z konkretnymi hashtagami odpowiednimi dla odbiorców i tematu jest jednym z punktów widzenia.
Istnieją również dowody sugerujące, że popularne tematy częściej trafiają na stronę dla Ciebie, więc warto obejrzeć to, co obecnie jest popularne i wskoczyć do rozmowy z powiązanymi treściami (oczywiście nadal autentycznymi dla Twojej marki).
Aby dowiedzieć się, które hashtagi są popularne, stuknij kartę odkrywaj, a następnie stuknij Trendy u góry ekranu.
Trochę danych, które pomogą cię zmotywować: 61% użytkowników TikTok powiedziało, że bardziej lubią marki, gdy tworzą lub uczestniczą w trendzie TikTok.
2. Trzymaj krótkie i słodkie
Chociaż filmy TikTok mogą teraz trwać do trzech minut, Filmy poniżej 30 sekund są bardziej prawdopodobne, aby skończyć na FYP. Jest też bardziej prawdopodobne, że ktoś obejrzy coś, co jest szybkie i wściekłe po raz drugi lub trzeci.
Noodles pies trzyma go mocno z tym 12-sekundowym filmem, który trafił na FYP. Krótkie, słodkie i Gra Squid-temat: składniki sukcesu.
@ makaron .thefrenchie
Spoiler alert-POV: ten facet zjadł dodatkowe jajko, aby wzniecić walkę #squidgame #squidgamenetflix # foryou
Pink Soldiers – 23
3. Trendy efekty dźwiękowe
Hashtagi nie są jedynym elementem TikTok, który ma swój własny cykl trendów. Dźwięki TikTok również mają tendencję do przechodzenia przez fale popularności. Miej oczy (dobrze, uszy-oczy układu słuchowego, jeśli chcesz!) peeled dla powtarzających się klipów dźwiękowych, które mogą być w stanie riff, zbyt.
Możesz także odkryć trendy dźwiękowe, naciskając przycisk Utwórz ( + ) w aplikacji, a następnie stukając przycisk Dodaj dźwięk. Tutaj zobaczysz najpopularniejsze obecnie klipy audio.
4. Znajdź swoich odbiorców
Istnieje specyficzny sub-gatunek TikTok dla wszystkich tam, z oh-so literacki BookTok do tętniącej życiem społeczności dywan tufting. Dowiedz się, z kim chcesz spędzać czas i obserwuj popularne konta w tych społecznościach, aby zobaczyć, jakiego rodzaju hashtagi, formaty i odniesienia mogą być używane do inspirowania własnych powiązanych treści.
@jumpp.mann
Nieźle jak na pierwszą próbę 🤷 ️ #rugtufting #art #tufting #rugtok #rugmaking #thesimpsons #commissionart # tuftinggun
Everywhereigo-Babyxsosa
Komentowanie i lubienie może również pomóc w budowaniu relacji z konkretnymi odbiorcami. Mam nadzieję, że Twoje wnikliwe odpowiedzi zainspirują kolegę z książki(tok)do sprawdzenia, jakiego rodzaju treści tworzysz na własnej stronie.
5. Wypróbuj film instruktażowy
Treści edukacyjne naprawdę dobrze radzą sobie na TikTok, więc wejdź w tryb know-it-all i podziel się swoją mądrością ze światem.
Filmy instruktażowe są szczególnie popularne, ale nawet odpowiedź na Często zadawane pytania lub rzucenie światła na zaskakujący element Twojej branży, pracy lub produktu może być wspaniałą przerwą od niekończącego się danceathonu.
Na przykład te upcyklingowe filmy z Vintage Restock zyskują dużą liczbę wyświetleń. Czy uda im się połączyć trzy pary spodni w jedną? Jesteśmy przyklejeni do ekranu, czekając, aby się dowiedzieć!
@ vintagestockreserve
Custom Adidas Track Pants # diy #upcycledfashion #adidas #custom
oryginalny dźwięk-VSR
6. Dabble in some duets
Funkcja duetów TikTok to świetny sposób, aby wykorzystać już popularny film, aby zbudować własne widoki.
Dzięki duetom możesz dzielić ekran z filmem innego użytkownika, aby śpiewać, tworzyć zabawne dialogi lub dawać gorące ujęcie… i naskakiwać na sprawdzonych treściach, aby zebrać własne słodkie, słodkie widoki. (Sprawdź nasz przewodnik po najpopularniejszych funkcjach edycji wideo TikTok tutaj!)
@ tiktok
Nowa funkcja alert!więcej układów # Duet jest już dostępnych . Wypróbuj je już teraz!
oryginalny dźwięk-TikTok
7. Połącz siły z influencerem lub gościem specjalnym
Niezależnie od tego, czy zatrudniłeś wpływowego lub celebrytę, czy współpracujesz z inną marką w celu uzyskania okazji do przejścia, wprowadzanie zewnętrznych głosów do filmów TikTok jest łatwym sposobem na dostęp do nowej publiczności.
Twój specjalny gość pomoże rzucić światło na treści, które zrobiłeś i przyciągnie wzrok swoich fanów do Twojego filmu-jak fotograf MaryV zrobił dla Calvina Kleina.
@ calvinklein
# advicetomyyoungerself by MaryV. # PROUDINMYCALVINS # lgbtq # pride #showyourpride
original sound-CALVIN KLEIN
8. Promuj swoje treści TikTok na innych kanałach społecznościowych
Są szanse, że TikTok jest częścią twojej większej strategii w mediach społecznościowych i prawdopodobnie jesteś aktywny na kilku innych platformach. Przyciągnij tych odbiorców do swoich TikToks, udostępniając zwiastuny wideo w innym miejscu.
Mały fragment na Instagramie tutaj, link na Twitterze tam, i masz sobie pełnoprawną wielokanałową kampanię społeczną w podróży!
9. Pilnuj ich.
Chociaż prawdą jest, że użytkownicy muszą oglądać tylko ułamek sekundy Twojego filmu, aby uzyskać „widok”, jest to bardzo ważne, aby oglądali go do końca.
To dlatego, że algorytm TikTok priorytetyzuje filmy z wysokim wskaźnikiem ukończenia. Chce służyć wysokiej jakości treścią, jak dla rekomendacji stron.
Więc … jak utrzymać uwagę publiczności aż do gorzkiego końca? Zagraj z ich ciekawości i oferują wartość. Hak je w ciągu pierwszych kilku sekund wto obietnica tego, co nadchodzi, jeśli trzymać się go (filmy instruktażowe i przepisy są świetne do tego!), lub użyj podpisów, które budują napięcie (jak „Wait for it” Belli Poarch poniżej), aby uzyskać dużą odsłonę.
@ bellapoarch
Czekaj na to…. 🦙
original sound-BABY LONDON
10. Nie zapomnij o podpisie
W podpisie TikTok może być tylko 150 postaci, ale mogą ci dobrze służyć. Twój podpis to szansa, aby powiedzieć widzom, dlaczego powinni obejrzeć Twój film (mam nadzieję, że do końca-patrz wyżej!) lub rozpocząć rozmowę w komentarzach.
Ostatecznie chcesz, aby ludzie oglądali i angażowali się w Twoje wideo, więc algorytm dowiaduje się, że tak, to jest dobry materiał. Twój podpis to darmowy, łatwy sposób na zrobienie jeszcze jednego skoku dla odbiorców, dlaczego powinni mówić lub usiąść i cieszyć się.
11. Załóż konto TikTok Creator lub TikTok Business
Konta PRO TikTok nie zapewnią ci dostępu do FYP, ale zarówno konta Creator, jak i Business dają dostęp do metryk i spostrzeżeń, które mogą pomóc ci lepiej analizować i rozumieć odbiorców.
Łatwo jest przełączyć się na profil TikTok firmy lub twórcy. Po prostu przejdź do Zarządzaj kontem i wybierz Przełącz na konto firmowe. Wybierz najlepszą kategorię i jesteś gotowy do zagłębiania się w dane!
Te spostrzeżenia mogą ujawnić, kim są Twoi obecni odbiorcy, kiedy są online i jakiego rodzaju treści lubią oglądać — wszystko to pomaga w budowaniu kalendarza treści i planowaniu najlepszego czasu na publikowanie.
Skoro o tym mowa,…
12. Opublikuj swój film w odpowiednim czasie
Jeśli publikujesz, gdy nikt nie korzysta z aplikacji, na pewno nie uzyskasz pożądanych widoków. Sprawdź więc swoje konto analytics, aby dowiedzieć się, kiedy Twoi obserwatorzy są aktywni, abyś mógł upuścić swój najnowszy film w juuuuust odpowiednim czasie dla maksymalnej ekspozycji.
Możesz również zaplanować filmy TikTok z wyprzedzeniem, jeśli przesyłasz je z przeglądarki-w przypadku, gdy nie masz telefonu w tym samym momencie, w którym znajdują się superfany.
Dowiedz się więcej o znalezieniu najlepszego czasu na publikowanie na TikTok.
13. Przesyłaj wiele filmów dziennie
Wszystko dzieje się szybko w TikTokaverse. Nie martw się o przesycenie obserwujących: po prostu bądź kreatywny i twórz wysokiej jakości treści. W rzeczywistości, TikTok zaleca delegowania 1-4 razy dziennie.
Im więcej filmów masz, tym bardziej prawdopodobne, że trafisz na stronę kogoś dla Ciebie, i tym bardziej prawdopodobne, że przyjdzie szukać więcej.
14. Twórz wysokiej jakości filmy
Jeśli tego nie powiesz, to my to zrobimy.
Upewnij się, że Twoje filmy wyglądają dobrze (przyzwoita jakość oświetlenia i dźwięku, niektóre dynamiczne edycje), a ludzie będą chcieli je oglądać.
Ta para, na przykład, zainwestowała w wysokiej jakości aparaty do swoich lustrzanych selfie … i to się opłaca. Czy to hollywoodzki FILM?
= „tiktok-embed”cite=” https://www.tiktok.com/@lexibrookerivera/video/7010803849636121861 ” > @lexibrookerivera
@ Andrzej.davila
oryginalny dźwięk-toohot4scotty
TikTok ma również tendencję do priorytetowego traktowania wysokiej jakości filmów na FYP, więc będziesz chciał dać im dobre rzeczy. Strzelaj w formacie pionowym, Włącz dźwięk i korzystaj z efektów (aby uzyskać dodatkowe punkty, spróbuj użyć jednego z trendów w TikTok).
Kiedy te widoki zaczną napływać, oczywiście twoja podróż TikTok naprawdę dopiero się zaczęła. Metryka prawdziwych pieniędzy? Zwolennicy: lojalni fani, którzy będą tam przez grube i przez cienkie.
Udaj się do naszego przewodnika, aby zdobyć zwolenników TikTok, aby zacząć budować swój wymarzony zespół wielbicieli. Wyobraź sobie widoki, które wtedy będziesz wystawiać!