Jak naprawić „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” na Instagramie

Czy otrzymujesz błąd „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” na Instagramie?

Oto pełny komunikat o błędzie: „zauważyliśmy nietypową aktywność na twoim koncie. Potwierdź swoją tożsamość za pomocą aplikacji Instagram, aby wrócić do swojego konta.

Aby kontynuować, musisz wypełnić selfie wideo, aby zweryfikować swoją tożsamość.

Jednak wielu użytkowników nie jest w stanie ukończyć selfie wideo.

Gdy spróbują go ukończyć, pojawi się kolejny komunikat o błędzie mówiący, że Instagram się zatrzymał.

W innych przypadkach może pojawić się błąd „UPS, wystąpił błąd”.

W tym przewodniku dowiesz się, jak naprawić „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” na Instagramie, aby móc odzyskać konto.

Jak naprawić „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” na Instagramie

Confirm Your Info on the App Instagram

Aby naprawić „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” na Instagramie, musisz zakończyć weryfikację selfie wideo.

Jeśli masz problemy z jego ukończeniem, musisz odinstalować Instagram i ponownie zainstalować GO 3 dni później.

Wielu użytkownikom udało się naprawić błąd, odinstalowując i ponownie instalując Instagram.

Musisz jednak ponownie zainstalować Instagram jakiś czas później.

Niektórzy użytkownicy zgłaszali, że błąd zniknął po 24 godzinach.

Jednak zaleca się ponowne zainstalowanie Instagram 3 dni później—aby grać bezpiecznie.

Po odinstalowaniu Instagram pamięć podręczna aplikacji zostanie automatycznie wyczyszczona.

Dlatego nie musisz ręcznie czyścić pamięci podręcznej Instagram.

Oto metody 2, aby naprawić „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” na Instagramie:

  1. Metoda 1: Ukończ selfie wideo
  2. Metoda 2: Odinstaluj Instagram i ponownie zainstaluj go 3 dni później

Metoda 1: Ukończ selfie wideo

Confirm your info on the app to get back to your account error

Pierwszą metodą naprawy „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” na Instagramie jest próba zakończenia weryfikacji selfie wideo.

Jeśli weryfikacja selfie wideo nie wyświetla się, możesz spróbować użyć innego urządzenia.

Na przykład możesz użyć telefonu znajomego, aby zalogować się na swoje konto na Instagramie.

Aby rozpocząć weryfikację selfie wideo, musisz ustawić twarz w okręgu.

Po drugie, powoli odwróć głowę w prawo.

Trzymaj telefon na wysokości oczu, a cała twarz będzie widoczna.

Po trzecie, powoli odwróć głowę w lewo.

Po czwarte, powoli przechyl głowę do góry.

Na koniec musisz powoli obrócić głowę w prawo i w lewo.

Confirm your info on the app to get back to your account

Jeśli weryfikacja selfie wideo nie działa dla Ciebie, spróbuj użyć innego telefonu.

Po wykonaniu instrukcji wyświetlanych na ekranie wylądujesz na stronie „Wideo selfie Complete”.

Oznacza to, że ukończyłeś weryfikację selfie wideo.

Dotknij „PRZEŚLIJ”, aby przesłać selfie wideo.

Jeśli się powiedzie, Twoje konto na Instagramie zostanie odblokowane i będziesz mógł z niego korzystać.

Jednak wielu użytkowników otrzymuje błąd po ukończeniu selfie wideo.

Częstym błędem jest” UPS, wystąpił błąd ” i nie będzie można kontynuować.

Jeśli pojawi się błąd, musisz użyć drugiej metody, aby naprawić błąd „Potwierdź swoje informacje w aplikacji”.

Metoda 2: Odinstaluj Instagram i ponownie zainstaluj go 3 dni później

Jeśli weryfikacja selfie wideo nie działa dla ciebie, musisz odinstalować i ponownie zainstalować Instagram po 3 dniach.

Po pierwsze, przejdź do aplikacji Instagram.

Jeśli używasz iPhone ’ a, dotknij i przytrzymaj aplikację Instagram.

Następnie dotknij „Usuń aplikację”, aby usunąć aplikację Instagram.

Po usunięciu Instagram pamięć podręczna aplikacji zostanie automatycznie wyczyszczona.

Dlatego Instagram będzie na czystym koncie przy następnym ponownym zainstalowaniu i otwarciu.

Po usunięciu Instagramu musisz poczekać 3 dni.

Po 3 dniach otwórz Sklep App Store / Google Play Store, zainstaluj ponownie Instagram i otwórz go.

Następnie zaloguj się na swoje konto na Instagramie, a błąd „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” powinien zniknąć!

Instagram Instagrama jest dostępny w wielu wersjach językowych, które są dostępne w Instagramie odinstalowując i ponownie instalując Instagram po 24 godzinach do 3 dni.

Zaleca się jednak ponowne zainstalowanie Instagramu dopiero po 3 dniach, aby być bezpiecznym.

Teraz, gdy odzyskałeś konto na Instagramie, musisz zapobiec ponownemu wystąpieniu błędu.

Aby to zrobić, musisz się wylogować i odinstalować używane aplikacje innych firm.

Co to jest „Potwierdź swoje informacje” na Instagramie?

Prawdopodobnie masz błąd „Potwierdź swoje informacje w aplikacji”, ponieważ korzystałeś z aplikacji innej firmy.

Dlatego musisz wylogować się z aplikacji innych firm i odinstalować je.

Facebook facebook Instagrama jest już połączony z kontem, możesz spróbować włączyć rozpoznawanie twarzy na Instagramie.

Możesz to zrobić, otwierając aplikację Facebook, przejdź do ustawień i dotknij „Rozpoznawanie twarzy”.

Po naciśnięciu przycisku „Rozpoznawanie twarzy” musisz go włączyć, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

W skrócie, błąd „Potwierdź swoje informacje w aplikacji” zostanie automatycznie zniesiony, jeśli odinstalujesz i ponownie zainstalujesz Instagram po 3 dniach.

Jeśli Instagram nadal Instagram monituje o ukończenie selfie wideo, ale to nie działa, możesz spróbować zalogować się na swoje konto Instagram za pomocą innego urządzenia.

Dotyczy to również komputera lub telefonu znajomego.

Safari, Chrome)i spróbuj wykonać tam Instagram selfie.

Wniosek

Instagram musi potwierdzić Twoje dane jako środek bezpieczeństwa.

To prawdopodobnie dlatego, że masz entereD Twoje dane logowania na Instagramie w aplikacji innej firmy.

Jeśli wprowadziłeś swoje dane logowania w aplikacji innej firmy, Instagram może zablokować Twoje konto.

Dzieje się tak dlatego, że Instagram uważa, że Twoje konto zostało naruszone.

Czytaj dalej

Jak znaleźć filmy na żywo na Instagramie

240 + Śmieszne Podpisy Na Instagramie (Dla Przyjaciół I Selfie)

370 + Fajne, Estetyczne I Słodkie Nazwy Użytkowników Instagram

Total
0
Shares
Related Posts