Jak grupować treści w mediach społecznościowych

Porcjowanie treści jest jednym z najskuteczniejszych sposobów tworzenia treści w mediach społecznościowych, które kochają Twoi odbiorcy.

Dlaczego? Pomaga zaoszczędzić czas, konsekwentnie publikować i płynnie wykorzystywać pomysły na różnych platformach.

W tym przewodniku, dzielimy się najlepszymi sposobami 8 na przesyłanie treści do mediów społecznościowych i porzucić przytłaczające. Zanurzmy się!

Co To Jest Porcjowanie Treści?

Porcjowanie treści to technika produktywności, w której tworzysz wszystkie podpisy lub treści wizualne w określonym czasie.

Na przykład zamiast spędzać godzinę planowania, tworzenia i publikowania jednego posta na Instagramie, spędzisz tę Godzinę na pisaniu lub”grupowaniu” cały tydzień podpisów.

Chociaż może to brzmieć jak więcej pracy, jest wręcz przeciwnie.

Dzięki porcjowaniu treści możesz skupić swoją kreatywną energię bez skakania z zadania do zadania i możesz planować treści tygodniami z wyprzedzeniem — tworząc bardziej spójne (i bezstresowe) podejście do strategii mediów społecznościowych.

Gotowy do zaplanowania i Zaplanuj swoje posty w mediach społecznościowych? Later ułatwia-Zacznij teraz za darmo!

Jak Grupować Treści W Mediach Społecznościowych

Gotowy do rozpoczęcia dozowania zawartości? Dzięki tym wskazówkom 8 będziesz w stanie błyskawicznie wsadować treści do mediów społecznościowych:

Krok Porcjowania Treści # 1: Zidentyfikuj Swoje Filary Treści

Zanim zaczniesz grupować zawartość, musisz zidentyfikować filary treści.

Filary treści to tematy 3-5, które będziesz konsekwentnie omawiać i create treści w mediach społecznościowych.

Sugerujemy spisanie filarów, które odzwierciedlają Twoją markę, a także określenie tematów, którymi najbardziej interesują się Twoi odbiorcy.

Weźmy na przykład Girlfriend Collective. Ich filary Treści obejmują zrównoważony rozwój, integrację i codzienne noszenie, a ich posty w mediach społecznościowych konsekwentnie odzwierciedlają te tematy:

Tworzy to spójny przekaz w kanałach mediów społecznościowych, a ich społeczność zawsze będzie wiedziała, jakiego rodzaju Treści się spodziewać.

Te tematy lub filary treści pomogą Ci podczas tworzenia treści dla mediów społecznościowych-pomyśl o nich jako o przewodniku, który pomoże Ci uniknąć postów w ostatniej chwili.

Krok Porcjowania Treści # 2: Analizuj Swoje Posty

Kolejnym krokiem w procesie porcjowania treści jest analiza wydajności poprzednich postów i filmów.

Przeglądanie analiz daje wgląd w rodzaj treści, z którymi najczęściej korzystają odbiorcy.

Możesz również zadać sobie te pytania:

  • Kiedy opublikowano treść? Czy to był najbardziej optymalny czas na publikację?

  • Jakie było wezwanie do działania (CTA) w podpisie?

  • Jakiego formatu używałeś? Czy to był film, grafika, czy zdjęcie lifestylowe?

Gdy już wiesz, co działało dobrze (a co nie), możesz stworzyć bardziej wydajną zawartość.

Na przykład Amanda Kohal z Wolfe Co często dzieli się postami karuzeli edukacyjnej, które otrzymują wiele komentarzy:

Podczas dozowania treści w przyszłości Amanda może tworzyć posty karuzelowe w podobnym formacie.

Analityka może również pomóc w określeniu kluczowych rozwiązań lub pomysłów na zmianę przeznaczenia.

Jeśli opublikowałeś film na YouTube o wskazówkach w mediach społecznościowych, który wzbudził duże zainteresowanie, możesz sfilmować szpulę Instagram kilka tygodni później, wykorzystując tę treść:

Przełożenie tej samej treści na różne formaty oszczędza czas i zapewnia, że odbiorcy wchodzą w interakcję z najlepszymi pomysłami na treści.

Zwracając uwagę na to, co uzyskało najwięcej zapisów, wyświetleń, kliknięć i komentarzy, będziesz mógł zdecydować, jakiego rodzaju zawartość chcesz wsadować, aby uzyskać optymalne wyniki.

Rozwijaj swoją firmę, zwiększaj zaangażowanie, zwiększaj ruch i nie tylko Później analityka!

Krok Porcjowania Treści # 3 :Burza Mózgów Nowe Pomysły Na Treści

Po ustaleniu filarów treści i przeanalizowaniu najlepszych postów w mediach społecznościowych nadszedł czas na burzę mózgów pomysłów na treści.

Po pierwsze, warto odnotować wszystkie ważne daty, w tym święta, premiery i kampanie, aby upewnić się, że treści są odpowiednie w każdym tygodniu.

Następnie możesz przejrzeć często zadawane pytania ze swojej społeczności, aktualne wiadomości lub ogłoszenia związane z Twoją niszą.

Następnie zacznij wyrzucać z mózgu wszelkie dodatkowe pomysły, takie jak treść do zmiany przeznaczenia lub nowe trendy do przetestowania.

I nie zapomnij odwołać się do swoich filarów treści podczas sesji burzy mózgów. Pomogą Ci utrzymać się na dobrej drodze, abyś nie oddalił się zbytnio od swoich głównych tematów.

Get your bezpłatny kalendarz świąt w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco z wakacjami o dużym natężeniu ruchu w 2021 roku!

AAAAAAAAAABAgMEEQAGMQUSIUEUImH/xAAYAQACAwAAAAAAAAAAAAAAAAACAwQGB//EACQRAAEDAwMFAQEAAAAAAAAAAAECBBEAAzEhUWEFEhMycSKR/9oADAMBAAIRAxEAPwBot7Z6jNZnkjv2kikdmCfNlHbk+scD841ohdk3CgIuZj1VGd9qEdOPj8nlt4mO4TiYjfjeqjZ21XkswRyz27F1nKKFexYDk5PlRlVGByQBnHnzonzssEp/JJM6zpSWjJD0K7yQnBiAQDOskgAU1VNs7N6fUrwdUvlLyRqsqSWX70IAHa32JyMck5PPvVJS16gZLe5c7fo159RngZ5qEtiyUQL9pClDSYzH0k/04r//2Q==” alt=”” />

Content Batching Step #4: Write Your Captions for a Month

Now that you know the type of content you’ve planned, it’s time to start writing captions!

Use this formula to help write engaging social media posts:

  • Hook: This is the first line in your caption that will draw your audience in and stop their scroll. Use wording that will compel them to read more.

  • Line Breaks: Avoid cluttered captions by using line breaks. It will also help make long captions easy to read and skim.

  • Emojis: Depending on your brand voice, emojis can add personality, color, and emotion to your caption — making it more interesting to users.

  • CTA: Boost your post engagement by inviting your audience to take action. You could ask them to comment their thoughts, save the post for later, click on the link in your bio, or shop through your profile.

If you’re content batching captions for multiple social media platforms, start with one caption for your primary platform and reformat the caption for each channel when scheduling.

Take a look at how Jess Ekstrom used a short caption for Twitter and then used the tweet with a longer caption for Instagram:

FYI: Później ma funkcję zapisanych podpisów, w której możesz łatwo dodawać markowe hashtagi, powszechnie używane CTA lub podpisy zapisane z poprzednich sesji burzy mózgów!

Krok Porcjowania Treści # 5: Źródło Zdjęć

Po porcjowaniu podpisów postów nadszedł czas, aby znaleźć dla nich uzupełniające się obrazy.

Jednym ze sposobów jest korzystanie z Treści Generowanych przez użytkowników (UGC). Dzięki UGC możesz udostępniać zdjęcia i filmy swojej społeczności na swoich kanałach społecznościowych.

Marka Wellness Golde często dzieli się UGC, pozwalając nam zobaczyć, jak prawdziwi klienci korzystają z ich produktów:

Jest to świetny sposób na dodanie autentyczności do treści w mediach społecznościowych i budowanie zaufania do odbiorców.

Możesz również użyć zdjęć z sesji zdjęciowej-wykonanych profesjonalnie lub wykonanych w domu.

Nie masz fantazyjnego aparatu? Nie ma sprawy. Zdjęcia zrobione w telefonie mogą stworzyć personalny klimat, a istnieje tak wiele modnych trendów edycji zdjęć, które pomogą podnieść estetykę kanału:

A jeśli nie masz czasu na sesję zdjęciową, korzystanie z wysokiej jakości fotografii stockowej jest świetnym sposobem.

Na szczęście dzięki integracji Later Unsplash możesz łatwo znaleźć Zdjęcia stockowe marki i dodać je do swojej biblioteki multimediów. A najlepsze? Jest bezpłatny dla wszystkich późniejszych użytkowników!

Krok Porcjowania Treści # 6: Filmuj I Edytuj Filmy

Nie zapomnij włączyć filmów do treści w mediach społecznościowych podczas dozowania!

Dzięki wielu platformom społecznościowym, które przesyłają treści wideo (takie jak Instagram Reels), jest to świetny sposób na zmianę grafiki i połączenie się z publicznością.

Natalie Rogers, promując swoją nową siatkową brami, udostępniła film za pośrednictwem TikTok i Instagram Reels zamiast standardowego Zdjęcia produktu:

Jeśli nagrywasz filmy dla swojej marki, odłóż część dnia na nagranie wsadowe. Pozwala to uzyskać aparat gotowy, skonfigurować wszelkie rekwizyty lub zestawy, i przechwytywania B-roll.

I co najważniejsze: pamiętaj, aby zarysować lub skrypt swoje filmy. Pomoże to podczas edycji i pisania opisów wideo i tytułów.

TIP: Nie musisz zatrudniać profesjonalnego kamerzysty, aby tworzyć angażujące treści wideo. Pobierz nasze ulubione mobilne aplikacje wideo tutaj.

Etap Porcjowania Treści # 7: Zaprojektuj Swoją Grafikę

Grafika może zawierać zdjęcia z okładek wideo dla rolek lub IGTV, infografiki karuzelowe, cytaty i slajdy z historii na Instagramie.

Jeśli chodzi o porcjowanie treści, Zaprojektuj szablony dla najczęściej używanych grafik, aby przyspieszyć proces.

Te szablony stworzą projekt typu plug-and-play, który nie będzie wymagał projektowania od zera za każdym razem, gdy wsadujesz zawartość.

TIP: Podczas tworzenia projektów miej na uwadze wymiary i rozmiary filmów i zdjęć. Skorzystaj z tego przewodnika jako przydatnego punktu odniesienia!

Krok Porcjowania Treści # 8: Zaplanuj Swój Kalendarz Treści

Po zakończeniu burzy mózgów, pisaniu podpisów, pozyskiwaniu zdjęć i filmowaniu filmów możesz rozpocząć planowanie kalendarza treści — który pomoże Ci uporządkować bibliotekę pomysłów i ważnych dat.

A dzięki narzędziu do zarządzania mediami społecznościowymi, jak później, będziesz mógł zobaczyć wszystkie swoje treści w jednym miejscu. Możesz nawet wybrać tygodniowe lub miesięczne widoki kalendarza, aby utrzymać porządek:

„src=” //www.w3.org/2000/svg 'version=’ 1.1 '%3e%3C / svg%3e” / >

Zaplanowanie treści z wyprzedzeniem jest przełomowe i ważnym krokiem w procesie grupowania treści.

Kiedy organizujesz tygodnie kalendarzowe w mediach społecznościowych (lub miesiąc)z wyprzedzeniem, pomaga to wyprzedzić harmonogram publikowania.

W ten sposób nie mieszasz się do publikowania w tej chwili, tworząc podpisy w locie i stajesz się przytłoczony.

Jak zaoszczędzić czas na porcjowaniu treści w mediach społecznościowych

Aby jak najlepiej zoptymalizować czas, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami dotyczącymi produktywności w następnym dniu porcjowania treści:

  1. Ustawianie powtarzającej się daty i godziny na twoje sesje porcjowania. Dzięki regularnemu nadawaniu im priorytetów w kalendarzu zawsze możesz być na bieżąco z planowaniem.

  2. Rozbij każdy z etapów dozowania aby ułatwić Twórczy przepływ. Kreatywna energia, której użyjesz do nakręcenia filmu, jest zupełnie inna niż pisanie podpisu. Dlatego preferujemy dedykowane przedziały czasowe, aby skupić się na jednym zadaniu porcjowania treści naraz.

  3. Start mały podczas dozowania zawartości. Powoli wsaduj więcej treści co tydzień, dopóki nie będziesz do przodu. W mgnieniu oka będziesz planował kilka tygodni wcześniej.

Chociaż te wskazówki dotyczące dozowania treści mogą wydawać się przytłaczające, obiecujemy, że jest to łatwiejsze niż się wydaje!

Kiedy wysyłasz zawartość do mediów społecznościowych, możesz zaoszczędzić czas, skuteczniej planować i tworzyć więcej treści, które kochają Twoi odbiorcy.

Gotowy, aby wdrożyć nową strategię porcjowania treści? Załóż konto później już dziś i zacznij wizualnie planować i planować swoje treści!

Total
0
Shares
Related Posts