Jak świętować miesiąc czarnej historii w mediach społecznościowych

Egzaminator Pracy

Miesiąc czarnej historii to coroczne wyróżnienie historii, osiągnięć i wpływów czarnej społeczności.

Ale w 2021 roku ważne jest, aby marki i twórcy wykraczali poza zwykłe publikowanie cytatu Martina Luthera Kinga Jr. Zamiast tego jest to idealna okazja, aby edukować odbiorców, podnosić czarnych twórców i firmy oraz opowiadać się za zmianami.

W tym poście na blogu udostępniamy 5 sposobów, w jakie marki mogą świętować miesiąc czarnej historii w mediach społecznościowych:

Dlaczego marki powinny świętować miesiąc czarnej historii w mediach społecznościowych

Krótka Lekcja Historii

Od 1976 roku każdy prezydent Stanów Zjednoczonych wyznacza luty miesiącem czarnej historii.

Początki Black History Month można prześledzić jeszcze bardziej wstecz do 1915 roku, kiedy powstała organizacja o nazwie ASALH, kierowana przez wykształconego na Harvardzie historyka Cartera G. Woodsona.

ASALH poświęcił swój czas na badania osiągnięć czarnych Amerykanów i innych ludzi Pochodzenia afrykańskiego.

W 1926 roku asalh sponsorował Murzyński tydzień historii i wybrał drugi tydzień lutego, aby rozpoznać daty urodzin Abrahama Lincolna i Fredericka Douglassa.

Celem było zainspirowanie szkół i społeczności w Stanach Zjednoczonych do organizowania lokalnych uroczystości, działań i wykładów w celu nauczenia czarnej historii, jakiej nigdy wcześniej nie nauczano.

W latach 1926-1976 burmistrzowie wydali coroczne proklamacje z okazji Tygodnia historii Murzynów. Do 1960 roku tydzień przekształcił się w pełny miesiąc obchodów i został oznaczony przez prezydenta Geralda Forda jako narodowe obchody w 1976 roku.

Dziś miesiąc czarnej historii obchodzony jest również w innych hrabstwachs na całym świecie, w tym w Kanadzie (którzy świętują w lutym) i Wielkiej Brytanii (którzy świętują w październiku).

Znaczenie celebrowania czarnej kultury

W 2020 r.nastąpił odrodzenie aktywizmu społecznego i rozmów na temat antyrasizmu, w których wzięło udział wiele marek. Miesiąc czarnej historii może być jego przedłużeniem.

Ale aby stworzyć prawdziwe połączenia z publicznością, pamiętaj, aby wspierać i współpracować z firmami będącymi własnością czarnych, liderami społeczności i twórcami przez cały rok.

Różnorodność w marketingu jest ważna zarówno dla milenialsów, jak i dla pokolenia Z. a dzięki ogromnej sile nabywczej te pokolenia będą napędzać nawyki wydatkowania w nadchodzących latach.

Planując zawartość miesiąca czarnej historii, zastanów się, jak pasuje do ogólnej strategii marketingowej Twojej marki i jak możesz kontynuować rozmowę w kolejnych miesiącach.

Przeżyj ponownie nasz rok 2020 LaterCon sesja z Sonią Thompson na temat tworzenia integracyjnej strategii marketingowej:

5 Sposobów na świętowanie miesiąca czarnej historii w mediach społecznościowych

#1: Reflektory twórców i pytania i odpowiedzi

Spotlight czarnoskórych twórców, przedsiębiorców i marek należących do czarnoskórych w Twojej branży może być świetnym sposobem na przedstawienie odbiorców osobom i firmom, które mogą wspierać.

Facebook, Instagram Instagram Rooms, Zoom, itp.to świetny pomysł na zorganizowanie Wirtualnego wydarzenia Q&A (Instagram Live, Facebook i Instagram Rooms, Zoom, itp.).) z czarnym twórcą lub liderem w swojej branży.

Na przykład Unbothered w Refinery29 zorganizowało bezpłatne wirtualne wydarzenie z sesjami z udziałem czarnych twórców, takich jak Chrissy Rutherford:

Możesz też stworzyć karuzelową serię postów, w której podkreślisz czarnoskórych twórców, ich pracę i dlaczego uważasz ich za inspirujących.

Zobacz, jak Adobe spotlighted creative Elissa Blount Moorhead do ich # WomenCreateWednesday social media series:

Możesz także zaprosić czarnych twórców, właścicieli firm lub twórców do przyłączenia się do podcastu, na przykład wtedy, gdy Avery Francis dołączył do podcastu Papaya, aby omówić rasę, oświetlenie gazowe i różnorodność:

TIP: Pamiętaj, aby podczas pracy z twórcami odłożyć na bok budżet. To pokazuje, że cenisz ich wiedzę i czas, a to może prowadzić do długotrwałego partnerstwa!

#2: lekcje historii i ciekawostki

Lekcje historii to świetny sposób na świętowanie miesiąca czarnej historii w mediach społecznościowych.

Podczas gdy większość marek będzie myśleć, aby zwrócić uwagę na Martina Luthera Kinga Jr. lub Rosę Parks, zachęcamy do proaktywności, prowadzenia badań i wykraczania poza oczywiste wybory!

Jeśli na przykład jesteś marką lodów, zwróć uwagę na Alfreda Craelle ’ a, który opatentował łyżkę do lodów w 1897 roku po zauważeniu trudności, jakie napotykali kelnerzy hotelowi w podawaniu lodów.

Albo, jeśli jesteś małą firmą, możesz mówić o Madam C. J. Walker, pierwszej milionerce w Ameryce.

Praca w branży książkowej? Co powiesz na dzielenie się książkami, które skupiają czarnych projektantów mody, którzy pomogli ukształtować branżę, jaką znamy dzisiaj:

Facebook Instagram Reels, Facebook Stories, youtube video, a nawet posty na blogu na twojej stronie.

#3: wzmocnij Czarne głosy i podaj Mikrofon

Chcesz wykorzystać swoją platformę społecznościową do wzmocnienia czarnych głosów w inny sposób? Podaj mikrofon!

Rób cotygodniowe przejęcia IGTV lub Instagram Stories, w których Czarni twórcy, przedsiębiorcy i liderzy branży używają Twojej platformy, aby rozpowszechniać swoje przesłanie i mówić o swoich osobistych doświadczeniach.

W czerwcu piosenkarka Selena Gomez przeszła mikrofon i niech Czarni aktywiści i edukatorzy przeją jej konto na Instagramie (z ponad 200 milionami obserwujących!), aby podzielić się swoimi poglądami na to, co działo się w Ameryce:

Inny sposób na wzmocnienie czarnych głosów? Pracuj nad kampanią z czarnym cyfrowym artystą, aby stworzyć piękne ilustracje lub filmy.

Podczas premiery filmu dokumentalnego Giving Voice firmy Netflix, który opowiada o uczniach biorących udział w corocznym konkursie monologu Augusta Wilsona, współpracowali z ilustratorką Moniką Ahanonu, aby stworzyć oszałamiającą grafikę tego dokumentu:

Black History Month To również świetny czas na sponsorowanie wydarzenia stworzonego przez firmę lub twórcę posiadającą czarny charakter.

Pozwala to wspierać ich zawartość i społeczność bez zajmowania zbyt dużo miejsca.

Na przykład później jest partnerem sponsorującym konferencję EveryStylishGirl Sip N ’ Slay, która rozpocznie tegoroczny miesiąc czarnej historii:

# 4: Cytuj Posty

Inspirujące posty z cytatami są często udostępniane w mediach społecznościowych, ponieważ mogą zwiększać zaangażowanie zarówno marek, jak i twórców.

A na miesiąc czarnej historii jest tak wiele inspirujących czarnych głosów i liderów:

Możesz również użyć postów z cytatami jako okazji do podzielenia się tym, co robisz jako marka od opublikowania czarnego kwadratu w czerwcu 2020 i jak to będzie kontynuowane w 2021.

Innym sposobem na wykorzystanie postów z cytatami jest używanie ich jako podpowiedzi do dyskusji. Publikowanie prowokujących do myślenia cytatów przez Czarne głosy może być wykorzystane do edukowania odbiorców i zachęcania do głębszych rozmów.

Post kolektywu kreatywnego NYC wygenerował setki komentarzy:

#5: Wspieraj społeczność i opowiadaj się za zmianami

Miesiąc czarnej historii to doskonała okazja do podniesienia świadomości na temat lokalnych organizacji non-profit i zaoferowania stałego wsparcia pieniężnego.

Na przykład podczas miesiąca Dumy w 2020 roku marka napojów Sunwink przekazała 100% wpływów ze swojego toniku Hibiscus Mint Unwind na rzecz Instytutu Marsha P. Johnson w wysiłkach na rzecz społeczności czarnych transseksualistów:

Możesz także użyć miesiąca czarnej historii, aby podkreślić problem w swojej branży i podzielić się tym, jak opowiadasz się za zmianami.

Jeśli pracujesz w przestrzeni handlowej, wypowiedz się na temat braku czarnych marek na półkach sklepowych i tego, co robisz, aby temu zaradzić. Zrób notatki od kanadyjskiego sprzedawcy książek Indigo, który dołączył do 15 procent zastawu w zeszłym roku:

W tym roku, podczas tworzenia treści z okazji miesiąca czarnej historii w mediach społecznościowych, rozważ te wskazówki! I miejmy nadzieję, że będą punktem wyjścia do stworzenia bardziej integracyjnej strategii mediów społecznościowych w 2021 i Później.

Gotowy do zaplanowania i Zaplanuj swoje posty w mediach społecznościowych a Filmy? Later ułatwia-zacznij (za darmo)!

Total
0
Shares
Related Posts