Ding Dong, Digg nie żyje.

Przynajmniej dla Copybloggera.

To był dobry bieg. Od ostatniej jesieni zwiększyłem ten blog z subskrybentów 6,000 do blisko 29,000. Moja strategia na 2007 polegała na odwoływaniu się do wiadomości w mediach społecznościowych i witryn do zakładek przy użyciu technik copywritingu, których tu uczę, a także dobrej woli blogerów na całym świecie, którzy uważali, że moje treści są warte wspomnienia.

Digg miał w tym swój udział. Głównie lądowanie na pierwszej stronie Digg kilka razy w miesiącu spowodowało tylko potrząsanie serwerem bezwartościowego ruchu. Ale zmieszany z małymi chłopcami mieszkającymi w piwnicy, którzy chwilowo powstrzymali się od grania na Playstation z ich Wii wystarczająco długo, aby powiedzieć mi, że jestem do bani, podniosłem nowych subskrybentów.

Już nie.

Po naukowo uzasadnionej ilości testów, jest jasne, że Copyblogger został umieszczony na przerażającej liście Digg auto-bury. Nigdy o tym nie słyszałeś? To dlatego, że Digg odmawia uznania, że auto-bury istnieje, ale na pewno tak.

Jak na ironię, zostałem pogrzebany przez sukces. We wrześniu moje treści pojawiły się na pierwszej stronie Digg sześć razy, z trzema artykułami w ciągu jednego tygodnia. Po tym stało się oczywiste, że Kevin Rose i jego wewnętrzna brygada nerdów nie mogli tolerować wysokiej jakości treści, dzięki którym Strona główna Digg jest tak często odwiedzana.

W końcu, co by pomyślał Ron Paul?

Jeśli myślisz, że marudzę, to nie. Wszystkie dobre rzeczy muszą się skończyć.

Ale wy wszyscy utopie mediów społecznościowych, uważajcie. Social media to odzwierciedlenie społeczeństwo. Tacy idioci jak Mark Zuckerberg i Kevin Rose nie są o otwartości i idealizmie, bez względu na to, jaki ładunek odsypują masom. Są jak każdy inny—podatni na niszczący wpływ szybkiej i niekontrolowanej władzy.

W rzeczywistości mogą być gorsze niż większość ludzi. Torturowany nerd wydaje się być straszną zemstą, prawda?

W całej sieci Web 2.0 hoopla, która uczyniła Michaela Arringtona bogatym i nikogo innego, jest jeden jasny punkt. Jest jedna niesamowita siła, która zmienia świat na lepsze.

Blogi.

Ludzka natura się nie zmieni. Ale po raz pierwszy w historii, Reszta z nas ma zbiorową zdolność do wskazywania bzdur i pociągania ludzi i firm do Odpowiedzialności, dzięki naszym blogom.

Jak teraz.

Total
0
Shares
Related Posts