Większość z nas nie zdaje sobie sprawy z siły przyciągania dwuminutowego makaronu Ramen.
Pozwól mi wyjaśnić.…
Jesteś głodny.
Gotujesz trochę wody, a rozpaczliwie rozrywasz paczkę.
Woda bąbelki z dala szaleńczo, jak dotrzeć do cięcia tastemaker w ciągu dwóch minut makaronu pakietu.
Dwie minuty, może trzy minuty później, palisz język, gdy walasz makaron.
To, czego doświadczyłeś, jest natychmiastowym rezultatem.
Czytelnicy również chcą doświadczyć tego samego natychmiastowego wyniku z Twoimi treściami. Nie chcą przedzierać się przez góry informacji. Na początek chcą dobrego, szybkiego kęsa. Oczywiście pomaga, jeśli masz odpowiednie parametry.
Oto parametry, co sprawia, że dwuminutowy makaron Ramen jest atrakcyjny (poza brudem-niska cena):
- To daje wyniki natychmiast.
- Dosłownie dostaje wszyscy wyniki, zarówno dobre, jak i złe kucharze.
- Posiłek nie jest wyszukany (a ten brak fantazji jest ważny).
Spójrzmy na przykład. Załóżmy, że masz stronę internetową z jedzeniem(tak, analogia do jedzenia trwa). I chcesz natychmiast pokazać swoim klientom, jak wybrać dobry stek wołowy. Oto jak przyciągnąć ich uwagę niemal natychmiast.
Główny temat:
- Trzy szybkie sposoby wyboru najwyższej jakości kawałków wołowiny
W przeciwnym razie jest to duży temat, więc strona internetowa żywności podzieliła temat na trzy szybkie i łatwe sposoby identyfikacji kawałków wołowiny premium.
Subtopics:
- Marbling
- Kolor
- Jędrność
Dalsze opracowanie każdego podtematu:
Marbling
- Co to jest marmurkowanie?
- Dlaczego marmurkowanie ma znaczenie?
- Różnica między stekiem za 5 $a stekiem za 15 $
Kolor
- Na co zwrócić uwagę w Kolorze steku wołowego?
- Dlaczego kolor “fioletowy” nie jest złym kolorem dla steków w wieku.
- Jak tłuszcz jest znakiem ostrzegawczym dla świeżości.
Jędrność
- Jak twardość wskazuje na niższą zawartość wody.
- Dlaczego zawartość wody powoduje suchszy, nie wilgotny gotowany stek.
- Jak sprawdzić twardość w mniej niż 5 sekund.
Kiedy te punkty są rozszerzane, dzieją się trzy rzeczy:
- Czytelnik otrzymuje natychmiastowy wynik / zrozumienie.
- Każdy może zrozumieć, jak wdrożyć te kroki.
- Kroki nie są skomplikowane, ale niezwykle wzmacniające.
A ta dwuminutowa koncepcja makaronu może być łatwo zastosowana do każdego rodzaju treści jako narzędzia marketingowego. W rzeczywistości, w Psychotaktyce mamy bezpłatny raport nagłówek o nazwie “dlaczego nagłówki zawodzą”, który wykorzystuje tę dokładną technikę.
Technika jest prosta i skuteczna poza Twoją najśmielszą wyobraźnią.
Jest natychmiastowy, ale o wiele bardziej odżywczy niż Ramen. 🙂
O autorze: Sean D ‘Souza oferuje bezpłatny raport na temat “Dlaczego nagłówki zawodzą”, gdy subskrybujesz jego Biuletyn Psychotaktyczny. Zobacz też jego blog.