Czego Horizon Realty Fail może cię nauczyć o mediach społecznościowych

Jeśli jeszcze nie słyszałeś tej historii, Chicagowska firma zajmująca się nieruchomościami o nazwie Horizon Realty Group złożyła pozew przeciwko jednemu z jej najemców w poniedziałek. Najwyraźniej zrobiła złośliwą uwagę na Twitterze, twierdząc, że firma “nie dbała” o pleśń w jej mieszkaniu.

Horizon pozywa ją o zniesławienie, szukając $ 50,000 w szkodach dla ich reputacji.

Miała tylko około 20 zwolenników, więc wyglądało to na dość surową historię Dawida i Goliata. Niestety zespoły prawne i PR Horizon zapomniały, co stało się z Goliatem.

We wtorek po południu historia pozwu Horizon trafiła na popularne tematy na Twitterze. Co oznacza, że peevish uwagi dokonane przed 20 osób teraz znalazł drogę do setek tysięcy.

Ten Megafon jest o wiele potężniejszy, niż myślisz.

Myślisz, że masz tylko 20 obserwujących? Pomyśl jeszcze raz. Twoje tweety można znaleźć zarówno w wyszukiwarce Twitter, jak i Google. To rutynowa praktyka dla każdej inteligentnej firmy, aby regularnie szukać swojej nazwy, korzystając z obu usług.

Myślisz, że klient, który cię rozwścieczył, ma tylko 20 obserwujących? Pomyśl jeszcze raz. Megafon wściekłej lokatorki Amandy Bonnen był malutki, ale sieć społecznościowa nie może się oprzeć soczystej historii. I sieć społecznościowa naprawdę. nie mogę się oprzeć soczystej historii na Twitterze.

Nie chodzi o to, co uważasz za sprawiedliwe.

Horizon Realty może być najbardziej sympatyczną, uczciwą, przyzwoitą i prawdziwą firmą na świecie. W tej chwili rozpoznawanie ich nazwisk ma tyle samo znaczenia, co Saddam Husajn. Z pleśnią.

Niezależnie od tego, czy jest to uczciwe, czy nie, Horizon praktycznie natychmiast zyskał światową sławę, łącząc swoją markę z bezdusznym lekceważeniem najemców lub co gorsza.

(Tak, tam is coś takiego jak zła reklama. Tak to wygląda.)

Czy użytkownicy mediów społecznościowych uważnie czytają wszystkie fakty przed flamingiem? Oczywiście, że nie. czy są dziesiątki niedokładnych oskarżeń o to, że Horizon krąży w tej chwili po Twitterze?

Oczywiście.

Czy to sprawiedliwe? Nie. Z drugiej strony, złożenie pozwu o $ 50,000 przeciwko klientowi za złośliwą uwagę skierowaną do przyjaciela też nie uderzy w wielu tak całkowicie rozsądnych.

Klopsiki nie mają litości

Jeffrey Michael próbuje wyjaśnić swoją pozycję Sun-Times, powiedział, że Horizon ma dobrą reputację do ochrony. Jego firma twierdzi, że mogą udowodnić, że w mieszkaniu Bonnena nie było pleśni, i nie mogli pozwolić, by Bonnen ich przeklinał. Wybrali więc tradycyjną drogę. (Chociaż byłoby nieco bardziej tradycyjnym poprosić ją o usunięcie uwagi przed składam pozew.)

Półtora roku temu, w poście o książce Setha Godina Meatball Sundae, napisałem o moim podejściu do miłej firmy o nazwie Kryptonite Locks.

Kryptonit został mocno powalony, gdy próbowali grać według starych zasad komunikacji w nowym środowisku komunikacyjnym. Nie zrobili nic złego, ale looked bezmyślny, nieczuły i arogancki.

Nie możesz już grać według starych zasad, i nie ma znaczenia, w czym się zajmujesz. Nie masz starego przywileju anonimowości. Nie możesz ukrywać swojej historii na stronie 47.

Nie ma już strony 47. Każda historia jest czyjąś stroną 1.

Prawdę mówiąc, to nie jest Twój to już historia. Należy do wszystkich i zrobią z nim, co im się podoba.

Jeśli chcesz wpłynąć na rozmowę, musisz get into rozmowa. Z całym szacunkiem. Sensownie. To, że jest to banał w mediach społecznościowych, nie oznacza, że możesz go zignorować i mieć nadzieję, że zniknie.

Jeden do milionowego aspekt mediów społecznościowych oznacza, że każdy z nas może trafić na odpowiednik pierwszej strony New York Times w każdej chwili. Wszystko, co musi się wydarzyć, to to, że znajdujemy się w środku naprawdę interesującej historii.

Jaka będzie Twoja historia?

(A jeśli pracujesz dla firmy, pamiętaj i ostrzegaj swój zespół prawny przed użytkownikami Twittera. Nie chcesz zadzierać z tymi ludźmi … jesteśmy szaleni.)

O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji. Oferuje również całkiem cholernie dobrą darmową klasę marketingu e-mailowego.

Total
0
Shares
Related Posts