Best Work Order Software

Potrzebujesz dobrego oprogramowania do porządkowania, zarządzania i utrzymywania danych o projektach. Pomocne jest również utrzymywanie i śledzenie zasobów, wydatków i pracy.

Znalezienie unikalnego oprogramowania do zleceń pracy, które nie jest zbyt drogie lub złożone, może być trudne.

Na szczęście najlepsze oprogramowanie do zleceń pracy usprawni przepływ pracy, ułatwiając menedżerom obiektów, kierownikom i administratorom przydzielanie zadań.

Odpowiednie oprogramowanie zamówienia pracy zrobi to za pomocą konfigurowalnych ustawień zadań, które wyjaśniają, co należy zrobić i kiedy.

Przygotowaliśmy listę siedmiu najlepszych opcji oprogramowania do zleceń, dzięki czemu łatwiej jest znaleźć najlepsze oprogramowanie dla potrzeb Twojej firmy.

Top 7 Najlepszych Programów Do Zleceń

  1. Jobber-najlepszy dla procesów serwisowych w terenie
  2. Utrzymanie-najlepsze dla optymalizacji mobilnej
  3. Limble CMMS – najlepsze dla średnich firm
  4. MaintainX-najlepsze oprogramowanie all-in-one oparte na chmurze
  5. ManagerPlus-najlepsze rozwiązanie do zarządzania ciężkim sprzętem
  6. ServiceMax Asset 360-najlepszy dla małych firm
  7. FMX-najlepszy dla zarządców obiektów

Wszystkie programy do zleceń pracy w tym przewodniku oferują wspaniałe funkcje, które pomogą Ci śledzić codzienne zadania i wydatki.

#1-Jobber-Najlepsze Oprogramowanie Do Zleceń Dla Procesów Serwisowych W Terenie

Odwiedź Jobber

  • Doskonały do usług w terenie
  • Bardzo intuicyjna aplikacja mobilna
  • Wbudowany CRM
  • W zestawie 14-dniowy bezpłatny okres próbny

Wypróbuj już dziś!

Jeśli Twoja firma prowadzi działalność w zakresie usług terenowych, Jobber jest doskonałym rozwiązaniem dla określonych procesów serwisowych w terenie.

Koncentrując się na usługach, jobber pomaga zespołom działać, organizować i planować operacje, od zarządzania załogami po fakturowanie klientów.

Za rozsądną cenę, która zawiera przydatne funkcje dla zespołów, Jobber oferuje wyjątkowe narzędzia, które pozwalają pracować z dowolnego miejsca.

W ramach jednego pulpitu nawigacyjnego, można organizować swoje operacje ze zintegrowanym CRM, który sprawi, że procesy bardziej wydajne.

Jobber pomoże Ci zaoferować klientom więcej korzyści dzięki takim funkcjom jak

  • Automatyczne monitorowanie
  • Twórz markowe profesjonalne oferty i wysyłaj je SMS-em
  • Planowanie i wysyłanie w czasie rzeczywistym
  • Fakturowanie wsadowe
  • Aplikacja mobilna
  • Rezerwacja online dla klientów z własnym centrum klienta
  • Twórz niestandardowe listy kontrolne, aby udostępniać je swoim klientom

Jobber oferuje trzy plany cenowe z planem podstawowym zaczynającym się od 34 USD miesięcznie dla jednego użytkownika, planem Connect za 97 USD miesięcznie dla 7 użytkowników i planem Grow za 195 USD miesięcznie dla maksymalnie 30 użytkowników.

Możesz wypróbować Jobber z 14-dniowym bezpłatnym okresem próbnym. W momencie pisania tego tekstu Jobber oferuje 30% zniżki na pierwsze trzy miesiące po zarejestrowaniu się.

#2-Utrzymanie-Najlepsze Oprogramowanie Do Optymalizacji Mobilnej

Odwiedź Utrzymanie

  • Bezproblemowe zarządzanie zleceniami pracy
  • Automatyczne powiadomienia push
  • Idealne do mobilnych zleceń
  • W zestawie bezpłatny plan

Wypróbuj już dziś!

Utrzymanie jest najbardziej znane jako rozwiązanie do zarządzania aktywami, które koncentruje się na optymalizacji mobilnej i synchronizacji.

Jednak funkcja zlecenia pracy jest bezproblemowym dodatkiem do oprogramowania, co ułatwia ustalanie priorytetów i przypisywanie zadań.

Utrzymanie ułatwia optymalizację konserwacji poprzez skrócenie czasu przestoju sprzętu i wydłużenie jego żywotności.

Oprogramowanie pozwala również śledzić czas i koszty w ramach każdego zlecenia pracy, przeglądając trendy i spostrzeżenia, aby obniżyć koszty dodatkowej konserwacji.

Największym i najbardziej elastycznym aspektem utrzymania jest mobilne zlecenia pracy, które obejmują:

  • Możliwość automatycznego wysyłania powiadomień push do techników
  • Dołącz pliki PDF z instrukcjami i instrukcjami dotyczącymi sprzętu do zleceń pracy
  • Dołącz zdjęcia i filmy dotyczące zleceń pracy
  • Technicy mogą zdecydować się na realizację zleceń w zależności od dostępności i lokalizacji
  • Dyskusje wokół aktualizacji są łatwe
  • Poproś techników o zamknięcie zleceń po ich zakończeniu

UpKeep oferuje cztery plany cenowe, w tym:

  • Społeczność: bezpłatna i obejmuje zarządzanie zleceniami pracy
  • Starter: $ 39 miesięcznie za użytkownika
  • Profesjonalny: $ 60 miesięcznie za użytkownika
  • Business Plus: $ 100 miesięcznie za użytkownika

Możesz również odbyć wirtualną wycieczkę po oprogramowaniu na stronie internetowej Upkeep.

#3-Limble CMMS-najlepsze oprogramowanie do zleceń dla średnich firm

Odwiedź Limble

  • Łatwy dostęp z dowolnego urządzenia
  • Zobacz wszystkie priorytety i cele
  • Intuicyjne narzędzie do śledzenia czasu
  • Zaczyna się od $50 za użytkownika miesięcznie

Wypróbuj już dziś!

Jeśli jesteś właścicielem średniej wielkości firmy i potrzebujesz oprogramowania do zleceń pracy, które może pomóc w wzmocnieniu zespołu serwisowego, współrzędnościowe maszyny pomiarowe Limble są doskonałym rozwiązaniem.

Dzięki scentralizowanej bazie danych twój zespół może uzyskać dostęp z dowolnego urządzenia, możesz efektywnie organizować wszystkie zlecenia pracy z opcjami priorytetu zadań i Kalendarza.

Aplikacja Limble CMMS work order łączy moc z łatwością, ponieważ nie musisz tracić czasu na szkolenie techników w zakresie korzystania z oprogramowania.

Jedną z doskonałych funkcji dla średnich przedsiębiorstw jest tworzenie niestandardowych procesów zatwierdzania zarówno dla konserwacji zapobiegawczej, jak i zleceń. Dostosowywanie tych procesów oszczędza czas zespołu i uniemożliwia pracownikom śledzenie właściwych osób w celu uzyskania zezwoleń, a także pociąga wszystkich do odpowiedzialności za swoją część.

Każde zlecenie pracy jest proste w nawigacji i zawiera jasne instrukcje dotyczące zadań i PMs. Niektóre przydatne funkcje obejmują:

  • Dołączanie faktur do zleceń
  • Rekordowy czas spędzony
  • Śledź przestoje
  • Przypisywanie zadań zespołowi lub pojedynczemu użytkownikowi
  • Łatwe drukowanie szczegółów

Limble CMMS oferuje cztery plany cenowe, w tym:

  • Starter: $50 miesięcznie za użytkownika
  • Profesjonalny: 80 USD miesięcznie za użytkownika
  • Business Plus (zalecane dla średnich firm): $ 120 miesięcznie za użytkownika
  • Enterprise: $ 205 miesięcznie za użytkownika

Możesz również wykonać 30-dniową bezpłatną wersję próbną oprogramowania przed podjęciem decyzji.

#4-MaintainX-Najlepsze Oparte Na Chmurze Oprogramowanie Typu “Wszystko W Jednym”

Odwiedź MaintainX

  • Oparte na chmurze dla większego bezpieczeństwa
  • Turbo boost productivity
  • Działa na PC, Mac OS, iOS i Android
  • Przetestuj go za darmo

Wypróbuj już dziś!

MaintainX to najlepsze oparte na chmurze oprogramowanie typu “wszystko w jednym”, idealne do tworzenia i monitorowania reaktywnych zleceń pracy.

Większość użytkowników doświadcza 25% redukcji kosztów konserwacji i 40% wzrostu produktywności po użyciu oprogramowania MaintainX.

Dzięki intuicyjnemu interfejsowi MaintainX jest przyjazny dla użytkownika i sprawia, że szkolenie zespołu jest tak łatwe, jak to tylko możliwe. Możesz tworzyć każde zlecenie pracy za pomocą konfigurowalnych szablonów i kreatorów formularzy wbudowanych w oprogramowanie.

Oprogramowanie jest doskonałe dla zarządców nieruchomości, zarządców obiektów i zarządzających aktywami, z wyjątkowymi funkcjami korzystnymi dla tych ról, takimi jak:

  • Twórz powtarzające się zlecenia robocze, które powtarzają się w udostępnionym kalendarzu
  • Ewidencja utrzymania sklepu
  • Nieograniczone zlecenia pracy dla wszystkich płatnych planów
  • Dzienniki audytu cyfrowego
  • Zoptymalizowane dla komputerów stacjonarnych, iOS, Android i iPad
  • Wskaźniki czasu rzeczywistego

MaintainX jest całkowicie oparty na chmurze, dzięki czemu użytkownicy mogą uzyskać do niego dostęp w dowolnym miejscu na dowolnym urządzeniu, co czyni go przydatnym do zarządzania usługami w terenie i większymi zespołami.

MaintainX oferuje trzy plany cenowe, w tym:

  • Niezbędne: $10 miesięcznie za użytkownika
  • Premium: $ 39 miesięcznie za użytkownika
  • Enterprise: $115 miesięcznie za użytkownika

Możesz obejrzeć demo lub wypróbować MaintainX za darmo na swojej stronie i zaoszczędzić 17%, płacąc rocznie.

#5-ManagerPlus-Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Ciężkim Sprzętem

Odwiedź ManagerPlus

  • Zbudowany do ciężkich prac
  • Zarządzanie sprzętem, częściami i materiałami
  • Automatycznie dostosowuje stan magazynowy
  • Poproś o darmowe demo, aby go wypróbować

Wypróbuj już dziś!

ManagerPlus to świetna opcja, która oferuje bezproblemowe zarządzanie zleceniami dla przemysłu ciężkiego i budowlanego.

Bogate w dane zlecenia pracy obejmują wszystko, czego twój zespół będzie potrzebował do sprawnej organizacji i zarządzania firmą, od cyfrowych instrukcji po instrukcje i listy kontrolne.

Branże budowlane, które często zajmują się ciężkim sprzętem z nadmiarem części i materiałów, potrzebują oprogramowania, które może to utrzymać. Na szczęście ManagerPlus oferuje zintegrowaną kontrolę zapasów, którą można automatycznie dostosować, gdy zlecenia pracy są zamknięte.

Z ManagerPlus skorzystasz z podstawowych funkcji, takich jak:

  • Dokładne i bezpieczne Dane dostępne w dowolnym miejscu
  • Automatyczne raportowanie
  • Intuicyjny interfejs
  • Praktyczne spostrzeżenia
  • Śledź koszty, części i materiały
  • Aplikacja mobilna

ManagerPlus oferuje dwa plany cenowe, w tym:

  • Lightning Plus: $ 85 miesięcznie za użytkownika
  • Lightning Experience: $ 125 miesięcznie za użytkownika

Możesz również poprosić o bezpłatne demo przed zakupem ManagerPlus.

#6-ServiceMax Asset 360-Najlepsze Oprogramowanie Do Zleceń Dla Małych Firm

Odwiedź ServiceMax

  • Funkcje przyjazne dla SMB
  • Stworzony dla organizacji przy użyciu Salesforce
  • Inteligentne monitorowanie zasobów
  • Zamów Darmowe demo

Wypróbuj już dziś!

Podobnie jak Jobber, ServiceMax Asset 360 oferuje zarządzanie serwisem w terenie. Różnica polega na tym, że to oprogramowanie jest bardziej zoptymalizowane dla małych firm.

ServiceMax w połączeniu z Salesforce i jest platformą CRM #1, z rozwiązaniem, które napędza wydajność operacyjną i zarządzanie zleceniami pracy.

Dzięki zapobiegawczej i proaktywnej konserwacji zleceń pracy Twój zespół może wybierać spośród kilku różnych strategii, aby zapewnić zerowy nieplanowany czas przestoju-za pomocą narzędzi takich jak konserwacja oparta na czasie lub kondycji.

Asset 360 jest natywnie zbudowany w oparciu o usługę terenową Salesforce, oferując prawdziwie 360-stopniowy widok zasobów w terenie. Dążą do maksymalizacji wydajności zasobów i monitorowania, aby zaoszczędzić czas i pieniądze małych firm.

ServiceMax ma kilka innych ważnych funkcji, takich jak

  • IoT (Internet of things) dane dotyczące wydajności zasobów i analizy
  • Aplikacja mobilna technika
  • Konsola dyspozytorska Asset 360, która zaplanuje i wyświetli nadchodzące spotkania
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Części, Zwroty i naprawy w magazynie

Możesz zobaczyć bezpłatne demo, umówić się na rozmowę ze specjalistą lub zapisać się na bezpłatne webinarium na temat oprogramowania na stronie ServiceMax. ServiceMax nie ma darmowej wersji ani wersji próbnej i nie publikuje swoich cen online. Skontaktuj się z ServiceMax, aby uzyskać wycenę.

#7-FMX-najlepsze oprogramowanie do zleceń pracy dla zarządców obiektów

Odwiedź FMX

  • Śledzi projekty i pracę
  • Poprawia komunikację
  • Twórz zlecenia pracy z dowolnego urządzenia
  • Uzyskaj bezpłatną wycenę lub demo

Wypróbuj już dziś!

Nadzorcy i zarządzający aktywami często mają rolę przypisywania zleceń i zadań, ale FMX zmienia grę dzięki oprogramowaniu zaprojektowanemu dla doświadczonych menedżerów obiektów.

Oprogramowanie jest idealne do usprawnienia konserwacji, a wszystko przy jednoczesnym rozwiązywaniu problemów i śledzeniu pracy i wydanych pieniędzy.


Dzięki scentralizowanemu hubowi Twój zespół może łatwo śledzić i przesyłać pracę oraz dawać wgląd w Wyniki wszystkich aspektów Twojej firmy—co jest świetnym sposobem na zaoszczędzenie czasu i automatyzację rutynowych procesów.

FMX pozwala kierownikom obiektów priorytetyzować zadania w oparciu o potrzeby i dostosowywać konfigurację zleceń pracy, aby zapewnić zespołowi uzyskanie konkretnych informacji potrzebnych do wykonania zadania.

Niektóre zalety oprogramowania do zleceń roboczych FMX to:

  • Konfigurowalne formularze i przepływy pracy
  • Lepsza komunikacja dzięki mieszkańcom budynków
  • Zobacz status zlecenia pracy
  • Twórz zlecenia pracy z dowolnego urządzenia
  • Kalendarz konserwacji
  • Uruchamianie i zatrzymywanie śledzenia pracy

Możesz zrobić bezpłatną wersję próbną FMX i uzyskać bezpłatną spersonalizowaną wycenę na swojej stronie internetowej.

Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie do zleceń pracy dla Ciebie

Teraz, gdy wiesz, jakie są nasze siedem najlepszych opcji oprogramowania do zleceń, nadszedł czas, aby podjąć decyzję, która odpowiada potrzebom Twojej firmy. Poniżej znajdują się kryteria, których użyliśmy, aby zawęzić nasze najlepsze typy wymienione powyżej. Wszystko, co musisz zrobić, to rozważyć kryteria wobec osobistych potrzeb, aby podjąć właściwą decyzję dla swojej firmy.

Specyfika Niszowa

Wiele programów do zleceń dotyczy różnych branż i nisz biznesowych, takich jak usługi w terenie, Budownictwo, Hotelarstwo lub Górnictwo.

Porównując oprogramowanie, ważne jest, aby ocenić branżę, której służy oprogramowanie do zleceń pracy. Nie chcesz inwestować w Jobber, jeśli pracujesz w budownictwie, gdy ManagerPlus lepiej pasuje do twojej struktury biznesowej. Oprogramowanie do zleceń pracy nie jest w równym stopniu dostosowane do różnych branż.

Przeanalizuj swoją branżę biznesową i cele przed zakupem oprogramowania. Chcesz produkt, który spełni wszystkie twoje potrzeby, więc upewnij się, że Twoja inwestycja jest tego warta, kupując odpowiednie oprogramowanie.

Optymalizacja Mobilna

Wszystkie nasze rekomendacje oferują aplikację mobilną lub opcję synchronizacji urządzeń, i nie bez powodu.

Szczególnie dzisiaj, gdy pracownicy zdalni są bardzo poszukiwani i mają zastosowanie w większości modeli biznesowych, ważne jest, aby oprogramowanie umożliwiało pracę z dowolnego miejsca.

Optymalizacja mobilna pozwoli Ci przypisywać zlecenia pracy, komunikować się z technikami i dołączać zdjęcia i filmy dla wygody—w zaciszu telefonu. Weźmy na przykład nasz najlepszy wybór, ponieważ ma najbardziej elastyczną optymalizację mobilną ze wszystkich opcji.

Praca z telefonem nie musi być zbyt skomplikowana lub nudna. Ważne jest, aby znaleźć oprogramowanie, które oferuje optymalizację mobilną lub aplikację, na której można pobrać i zsynchronizować dane-obiecujemy, że jest to znacznie wygodniejsze i oszczędza czas.

Wielkość Firmy

Podobnie jak większość programów do zleceń dla przemysłu, obsługuje również wielkość firmy. W tym przewodniku przyjrzeliśmy się maszynom Limble CMM i ServiceMax, w których każde oprogramowanie jest dostosowane do różnych rozmiarów firm.

Jest to ważny czynnik ze względu na inwestycje. Nie chcesz wydawać więcej pieniędzy niż powinieneś, inwestując w droższe oprogramowanie do większego modelu biznesowego.

Ponieważ musisz zapłacić za Użytkownika za pomocą całego oprogramowania wymienionego powyżej, musisz wiedzieć, ilu użytkowników chcesz włączyć do swojego oprogramowania. Jeśli popełnisz błąd kupując oprogramowanie przeznaczone dla większego modelu biznesowego z funkcjami, których nie potrzebujesz, będziesz miał z kieszeni setki dolarów. Upewnij się, że wcześniej porozmawiasz ze swoim zespołem, aby dowiedzieć się, ilu użytkowników będzie potrzebować dostępu do oprogramowania.

Dodatkowe Funkcje

Teraz, gdy omówiliśmy trzy najważniejsze kryteria ostatecznego wyboru, istnieje kilka dodatkowych funkcji, które byłyby idealne, w tym:

  • Automatyczne raportowanie
  • Trackery kosztów i pracy
  • Funkcja fakturowania
  • Wspólne kalendarze

Te dodatkowe funkcje przydadzą się i okażą się bardzo pomocne w oszczędzaniu czasu i organizacji, więc uważaj też na te.

Streszczenie

Nasze rekomendacje dotyczące najlepszego oprogramowania do zleceń pracy to Jobber i UpKeep.

Mogą to być nasze dwie najlepsze rekomendacje,ale pozostałe pięć opcji oprogramowania również jest świetnych, szczególnie dla potrzeb branży. Skorzystaj z tego przewodnika jako źródła przy wyborze najlepszego oprogramowania do zleceń dla Twojej firmy.

Total
0
Shares
Related Posts

Recenzja VoiceSage

VoiceSage to platforma komunikacyjna w chmurze oferująca wiele różnych sposobów komunikacji dla firm. Rozwiązanie IVM (Interactive Voice Messaging)…