8 sposoby, aby uzyskać więcej akcji społecznościowych bez irytujących czytelników

like this

Za każdym razem, gdy piszesz nowy post, udostępniasz go w sieci społecznościowej, prawda?I jak ci się to podoba?

To niefortunne, ale większość kanałów na Twitterze i Facebooku wygląda jak Cmentarz – bez polubień, komentarzy ani udostępnień. To dlatego, że nikt Ci nie pokazuje jak prawidłowo korzystać z mediów społecznościowych.

Dzisiaj chcę podzielić się z wami strategiami, których użyłem, aby zmaksymalizować liczbę akcji społecznościowych, które otrzymuję z każdego postu. Ruch w mediach społecznościowych może odgrywać dużą rolę w rozwijaniu witryny, jak mogłeś zobaczyć w moim wyzwaniu 100k.

Dlaczego jest to ważne? Istnieją 3 główne powody.

  1. Musisz się wyróżniać: Użytkownicy Facebooka udostępniają 2 460 000 treści na minutę. Nie zgubcie się w morzu słupów.
  2. Ludzie jak ludzie, którzy są do nich podobni: Udostępnianie w mediach społecznościowych eksponuje Twoje treści idealnym odbiorcom – przyjaciele Twojej obecnej publiczności.
  3. Akcje mogą bezpośrednio i pośrednio korzyści SEO: To tylko wzrośnie w przyszłości.

Chcesz, aby Twój kanał na Twitterze wyglądał tak?

image02

Następnie przeczytaj ten post, Rób notatki i wdrażaj strategie krok po kroku, którymi zamierzam się podzielić. Oto, o czym będę mówił.: 

  • Zrozumienie psychologii udostępniania społecznościowego
  • Jak tworzyć treści wyzwalające emocje
  • Eliminacja tarć stojących za współdzieleniem i zaangażowaniem
  • Dlaczego pytanie o akcje jest ważne
  • Jak skutecznie wykorzystywać obrazy, aby uzyskać więcej wrażeń społecznych
  • Dlaczego potrzebujesz niestandardowych tytułów i opisów
  • Pisanie nagłówków z luką ciekawości
  • Jak udostępniać własne treści, gdy czytelnicy są Online

Nie uzyskasz tych wyników z dnia na dzień, ale obiecuję, że osiągniesz lepsze wyniki niż teraz, a pewnego dnia w niedalekiej przyszłości będziesz mieć Towarzyską obecność, o której zawsze marzyłeś. 

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Niebezpieczeństwa irytowania czytelników

Jeśli naprawdę chcesz zmaksymalizować początkową stawkę akcji społecznościowych, wymyśl nieodparty tytuł i umieść szafkę z treściami społecznościowymi, aby nikt nie mógł zobaczyć artykułu, dopóki go nie udostępni.

Jedynym problemem jest to, że 99.9% Twoich odbiorców będzie zirytowanych i nie lubi cię za to, nawet jeśli treść jest dobra. Nie będą udostępniać przyszłych postów i prawdopodobnie nawet ich nie przeczytają.

Będziesz miał krótkoterminowy sukces, ale naprawdę powinieneś dążyć do długoterminowego sukcesu.

Możesz także użyć wyskakujących okienek, aby wymusić problem, ale napotkasz ten sam problem. Ponadto, jeśli zamierzasz korzystać z wyskakujących okienek, w większości przypadków należy poprosić o ważniejsze rzeczy niż akcje społecznościowe (takie jak adresy e-mail).

Więc jakie jest rozwiązanie? Możliwe jest osiągnięcie tych samych wspaniałych krótkoterminowych wyników w mediach społecznościowych (czasami lepszych), ale zrobić to w sposób, który umożliwia również długoterminowy wzrost.

Zaczyna się od tych sposobów 8, aby uzyskać więcej akcji społecznościowych w swojej witrynie. 

Jedno zastrzeżenie: nie wszystkie nisze są zbudowane do udostępniania społecznościowego. Jeśli prowadzisz stronę internetową o depresji lub podobnym temacie, znacznie trudniej będzie wygenerować jakikolwiek znaczący ruch.

1. Zrozumieć psychologię stojącą za udostępnianiem społecznościowym

Chodzi o to, że tak naprawdę nie można oszukać użytkowników, aby udostępnili coś w mediach społecznościowych. 

Czytelnicy są strażnikami ich kanałów, ponieważ odzwierciedlają je osobiście i spędzają dużo czasu na rzeźbieniu wyglądu, którego chcą.

Oznacza to, że musisz zrozumieć, jakie treści udostępniają ludzie i dlaczego to robią, jeśli chcesz, aby regularnie udostępniali Twoje treści. 

New York Times Consumer insight Group przeprowadziła rygorystyczne dochodzenie w sprawie tego, dlaczego ludzie dzielą się treściami. Chociaż zawsze były spekulacje, to dochodzenie naprawdę daje nam twarde dane, na których możemy oprzeć nasze strategie w mediach społecznościowych. 

Przeprowadzili wywiady osobiste, zorganizowali tygodniowy panel udostępniania, a następnie przebadali 2500 ciężkich użytkowników online.

Odkryli, dlaczego ludzie udostępniają treści online i podzielili je na te motywacje 5:

  • Bawić lub wzbogacać życie innych: 94% osób, które się dzielą, dokładnie zastanawia się, jak wpłynie to na życie ich kontaktów.
  • Aby zdefiniować siebie: 68% użytkowników twierdzi, że udostępnianie treści pomaga im pokazać, na czym im zależy (sobie i innym).
  • Nawiązywanie kontaktów/rozwijanie relacji: Ludzie lubią czuć się zaangażowani. Dlatego 73% udostępnia treści, ponieważ pomaga im łączyć się z osobami o podobnych zainteresowaniach, a 78% udostępnia informacje, aby pozostać w kontakcie z ludźmi w ich sieciach.
  • Poczuć sens celu: 69% ludzi dzieli się, ponieważ czują się bardziej zaangażowani w świat. Kto nie lubi mieć wpływu na życie innych ludzi?
  • Aby wspierać markę / przyczynę: 84% udostępni treści, które wspierają sprawę, w którą wierzą. Może to być osoba, wiadomość lub produkt.

Zauważ, że tylko jeden tych motywacji jest o samym uczestniku. Poza wspieraniem marki lub powodu, który kochają, motywacje koncentrują się wokół łączenia się z innymi i poczucia przydatności.

Psychologia Porada # 1: Pomóż czytelnikom połączyć się z innymi.

Jak możesz to robić?

  • Spraw, by wyglądały mądrze: Publikuj wysokiej jakości treści na temat najnowszych osiągnięć w swojej niszy (badania, wiadomości itp.). Na przykład, czym było SEO, a czym jest SEO teraz.
  • Uczyń je użytecznymi: Publikuj treści, które są przydatne i rozwiązują ważne problemy (ich przyjaciół). Na przykład, Jakie są najlepsze czasy na publikowanie w mediach społecznościowych.
  • Spraw, aby wyglądały fajnie: Publikuj treści, które sprawiają, że wygląda na to, że czytelnicy są połączeni z kimś fajnym (ty!). Na przykład, jak wydając $162,301. 42 na ubrania zrobił mnie $692,500.

Psychologia porada # 2: Czytelnicy muszą ci zaufać przed udostępnieniem.

Nikt nie podzieli się czymś, co mogłoby źle wyglądać. Jeśli natkniesz się na szkic, umundurowanie lub natarczywość, nie zyskasz zaufania wielu czytelników.

Jak sprawić, by czytelnicy Ci zaufali?

Chociaż nie jest to do końca proste, istnieje kilka głównych rzeczy, które powinieneś zrobić, aby odwiedzający Ci zaufali:

  • Utwórz kopię zapasową swoich punktów: Zauważyłeś, że cofam wszystkie punkty wiarygodnymi referencjami.
  • Podaj wartość: Jeśli wypychasz produkty i usługi od samego początku, odepchniesz czytelników. Zamiast tego pisz posty na blogu bez stałych ofert sprzedaży i rozdawaj informacje (białe księgi, ebooki itp.) lub narzędzi (np. Quick Sprout).
  • Prezentacja dowodu społecznego: Jeśli to możliwe, pokaż, w jaki sposób pomogłeś czytelnikom je polubić, wyświetlając referencje lub zademonstruj, dlaczego jesteś ekspertem, pokazując, gdzie zostałeś wyróżniony. Ponadto wysoka liczba akcji społecznościowych sprawia, że czytelnicy częściej dzielą się treściami.

Psychologia Porada # 3: Keep it simple

Czy wiesz, że większość ludzi nie czyta pełnego postu przed udostępnieniem go? Ten Wykres z Upworthy pokazuje, że ponad 50% ich udziałów pochodzi od osób, które przeczytały mniej niż 50% artykułu:

image03

Oznacza to, że znaczna liczba użytkowników szybko decyduje, czy warto udostępniać treści na podstawie nagłówka i wprowadzenia (pamiętaj, że Upworthy posty są zwykle krótkie).

Jeśli Twoje treści są skomplikowane, trudno jest określić, czy sprawią, że będą wyglądać mądrze, czy pomogą komuś, kogo znają. Wkrótce zagłębimy się w nagłówki, ale oto przykład prostej i skomplikowanej wersji nagłówka: 

  • Proste: 7 badań, które pokazują, że czerwone wino jest zdrowe
  • Skomplikowane: Badania epidemiologiczne pokazują, że czerwone wino ma pewne możliwe korzyści i negatywy, ale tylko dla niektórych osób

Są to dość skrajne przykłady ilustrujące punkt. Ułatw czytelnikowi zrozumienie, o czym piszesz.

2. Skoncentruj się na tworzeniu treści, które wywołują ciekawość, zdumienie i zaskoczenie

Nie wystarczy, aby treść była dobrze napisana lub sformatowana, jeśli chcesz, aby czytelnicy ją udostępnili.

Jonah Berger w swoim bestsellerze New York Timesa Zaraźliwe: Dlaczego Rzeczy Chwytają Się, sprowadza się do dzielenia się do 6 kluczowych elementów.

Przyjrzeliśmy się już jednemu—społecznej walucie-ale emocje są również jednym z filarów dzielenia się. Twoje treści musi mieć efekt emocjonalny na swoich czytelnikach, jeśli chcesz, aby je udostępnili.

W 1980 roku psycholog Robert Plutchik stworzył koło emocji, które opisuje wszystkie emocje, jakie mają ludzie. Poniżej widać koło Plutchika. 

Zasadniczo każdy kolor jest inną podstawową emocją. Każda warstwa to inna warstwa intensywności. Na przykład gniew (w centrum) jest bardziej intensywny niż gniew, który jest bardziej intensywny niż zewnętrzna warstwa irytacji.

image13

Istnieją również zaawansowane emocje, które są wymienione wokół zewnętrznej części koła. Łączą dwie emocje w jedną. Na przykład oczekiwanie i radość razem tworzą optymizm.

Fractl przeprowadził naprawdę interesujące badania obrazów wirusowych. Chociaż ty i Ja zazwyczaj nie polegamy tylko na obrazach, wyniki nadal mają zastosowanie.

Zespół fractl rozprawił się z emocjami stojącymi za tym, dlaczego wiele najlepszych zdjęć z popularnej witryny Imgur stało się wirusowych.

image19

Nakreślili ostateczne Wyniki na zmodyfikowanym kole Plutchika, aby zobaczyć, które emocje były kluczowymi czynnikami dzielenia się wirusami. Oto ostatni obraz:

Trochę trudno to zobaczyć, ale było 5 emocji, które pojawiały się znacznie częściej niż jakiekolwiek inne:

  • Ciekawość
  • Zdumienie
  • Odsetki
  • Zdumienie
  • Niepewność

Usłyszysz również o innych emocjach lub aspektach treści stojących za udostępnianiem, takich jak niezwykłe lub niezwykłe. Ale to te same podstawowe emocje w nieco innym świetle.

Ogólnie rzecz biorąc, czy można powiedzieć, że są to pozytywne lub negatywne emocje?

Na pewno!

Czy to nie dziwne? W końcu Przejdź na stronę główną dowolnej witryny z wiadomościami, a trudno będzie znaleźć historie oparte na pozytywnych emocjach.

Oto zrzut ekranu, który zrobiłem z najlepszych historii CNN:

image28

Okazuje się, że ludzie przyciągają negatywne historie tak samo (może bardziej) niż pozytywne historie, ale są znacznie bardziej skłonni do dzielenia się pozytywnymi historiami.

Chociaż istnieją pewne wyjątki (takie jak wiadomości o katastrofach lub oburzenie z powodu niekompetencji), powinieneś skupić się na treściach, które w większości wywołują pozytywne emocje.

Spójrzmy na kilka przykładów…

1) odsetki: Podczas gdy te inne emocje są dość uniwersalne, każdy ma swoje unikalne zainteresowania.

Ma sens, że musisz znaleźć interesujące treści, zanim je udostępnisz. Zazwyczaj łączy się również z co najmniej jedną inną emocją, na którą patrzymy.

Weźmy na przykład post, W Jaki Sposób Shopify wzrósł 10X w ciągu 3 lat (i jak możesz osiągnąć podobne wyniki). Jeśli jesteś zainteresowany zbudowaniem odnoszącej sukcesy firmy, w szczególności SAAS, będzie to dla ciebie naprawdę interesujące, nawet jeśli cię nie zaskoczy lub nie zadziwi.

2) ciekawość: Jeśli kiedykolwiek chcesz przykładów świetnych nagłówków, które Cię zaciekawią, spójrz na Buzzfeed lub Upworthy.

Nie zalecam, abyś zaczął przesadzać z tym, ale zachęcanie czytelników do ciekawości Twoich treści jest konieczne, aby nie tylko je przeczytali, ale także udostępnili.

Załóżmy, że prowadzisz blog korporacyjny lub myślisz o jego założeniu i natkniesz się na ten nagłówek: nikt nie będzie czytał Twojego korporacyjnego bloga (chyba że to przeczytasz).

Przeczytasz to?Pewnie, że tak.: to sprawia, że jesteś ciekawy, i jest to również interesujące dla Ciebie ze względu na swoją sytuację. Zakładając, że podoba Ci się post, prawdopodobnie również go udostępnisz.

3) Zdumienie / Zdumienie/Podziw: Wszystkie te emocje są bardzo podobne. Istnieją 2 wspólne sposoby, że może to działać.

  • Ludzie mogą być zdumieni samym tematem, jak w moim poście wspomniałem wcześniej – jak wydając $162,301.42 na ubrania zarobiłem $692,500.
  • Ludzie mogą być również zdumieni treścią jako całością, jak przewodnik dla początkujących do marketingu Online. W rzeczywistości wszystkie moje przewodniki należą do tej kategorii. Są tak kompletne, tak pełne wartości i tak użyteczne, że czytelnicy są zachwyceni. Ten przewodnik został udostępniony ponad 1,000 razy i przyciągnął linki z ponad 135 domen.

4) Niepewność / Zaskoczenie: Czy kiedykolwiek natknąłeś się na artykuł, który opuścił szczękę, ponieważ był tak nieoczekiwany? Ciekawość często przyciąga cię, ale niespodzianka jest tym, co sprawia, że czujesz się podekscytowany podczas artykułu lub na końcu.

Na przykład, kiedy czytasz, że zignorowałem marketing podczas budowania Crazy Egg i KISSMetrics, prawdopodobnie byłeś zaskoczony. Być może byłeś tak zaskoczony, że chciałeś podzielić się tym uczuciem i objawieniem z podobnie myślącymi marketerami.

Idąc o krok dalej, jeśli możesz połączyć Post napędzany ciekawością z nieoczekiwaną (zachwycającą) niespodzianką, masz zwycięską formułę na rękach.

Weź mój post, Jak wygenerowałem 518,399 odwiedzających i 16,394 prowadzi z webinariów 77. Pewnie jesteś ciekawy i zainteresowany tym, ale nie ma prawdziwej niespodzianki ani niepewności, jak to zrobiłem.

Gdybym chciał uwzględnić element niepewności, mógłbym zmienić tytuł na”jak wygenerowałem 518,399 odwiedzających i 16,394 leadów z niedocenianą taktyką”. W tym przypadku czułem, że impresja wyników tylko webinariów 77 przeważyła wpływ zaskoczenia.

Użyj słów wyzwalających, aby wzbudzić emocje. Te przykłady, na które właśnie spojrzeliśmy, opierały się głównie na nagłówkach gazet. Chociaż jest to ważny aspekt, który omówimy w dalszej części tego artykułu, sama treść musi również łączyć się z czytelnikami na poziomie emocjonalnym.

Słowa wyzwalające to słowa, które ludzie kojarzą z emocjami. Czytasz coś w stylu “pokonaj” i myślisz o wszystkich wyzwaniach, z którymi się zmagałeś i o tym, jak skutecznie sobie z nimi poradziłeś.

Oto kilka słów wyzwalających zdrowie i nadzieję:

  • Boost
  • Cure
  • Energize
  • Flush
  • Vibrant

Ale zdaj sobie sprawę, że istnieją słowa wyzwalające dla wszystkich emocji, więc ostrożnie dobieraj słowa.

Pamiętaj również, że najbardziej wirusowe fragmenty treści wywołają więcej niż jedną emocję. 

3. Usuń tarcie związane z udostępnianiem i zaangażowaniem 

Badanie Wharton Business ujawniło, że istnieją 4 podstawowe typy osób dzielących się społecznie.

Idąc dalej, dzielniki te można podzielić na podtypy. Niektórzy znajdą świetny artykuł i napiszą przemyślany opis przed udostępnieniem, podczas gdy inni uważają, że to zbyt wiele pracy.

Ogólnie rzecz biorąc, dobrym pomysłem jest usunięcie tarcia związanego z udostępnianiem. Jest to koncepcja optymalizacji konwersji, która oznacza, że chcesz ułatwić czytelnikowi podjęcie “dobrych” działań.

Aby to zrobić, możesz dodać do swojej witryny przyciski udostępniania społecznościowego wokół treści. 

i). Dodawanie przycisków udostępniania do witryny: Może się to wydawać proste, ale wiele witryn nigdy nie testowało dodawania przycisków udostępniania do swoich postów. Ponadto istnieją dobre i złe sposoby, aby to zrobić.

Jeśli jesteś wystarczająco dużą firmą, prawdopodobnie sensowne jest zakodowanie tych przycisków w witrynie, aby zminimalizować wpływ przycisków na czas ładowania.

W przeciwnym razie istnieje wiele świetnych opcji, zarówno darmowych, jak i płatnych. Większość ma zarówno wtyczkę WordPress, jak i samodzielny kod dla każdej innej strony internetowej.

Oto 2 popularne opcje WordPress:

  • Sharebar
  • WP Socializer

Rzeczywisty projekt przycisku nie ma znaczenia, o ile sieć, do której należy, jest oczywista.

ii). Wybierz dobre miejsce na przyciski. W przeciwieństwie do banerów reklamowych, posiadanie przycisków udostępniania społecznościowego w przewidywalnej lokalizacji jest dobre.

Jak widzieliśmy wcześniej, większość udostępniania dzieje się na początku i na końcu artykułów. Powinieneś mieć dostępne przyciski zarówno na początku, jak i na końcu.

Możesz je umieścić pod tytułem…

image00

… i tuż pod słupkiem:

image15

Albo możesz mieć pływające przyciski, które pozostają z boku przez cały czas.

image27

iii). Sprawdź zgodność urządzeń mobilnych. Niektóre przyciski nie wyświetlają się dobrze na urządzeniach mobilnych i albo blokują zawartość, albo powodują, że ludzie przypadkowo klikają je (co ich denerwuje). Znajdź wtyczkę i układ wyświetlający się zgodnie z przeznaczeniem na wszystkich urządzeniach.

iv). Więcej nie znaczy lepiej: Jeśli dasz ludziom zbyt wiele możliwości wyboru, Twój współczynnik udostępniania prawdopodobnie spadnie. Zauważ, że zarówno na Quick Sprout, jak i na tym blogu, dołączam tylko przyciski dla sieci 3. Kiedy zwiększyłem to do 5 na Quick Sprout, mój wskaźnik udostępniania społecznościowego spadł o 29%!

Poniższy wykres przedstawia podział akcji społecznych według sieci:

image10

Facebook i Twitter są zdecydowanie 2 najbardziej popularne sieci.

Jednakże, należy pamiętać, że odbiorcy z różnych nisz są różne. Aby dowiedzieć się, które przyciski udostępniania społecznościowego powinieneś uwzględnić, sprawdź najlepsze witryny w swojej niszy.

Na przykład, gdybym zaczynał blog z przepisami, udałbym się na stronę taką jak Allrecipes.com.

Następnie kliknij dowolny fragment treści i spójrz na jego akcje społecznościowe. Kliknęłam na sałatkę Tortellini Charlotte i zobaczyłam to:

image25

W tej niszy Pinterest i Facebook są najważniejszymi sieciami społecznościowymi 2, a następnie Twitter i Google Plus jako odległe wicemistrzostwa. Teraz po prostu sprawdź jeszcze kilka postów, aby potwierdzić swoje ustalenia, i powinieneś wiedzieć, które przyciski musisz uwzględnić.

Słowo ostrzeżenia: zawsze należy pamiętać o punkcie strony. Przyciski mediów społecznościowych mogą odwracać uwagę od innych celów, takich jak zapisanie się na listę e-mail lub sprawdzenie w sklepie e-commerce.

Jeden z testów wykazał, że usunięcie przycisków udostępniania ze strony produktu poprawiło konwersje o 11.9%.

Ponadto, jeśli pokazujesz liczniki udostępniania obok każdego przycisku, upewnij się, że nie wszystkie są zerowe lub mogą działać jako negatywny dowód społeczny.

4. Poproś o akcje, ale nie błagaj

Jest to taka łatwa rzecz do zrobienia i może natychmiast zwiększyć zaangażowanie społeczne o 40%+.

Dan Zarella przeprowadził badanie retweetów, aby ustalić, dlaczego niektóre tweety otrzymały więcej akcji niż inne. Okazuje się, że samo proszenie o retweety (lub “RTs”) jest niezwykle skuteczne:

image16

Pomyśl o tym: jeśli ktoś, kogo lubisz i któremu ufasz, prosi Cię o małą przysługę, taką jak dzielenie się czymś, prawdopodobnie to zrobisz.

Nie bój się poprosić o udostępnienie w swoim poście w mediach społecznościowych lub w samych treściach. Jeśli masz sekcję, która naprawdę wywołuje emocje, jest to idealny czas, aby dodać wezwanie do działania.

i). Zapytaj w wiadomości e-mail o aktualizacje. Kiedy publikujesz nowy post, wysyłasz wiadomość e-mail do subskrybentów o tym.

Zakończ e-mail z prośbą o udostępnienie zdania w stylu: “Jeśli uważasz, że twoi przyjaciele / sieć uznaliby to za przydatne, podziel się tym z nimi-naprawdę byłbym wdzięczny – ”

Nigdy nikogo nie wkurzysz, jeśli zrobisz to z szacunkiem.

ii). Nie chcesz zapytać? Wspomnij o innych ludziach.

Na pewno nie chcesz zejść jak żebrak, prosząc o udostępnienie wiele razy w każdym poście. Jeśli umieścisz kogoś w poście, a następnie poinformujesz go o tym, prawdopodobnie udostępni go lub wejdzie w interakcję z Tobą w jakiś sposób, który nadal może uzyskać twój post przed publicznością (w zależności od sieci).

image17

Ma to dodatkową zaletę pomagania w budowaniu korzystnych relacji.

5. Użyj obrazów, aby wyróżnić się i uzyskać więcej wrażeń społecznych

Pisałem o tym, jak można użyć infografiki, aby podwoić swój ruch.

Ludzie przyciągają obrazy. Dlatego posty zawierające zdjęcia na Facebooku otrzymują:

  • 104% więcej komentarzy
  • 84% lepszy współczynnik klikalności
  • 54% więcej polubień

Nawet jeśli jesteś najbardziej zapierającym dech w piersiach pisarzem, prawie niemożliwe jest wyróżnienie się z niekończącego się strumienia tekstu. Ale zdjęcie? Znacznie łatwiej się wyróżniać.

To nie tylko na Facebooku, ale w każdej zdominowanej przez tekst sieci społecznościowej. Wspomniałem wcześniej, że włączenie zdjęcia do moich tweetów spowodowało zwiększenie mojego ruchu na Twitterze o 108%.

Buffer przeanalizował małą próbkę tweetów 100 i zobaczył, że tweety ze zdjęciami mają 18% więcej kliknięć-nadal znaczące. Ponadto otrzymali 89% więcej ulubionych i 150% więcej retweetów. 

i).  Nie używaj tylko żadnego zdjęcia. Chociaż nie musisz być projektantem, wybranie losowego obrazu nie gwarantuje wyników.

Na początek nie używaj oczywistych zdjęć stockowych, takich jak te poniżej:

image04

Chociaż nie zawsze możesz to zrobić, powinieneś od czasu do czasu dodać wezwanie do działania do samego obrazu, co jak widziałem zwiększa współczynnik klikalności o kolejne 14%:

image01

Ponadto Social Media Examiner stwierdził, że najlepsze zdjęcia są odpowiednie dla Twojego tematu, wysokiej jakości i zawierają pewien rodzaj wiadomości, która przyciąga uwagę.

Wiadomość może być poważna, jak przydatna wskazówka znaleziona w Twoim poście, lub może być nieco głupia…

image24

Na koniec musisz upewnić się, że wybierasz zdjęcie o odpowiednim rozmiarze. Jaki jest sens włączania zdjęcia, jeśli połowa jest odcięta? 

Oto świetny ściągacz dla idealnych rozmiarów obrazów dla każdej sieci społecznościowej:

image26

ii). Aby korzystać ze zdjęć na Facebooku, po prostu kliknij małą ikonę aparatu, gdy publikujesz aktualizację na swojej stronie.

Facebook jest niesamowity w ciągnięciu odpowiednio wielkości zdjęć z postów (jeśli to możliwe), ale nadal może być dobrym pomysłem, aby utworzyć niestandardowy rozmiar obrazu dla pełnej kontroli.

image09

iii). Aby użyć zdjęć na Twitterze, będziesz chciał użyć “rozszerzonego obrazu”. Rozszerzone obrazy naprawdę wyróżniają się w kanale informacyjnym i doprowadzą do zwiększonego ruchu i interakcji, na które spojrzeliśmy nieco powyżej.

Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć “Dodaj zdjęcie”, gdy piszesz tweeta, a otrzymasz coś takiego:

image12

Ogólnie rzecz biorąc, dodawanie zdjęć w innych sieciach jest bardzo podobne. Poszukaj ikony” Dodaj zdjęcie ” lub aparatu podczas publikowania, aby dołączyć zdjęcie.

Gdzie można uzyskać świetne zdjęcia?

Wariant 1: Kup Je

Najprostszym sposobem na uzyskanie doskonałej jakości obrazu jest po prostu użycie obrazu stockowego. Zazwyczaj będą one kosztować po kilka dolarów na stronach takich jak:

  • iStock
  • Duże Zdjęcie Stockowe
  • Zdjęcia Depozytu

Alternatywnie, możesz użyć Creatives Commons Search lub tej listy wolnych źródeł obrazu według bufora, jeśli wolisz trzymać się wolnych opcji. Nie będą tak dobre, ale dobre dla napiętego budżetu.

Wariant 2: Make Them

Jeśli masz czas i lubisz uczyć się o projektowaniu, zawsze możesz stworzyć swój własny. Chociaż Photoshop lub Adobe Illustrator może być dobrym rozwiązaniem, jeśli masz doświadczenie w projektowaniu, najprostszym sposobem na tworzenie niesamowitych obrazów jest Canva.

Opublikowali nawet obszerny przewodnik po tworzeniu własnych obrazów w mediach społecznościowych.

Wariant 3: Znajdź projektanta

Jeśli nie masz czasu lub chęci, aby dowiedzieć się o projektowaniu, zatrudnij profesjonalistę. To nie musi być tak drogie, jak mogłoby się wydawać.

Polecam używanie Dribbble lub Upwork, aby znaleźć dobrego projektanta niezależnie od budżetu. Pamiętaj jednak, że tworzenie obrazów może zająć trochę czasu projektantowi, więc planuj z wyprzedzeniem.

6. Dostosuj Meta Tagi Społecznościowe

Jeśli masz zrobić jedną rzecz wymienioną w tym poście, zrób to.

Włączenie niestandardowych tytułów i opisów pomogło mi zwiększyć ruch Quick Sprout z Facebooka o 174%.

Oto dlaczego to działa. Jeśli po prostu wkleisz link, sieci społecznościowe pobierają dane z domyślnych wartości meta strony. Kończysz z czymś takim:

image31

Ale kiedy napiszesz Niestandardowy tytuł i opis, otrzymasz o wiele bardziej atrakcyjny produkt końcowy, który przyciągnie więcej uwagi i zaangażowania od obserwujących:

image22

Jak to zrobić: Open graph (og) meta tags. Służą one temu samemu celowi, co zwykłe metatagi (które nadal powinieneś wypełnić), ale gdy twój link zostanie udostępniony w mediach społecznościowych (przez Ciebie lub fana), zamiast tego zostaną użyte otwarte dane wykresu.

Istnieje mnóstwo opcjonalnych znaczników open graph, które możesz dołączyć, ale jest ich 5, które powinieneś uwzględnić na każdej stronie twojej witryny:

i). og: tytuł – Tytuł twojego postu.

Przykład: < meta property=”og:title” content = “Jak mam zamiar osiągnąć $ 100k miesięcznie wyzwanie bez użycia Mojego Imienia” / >

ii). og: Typ – Rodzaj treści. Może być wszystko od “post” do “wideo” do miasta. Oto pełna lista.

Przykład: < meta property=”og:type” content = “article” / > 

iii). og: obraz – Adres URL polecanego obrazu, którego chcesz użyć.

Przykład: < meta property=”og:image” content=”https://www.quicksprout.com/wp-content/uploads/2013/02/quicksprout.png” / >

Uwaga: możesz utworzyć tag dla każdego obrazu w poście. Jeśli to zrobisz, witryna społecznościowa spróbuje wybrać najlepszy rozmiar obrazu.

iv). og: url – Kanoniczny adres URL, znany również jako adres URL Twojego postu.

Przykład :< meta property= “og: url” content=”https://www.quicksprout.com/2015/05/11/how-im-going-to-achieve-the-100k-a-month-challenge-without-using-my-name/”/>

v). og: opis: Mały blurb, że serwisy społecznościowe będą wyświetlane po tag tytułowy.

<meta property=”og:description” content=” W zeszłym tygodniu napisałem o moim niepowodzeniu w Wyzwaniu $100,000. Niektórzy z was byli zadowoleni z dotychczasowych wyników, inni byli rozczarowani tym, jak mu” / >

Możesz ręcznie dodać je w html, jeśli chcesz, ale większość wtyczek SEO, takich jak wtyczka SEO WordPress Yoast, ma miejsca na te pola pod każdym postem w edytorze dla podstawowych tagów:

image18

Zachowaj Krótki opis: Pamiętaj, że większość ludzi woli treści wizualne, więc nie pisz gigantycznego akapitu przed udostępnieniem linku na dowolnej platformie.

Śledź Social mierzył wskaźnik zaangażowania postów na Facebooku w zależności od tego, jak długo był opis (uwaga: to jest opis powyżej obraz, nie pod tytułem).

Okazało się, że krótsze opisy doprowadziły do 66% większego zaangażowania.

image20

Nie oznacza to, że nie powinieneś w ogóle zawierać żadnego opisu—bądź zwięzły.

Używaj hashtagów w stosownych przypadkach: Większość głównych sieci społecznościowych (innych niż LinkedIn) wspiera stosowanie hashtagów. Twitter jest prawdopodobnie najważniejszą siecią, w której można ich używać, ponieważ tweety zawierające hashtagi mają do 2 razy większe zaangażowanie. 

Twitter opublikował również analizę 2 milionów tweetów, aby zobaczyć, co spowodowało, że ludzie retweetowali. Zgodnie z oczekiwaniami zdjęcia uplasowały się wysoko z 35% wzrostem zaangażowania, ale hashtagi również uplasowały się wysoko z 16% wzrostem.

image21

Hashtagi, te rzeczy, które zaczynają się od symbolu funta (np. #marketing), są sposobem, w jaki użytkownicy mogą wyszukiwać interesujące ich treści. Jeśli oznaczysz swoje akcje odpowiednim hashtagiem (- ami), możesz uzyskać niewielki wzrost ruchu i zaangażowania.

Wybieranie dobrych hashtagów może być trudne. Podczas gdy niektórzy zalecają używanie najpopularniejszych hashtagów, często nie będą one odpowiednie dla Twoich treści.

Zamiast tego przejdź do pola wyszukiwania na górze Twittera i zacznij wpisywać temat swoich treści.

Na przykład, gdybym napisał artykuł na temat content marketingu, zacząłbym wpisywać “# content ” w polu, w ten sposób:

image07

Stąd wybrałbym jeden lub dwa sugerowane hashtagi, które są najbardziej popularne.

Użyj Emotikon. Jeśli używasz emotikonów podczas rozmowy z przyjacielem, użyj ich w opisach.

AMEX OPEN forum odkryło, że posty na Facebooku z emotikonami otrzymują 33% więcej komentarzy i akcji, a także 57% więcej polubień. To wszystko wraca do łączenia się z czytelnikami.

7. Stwórz lukę ciekawości dzięki nagłówkom

Mówiłem, że dojdziemy do tego-trochę to zajęło.

Twój nagłówek jest zazwyczaj najbardziej widoczną częścią udostępnianych treści w mediach społecznościowych. To właśnie twoi czytelnicy i zwolennicy Twoich czytelników najpierw zobaczą i ocenią Twoje treści.

Istnieje mnóstwo przewodników do pisania świetnego nagłówka, ale najważniejszą częścią, jeśli chodzi o udostępnianie społecznościowe, jest luka ciekawości.

Luka ciekawości: informacje między co wiemy i co mychcesz wiedzieć.

Ever heard of the TV show Gra o Tron? To najbardziej piracki program w historii. Pod koniec prawie każdego odcinka ujawnia się jedna duża informacja. Coś, co wiesz, będzie ważne, ale nie wiesz jeszcze jak.

Aby dowiedzieć się, co się dzieje, musisz obejrzeć następny odcinek. Jesteś gotów włożyć wysiłek, aby znaleźć sposób na obejrzenie następnego odcinka, gdy wyjdzie, aby zaspokoić swoją ciekawość.

Chcemy wykorzystać dokładnie ta sama zasada ale z nagłówkami.

image11

i). Powiedz im coś.: Aby wzbudzić ciekawość, musisz ustalić temat. Możesz to zrobić zarówno w nagłówku, jak i treści, chociaż oczywiście masz na to ograniczoną przestrzeń w tytule.

Weźmy na przykład ten nagłówek od Upworthy, Mistrzów tworzenia Nagłówków napędzanych ciekawością:

[Blockquote]”korespondent” Daily Show ” pyta milionera o nierówność i otrzymuje nieoczekiwaną odpowiedź.”[/quote]

W tym przypadku ” co ” jest korespondentem znanego programu pytającego milionera o gorący temat finansowy-nierówność.

Ważne jest, aby ustawić scenę z ciekawym tematem dla odbiorców. Ten przykładowy nagłówek przemawia do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych nierównością między bogatymi i biednymi. Ponieważ publiczność Upworthy dba o kwestie społeczne, jest to dla nich bardzo interesujące.

ii). Nawiązuj do odpowiedzi, ale nie bądź zbyt konkretny Teraz musisz otworzyć lukę. Gdy masz ciekawy temat, musisz stworzyć lukę.

Zauważ, że w nagłówku nie było napisane ” … pyta milionera o nierówność i powiedział, że jest źle.”

Nie tylko jest to dość nudne, ale także mówi nam dokładnie to, co powiedział. Częścią dobrej historii jest jak ty to mówisz, nie tylko co tak.

Zamiast tego przykładowy nagłówek kończy się słowami: “… otrzymuje nieoczekiwaną odpowiedź.”

Nagle nie wiesz, co powiedział milioner. Nieoczekiwane? Może pójść na wiele sposobów.

Używaj słów i zwrotów takich jak:

  • unexpected
  • zaskakujące
  • sekret
  • poufne
  • niemożliwe
  • haniebny
  • nigdy nie zgadniesz
  • odd
  • ekscytujące

iii). Im większa Luka, tym większa satysfakcja: Im bardziej czegoś nie rozumiemy, tym bardziej staje się to niewygodne.

Jest to ściśle związane z koncepcją psychologiczną wymyśloną przez dr Leona Festingera, zwaną dysonansem poznawczym. Dysonans poznawczy zasadniczo oznacza, że kiedy ludzie nie mają jasnego wyjaśnienia czegoś, będą odczuwać dyskomfort i dążyć do gładki Luka.

Pomyśl o tym, jak się czujesz, gdy w końcu kończysz projekt, który powoduje wiele stresu. Czujesz się, jakby ogromny ciężar został zdjęty z twoich pleców.

image08

Wracając do naszego przykładowego nagłówka, to nie była tylko ” odpowiedź “(Mała Luka), to była” nieoczekiwana odpowiedź ” (większa luka), która może być czymkolwiek.

iv). Nie za duże i nie za małe: Większe jest lepsze, ale tylko w pewnym stopniu.

Gdy luka w ciekawości jest zbyt mała, nikogo to nie obchodzi, bo rozwiązanie może być oczywiste. Na przykład w nagłówku “The Number One SEO Ranking Factor” jest niektóre ciekawość, ale większość osób zainteresowanych SEO zna odpowiedź (lub myśli, że ją zna)i nie będzie się kłopotać klikaniem.

Ale kiedy luka jest zbyt duża, może to być niewiarygodne, a czytelnicy automatycznie ją odrzucą. Weź nagłówek ” ten jeden czynnik rankingu SEO uratował mi życie.”Nikt w to nie uwierzy.

Znajdźmy szczęśliwe medium: “Użyłem tej niedocenianej techniki rankingu SEO, aby potroić mój ruch w wyszukiwarce w dni 90.”Czy teraz mam twoją uwagę? Założę się, że tak. bo teraz jest zdrowa ilość ciekawości. Twierdzenie wydaje się wiarygodne, a ja nie zdradziłem wszystkiego.

8. Udostępniaj treści, gdy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Wszystkie platformy mediów społecznościowych mają własne Zegary wewnętrzne. Użytkownicy są bardziej aktywni w niektórych punktach dnia niż inni.

Jeśli opublikujesz post w niewłaściwym czasie, przegapisz większość odbiorców, co jest złe z wielu powodów.

Więc chociaż nie możesz kontrolować, kiedy czytelnicy udostępniają Twoje treści, ty can wpływaj na to,a możesz kontrolować swój własny harmonogram publikowania.

Istnieją ogólne zasady, i istnieją szczególne zasady, jeśli chodzi o czas.

Na przykład, ogólnie rzecz biorąc, najlepsze dni do publikowania na Facebooku to czwartek i piątek, podczas gdy najlepszy czas na akcje i kliknięcia to odpowiednio 13: 00 i 15: 00.

Oto infografika, którą stworzyłem jakiś czas temu, która pokazuje ogólne zasady dla wszystkich głównych sieci społecznościowych.

Ogólne zasady są dobrym miejscem na początek, ale naprawdę musisz określić konkretne czasy, które działają najlepiej dla Ciebie.

Każda publiczność będzie zachowywać się inaczej, dlatego musisz przetestować, aby określić optymalny harmonogram.

i). Jak określić harmonogram delegowania: Na szczęście istnieje kilka świetnych narzędzi, które przeanalizują Twoich obserwujących, aby znaleźć konkretne czasy, które powinieneś publikować.

Bufor jest dobrze znany jako wiodące narzędzie do planowania postów w mediach społecznościowych w wielu sieciach.

Jeśli klikniesz na zakładkę “Harmonogram”, zauważysz, że istnieje teraz optymalne narzędzie do pomiaru czasu, które możesz uruchomić:

image06

Wszystko, co musisz zrobić od tego momentu, to ustawić, ile razy chcesz publikować, wraz z siecią, i przeanalizuje Twoich obserwujących, aby wymyślić najlepsze czasy.

To była duża część tego, jak Hubstaff zwiększył ruch w mediach społecznościowych o 350%. Oto jak wyglądał ich optymalny Wykres:

image05

Alternatywnie użyj Fanpage Karma. Jest to zupełnie inne narzędzie od bufora, bardziej skoncentrowane na analizie.

Jedną z części narzędzia jest komponent, który analizuje najlepszy czas na publikację. Może to zrobić we wszystkich głównych sieciach, podobnie jak Buffer.

Aby z niego skorzystać, wystarczy utworzyć konto, kliknąć “Insights” w górnym menu i wyszukać stronę w wybranej sieci (lub dowolnej fanpage). Oto wyszukiwanie Buzzfeed:

image29

Następnie kliknij ” Czas i typy “i przewiń w dół do sekcji” zaangażowanie na dzień”. Powinno to wyglądać tak:

image14

Duże zielone koła to najlepszy czas na publikację.

ii). Jak często należy publikować posty? To zależy od sieci społecznościowej.

W niektórych sieciach, takich jak Twitter, większość odbiorców nie będzie Zobacz swój post po raz pierwszy. Kanały poruszają się tak szybko, że możesz i powinieneś publikować ponownie bez irytujących ludzi.

Badania dana Zarelli zostały wykorzystane do stworzenia poniższego wykresu, który pokazuje, że powinieneś publikować co dwa dni na Facebooku, aby zoptymalizować liczbę polubień.

image23

Ale znowu niektóre strony mogą ujść na sucho z publikowaniem więcej, podczas gdy niektóre mogą chcieć publikować mniej w zależności od odbiorców.

Jeśli chodzi o Twitter, dane z Social Bakers sugerują, że najlepiej jest o 3 tweety dziennie:

image30

Nie ma narzędzia, które da ci łatwą odpowiedź na temat częstotliwości wysyłania postów, które powinieneś robić, więc będziesz musiał eksperymentować.

Wniosek

Uzyskanie większej liczby akcji społecznościowych nie wymaga denerwowania czytelników.

W rzeczywistości jest odwrotnie. Im bardziej ich zachwycisz, tym bardziej będą skłonni do dzielenia się.

Poświęć ten czas na tworzenie świetnych treści dla swoich klientów, a następnie przejdź do optymalizacji jak Twoje treści są udostępniane w mediach społecznościowych.

Śledź swoje wyniki, a Ty też możesz podwoić swój ruch.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts