7 wyciągniętych wniosków z publikacji 300 postów gości

guest blogging

W ciągu ostatnich trzech lat zwiększyłem ilość treści, które tworzę. Nie tylko bloguję trzy razy w tygodniu na Quick Sprout i kilka razy w tygodniu na moim osobistym blogu, ale także piszę posty gości w całej sieci.

W rzeczywistości obecnie publikuję nieco ponad 100 postów gości rocznie. Na dzień dzisiejszy oficjalnie opublikowałem mój 300-ty post gościnny.

Moje doświadczenie w pisaniu postów gości wiele mnie nauczyło. I mogę ci powiedzieć, że jeśli chcesz wygenerować pozytywny zwrot z inwestycji dzięki publikowaniu Gości, możesz to zrobić tak długo, jak uczysz się na moich błędach.

Oto, czego nauczyłem się od pisania postów gości 300:

Lekcja # 1: Idź po szerokiej publiczności

Twój blog już przyciąga wąską publiczność. Jeśli tak nie jest, powinieneś ponownie rozważyć rodzaj treści, które publikujesz. Przechodząc zbyt szeroko na swoim blogu, zdobędziesz odwiedzających, ale bez konwersji.

Nauczyłem się tego na własnej skórze, przyciągając tysiące odwiedzających do mojego korporacyjnego bloga, którzy nie zamienili się w Klientów.

Ale ściganie zbyt wąskiej publiczności z postami gości to straszny pomysł. Dlaczego? Zwykle nie ma mnóstwa niszowych miejsc, do których można przejść do guest-post. A jeśli znajdziesz ich kilka, prawdopodobnie nie będą mieli potrzebnego natężenia ruchu.

Z drugiej strony Istnieje mnóstwo szeroko ukierunkowanych blogów, które mają podzbiór czytelników, którzy prawdopodobnie będą dla ciebie odpowiednią publicznością.

Na przykład Mój idealny klient to doświadczony marketer. Kiedy zamieszczam posty gościnne na stronach takich jak Entrepreneur Magazine, wiem, że większość ich czytelników nie byłaby zainteresowana tym, co mam do zaoferowania. Jednak ponieważ odwiedzają miliony odwiedzających miesięcznie, nawet jeśli 0.1% ich czytelników jest odpowiednim dopasowaniem, nadal przyciągam uwagę nowych czytelników, którzy nigdy nie wiedzieli o mojej firmie.

referral traffic

Jeśli spojrzysz na powyższy obrazek, zauważysz, że mam ruch pochodzący z witryn takich jak Entrepreneur Magazine I Inc. Chociaż nie jeżdżą tysiącami odwiedzających miesięcznie, leady, które nadchodzą, są kwalifikowane.

Entrepreneur Magazine wygenerował 12 konwersji, A Inc wygenerował 4. To nie jest zbyt brudne, jeśli wziąć pod uwagę, że każda konwersja jest warta ponad $1,000.

Wybierając miejsce postu gościnnego, skup się na większych blogach, które mają dużą publiczność w podobnej dziedzinie do Twojej. Odsetek tych czytelników zostanie zakwalifikowany i przekształci się w Klientów.

Lekcja # 2: możesz gościć na blogach branżowych, ale nie rób tego często

I guest-post na blogach takich jak Search Engine Journal, Marketing Land, I Search Engine Land. Dlaczego? Ponieważ jest świetny do brandingu.

Ich czytelnicy powinni być również moimi czytelnikami, a efektem ubocznym tych postów gości jest to, że ich czytelnicy w końcu dowiedzą się o moim blogu. Czytelnicy, którzy są zainteresowani, wejdą na moją stronę, a ci, którzy nie są zainteresowani, nie.

Oznacza to, że powinieneś rozważyć publikowanie na tych blogach, aby uchwycić nowych czytelników, ale nie rób tego zbyt często. Kiedyś publikowałem na niektórych z tych blogów wiele razy w tygodniu, ale zwrot z inwestycji nie był zbyt wysoki, ponieważ większość ich czytelników już o mnie wiedziała.

Na przykład, wystarczy spojrzeć na poniższy obrazek:

industry traffic

Jak widać, Search Engine Journal odwiedziło ponad 300 osób. Razem, Search Engine Journal, Search Engine Land, i kilka innych blogów branżowych skierował ponad 600 odwiedzających w sumie do mojej witryny.

Czy możesz zgadnąć, ile konwersji otrzymałem z tych 600 odwiedzających?

Odpowiedź brzmi zero, ponieważ ci odwiedzający byli już zaznajomieni z moim blogiem i moimi usługami.

Idealna częstotliwość publikowania na blogach branżowych wynosi od jednego do trzech razy w miesiącu, zakładając, że podążasz za największymi blogami w Twojej przestrzeni.

Lekcja # 3: lista postów konwertuje najlepsze

Podczas publikowania gości skup się na postach z listy. Generują najwięcej rejestracji i przychodów, zakładając, że uwzględnisz swoją firmę na liście.

Podczas gdy niektóre blogi mogą nie być z tym w porządku, większość z nich będzie.

Świetnym przykładem postu na liście jest ten autorstwa Leo Widricha z Buffer. Leo przeprowadził wywiad z marketerami 10 i zapytał ich, jakie jest ich ulubione narzędzie mediów społecznościowych. Nie było mu trudno znaleźć kogoś, kto wspomni o własnej firmie.

Gdyby Leo stworzył gówniany produkt, nikt nie chciałby wspomnieć o buforze, ale ponieważ jego produkt jest dobry, nie musiał nikogo naciskać, aby wspomniał o swojej firmie lub poprosił o przysługę. Była to również świetna prasa dla 10 osób, z którymi przeprowadził wywiady, ponieważ pojawiły się dziś w mediach społecznościowych.

Co to zrobiło dla Buffera? Tworzenie list postów wszystkich najlepszych narzędzi mediów społecznościowych i publikowanie ich w Internecie na stronach takich jak media społecznościowe dzisiaj pozwala Buffer prowadzić ponad rejestracje 100 każdego dnia.

To nie jest zbyt brudne! Upewnij się, że Twoja firma znajduje się na drugim miejscu. Umieszczenie się na pierwszym miejscu jest zbyt agresywne, ale umieszczenie się na trzecim miejscu (lub dowolnym niższym) zmniejszy twoje rejestracje o ponad połowę.

Lekcja # 4: Użyj nagłówków, które ludzie będą szukać

Jak powinieneś tytułować swój post gościa? Powinno to być coś, co czytelnicy chcieliby kliknąć i przeczytać.

Ale to nie powinno się na tym skończyć.

Należy wziąć pod uwagę sposób, w jaki ludzie korzystają z wyszukiwarek. Na przykład Crazy Egg oferuje narzędzie analityczne heatmap, które pomaga zwiększyć współczynnik konwersji.

Gdybym napisał post, który zawierał nagłówek:

7 sposobów na zwiększenie współczynnika konwersji dzięki Heatmap Analytics,

Zachęciłbym ludzi do przeczytania artykułu, ale nie miałbym postu gościa, który generowałby duży ruch w Google.

Z drugiej strony, gdybym zatytułował post:

Jak przekonwertować odwiedzających witrynę na klientów,

ludzie skończyliby czytając post, i prawdopodobnie byłby wysoko w Google.

Dlaczego?

Bo kiedy ludzie szukają, szukają problemów. Ktoś jest bardziej skłonny szukać “jak przekonwertować odwiedzających na klientów” niż ” zwiększyć współczynniki konwersji “lub” analityka heatmap.”

Pomyśl o czytelniku i wyszukiwarce podczas tworzenia Nagłówków, zwłaszcza podczas publikowania gości.

Duże witryny, takie jak Entrepreneur Magazine lub Huffington Post, mają tak wiele autorytetów w dziedzinie domen, że będą w rankingu prawie wszystkiego.

Dlatego, gdy Google zwroty takie jak “narzędzia mediów społecznościowych dla małych firm”, Jesteś zobowiązany do napotkania niektórych postów gości Leo.

Lekcja # 5: to gra liczbowa

Na NeilPatel.com, obecnie generuję ponad 20,000 odwiedzających miesięcznie w ruchu referencyjnym. Kiedy drążę w elementach treści, które napędzają ruch, widzę, że to nie jest tylko jeden post—to większość z nich!

Spośród 300 postów gości bardzo niewielu stanowi większość ruchu. Ale wszystko się zgadza, krok po kroku.

search engine journal traffic

Powyższy zrzut ekranu pokazuje, że mój ruch z dziennika Wyszukiwarki pochodzi z postów gości 17 w ciągu ostatnich dni 30. Jest dość rozłożony, poza najnowszym postem gościa, który napędzał dużą część tego ruchu.

Z czasem zauważysz, że wszystko się wyrównuje. Gdy będziesz kontynuował posty gości, przekonasz się, że Twoje posty, które mają ponad rok, nadal stale zwiększają ruch. Z tego powodu, trzeba dążyć do ilości-jak i jakości!

W ten sposób Bufor generuje ponad rejestracje 100 dziennie za pośrednictwem postów gości.

Lekcja # 6: Zachowaj prostą treść

Duże blogi są wybredne co do rodzaju treści, które akceptują. Oto, czego nauczyłem się, publikując gości na stronach takich jak Huffington Post:

  • Popularne blogi, takie jak krótkie treści – witryny takie jak Huffington Post, Entrepreneur Magazine i Forbes wolą posty pod słowami 1,000. Kiedy piszesz dłuższe posty, istnieje duża szansa, że zostaną one wycięte.
  • Zachowaj swoje artykuły proste-pisanie zaawansowanych artykułów zajmie ci dużo dłużej niż pisanie prostych. Ponadto, ponieważ czytelnicy większych witryn są wyrafinowani, zachowując prostą treść, otrzymasz więcej akcji społecznościowych i kliknięć z powrotem do swojej witryny.
  • Płukanie i ponowne użycie-nigdy nie chcesz publikować zduplikowanych treści na innych blogach, ale możesz ponownie wykorzystać koncepcje artykułów. Na przykład pisałem o koncepcjach SEO na stronie na wielu blogach. Napisałem nawet artykuły o tym, jak wybrać odpowiednią nazwę domeny, co jest tematem, który omówiłem na Quick Sprout lata temu. Dopóki nie publikujesz zduplikowanych treści i nie dodajesz nowych ujęć tematu, możesz ponownie wykorzystać niektóre z poprzednich pomysłów na temat. To powinno pomóc ci napisać więcej postów w krótszym czasie.

Lekcja # 7: ciągłe znajdowanie nowych miejsc dla gości-post

Podczas gdy publikowanie gości na tym samym popularnym blogu tydzień po tygodniu może zdziałać cuda dla Twojej marki,w końcu zauważysz malejący zwrot. Jedynym sposobem na walkę z tym jest poszukiwanie nowych miejsc do publikowania treści.

Jak ty to robisz?

Powinieneś stale docierać do nowych blogów, oferując pisanie postów gości. Wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie ze wskazówkami w następujących artykułach Quick Sprout:

  • Jak opublikować post gościa
  • Zaawansowane Strategie Publikowania Gości
  • Jak rzucać elitarnych blogerów
  • Jak znaleźć najlepsze miejsca na post Gości
  • Jak rozkręcić publikowanie Gości, ucząc się na tych przykładach 5

Wniosek

Do tej pory opublikowałem posty gości 300. Prawdopodobnie oczekujesz, że będę nieustannie pchać do przodu i publikować ponad 1,000, ale jest tylko tyle postów, które można opublikować.

Niemniej jednak publikowanie gości to świetny kanał marketingowy, który powinieneś rozważyć, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Korzystam z niego od ponad trzech lat, dzięki czemu moja marka zyskała na popularności i zwiększyła przychody.

Total
0
Shares
Related Posts