W tym tygodniu na The Lede:
- Jak listy (i posty listowe) mają sens w świecie
- Jak powiedzieć nie . . . Zwłaszcza Do Rzeczy, które chcesz robić
- Ponad 85 Zasobów Copywritingowych
- Najlepsze infografiki Content marketingowe na świecie
- 8 zasad nazewnictwa produktów
Jeśli chcesz więcej przydatnych linków niż siedem, które podkreślamy tutaj co tydzień, śledź @ copyblogger na Twitterze .
//
Jak listy (i posty listowe) mają sens w świecie
Istnieje elitarny Internet, który uwielbia regularnie atakować “banalność”postów na listach. Znasz ich, te typy lubią pisać w najbardziej nudny i niezrozumiały sposób, aby, cóż, nie mam pojęcia dlaczego chciałbyś kiedyś tak pisać. Okazuje się — zdaniem genialnego włoskiego eseisty i filozofa — że “lista jest źródłem kultury.”Ponadto, dla wybitnego studium przypadku na temat trwałości i wagi kulturowej prosta lista może dostarczyć, zobacz 10 Przykazań.
//
Ponad 85 Zasobów Copywritingowych
Od zrozumienia mechaniki copywritingu, przez naukę psychologii sprzedaży w druku, po bycie studentem sztuki reklamowej, Pan Sexton przygotował i opracował niezwykle cenne źródło informacji dla każdego początkującego lub pracującego copywritera. Jego nagłówek dostarcza dokładnie to, co stwierdza, a jednak znacznie więcej.
//
Jak powiedzieć nie . . . Zwłaszcza Do Rzeczy, które Ty Chcesz Do zrobienia
“Ostatniej nocy miałem przełom: zdałem sobie sprawę, że osobista produktywność to nowa dieta”, mówi Pan Pink, rozpoczynając krótką i mocną sprawę za powiedzenie “nie”. Jego słowa są również wezwaniem do działania dla twórców treści na całym świecie: nie publikuj treści, które są do bani.
//
Najlepsze infografiki Content marketingowe na świecie
Z ukłonem w stronę pierwszego Copybloggera w tym tygodniu, Pan Pulizzi przyniósł 8 imponujących infografik w jednym miejscu dla Twojej wygody. Jest to wizualna uczta i dobry przykład znaczenia rozprzestrzeniania się na media inne niż czysty tekst.
//
Jak skutecznie sprzedawać memami (bez wymuszania)
Memy nie narodziły się w Internecie, ale zdominowały go i są tutaj, aby zostać. W tym ważnym artykule Pan Branson przeprowadzi cię przez 7-stopniowy proces, dzięki któremu Twoje pomysły staną się bardziej popularne i łatwiejsze do udostępnienia online.
//
8 zasad nazewnictwa produktów
Pamiętasz swój szkolny zespół? Strapping on the guitars and banging out indecipherable chords was the easy (and cool) part. Praca, która sprawiała, że wszyscy kłócili się tygodniami, brzmiała: “jak się nazwiemy?”Nazwanie produktu jest jednym z najtrudniejszych (i najważniejszych) zadań, jakie musi wykonać osoba fizyczna lub firma. Pan Gordon i Pan Foley oferują nam 8 pomocnych sposobów podejścia do tego wyzwania i znalezienia właściwej nazwy.
//
Kim do cholery jest Bob Lefsetz?
I ‘ d like To end The Lede w tym tygodniu z studium przypadku content marketingowego jednego z moich ulubionych pisarzy. Uważam, że zostanie najlepszym eseistą rozrywkowym pierwszej połowy XXI wieku. W każdym razie, chodzi o to, że przez 26 lat dostarczania spójnych, skoncentrowanych i opiniotwórczych treści, Bob Lefsetz ma oczy całego biznesu muzycznego pochylone nad swoimi telefonami i laptopami, czekając na swój następny e-mail …
//
BONUS: największa impreza SXSW z nich wszystkich
Gdybyś się zastanawiał, robimy to znowu. DJ Clark, open bar i tak dalej. Bądź tam …
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- Downton Abbey Przewodnik po nieodpartym marketingu narracyjnym
- 22 sposoby tworzenia atrakcyjnych treści, gdy nie masz pojęcia [Infografika]
- Dlaczego ślepe posłuszeństwo zabija Twój biznes
- Entreproducer: the Business of Independent Digital Media with Brian Clark
- Droga do legendarnej kariery Copywritingowej
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.