58 najlepszych ofert na świecie

Zachęcanie ludzi do zakupu czegoś w Internecie wymaga zrobienia trzech podstawowych rzeczy:

  1. Złóż ofertę.
  2. Podaj informacje, które pomogą ludziom zaakceptować Twoją ofertę.
  3. Zapewnij łatwy sposób odpowiedzi na swoją ofertę.

Tak czy inaczej, chodzi o oferty.

Jakie oferty? Pokolenia doświadczeń sprzedażowych ujawniają nieskończoną różnorodność ofert, które możesz zaoferować, aby sprzedawać produkty i usługi. Ale niektóre stały się ulubionymi, ponieważ działają niezawodnie ponownie i ponownie.

58 najlepszych ofert na świecie jest to seria czterech artykułów autorstwa współautora Copybloggera, Deana Riecka. W tej serii, Dean zapewnia poręczny zasób ofert, które okazały się zwycięzcami na przestrzeni lat. Pamiętaj, że wiele wspaniałych ofert to kombinacje dwóch lub więcej indywidualnych ofert, więc nie krępuj się mieszać i dopasowywać.

Oferty są uporządkowane według funkcji, dzięki czemu listy są łatwiejsze w użyciu:

  • Oferty, które zwiększają reakcję i obniżają ryzyko
  • Oferty, które obniżają cenę i zwiększają pilność
  • Oferty, które poprawiają warunki, dodają usługi i dokonują łapówek
  • Oferty, które zwiększają zyski i generują zapytania

Subskrybuj Copyblogger, aby uzyskać więcej wspaniałych pomysłów na copywriting i marketing online.

Total
0
Shares
Related Posts