5 niezmienne prawa perswazyjnego blogowania

Blogowanie to świetny sposób na rozwój firmy, promowanie sprawy lub szerzenie nowych pomysłów, ponieważ kiedy przyjmujesz edukacyjne podejście do marketingu, zyskujesz uwagę i zaufanie ludzi, którzy w przeciwnym razie mogliby po prostu zignorować staromodną reklamę. Ci ludzie nie tylko mogą stać się Twoimi klientami lub nawróceni, mogą również stać się Twoimi adwokatami.

Chociaż istnieje tyle sposobów podejścia do blogowania, ile blogów, niektóre rzeczy pozostają niezłomne, jeśli chodzi o uzyskanie wpływu i skłanianie do działania. Oto elementy skalne 5, o których należy pamiętać, gdy blogujesz, aby przekonać:

1. Prawo wartości

Twój blog musi zapewnić wartość czytelnikowi, rozwiązując problem, troskę, pragnienie lub potrzebę, którą już ma czytelnik. Świeże, oryginalne treści mają kluczowe znaczenie.

2. Prawo nagłówków i haczyków

Twoje tytuły postów muszą wyróżniać się w zatłoczonej, hałaśliwej blogosferze i musisz szybko komunikować wartość dalszego czytania z otwarciem.

3. Prawo “jak”

Ludzie nie chcą wiedzieć “co” możesz zrobić, chcą wiedzieć ” jak ” to się robi. Jeśli uważasz, że przekazujesz zbyt wiele informacji, jesteś na dobrej drodze.

4. Prawo listy

Kochaj je lub nienawidź, posty informacyjne prezentowane w formacie listy są łatwo przyswajalne i pozwalają na sprawne przekazanie czytelnikowi twojej propozycji wartości.

5. Prawo historii

Historie są najbardziej przekonującym elementem blogowania ze wszystkich, ponieważ pozwalają przedstawić problem, rozwiązanie i wyniki, a jednocześnie konotacja historii pozwala czytelnikom na sprzedaj się na to, co masz do zaoferowania.

Total
0
Shares
Related Posts