3 sekrety ogromnego sukcesu marketingu Online

Jeśli próbujesz sprzedawać produkty i usługi online, prawdopodobnie szukasz tego magicznego klucza, aby Twoja firma działała.

Kupujesz płyty CD i DVD, które zdradzą ci sekret.

Subskrybujesz strony takie jak Copyblogger, aby poznać sekret.

Patrzysz na mega udane witryny na swoim rynku i próbujesz odwrócić sekret.

Po tych wszystkich poszukiwaniach, możesz ulec pokusie, aby tam uwierzyć is to żaden sekret. Ale sekret jest prawdziwy.

Są trzy sekrety, które ze sobą współpracują. Mówiąc szczerze, te trzy magiczne sekrety sukcesu oddzielają zwycięzców od przegranych. Opanuj je, a zaczniesz iść do przodu. Najpierw powoli, potem nabierzesz rozpędu i wszystko zacznie poruszać się niesamowicie szybko. Żadnych bzdur, żadnych sztuczek. Te trzy sekrety są . . .

Tajemnica sukcesu #1: podejmij działanie

Każdego roku pełni nadziei przedsiębiorcy kupują warte miliony dolarów produkty “jak odnieść sukces” lub “jak założyć firmę”. Rynek nie ogranicza się do prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie, ale idea pracy przy komputerze zarabiającym “sześciocyfrowe dochody w naszej piżamie” jest szczególnie nieodparta.

95% klientów tych produktów wyda tysiące dolarów, a następnie odwróci się szukając następnej magicznej pigułki, zanim ich karta kredytowa dostanie szansę na ochłodzenie. Czy produkty marketingu internetowego są śmieciami? Czy to tylko hype i spin?

Istnieje kilka produktów junky tam, ale prawda jest taka, że wiele z nich są doskonałe. “Guru”, jak są (nie zawsze czule) nazywani, mają wiele rozsądnych rad do udzielenia. Ich porady mogą Ci dużo pieniędzy, jeśli znasz sekret sukcesu:

Musisz coś zrobić z radą.

Większość klientów dla produktów “business opportunity” ceni marzenie bardziej niż wynik. Chcą się wydostać z boksu, ze swojego nędznego mieszkania, z długów kart kredytowych. Mogą nawet desperacko tego chcieć. Ale nie podejmują działań.

Nie mówię tego, by być lekkomyślnym czy szorstkim. Nie jest tak łatwo przejść od porady do działania. Jeśli nie masz do tego dobrych osiągnięć, jeśli spędziłeś dużo czasu lub pieniędzy na produktach how-to, ale nigdy naprawdę nic z tym nie zrobiłeś,możesz uwierzyć, że nigdy nie opanujesz tego.

To BS.

Twoja nowa metodologia produktywności

Weź mały notes. To jest Twoja lista rzeczy do zrobienia dla Twojego projektu.

Jeśli jesteś marketerem treści, większość twoich działań będzie skupiać się na tworzeniu treści, tworzeniu produktów lub dostarczaniu usług. Pamiętaj i utrzymuj długą listę pomysłów na treść, więc nigdy nie jesteś zagubiony, gdy nadszedł czas, aby wybić post lub podcast.

Zapisz wszystkie działania, które musisz podjąć, aby dostać się do następnego kroku. Dodaj więcej działań, jak myślisz o nich. Wykreśl je, gdy skończysz. Gdy lista jest bałaganem, przepisz ją.

Nie potrzebujesz skomplikowanego systemu, który marnuje więcej czasu niż uwalnia. Twój system musi tylko pomóc Ci wiedzieć, co robić dalej.

Pracuj codziennie (7 dni w tygodniu, bez wyjątków), nawet jeśli w niektóre dni masz tylko 15 minut. Codzienna praca zwiększy twoją produktywność, pobudzając nieświadomy umysł do wymyślania kolejnych pomysłów. Jest to pomocne dla przedsiębiorców i krytyczne dla marketerów treści.

Stwórz codzienny nawyk JEDNEJ godziny działania na swój największy cel. Będziesz zaskoczony, jak szybko zaczniesz robić postępy. Gotowi, Ogień, Cel autor Michael Masterson zaleca godzinę pracy nad wymarzonym celem każdego ranka, jako sposób na rozpoczęcie dnia z niesamowitym przypływem produktywności. Robię to od kilku miesięcy i zaczynam przyzwyczajać się do” wrzaskliwego ” brzmienia, gdy utwory układają się na swoim miejscu. Nie tylko działa, ale też czuje się świetnie.

Możesz spędzić tę Godzinę na raz lub podzielić ją na dwie lub trzy części. Niech ci się uda. A kiedy już wyrobisz sobie nawyk godziny na dzień, znajdziesz wymówki do zrobienia więcej pracuj nad swoim projektem.

Sukces opiera się na wielu małych krokach. Zacznij je brać. Zbudowałeś to w swojej głowie, żeby było 1000 razy trudniejsze niż jest. Fakt, że historycznie byłeś okropny w robieniu rzeczy, nie ma znaczenia.

Zacznij działać. To naprawdę takie proste.

Tajemnica sukcesu #2: miej plan

Wadą “just taking action” jest to, że jeśli wykonujesz wiele losowych zadań, masz tendencję do uzyskiwania wielu losowych wyników.

Musisz ułożyć prosty, logiczny plan. Jeśli chcesz rozgłosu i uwagi dla własnego dobra, ułóż Plan Paris Hilton. Jeśli chcesz wiarygodności i zaufania od swoich klientów, uczyń go bardziej planem Copybloggera.

Jest takie stare powiedzenie, że kiedy jedynym narzędziem jest młotek, każdy problem wygląda jak gwóźdź. Walcz z takim myśleniem jak tylko możesz. Twój plan może wymagać wiedzy, której nie masz, lub działań, w których nie jesteś zbyt dobry. Więc zrób trochę miejsca w swoim planie, aby współpracować z kimś innym. Jeśli jesteś świetny w nawiązywaniu kontaktów z klientami, ale kiepski w technologii, Znajdź partnera, którego mocne i słabe strony doskonale uzupełniają twoje. Wierz mi, ta osoba jest tam i desperacko chce z tobą pracować.

Robienie zbyt wielu planów może być wrogiem sukcesu secret # 1 . Upewnij się, że twój plan ma dużo miejsca na “działania, które podejmę.”

Dla większości z nas, wspaniałe plany nie są realizowane. Wspaniale jest mieć spektakularne cele, jeśli to cię inspiruje. Ale ułożyła plany dla stosunkowo prostych, zarządzalnych projektów. Głupi, prosty projekt, który zostanie wykonany, jest nieskończenie cenniejszy niż imponujący, który zostanie wykonany w 99%.

Powodem” back-of-the-serwetka ” planowanie projektu jest banalne, ponieważ proste, kompaktowe plany mają tendencję do wprowadzenia w życie, podczas gdy strategie 1,000-stronicowe do tworzenia imperiów biznesowych mają tendencję do zbierania kurzu.

Zachowaj plan projektu w swoim małym notatniku. Jeśli twój plan nie pasuje do małego notatnika, stwórz mniejszy plan.

Jeśli chcesz zarobić milion dolarów w Internecie, zacznij od projektu, aby zarobić $10. Wymyśl to, a potem skaluj. Brzmi to prościej, a nawet głupio, ale działa.

Sekret sukcesu # 3: twój sekretny sos to Ty

To ten, który przeniesie # 1 i # 2 na zupełnie nowy poziom. Sekrety sukcesu # 1 i # 2 może sprawić, że będziesz godnie żyć. Dodaj do nich numer 3, a zaczniesz tworzyć niezwykły biznes, który wspiera znaczące życie.

Jako marketer treści będziesz musiał tworzyć interesujące, przydatne i atrakcyjne treści prawie każdego dnia, gdy jesteś w tej branży. Twoje posty na blogu, bezpłatne raporty i biuletyny e-mailowe przyczyniają się do jednego celu: ustanowienia Cię jako zaufanego autorytetu w Twoim temacie.

Jeśli masz zamiar po prostu zwrócić zwykłe rzeczy w kulawym blogu me-too, nie znajdziesz zbyt wielu klientów. Obstawiasz, że spędzasz czas na surfowaniu lub jeździe na deskorolce – przynajmniej z nimi będziesz trochę ćwiczyć i możesz spotkać kogoś słodkiego.

Masz unikalny widok na problemy twojego rynku. Masz unikalny zestaw technik i podejść, aby rozwiązać te problemy. Masz unikalny zestaw doświadczeń, aby umieścić problemy w świeżym świetle. Podziel się tymi unikalnymi perspektywami w swoich treściach.

Jeśli potrzebujesz więcej wiedzy, aby stać się wiarygodnym autorytetem, wyjdź i zacznij zadawać pytania. Bądź reporterem. Poszukaj studiów przypadków. Szukaj prawdziwych przykładów, nawet jeśli są małe. Szukaj lekcji we własnym życiu. Nawiąż znajomości, których jeszcze nikt nie nawiązał. Ujawnij czyjąś wiedzę w nowy sposób.

Jeśli jesteś franciszkaninem, napisz o poradniku Franciszkańskiego mnicha do warzenia lepszego piwa. Jeśli jesteś kochającym rodzicem, napisz o poradniku malucha do sukcesu. Jeśli jesteś niewolnikiem dużej korporacji, napisz o tym, jak uniknąć tych wszystkich naprawdę głupich rzeczy, które robi Twoja firma.

Zawsze będą ludzie-często tysiące ludzi-którzy wiedzą więcej niż ty. Przyjmijcie to do wiadomości i pozostańcie pokorni i otwarci. Więc odłóż to na bok i mów.

Ograniczaj swój temat, dopóki nie zaczniesz mówić autentycznym głosem o czymś, co naprawdę znasz i na czym Ci zależy. Bądź ciekawy, a znajdziesz ścieżkę, która działa dla Ciebie i tylko dla Ciebie.

Prawdziwy sekret

Prawie wszyscy to przeczytają, poczują się zainspirowani przez około 45 sekund, a następnie pójdą do Starbucks i zobaczą, co ma dziś na sobie laska z drugiego piętra.

Ale wychodzisz dziś na lunch po swój mały notes. Jak tylko wrócisz, będziesz bazgrolić prosty plan i dobrą garść działań, które sprawią, że plan się spełni. Zastanowisz się, jak możesz zrealizować ten plan na swój własny, niepowtarzalny sposób.

Zrobisz 10 minut i podejmiesz Akcję Już Dziś, nawet jeśli będzie mała. Jutro rano zaczniesz pracować przez godzinę każdego dnia, 7 dni w tygodniu, aby osiągnąć swój największy cel. I tak po prostu, będziesz na drodze do prawdziwego, znaczącego sukcesu, jakkolwiek go zdefiniujesz.

Wyślij mi pocztówkę, gdy osiągniesz swój sen. Będę bardzo podekscytowany, gdy się odezwiesz.

Total
0
Shares
Related Posts