Większość firm tworzy wiele stron docelowych dla swoich kampanii, ponieważ działają lepiej z konwersją w porównaniu ze stronami domowymi.
Raporty sugerują, że marki mają tylko około 7 sekund, aby zrobić trwałe wrażenie na swoich odbiorcach.
Wow!
Oznacza to, że aby strony docelowe mogły zostać przekonwertowane, muszą szybko przyciągnąć widzów.
Jeśli szukasz inspiracji do stworzenia lub ulepszenia stron docelowych swojej marki, jesteś we właściwym miejscu.
Zebraliśmy 21 + niesamowite przykłady landing page tylko dla Ciebie. To nie wszystko. Podzielimy się również kilkoma wskazówkami, abyś mógł zoptymalizować swoje strony docelowe.
Ale wcześniej. Spójrzmy na definicję i zalety strony docelowej.
Co to jest strona docelowa?
Strony docelowe to strony internetowe, na których masz możliwość zebrania danych kontaktowych widza w zamian za zasób (np. gratisy lub biuletyny).
Strony docelowe mają na celu przekształcenie odwiedzającego w płatnego klienta za pomocą CTA. Chodzi o to, aby zebrać informacje o odwiedzających i pielęgnować prowadzenie poprzez marketing ukierunkowany.
Strony docelowe mogą przynieść korzyści firmom poprzez
- Zwiększenie konwersji ołowiu
- Uzyskaj więcej informacji na temat docelowej grupy demograficznej
- Uruchom testy, aby zobaczyć, jak działają elementy projektu lub kopiowania
- Rozwijanie listy subskrybentów poczty e-mail
- Tworzenie lepszej świadomości i wiarygodności marki
Wróćmy do naszej listy.
Najlepsze przykłady stron docelowych 23 do napędzania konwersji
1. FabFitFun
Dlaczego to działa:
- Usługa subskrypcji FabFitFun tworzy przejrzystość, prezentując wszystkie produkty, które zostaną wysłane w pakiecie
- Zawierają one również zdjęcia produktów i nazwy marek oddzielnie
- CTA „Get The box” jest uzupełniony Komunikatem „Limited supplies”, co stwarza pilną potrzebę działania dla użytkowników
2. EdX
Dlaczego to działa:
- Nagłówek strony docelowej przyciąga uwagę widza poprzez zniżkę dla nowych uczniów
- Baner pochwala liczbę studentów już zapisanych na EdX. Pomaga to budować zaufanie nowych subskrybentów
- Ten sam przycisk CTA znajduje się na całej stronie, dzięki czemu użytkownicy nie są zdezorientowani, jakie działania podjąć
3. Breadnbeyond
Dlaczego to działa:
- Breadnbeyond wyróżnia się dodając bezpłatny kontakt dla lepszej obsługi klienta
- Elementy projektu na stronie są ograniczone do minimum, aby utrzymać widzów koncentruje się na CTA
- Jako firma medialna oferują wprowadzenie wideo i statystyki pokazują, że dodawanie filmów na stronach docelowych prowadzi do zwiększenia konwersji o 86%
4. Zrobiłem To.
Dlaczego to działa:
- Zrobiłem to narzędzie, które zapewnia raporty produktywności dla zespołów. Strona docelowa wykorzystuje prostą grafikę, aby zaprezentować funkcje narzędzia
- Zapewniają również prostotę dzięki jednemu formularzowi rejestracji z czerwonym przyciskiem CTA, który uzupełnia logo marki
- Logo niektórych znanych marek, takich jak Shopify, Twitter i Mozilla, są przedstawione w celu odzwierciedlenia skuteczności narzędzia
5. Patreon
Dlaczego to działa:
- Strona docelowa Patreon zawiera przyciski CTA wiele razy, aby nie zgubić się w szczegółowej treści
- Strona prezentuje liczbę twórców i daje pasek wyszukiwania, aby wyszukać twórców na platformie
- Tworzenie kopii zapasowych ich korzyści za pomocą recenzji twórców to wyjątkowy sposób na zaproszenie użytkowników do dołączenia do platformy
6. Powoli
Dlaczego to działa:
- Slowly to wyjątkowa usługa, a strona docelowa zapewnia, że rozumiesz, o co chodzi w tej marce
- Czarne przyciski CTA do pobrania aplikacji wyróżniają się na żółtym banerze
- Obrazy przedstawiają interfejs aplikacji i narzędzia do edukacji użytkowników
7. Duolingo
Dlaczego to działa:
- Duolingo obiecuje darmowy i przyjemny sposób nauki języków i zachęca użytkowników do logowania się lub rejestracji
- Zamiast wyszczególniać opinie użytkowników, Duolingo łączy statystyki, aby pokazać ich najlepsze oceny i udowodnić ich niezawodność
- Strona docelowa zawiera przegląd ich ofert, takich jak „Duolingo Plus” i „Duolingo dla szkół”, dzięki czemu widzowie mogą wybrać to, co lubią
8. Po Prostu Czekolada
Dlaczego to działa:
- Strona docelowa, która najlepiej wykorzystuje grafikę, po prostu czekolada od razu przyciąga uwagę interaktywnymi obrazami
- Strona zawiera również linki nawigacyjne, w tym ich CSR, które podkreślają, w jaki sposób marka wspiera środowisko
- Simply Chocolate zapewnia łatwość zakupów poprzez włączenie przycisku koszyka / sklepu na wszystkich stronach
9. Skullcandy
4% 20391’%3e%3C/svg % 3e” width = ” 684 „height=” 391 „alt = „Skullcandy” / >
Dlaczego to działa:
- Strony docelowe muszą uzupełniać strony główne o podobną grafikę i kolor
- Strona docelowa Skullcandy tworzy jednolitość ze stronami docelowymi, wykorzystując podobne tła
- Czarny przycisk CTA jest dobrze umieszczony na kolorowym tle
- Strona podkreśla również bezpłatną wysyłkę i ograniczoną gwarancję na swoje produkty jako dodatkową zachętę dla użytkowników
10. Mapbox
Dlaczego to działa:
- Mapbox sprawia, że jest elegancki i prosty, prezentując jego funkcje za pomocą karuzeli
- Opinie klientów zrobić wielką pracę tworzenia zaufania przy zapraszaniu nowych potencjalnych klientów.
- CTA „rozpocznij mapowanie za darmo” nie wydaje się mdły ani ogólny i wyróżnia się na monochromatycznym tle
11. Shopify
Dlaczego to działa:
- Shopify ma genialną stronę docelową, która oferuje wiele bezpłatnych przycisków CTA próbnego
- Podkreślają swój sukces przykładami marek z różnych rynków
- Strona zawiera również przegląd korzyści płynących z utworzenia sklepu internetowego za pomocą Shopify
12. Lyft
Dlaczego to działa:
- Lyft świetnie wykorzystuje przekonującą kopię i obrazy przedstawiające użycie aplikacji
- Zawierają prosty formularz rejestracyjny na początku strony z kolorowym banerem
- Lyft przekazuje swoją misję i korzyści, aby edukować nowych użytkowników
13. Sundae
Dlaczego to działa:
- Sundae zawiera dziwaczne grafiki, aby uzupełnić swoją markę
- Strona zawiera CTA w postaci numeru kontaktowego i przycisków oferty, które wyróżniają się na bladym tle
- Sundae pokazuje swoją wiarygodność, wymieniając swoje oceny z logo z najlepszych publikacji lub sieci
- Strona nie tylko podkreśla zalety lodów, ale także wspomina sytuacje, w których ich usługi mogą być pomocne
14. Basecamp
Dlaczego to działa:
- Żywy żółty bezpłatny test CTA zdecydowanie przyciąga wzrok na blady biały układ
- Projekt zawiera odważny i afirmujący nagłówek wraz z podtytułemg składająca się z korzyści
- Kopia daje również porównanie, aby uzupełnić zalety narzędzia, więc użytkownicy dokładnie wiedzą, co uzyskują z Basecamp
15. Poniedziałek
Dlaczego to działa:
- Poniedziałek sprawia, że jest to proste dzięki dwóm widocznym niebieskim przyciskom CTA na białym tle
- Do formularza kontaktowego dołączone są korzyści, które użytkownicy otrzymają za pośrednictwem serwisu
- Strona podkreśla również liczbę firm, które korzystają z poniedziałku, wraz z niektórymi znanymi logo marki jako dowodem społecznym
16. Masterclass Business
Dlaczego to działa:
- Strona przedstawia znanych instruktorów USP marki, takich jak Anna Wintour, Robin Robberts, Chris Voss i więcej
- Kolorowy przycisk CTA „skontaktuj się ze sprzedażą” jest wielokrotnie wyświetlany na stronie, aby przypomnieć nowym użytkownikom o zapisaniu się na zajęcia
- Dodali również sekcję FAQ, aby uzyskać więcej informacji na temat ich ofert
17. Fartuch Niebieski
Dlaczego to działa:
- Strona docelowa Blue Apron jest doskonale podzielona na segmenty, aby uwzględnić ich kluczową treść wraz z prostym formularzem rejestracji
- Strona docelowa zawiera również przegląd sposobu korzystania z usługi meal service
- Oddzielny blok podkreśla ich USP, zaprojektowane przez szefa kuchni Dania wysokiej jakości z opakowaniem nadającym się do recyklingu
18. Zumba
Dlaczego to działa:
- Podobnie jak Strona główna, Zumba dodaje odrobinę koloru do strony docelowej, aby zachować estetykę marki
- Strona docelowa oferuje zniżkę dla nowych trenerów i zawiera krótkie FAQ, aby uzyskać dodatkowe informacje
- Zalety i funkcje wirtualnych klas znajdziesz również w przejrzystych sekcjach, które są łatwe do odczytania
19. Mooala
Dlaczego to działa:
- Strona docelowa Mooala przyciąga nowych użytkowników zniżką w zamian za rejestrację e-mailową
- Strona oferuje również podgląd profilu na Instagramie wraz z linkiem. Jest to świetny sposób, aby prowadzić użytkowników do profili społecznościowych
- Zamiast używać mdłego tła, Mooala zachowuje go interesująco, używając obrazu produktu jako tła
20. Goby
th= ” 684 „height =” 391 „alt = „Gobi” / >
Dlaczego to działa:
- Jeden z najlepszych przykładów strony docelowej produktu, Goby zaczyna od podkreślenia swoich najlepszych recenzji, które są wystarczające, aby zachęcić nowych klientów
- Strona nie tylko Integruje wysokiej jakości obrazy produktów, ale także zawiera statystyki do tworzenia kopii zapasowych ich ofert
- Oferują również łatwą rejestrację e-mail lub czat i alternatywy połączeń dla nowych potencjalnych klientów
21. Feedly
Dlaczego to działa:
- Nagłówek i podtytuł dają przegląd tego, co możesz osiągnąć za pomocą tego narzędzia
- Feedly podkreśla liczbę użytkowników i 3-stopniowy proces na monochromatycznej stronie, aby wyróżnić się na tle innych treści
- Dodano wiele przycisków CTA, aby użytkownicy mogli zacząć
22. Glo
Dlaczego to działa:
- Minimalistyczna strona szczegółowo opisuje cenę i funkcje usługi abonamentowej z obrazem użytkownika
- Strona docelowa Glo wyróżnia się na żywym niebieskim tle
- Oferowanie bezpłatnego okresu próbnego zachęca nowych potencjalnych klientów do zarejestrowania się w ich usłudze
23. Mailchimp
Dlaczego to działa:
- Jednym z przykładów MailChimp landing page jest strona logowania, która zaprasza użytkowników do rejestracji na bezpłatne webinarium
- Szczegóły wydarzenia są podświetlone, a karta CTA na żywym tle, którego trudno przegapić
- Strona zawiera również prosty formularz opinii, aby ocenić wszystkie swoje usługi. Jest to doskonały sposób zbierania opinii użytkowników bez wysyłania oddzielnych wiadomości e-mail
5 wskazówek, jak stworzyć lepsze strony docelowe
Jeśli powyższe przykłady marek nie wystarczą, oto kilka wskazówek dotyczących tworzenia stron docelowych, które z pewnością doprowadzą do konwersji.
- Włącz multimedia na swojej stronie docelowej: Dodaj interaktywne obrazy, GIF-y, ikony i filmy, aby ulepszyć swoją stronę docelową. Dobry projekt może pomóc twojej stronie docelowej wyróżnić się na tle innych. Trzymaj się przyjemnych kolorów i jednolitego układu.
- Dodaj opinie klientów do swojej strony: liczby pokazują, że prawie 92% kupujących jest zachęcanych do dokonania zakupu z powodu zaufanych opinii online. Włącz Zdjęcia klientów (za ich zgodą), logo marki i referencje na swoich stronach docelowych, aby uzupełnić swoje CTA.
- Dopasuj nagłówki do CTA: nie myl swoich potencjalnych klientów z CTA, które nie pasują do nagłówków lub kopii. Dostosuj swoje CTA, aby zachować spójność. Podobnie, nie dodawaj 3-4 różnych CTA na jednej stronie docelowej.
- Oferta bezpłatne wersje próbne lub kody promocyjne: Nowi użytkownicy częściej rejestrują się w usłudze, jeśli otrzymają zachętę. Bezpłatne wersje próbne dadzą użytkownikom możliwość przetestowania usługi, a rabaty zachęcą nowych klientów do dokonania pierwszego zakupu.
- Zoptymalizuj swoją stronę docelową pod kątem urządzeń mobilnych i SEO: ponieważ więcej osób korzysta z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych, ważne jest, aby projekt strony można było z łatwością przeglądać na urządzeniach mobilnych. Korzystaj również z odpowiednich słów kluczowych w nagłówku strony docelowej, adresie URL i Kopiuj, aby uzyskać lepsze wyniki wyszukiwania.
Wrapping Up
Marki mogą projektować strony docelowe dla docelowych odbiorców za pomocą różnych narzędzi online. Możesz zapewnić jakość swoich potencjalnych klientów, łatwo prowadzić konwersje i śledzić je.
Najlepszą częścią stron docelowych jest to, że możesz wykorzystać testy A/B, aby znaleźć, które elementy działają dobrze. Upewnij się, że strony docelowe są czytelne, Zintegruj oszałamiającą grafikę i jasne CTA, i jesteś gotowy do pracy!
Szukasz lepszego impulsu do swoich stron na blogu? Użyj narzędzia do automatyzacji kanałów RSS SocialPilot, aby bezproblemowo zautomatyzować udostępnianie swoich blogów do profili społecznościowych. To narzędzie ma również funkcję auto-hashtag i automatycznie skraca adresy URL.
Najczęściej Zadawane Pytania
Czy strona docelowa różni się od strony głównej?+
Tak. Większość stron docelowych nie zawiera paska nawigacji. Strony główne wykorzystują więcej wizualizacji i mają na celu dostarczenie więcej informacji. Tymczasem strony docelowe są tworzone w celu zachęcenia CTA.
Jak mogę utworzyć stronę docelową?+
Możesz znaleźć wiele darmowych lub płatnych kreatorów stron docelowych. Niektóre marki oferujące narzędzia i szablony do stron docelowych to:
- Wix
- Instapage
- Mailchimp
- GetResponse
- Unbounce
- Leadpages
Jak korzystać ze stron docelowych?+
Za pomocą stron docelowych możesz zbierać informacje o użytkownikach, promować premiery, oferować gratisy i zwiększać konwersje potencjalnych klientów. Dodatkowo możesz użyć mediów społecznościowych, aby połączyć swoje strony docelowe.
Co dodać do strony docelowej, aby uzyskać optymalne wyniki?+
Strony docelowe muszą zawierać następujące elementy:
- USP Twojej marki lub produktu
- Świetny nagłówek (i podtytuły)
- Skuteczna Kopia
- Wysokiej jakości media lub wizualizacje
- Opinie użytkowników lub referencje
- Wyczyść przyciski CTA
Czy Mogę śledzić wydajność mojej strony docelowej?+
Marki mogą korzystać z narzędzi takich jak Google Analytics, aby sprawdzić wydajność strony docelowej. Miej oko na metryki, takie jak współczynniki konwersji, odsłony stron, czas spędzony na stronie docelowej, współczynnik odrzuceń i sesje, aby uzyskać ogólną perspektywę wydajności.