16 genialne pomysły na Blog dla Twojego kalendarza treści 2022

Ile razy zdarzyło ci się, że skończyły Ci się pomysły na blog?

Nasze przypuszczenia-dość często.

Cóż, wszyscy tam byliśmy i często trudno jest znaleźć wyjście z tego bloku.

Chcesz trzymać się odpowiedniej częstotliwości blogowania miesięcznie. I chcesz, aby Twoje blogi były wyjątkowe i odpowiednie, aby utrzymać zaangażowanie odbiorców i osiągnąć znaczący postęp z miesiąca na miesiąc.

Jednak stale produkujesz blogi po blogach przez większość czasu, aż osiągniesz kulminację. A teraz nie wiesz, co dalej. Lub ” jaki jest mój nowy temat na blogu?”

Próbujesz przedzierać się przez niektóre posty, ale nie możesz zaangażować odbiorców w przyziemne tematy. I wiesz, że nadszedł czas, aby ponownie ocenić i przemyśleć, jeśli tylko masz na to energię!

Oto więc motywacja!

Przedstawiamy Ci 17 angażujące pomysły na bloga, które pomogą Ci stworzyć dobrze przemyślany kalendarz treści.

16 Najlepsze pomysły na Blog do włączenia do kalendarza treści

1. Intrygująca Runda

Istnieje wiele powodów, aby kochać ekskluzywne okrągłe posty. Jeśli temat jest bardzo istotny i rezonuje z czytelnikami, buduje ogromne zaangażowanie.

Musisz być konkretny w temacie, który wybierzesz dla swojego postu:

  • Może to być problem, który rezonuje ze znaczną częścią czytelników
  • Temat, który jest w gorącym trendzie, a czytelnicy są ciekawi stanowiska kilku ekspertów
  • Niszowy temat specyficzny dla Twojej branży lub popularne zapytanie przez czytelników
  • Temat, o który czytelnicy prosili cię w komentarzach lub DMs.

Okrągły post na blogu jest podobny do postu z wywiadem. Ale tutaj, bierzesz ostre spostrzeżenia od kilku ekspertów zamiast konkretnej osobowości. A te posty są często bardziej angażujące niż te ostatnie.

Tort-spacer do tworzenia okrągłego posta na blogu:

  • Zbadaj i wybierz odpowiedni temat na swój okrągły post na blogu.
  • Przejrzyj listę połączeń, zbadaj online i przygotuj listę ekspertów, których chcesz wyróżnić.
  • Przygotuj formularz kwestionariusza, który eksperci mogą wypełnić własnymi słowami.
  • Poproś tych ekspertów o swój pomysł na post i zapytaj ich, czy są gotowi być jego częścią.
  • Teraz nadszedł czas, aby sporządzić post i podkreślić spostrzeżenia różnych ekspertów.
  • Opublikuj post i wyślij wiadomość z uznaniem ekspertom z linkiem NA ŻYWO.

2. Wnioski z ankiety

Czytelnicy są ciekawi wyników ankiety. Firmy planują wnikliwe posty ankietowe, aby promować swoje produkty lub usługi pośrednio. I można śmiało powiedzieć, że to działa. Pozytywne wyniki ankiet na temat każdego produktu lub usługi są wpływowym dowodem społecznym.

Twoje posty ankietowe mogą dać czytelnikom poczucie zaangażowania. I mogą porównywać swoje opinie z opiniami badanych osób.

Możesz hostować szybkie formularze ankiet na swojej stronie internetowej, aby Twoi odbiorcy byli jej częścią. Następnie możesz łatwo umieścić wnioski z ankiety w formie bloga. Korzystaj z angażujących surowych danych, wykresów, wykresów i tabel, aby stworzyć bardziej wnikliwy obraz.

Ankiety mogą również zawierać opinie różnych liderów w Twojej branży. Tym bardziej wnikliwe i ekskluzywna ankieta jest, tym większe zaangażowanie przyciąga.

Spójrz na ten prosty e-mail z ankietą wysłany przez Apple.

survey-email-sent-by-Applesurvey-email-sent-by-Apple

3. Dlaczego tak się dzieje

Czy piszesz dla klasy ciekawskich czytelników, którzy uwielbiają wnikać w sedno pojęć? Albo dla maniaków technologii, albo tych, którzy zawsze są podekscytowani, aby odkryć tajemnice?

Jeśli twoi blogowi odbiorcy pasują do powyższej kategorii, możesz ściągnąć intrygujące blogi.

Zakładając, że masz talent do treści off-beat, sugerujemy, abyś zajął się takimi tematami, jak:

  • „Nauka stojąca za technologią” x””
  • „Dlaczego wymarły gatunki ptaków dodo?”
  • „Co znajduje się pod jądrem ziemi?”
  • „Dlaczego Steve Jobs nie był przekonany do pierwszego projektu Apple?”

To tylko kilka przykładów, ale macie pomysł, prawda?

Większość czytelników ma naturalną ciekawość do takich tematów. A ta ciekawość przekłada się na zaangażowanie i ruch na Twoich blogach.

Możesz również odsłonić niektóre z bardzo angażujących treści w różnych częściach. Tylko nie zapomnij umieścić inteligentnego cliffhangera na końcu każdej części.

Weź przykład z poniższego przykładu.

Why-does-it-HappenWhy-does-it-Happen

4. Zawartość 'Versus’

„Kontra” lub zawartość porównania zawsze działa. Prawdopodobnie próbowałeś go w przeszłości i zasługuje na miejsce w kalendarzu treści 2022.

Być może znasz witrynę porównawczą o dużym natężeniu ruchu. Znaczna część najlepszych zapytań Google składa się z porównania lub wyszukiwania „versus”.

Google shopping to jeden z najlepszych przykładów porównywarek cen. Reklamy Google Shopping szybko się rozwijają i stanowią 76,4% reklam w wyszukiwarkach detalicznych.

Twórz szczegółowe i wnikliwe posty porównawcze, które pomagają czytelnikom dokonywać lepszych wyborów.

Uczciwe posty porównawcze przyciągają dobre zaangażowanie i lepszy ruch powtarzalny.

Spójrz na to szczegółowe porównanie aparatu wykonane przez Newsdirectory3 na iPhone 13 Pro Max Vs Galaxy S21 Ultra: aparat.

camera-comparisoncamera-comparison

5. Surowe I Prawdziwe Historie Osobiste

Tak więc od dłuższego czasu tworzysz niesamowite posty na blogu. I udało Ci się stworzyć dobrą widownię. Teraz nadszedł czas, aby nadać bardziej osobisty charakter swojej stronie bloga.

Tak, mówię o osobistych postach. Twoi odbiorcy czytają twoje blogi od jakiegoś czasu i będą ciekawi Twoich osobistych doświadczeń.

Musisz zacząć od połączenia kropek między swoim doświadczeniem a zainteresowaniami odbiorców. Post w stylu „jak dotarłem od kilku miesięcznych odwiedzających do miliona odwiedzających na moim blogu” możeGwiezdne zaręczyny. Tutaj możesz dodać swoje osobiste doświadczenia, wyzwania, przejścia, skróty, wskazówki itp.

6. Problemy I Rozwiązania

Next jest oczywistym, ale skutecznym pomysłem na temat bloga, czyli blog o problemach i rozwiązaniach.

Możesz już zdawać sobie sprawę z głównych problemów, które rezonują z czytelnikami. Możesz też zbadać ich komentarze na swoich blogach i wzorcach zainteresowań.

Musisz sfinalizować odpowiednie tematy i pomóc odbiorcom w najbardziej efektywnym rozwiązywaniu problemów.

Wskazane jest, aby twój post na blogu był bardzo konkretny i konkretny. Czytelnicy muszą czerpać maksymalną wartość z twojego postu. I nie może pozostawić ich w połowie ich problemu.

Oto przykład postu na blogu wyjaśniającego problem wraz z rozwiązaniem.

broken-linksbroken-links

7. „W tym tygodniu w branży” X ” cotygodniowe podsumowanie

Cotygodniowe posty są często satysfakcjonujące. Jeśli więc ich brakuje, zacznij włączać je do kalendarza zawartości na rok 2022.

Chociaż brzmi to jak syndykacja treści, ma ogromny zasięg i przyciąga zaangażowanie.

Tutaj możesz dołączyć sedno różnych historii, które stworzyłeś w ciągu tygodnia.

Możesz dołączyć cotygodniowe podsumowania „wiadomości” specyficzne dla twojej niszy. Lub wpis na blogu wszystkich istotnych blogów zamieszczonych w ciągu miesiąca.

Udostępniaj również te cotygodniowe posty podsumowujące w cotygodniowych biuletynach. Co więcej, te posty zawierają wewnętrzne linki wszystkich oryginalnych historii. Jest to zatem świetny sposób na to, aby Twoi odbiorcy byli podłączeni do twojej witryny blogowej.

Zapoznaj się z cotygodniowymi wpisami na blogu od społeczności Microsoft tech.

Microsoft-tech-communityMicrosoft-tech-community

8. Wnikliwe Studia Przypadków

Kolejną kluczową odznaką dowodu społecznego jest stanowisko studium przypadku. Stanowisko case study ma kluczowe znaczenie dla prawie każdej firmy.

Konsumenci końcowi chętnie szukają uczciwych i wnikliwych studiów przypadków. Te posty pomagają im przejrzeć profil marki i zrozumieć jej wiedzę.

Musisz starać się, aby Twoje posty studium przypadku były jak najbardziej surowe i prawdziwe. Nie zapomnij:

  • Zwróć uwagę na kluczowe wyzwania i konkretne rozwiązania
  • Dołącz referencje klienta, audio lub wideo

Sprawdź stronę case study stworzoną przez Google.

case-study-by-googlecase-study-by-google

9. Przewidywania ekspertów „czego się spodziewać”

Czytelnicy ciekawie przeglądają i udostępniają eksperckie posty przewidujące. Musisz tylko znaleźć odpowiedni nerw ciekawości swoich czytelników lub o co są chętni.

To może być coś jak:

  • „Co jest kolejną wielką rzeczą w technologii aplikacji mobilnych?”
  • „Czy AR stanie się nowym gorącym tematem w e-commerce?”
  • „Co wczy to będzie kolejna aktualizacja algorytmu Google?”
  • „Czy w 2022 roku będzie w 100% skuteczny lek na wypadanie włosów?”

Warto sprawdzić archeologię tematu i trendy w czasie. Upewnij się, że twoje prognozy są poparte logiką i uzasadnieniami. Co więcej, możesz dodatkowo ozdobić post, włączając w to spostrzeżenia innych ekspertów.

Spójrz na ten post Przewidywania z CBC News

CBC-NewsCBC-News

10. „Jak” posty na blogu wokół popularnych zapytań

Twój kalendarz treści nie może być pozbawiony postów lub przewodników „jak”. Jest to jedna z najbardziej poszukiwanych i najlepiej działających kategorii w domenie blogów. Za pomocą techniki drapacza chmur można przywoływać znaczne natężenie ruchu dla tych przewodników.

Co więcej, przewodniki ” jak ” obracają się wokół różnych intencji użytkowników, na przykład:

  • Jak zatrudnić eksperta SEO? (Intencja Transakcyjna)
  • Jak skonfigurować moją stronę biznesową LinkedIn (Intencja informacyjna)
  • Jak dojechać z Amsterdamu do Paryża (Nawigacja)

Twój post na blogu musi emanować wiedzą i ujawniać najbardziej wydajne rozwiązanie zapytania użytkownika.

11. Promocja Usług/Produktów

Następna Kategoria bloga jest utrzymywana w zasadzie uczciwie. Firmy produkują blogi promocji usług / produkcji dla swoich rzeczywistych odbiorców docelowych.

Blogi mogą nie zdobywać udziałów społecznościowych, ale celem są konwersje i nowi klienci.

Tutaj uciekasz od pianki, aby zagłębić się w szczegóły produktu i jego zalety.

Porozmawiaj o bolączkach konsumenta i o tym, jak twój produkt go rozwiązuje. Połącz informacje z autentycznymi opiniami prawdziwych użytkowników.

Sprawdź, jak Qualdev wyjaśnia, dlaczego ludzie powinni rozważyć wybór swojej usługi.

Qualdev-explainsQualdev-explains

12. Temat Archeologia i długie posty

Rodzajem treści o długiej formie jest Archeologia tematyczna. Tego typu blogi zawierają wszystko na określony temat.

Na przykład:

  • „Wszystko o Internecie rzeczy”
  • „Jak SEO ewoluowało przez lata”

Blogi te mają szczegółową długość słowa i zazwyczaj zdobywają wysokie pozycje w SERPach. Co więcej, jeśli są one napisane i opracowane doskonale, te blogi przyciągają wiele linków zwrotnych.

Zaangażuj swoich czytelników ilustracjami, mini-infografikami, szkicami itp. Celem jest zaoferowanie czytelnikom intrygujących spostrzeżeń i informacji zza kulis.

Zobacz, jak Bright Edge wyjaśnia historię aktualizacji algorytmu Google na przestrzeni lat w poście „podstawowe funkcje internetowe”.

Googles-algorithm-updatesGoogles-algorithm-updates

13. Przemyślane „Porady DIY”

Prawdopodobnie znaczna część twoich czytelników to Milenium i Gen Z. To powiedziawszy, mają uprawiane obok technologii i mają talent do eksperymentowania.

Ci odbiorcy wykazują godne pochwały zainteresowanie postami w stylu „DIY Tips”. Uwielbiają sami odkrywać rozwiązania, zanim zatrudnią kogoś innego do zadania.

Te blogi w stylu „zrób to sam” muszą być odpowiednie dla zainteresowań grupy docelowej.

Niektóre z jego przykładów mogą być:

  • „DIY Porady dotyczące tworzenia Mini Cooler”
  • „10 wskazówek, jak samodzielnie założyć konto Google Analytics”

Wskazane jest, aby Twoje posty były zrozumiałe i szczegółowe. Nie możesz zostawiać swoich czytelników w połowie drogi, zakładając, że mogą to dostać.”Zamiast tego musisz dodać ilustracje lub Klipy wideo wraz z instrukcjami do swoich blogów DIY.

Sprawdź, jak Collective Gen stworzył angażujące wysokiej jakości posty DIY.

Collective-GenCollective-Gen

14. Najczęściej zadawane pytania lub Najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania to świetny sposób na rozwiązanie najczęstszych i najważniejszych zapytań od klientów. Zapytania te mogą dotyczyć Twojej oferty biznesowej lub branżowej.

Zbierz wszystkie kluczowe Często zadawane pytania związane z konkretnym tematem i opisz je na jednym blogu. Zachowaj swoje odpowiedzi ostre i autentyczne, aby czytelnicy byli zaangażowani.

Dobrze przygotowany post na blogu z często zadawanymi pytaniami może z łatwością Oceniać wiele istotnych wyszukiwanych terminów.

A czytelnicy najprawdopodobniej udostępnią te blogi kontaktom o podobnych zapytaniach.

15. Spostrzeżenia zza kulis

Być może widziałeś już czytelników podłączonych do ekskluzywnych postów z wywiadami. I jak ciekawie angażują się w każdą poufną informację o swoich ulubionych markach.

Co powiesz na dedykowany Post zza kulis? Pozwala mówić o swojej marce, jej ideologii, wartości, jaką wnosi dla swoich klientów i tym podobne.

Post za kulisami pomaga nawiązać właściwą „ludzką” więź z publicznością. A użytkownicy zawsze uwielbiają być świadkami surowej i prawdziwej, ludzkiej strony Twojej marki.

Te posty podkreślają przejrzystość, po której następuje Twoja marka. W dobie inteligentnych konsumentów przejrzystość to autentyczność. Dzięki temu użytkownicy mogą zwiększyć zaufanie do Twojej marki.

Zobacz, jak Audi zrobiło Post zza kulis o produkcji samochodów.

manufacturingmanufacturing

16. Najnowsze Trendy

Zawsze musisz mieć miejsce na popularne posty w swoim kalendarzu treści. Czytelnicy zawsze szukają najnowszych trendów w swojej ulubionej branży.

Najnowsze wyszukiwania trendów również mają tendencję do wysokiej pozycji w wyszukiwarce google, ponieważ więcej osób szuka tych zapytań, więc warto utworzyć post na tym samym i wykorzystać ruch na swojej stronie.

Należy zawsze kopię zapasową informacji z autentycznych źródeł i statystyk. Wskazane jest, aby dodać kilka przydatnych wskazówek dla czytelników, aby wykorzystać te trendy.

Wrapping Up

Skorzystaj z wskazówek wymienionych w tym blogu, ponieważ pomogą Ci one tworzyć wysokiej jakości posty na blogu dla odbiorców i tworzyć to bardziej wciągające.

Cała ta ciężka praca, którą wkładasz w tworzenie tego wpisu na blogu, również wymaga uwagi. A czy jest lepszy sposób niż promowanie go w mediach społecznościowych.

Po opublikowaniu upewnij się, że promujesz swoje blogi na stronach mediów społecznościowych. W tym celu możesz użyć narzędzi planowania i marketingu mediów społecznościowych, takich jak SocialPilot, aby wyświetlać posty w dogodnym dla Ciebie czasie.

Zacznij więc od bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego SocialPilot już teraz.

Najczęściej Zadawane Pytania

Jakie są najlepsze narzędzia do generowania pomysłów na temat bloga, z których mogę korzystać?+

Oto kilka najwyżej ocenianych narzędzi generatora pomysłów na blog:

  • ShareIt przez SocialPilot
  • Generator Pomysłów Na Blogu
  • Generator tematów bloga HubSpot
  • Content Strategy Helper
  • Generator pomysłów na treści Portent

Każde z tych narzędzi pomaga generować pomysły dotyczące konkretnych słów kluczowych i tematów.

Jakie są intrygujące tematy na blogu, aby zarobić dobry ruch? +

Niektóre najlepsze pomysły na temat blogów wykorzystywane przez blogerów to:

  • Posty podsumowujące, w tym eksperckie spostrzeżenia
  • Tajemnica i „nauka za” Typ postów
  • Wpisy na blogu’ Exclusive interview’
  • Posty 'nadchodzące trendy’
  • Posty promocyjne produktu / usługi
  • Blogi ” jak ” i „porady DIY”
  • Ankieta powiązane posty
  • Case Studies posty na blogu

Jaka może być dobra Mapa Drogowa do badania tematów na moim nowym blogu? +

Istnieje kilka sposobów badania tematów blogów, które przemawiają do odbiorców docelowych:

  • Sfinalizuj niszę, o której chcesz pisać i swoich docelowych czytelników.
  • Zbadaj najpopularniejsze zapytania wyszukiwania używane przez grupę docelową. Narysuj pomysły na tematy wokół tych zapytań.
  • Śledź i przeglądaj najlepsze witryny blogowe w swojej docelowej niszy. Zaczerpnij stamtąd inspiracji tematycznych.
  • Szukaj najlepszych pomysłów na tematy dotyczące twojej niszy bezpośrednio w Google.

Jakie byłyby jakieś pomysły na temat bloga off-beat na moim blogu?+

Poza powyższymi pomysłami, oto więcej kategorii, które możesz chcieć sprawdzić:

  • „X Porady dla” postów na blogu na temat trendów
  • Metafora i parodia blogów
  • „Oto jak Twitterati na to reagują” posty
  • Posty 'czego nie robić/próbować’
  • Ekskluzywne Wpisy Na Blogu Z Wywiadami
  • Wiadomości Firmowe
  • Wpisy na blogu „czy wiesz”
  • Niszowe notowania i statystyki
  • Konkursy i quizy
  • Najważniejsze wiadomości z konferencji
  • Twoje stanowisko w sprawie debaty wirusowej

Jak mogę znaleźć tematy bloga specyficzne dla mojej grupy docelowej?+

Podczas eksperymentowania z tematami blogów, staraj się, aby były one bardzo istotne dla odbiorców docelowych.

Oto kilka przydatnych wskazówek dla tego samego:

  • Przejrzyj prośby Czytelników, Wiadomości i komentarze dotyczące typowych zapytań i pomysłów na tematy.
  • Użyj Google Search Console, aby zrozumieć wydajne słowa kluczowe. Jeśli te słowa kluczowe pasują do twojej grupy docelowej, Utwórz wokół nich tematy bloga. Użyj narzędzi generatora tematów blogów.
Total
0
Shares
Related Posts