8 Trendy edycji zdjęć, które będą popularne na Instagramie w 2021

Photo editing trends quickly come and go, especially on Instagram.

And with new photo editing apps popping up almost daily, it can be hard to keep up with trendy effects and filters.

To help your feed stay fresh and up-to-date, we’re sharing 8 Instagram photo editing trends that will be popular in 2021:

#1: Black and White Photos

The black and white photo trend has been gradually building momentum over the last 12 months, and we’re tipping it to be a huge trend for 2021.

An influx of brands and creators are now peppering their feeds with black and white photos, creating an eye-catching juxtaposition between monochrome and full color.

@ babaa

Gotowy, aby wskoczyć na ten trend? Większość aplikacji do edycji zdjęć ma szereg ustawień czarno-białych, ale aplikacja Adobe Lightroom (dostępna na iOS i Androida) jest dobrym punktem wyjścia. Ma 10 różnych ustawień” B&W ” do wyboru, z których każdy ma nieco inną estetykę.

Możesz również pójść o krok dalej, łącząc czarno-białe edycje z innymi trendami inspirowanymi stylem vintage na tej liście, takimi jak heavy grain, glitches and blurs lub kompozycje kolażowe ze scrapbooka.

Po usunięciu czarno-białych edycji dobrze jest pomyśleć o tym, jak będą wyglądać obok innych postów w kanale na Instagramie.

@ natoora

Jednym z najprostszych sposobów na tjego jest za pomocą darmowego narzędzia do planowania wizualnego eksperymentować z różnymi kompozycjami paszy, zanim trafisz publikuj!

Instagram Instagram Planner pokazuje dokładnie, jak będzie wyglądał Twój kanał na Instagramie z Twoimi przyszłymi postami, dzięki czemu możesz osiągnąć idealną siatkę.

Możesz łatwo zmienić układ lub zamienić zdjęcia z biblioteki multimediów, aż znajdziesz najlepszą kompozycję dla swojego kanału. Dodatkowo możesz teraz korzystać z wizualnego planera Instagram Later bezpośrednio z telefonu komórkowego!

#2: Edycja” No-Edit”

Dawno minęły czasy ostrych edycji i pompowanego nasycenia — „no-edit edit” to trend, który wszyscy pożądają w 2021 roku.

Mówimy o drobnych poprawkach, odrobinie zmiany kolorów i pożegnaniu z nierealistycznymi zmianami. Sprawdź, jak twórczyni Aysha Harun przyjęła ten minimalistyczny styl w swoim kanale:

Nawet najbardziej naturalnie wyglądające zdjęcia na Instagramie prawdopodobnie mają pewne zmiany za kulisami, ale sztuką jest ich subtelność — dokonuj drobnych zmian w kontraście, jasności i korekcie kolorów.

Ten minimalny trend edycji idzie w parze z rozwojem autentycznych treści w ostatnich latach, który spowodował zmianę w sposobie interakcji marek i interakcji ze swoimi społecznościami. Dawno, dawno temu marki dążyły do idealnego postrzegania obrazu. Ale w 2021 roku więcej marek niż kiedykolwiek akceptuje otwartość, szczerość i wrażliwość.

Dzieląc się bardziej realistycznym portretem, marki są w stanie połączyć się na autentycznym poziomie — i zbudować silniejszy, trwalszy kontakt z publicznością.

#3: Efekty Ciężkiego Ziarna

Edycje inspirowane aparatem w stylu Vintage to ogromny trend na 2021 r., a filtry o dużej ziarnistości zyskują na popularności na Instagramie.

Ta ziarnista, ziarnista tekstura może działać na prawie każdym zdjęciu lub filmie, ale jest wyjątkowo skuteczna na lekko natłuszczonej palecie.

Zestawiając żywicę i dodając warstwy ziarna, efekt przypomina stary Polaroid lub Kodak-który może służyć do wprowadzenia nostalgii lub romantyzmu do każdej paszy.

Najprostszy sposób na odtworzenie efektu wzmocnionego ziarna? Wystarczy włączyć ustawienia ziarna w aplikacji do edycji zdjęć, takiej jak Over, VSCO lub Lightroom (wszystkie dostępne dla systemów iOS i Android).

# 4: Nakładki Tekstowe

Dodawanie tekstu do postów na Instagramie to świetny sposób na opowiedzenie silniejszej historii za pomocą treści wizualnych-i to zdecydowanie rosnący trend na rok 2021.

Od zadawania pytań po udostępnianie szczegółów produktu, nakładki tekstowe to świetny sposób na szybkie przekazanie informacji, co może być potężną techniką zaangażowania.

Najlepsza część? Nie musisz poświęcać visual branding! Istnieje mnóstwo kreatywnych i estetycznych sposobów na włączenie tekstu na zdjęciach.

Aby uzyskać kreatywne inspiracje czcionkami, zapoznaj się z witrynami takimi jak Typewolf i Future Fonts. Są pełne świetnych referencji i rekomendacji. Jeśli chodzi o aplikację, aplikacja komputerowa Canva pozwala łatwo obracać i zmieniać położenie elementów tekstowych, aby stworzyć zabawną, falowaną ścieżkę tekstową.

Podobnie, Over ma możliwość dodawania niestandardowych czcionek do dowolnego tła kodu kolorów lub obrazu. Możesz eksperymentować ze zmianą rozmiaru czcionek, duplikowaniem tekstu, kryciem i kompozycją w aplikacji Over (dostępne systemy iOS i Android).

#5: Usterki wideo i rozmyte obrazy

W tym roku marki i firmy odwracają się od doskonałych kanałów.

Zamiast tego widzimy celowe niedoskonałości umieszczane z przodu i na środku-od niesamowitych usterek wideo po nieostre zdjęcia.

Ten trend jest ukłonem w stronę czasów, gdy technologia była mniej zaawansowana, A uzyskanie „idealnego strzału” nie było żadnym wyczynem.

W przypadku LaterCon zespół projektowy Latera użył efektu usterki, aby dodać jakość low-fi do treści wideo:

Efekt jest przyciągający wzrok, zapadający w pamięć i nieco nostalgiczny.

Aby odtworzyć ten trend, wypróbuj aplikację do edycji, taką jak Filmm (iOS i Android), aby zastosować efekty vintage camcorder do filmów lub funkcję pryzmatu aplikacji Tezza (iOS), aby wzmocnić efekt rozmycia.

Filtry twarzy Instagram Stories również przeszły naprawdę długą drogę od ich premiery-a filtr” puls chromatyczny „jest ulubionym filtrem, który pomoże Ci osiągnąć fajny” glitchy ” wygląd.

TIP: Połącz ten trend z żółtymi napisami retro (dostępnymi również w aplikacji Tezza), aby uzyskać dodatkowy nostalgiczny hit.

#6: M5 Preset aplikacji VSCO

Każdego roku istnieje jeden filtr, który wydaje się przejmować Instagram-w tym roku jest to ustawienie M5 aplikacji VSCO.

Ten zestaw jest częścią serii M firmy VSCO: Subtle Fade pack, która jest inspirowana kolorami vintage z Lat 70.

12-22-at-13.26.07-1018×1024.png?w=1018&h=1024&q=80&fm=png” / >

@theindiaedytuj

Te pozbawione nasycenia i łagodne ustawienia są idealne do środowisk miejskich i portretów, i są dostępne w aplikacji VSCO (iOS i Android).

Inne popularne opcje na rok 2021 to INSPR TEZZY i A6 preset VSCO-oba mają również subtelne, analogowe odcienie.

Szukasz bardziej kreatywnej inspiracji? Odkryj najpopularniejsze Trendy w projektowaniu graficznym na rok 2021.

#7: Kolaże Zdjęć W Stylu Scrapbook

Kolaże są popularne na Instagramie od lat, ale najnowszy sub-trend zawiera elementy inspirowane scrapbookami.

Pomyśl o teksturach papieru, adnotacjach i warstwach taśmy klejącej, aby uzyskać dodatkową estetykę ręcznie wykonaną.

Na szczęście Istnieje mnóstwo darmowych aplikacji do edycji, które pomogą odtworzyć ten fajny efekt kolażu.

Storyluxe (iOS) ma dedykowaną kategorię szablonów kolaży, podczas gdy Unfold (iOS i Android) ma Kategorie Moodboard i Scrapbook.

Aby uzyskać jeszcze bardziej kreatywną aplikację, możesz użyć aplikacji takiej jak SCRL lub Content Drips, aby utworzyć kolaż, który łączy wszystkie obrazy w poście karuzelowym.

Podczas przewijania postu każdy obraz przechodzi do następnego, tworząc niezapomniane i wciągające wrażenia fotograficzne, które utrzymują użytkowników w haczyku.

Gotowy, aby zacząć? Odkryj 8 Modnych Aplikacji Do Tworzenia Kolaży Na Instagramie.

#8: blokowanie kolorów w kanale

Jeśli masz nadzieję przyciągnąć nowych obserwatorów w 2021, jest to jeden trend do edycji zdjęć, który warto wypróbować.

Blokowanie kolorów w kanale może sprawić, że Twoja siatka na Instagramie będzie wyglądać bardziej profesjonalnie i spójnie, co jest świetnym sposobem na zachęcenie ludzi do kliknięcia przycisku obserwuj na swoim profilu.

Blokowanie kolorów można osiągnąć za pomocą harmonijnych odcieni obok siebie lub poprzez ścisły schemat kolorów, który łączy wszystkie Twoje posty.

Na przykład Blume podąża za paletą kolorów granatowych i rumieńców:

.com_blog_wp-content_uploads_2019_03_Screenshot-2020-12-21-at-13.24.32-1024×1018.png?w=1024&h=1018&q=80&fm=png” alt=”” src=”https://images.ctfassets.net/az3stxsro5h5/1khH9MIfCYi6VZcGNT8WUU/a16c49d59235fe88b49c19f9e93de81b/https___later.com_blog_wp-content_uploads_2019_03_Screenshot-2020-12-21-at-13.24.32-1024×1018.png?w=1024&h=1018&q=80&fm=png” />

@Blume

You can even go a step further with this trend and find visual ways to connect your grid posts together vertically — as the same posts will always sit above and below one another once published.

The Later team used this visual tactic to promote the TikTok 10 Day Challenge, creating a fully connected and visually striking grid:

As we’ve said before, creating a cohesive Instagram aesthetic for your feed is super important if you want to attract more followers and engagement. But don’t be afraid to try something new!

If you’re not sure how new photos will look on your feed, try editing them ahead of time and using Later’s Visual Instagram Planner.

Ready to create the perfect Instagram aesthetic for your brand? Design, curate, and plan your feed with Later!

 Like This Post? Pin It! ????

Total
0
Shares
Related Posts