Jaki jest najlepszy czas na publikowanie na YouTube?

YouTube jest bez wątpienia najpopularniejszym miejscem do pożerania treści wideo. Jest to druga najczęściej odwiedzana strona na świecie po Google.

YouTube jest nie tylko oglądany przez prawie wszystkich, ale także wykorzystywany przez ludzi z każdej dziedziny życia, w tym marketerów takich jak ty, do promowania swoich marek wśród dużej publiczności.

Jedno rażące pytanie, które zawsze siedzi na głowie każdego marketera, to jak uzyskać większą trakcję na ich kanale.

Aby uruchomić udany kanał YouTube, tworzenie wysokiej jakości treści jest priorytetem na najwyższym poziomie. Ale innym czynnikiem, który wpływa na wydajność filmu, jest czas publikacji.

Mówiąc prościej, musisz znać najlepszy czas na publikowanie na YouTube.

Wybór najlepszego czasu na publikowanie filmów w YouTube do publikacji zapewnia, że film otrzyma jak najwięcej odbiorców.

Jednak znalezienie najlepszego czasu na publikowanie na YouTube może być trudnym zadaniem. Dlatego w tym artykule omówimy wskazówki, jak znaleźć najlepszy czas dla Twojej marki.

Zanurzmy się!

Dlaczego najlepszy czas publikowania na YouTube działa inaczej?

W przeciwieństwie do innych sieci społecznościowych, najlepszy czas na publikowanie na YouTube ma inną matematykę.

Facebook, Twitter lub Instagram, w chwili opublikowania filmu, ma swoje miejsce w kanale obserwujących.

Sprawa nie jest taka sama dla YouTube.

YouTube, podobnie jak Google, potrzebuje czasu na indeksowanie wideo. Mówiąc najprościej, po przesłaniu filmu YouTube potrzebuje czasu, aby go zrozumieć i przetworzyć, zanim udostępni go na ekranach głównych lub w wynikach wyszukiwania.

Dlatego standardową praktyką jest zawsze publikowanie wideo 2-3 godziny przed szczytem, więc do czasu, gdy publiczność pojawi się na YouTube, film będzie dobrze umieszczony w wynikach wyszukiwania.

Na przykład, jeśli najlepszy czas, aby opublikować na YouTube okazuje się być między 7 i 10 pm, następnie trzeba pisać między 2 i 4 pm.

Ale cała ta mądrość przydaje się, gdy znasz najlepszy czas na publikowanie filmów. Dowiedzmy się tego, dobrze?

Więc, jaki jest najlepszy czas, aby publikować na YouTube?

Jeśli jesteś tu po krótką odpowiedź, pozwól, że zrobię to bardzo szybko.

Najlepszy czas na publikowanie na YouTube to między 14: 00 a 16: 00 (EST).

Ale jest pewne zastrzeżenie!

Możliwe, że powyższy najlepszy czas może nie działać dla ciebie. Tak jest, ponieważ nie ma jednego rozmiaru dla wszystkich najlepszy czas. Dotyczy to wszystkich platform mediów społecznościowych. Spójrz na nasze ostatnie badania na:

Twój najlepszy czas zależy od lokalizacji i zachowania odbiorców, ponieważ każda osoba w YouTube ma inne preferencje dotyczące treści, lokalizację i czas logowania do korzystania z YouTube.

Tak więc bardziej odpowiednie jest testowanie i znajdowanie własnych danych niż trzymanie się stałego szablonu najlepszych czasów.

Jeśli jednak jesteś nowym kanałem i nie otrzymujesz dużego ruchu, najlepszym rozwiązaniem jest użycie średniego czasu, ponieważ YouTube nie dostarcza danych niezbędnych do określenia najlepszego czasu osobistego dla kont, które otrzymują niewielki ruch.

Niemniej jednak średnie ramy czasowe mogą być dobrym początkiem, zanim zaczniesz testować swój najlepszy czas na publikację. Istnieją duże szanse, że te ustalone czasy mogą zdziałać cuda dla Twojej marki na YouTube.

Sprawdźmy je.:

  • Sieć Frederictors sugeruje delegowanie między 14: 00 a 16: 00 w dni powszednie i między 9: 00 a 11: 00 w weekendy
  • Boosted stwierdził, że delegowanie w niedzielę, albo o 11 rano lub 5 pm (EST) jest najlepszy
  • Howsocible sprzyja 2 do 4 pm (EST) jako najbardziej efektywny czas i czwartek i piątek jako najskuteczniejsze dni
  • InVideo sugeruje delegowanie między 12 do 4 pm (EST) w dni powszednie i 9 do 11 am (EST) w weekendy

Uwaga: Wszystkie ramy czasowe rozważyły indeksowanie YouTube, tj. wszystkie czasy są na kilka godzin przed szczytowym czasem oglądania, najlepiej opublikować swój film, a nie rzeczywiste czasy szczytowe.

Kluczowe wnioski z badań

W skrócie, na podstawie wszystkich danych zebranych przez wiele marek, możemy powiedzieć, że średni najlepszy czas na publikowanie na YouTube to od 2 do 4 pm (EST) w dni powszednie i od 9 do 11 am (EST) w weekendy.

best-time-to-post-on-yourtubebest-time-to-post-on-yourtube

Ponieważ ten czas księgowania wyszedł po uwzględnieniu czasu indeksowania, oczywiste jest, że średni rzeczywisty czas szczytu jest wieczorem.

Ten wgląd staje się bardziej interesujący, gdy zdajesz sobie sprawę, że większość ludzi korzysta z YouTube podczas typowego czasu oglądania telewizji. Czy to nie wygrana dla streamingu?

Jak znaleźć najlepszy czas na publikowanie na YouTube?

Teraz, gdy jesteś dobrze wyposażony w średni najlepszy czas na publikowanie na YouTube, nadszedł czas, aby znaleźć najlepszy czas specjalnie dla swojego kanału YouTube.

Jak ty to robisz?

Najprostszym sposobem na znalezienie najlepszego czasu na publikowanie w YouTube jest spojrzenie na niedawno wprowadzony raport „kiedy Twoi widzowie są na YouTube”.

Przejdźmy przez proces krok po kroku, aby dowiedzieć się najlepszych ram czasowych, które mogą pomóc ci w pełni wykorzystać wysiłki wideo YouTube.

Krok 1: Dostęp do sekcji Analytics

Po pierwsze, udaj się do studia YouTube.

YouTube-studioYouTube-studio

Na pulpicie nawigacyjnym kanału znajdź sekcję Analytics w menu po lewej stronie. Kliknij go, aby uzyskać dostęp do wielu danych, aby zrozumieć wydajność strony.

Analytics-sectionAnalytics-section

Ale szukamy konkretnego wykresu. Znajdziesz go w zakładce „odbiorcy” w sekcji „analityka”.

audienceaudience

Zobaczysz fioletowy wykres słupkowy. To nasz cel. Teraz następnym krokiem jest jego ocena.

chanel-analyticschanel-analityka.jpg” width=”684″ height=”391″ alt = „chanel-analytics” / >

Z drugiej strony, jeśli nie widzisz wykresu w tej sekcji, dzieje się tak dlatego, że Twój kanał nie uzyskał wystarczającej ilości danych przeglądarki w ciągu ostatnich 28 dni.

viewers-on-youtubeviewers-on-youtube

Ale nie martw się, w dalszej części artykułu omówimy sposoby znalezienia najlepszego czasu na publikowanie filmów na YouTube bez pomocy wykresu publiczności.

Na razie kontynuujmy dalsze kroki.

Krok 2: Znajdź najlepszy dzień i czas na publikację

Wykres „gdzie znaleźć odbiorców” pokazuje dane z ostatnich 28 dni i jest oparty na twojej strefie czasowej.

graph-showsgraph-shows

Ciemnofioletowe paski na wykresie wskazują czas w określonym dniu, kiedy większość odbiorców jest obecna na YouTube.

Podobnie lżejsze paski wskazują czasy, w których obecność publiczności jest najniższa.

Zasadniczo raporty te informują o czasie, w którym większość odbiorców jest obecna na YouTube, aby oglądać filmy.

Jest to pomocne, ponieważ najlepszy czas na publikowanie w YouTube jest wtedy, gdy większość odbiorców jest na żywo, aby zobaczyć Twój film. Jeśli publikujesz, zachowując te czasy w swoim umyśle, Twój film pojawi się na stronie głównej, gdy będzie obecna największa liczba odbiorców.

W przeciwieństwie do innych platform społecznościowych, nie możesz publikować na YouTube każdego dnia, biorąc pod uwagę czas potrzebny na zrobienie jednego filmu. Więc musisz wybrać najlepszy dzień.

Co zrobić, jeśli masz wiele ciemnych pasków w ciągu tygodnia?

W takim przypadku wybierz dzień z jaśniejszym odcieniem fioletowych pasków, który zbliża się do twojego głównego dnia. Zauważono, że filmy mają tendencję do uzyskiwania większości wyświetleń w ciągu pierwszych 2 dni. Lepiej więc dostosować swój post do dwóch dni szczytu.

Na przykład w powyższym przykładzie piątek ma najciemniejszy pasek, a czwartek jest drugi. Teraz postowanie w czwartek również da ci widok na piątek. Ale publikowanie w piątek da ci widoki na sobotę, która jest wyraźnie złym dniem według wykresu.

Jak znaleźć najlepszy czas na publikowanie na YouTube bez raportu publiczności?

W porządku, jesteś nowy na YouTube lub nie masz wystarczającej dziennej liczby odbiorców, aby pojawił się raport” kiedy Twoi widzowie są na YouTube”. Jak znaleźć najlepszy czas?

Przez ręczne zgniatanie niektórych liczb.

W YouTube analytics znajdziesz kolejną sekcję, w zakładce „przegląd” o nazwie „czas rzeczywisty” po prawej stronie.

Real-timeReal-time

Zapewnia liczbę wyświetleń, które masz w każdej godzinie w ramach czasowych ostatnich 48 godzin.

time-frameidth=”395″ height = ” 391 „alt = ” ramy czasowe” / >

Polecam śledzenie tych danych przez miesiąc lub kwartał w arkuszu kalkulacyjnym, aby dostrzec wzorzec widoków w ciągu tygodnia. W ten sposób będziesz w stanie znaleźć dzień i godzinę, w której Twoi odbiorcy pozostają najbardziej aktywni.

Możesz również wykorzystać średni najlepszy czas, aby opublikować dane, które omówiliśmy na początku, aby rozpocząć proces śledzenia. Sprawdź, czy uniwersalny czas działa dla twojej niszy, czy nie.

Wrapping Up

Marketing wideo nie jest łatwy. Ogromny wysiłek i czas potrzebny na wyeksportowanie pojedynczego filmu to dużo.

Dlatego ważne jest, aby obrócić każdy kamień, który może sprawić, że Twój ciężko zrobiony film odniesiesz sukces, w tym znalezienie najlepszego czasu na publikowanie na YouTube.

Dzięki metodom omówionym powyżej znajdziesz najlepsze czasy, aby Twoje filmy z YouTube były na żywo.

Czerp inspirację z popularnego czasu, analizuj swoje dane za pomocą YouTube analytics i rozpocznij udany marketing w YouTube.

Nie zapominaj również, że publikowanie w najlepszym czasie jest tylko jednym z czynników, które sprawią, że znajdziesz się w centrum uwagi. Potraktuj to bardziej jako szansę na pokazanie wysokiej jakości treści, które dostosowałeś. W końcu wszystko sprowadza się do jednej rzeczy – tworzenia wysokiej jakości treści dla odbiorców.

Nie zapomnij użyć narzędzia, które może pomóc w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych, od terminowego publikowania po analizę wydajności.

Najczęściej Zadawane Pytania

Jaki jest najlepszy czas na publikowanie na YouTube w piątek?+

Badania przeprowadzone przez wiele źródeł sugerują, że najlepszy czas na publikowanie na YouTube w piątek to między 14 a 16 (EST).

O której godzinie powinienem publikować na YouTube?+

Twój post powinien być całkowicie zsynchronizowany z zachowaniem odbiorców. Lepiej jest przejść przez sekcję YouTube Analytics i dowiedzieć się, w jakich ramach czasowych większość odbiorców korzysta z YouTube i wykorzystać te ramy czasowe jako czas publikowania.

Jak często należy publikować na YouTube?+

Publikowanie konsekwentnie na YouTube przyniesie Ci doskonałe wyniki i utrzymać stały wzrost. Ważne jest utrzymanie harmonogramu, jeśli nie chcesz wymknąć się z umysłów subskrybentów. Publikowanie co najmniej raz w tygodniu jest uważane za rozsądną częstotliwość. Ale z drugiej strony, zależy to od twojej niszy i tego, ile czasu zajmie ci zrobienie jednego filmu.

Jak uzyskać więcej wyświetleń YouTube?+

Oto kilka wskazówek, aby poprawić liczbę wyświetleń Na YouTube :

  • Tworzenie wysokiej jakości treści
  • Zachęć widzów do subskrypcji
  • Tworzenie list odtwarzania dla widoku ciągłego
  • Promuj inne filmy za pomocą ekranów końcowych i kart
  • Dodaj znak wodny do swoich filmów
  • Użyj niestandardowych miniaturek
  • Promocja krzyżowa na innych kanałach społecznościowych
  • Stwórz społeczność
  • Zoptymalizuj swój profil na YouTube

Czy YouTube jest ważny dla biznesu?+

YouTube ma wszystko, o co może poprosić firma-ogromną i zaangażowaną publiczność, spektakularne narzędzia reklamowe i uproszczoną sekcję analityczną. Jeśli wideo jest królem treści, to YouTube jest królestwem. Firmy wszystkich spacerów mogą korzystać z YouTube, aby zwiększyć świadomość marki i nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami na całym świecie.

Format treści umożliwia firmom prezentowanie swoich produktów i usług w bardziej efektywny i wciągający sposób. A najlepsze jest to, że jest za darmo.

Total
0
Shares
Related Posts