Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twoje posty na LinkedIn nie osiągają dwucyfrowego zaangażowania?
Kluczem jest spójność, ale wciąż brakuje angażującej interakcji.
Od momentu uruchomienia w 2002 r. LinkedIn ewoluował od bycia-tylko platformą do poszukiwania pracy, wznawiania afiszowania się do przystani budującej markę.
Jest to świetne miejsce dla marketerów B2B i B2C do promowania swoich treści i budowania silnych połączeń.
Teraz dzięki najnowszym funkcjom LinkedIn, takim jak natywny kanał wideo, solidne narzędzia kierowania i historie, małe firmy i agencje mają dobre zasoby do zaangażowania odbiorców na LinkedIn. Jednak wiele osób nie doświadcza ekologicznej sławy LinkedIn.
Statystyki mówią, że 91% kadry kierowniczej ocenia LinkedIn jako pierwszy wybór dla profesjonalnie istotnych treści. Ale z ponad 300 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, prawdą jest również, że ruch na platformie może utrzymać Twoje treści z dala od reflektorów od odbiorców.
Więc jakie jest rozwiązanie?
Jednym z czynników, które mogą pomóc ci uzyskać maksymalne zaangażowanie, jest znalezienie najlepszego czasu na publikowanie na LinkedIn.
Aby prowadzić rozmowę i zarabiać lepsze zaangażowanie, ważne jest, aby publikować, gdy odbiorcy są online.
Ale znalezienie najlepszego czasu na publikowanie na LinkedIn może być trudnym biznesem. Nie martw się! Zebraliśmy kilka faktów i wskazówek, które pomogą Ci w poszukiwaniach.
Kiedy jest średni najlepszy czas na publikowanie na LinkedIn?
W naszych ostatnich badaniach na:
Stwierdziliśmy, że bardziej odpowiednie jest testowanie i znajdowanie własnych danych niż trzymanie się stałego szablonu najlepszych czasów.
Ale ogólne wytyczne mogą być dobrym początkiem w trakcie testowania, aby uzyskać najlepszy czas na publikację. Istnieją duże szanse, że te ustalone czasy mogą zdziałać cuda dla Twojej marki na LinkedIn.
Zanim więc przejdziemy do znalezienia najlepszego czasu na publikowanie na LinkedIn, sprawdźmy te statystyki od popularnych firm marketingowych w mediach społecznościowych sugerujące, kiedy marki powinny publikować na LinkedIn.
- Oberlo sugeruje ramy czasowe między 10-11 rano we wtorek, środę i czwartek jako najlepszy wybór.
- Quintly sprzyja delegowaniu między wieloma przedziałami czasowymi; 7-8 am, 12 pm, i 5-6 pm.
- Hubspot sprzyja czas między 10 rano do południa i środy jako najlepszy dzień do postu.
- SproutSocial twierdzi, że wtorek, środa i czwartek, od 9 rano do południa, są najlepszymi czasami publikowania dla LinkedIn.
- thebalancesmb stawia na 7-8 rano i 5-6 po południu.
- Bufor sugeruje, że ramy czasowe między 7-8: 30 am i 5-6 pm we wtorek, środę i czwartek są najlepsze do publikowania na LinkedIn.
Jakie są najlepsze i najgorsze czasy na publikowanie na LinkedIn?
Na podstawie wszystkich danych zebranych przez wiele firm zarządzających mediami społecznościowymi możemy powiedzieć, że zawsze bezpiecznie jest publikować na LinkedIn podczas:
- Godziny pracy (10: 00-18: 00): interakcja z LinkedIn była obserwowana w pierwszej połowie godzin pracy, kiedy ludzie podróżują po sieci w poszukiwaniu nowych badań, opinii i inspiracji, zanim oddadzą się pracy biurowej.
- Godziny dojazdu do biura (7: 00-9: 00, 18: 00-20: 00): nic dziwnego. Ludzie zwracają się, aby zobaczyć ich kanał LinkedIn podczas podróży do pracy wczesnym rankiem lub wracając do domu.
Również najgorsze czasy na publikowanie na LinkedIn to:
- i > weekendy to najgorsze dni do publikowania na LinkedIn. Większość odbiorców będzie Na Zewnątrz, towarzysko w prawdziwym świecie, lub spędzać czas z rodzinami. Dlatego ważne jest, aby zaplanować swoje posty głównie na dni powszednie.
- Poniedziałek pokazał bardzo mało zaangażowania w porównaniu do innych dni powszednich. Ma sens, że z powodu nadrabiania zaległości i cotygodniowych spotkań w poniedziałek ludzie nie mieliby czasu na sprawdzenie swoich kanałów.
- Poza godzinami pracy są również najmniej zalecane do delegowania. Większość ludzi ma tendencję do przechodzenia z profesjonalnych platform społecznościowych na bardziej osobiste Po godzinach pracy.
Te ramy czasowe są świetnymi punktami wyjściowymi dla każdej firmy lub profilu marki do opublikowania na LinkedIn. Użyj ich sam, aby dowiedzieć się, czy możesz uzyskać jakiekolwiek znaczące zaangażowanie.
Jak znaleźć najlepszy czas na publikowanie na LinkedIn?
Teraz, gdy znasz średnie najlepsze czasy publikowania na LinkedIn, aby wzmocnić swoją strategię marketingową na LinkedIn, nadszedł czas, aby znaleźć najlepszy czas na publikowanie specjalnie dla Twojego profilu LinkedIn.
Najbardziej niezawodnym sposobem na znalezienie najlepszego czasu jest analiza danych profilu. Dotyczy to każdej platformy mediów społecznościowych. Podobnie jak Facebook analytics i Twitter Analytics, istnieje również LinkedIn analytics.
Usługa LinkedIn analytics pomaga monitorować głębszy wgląd w profil na LinkedIn, ale oprócz wiedzy o tym, co robi, ważne jest również zrozumienie, w jaki sposób naprawdę możemy efektywnie korzystać z tej niesamowitej funkcji.
Zaplanowaliśmy więc 4-etapowy eksperyment, który możesz przeprowadzić, aby znaleźć najlepszy czas na publikowanie na LinkedIn.
Poniższe kroki informują również o działaniu każdej funkcji w LinkedIn analytics.
Zaczynajmy.
Krok 1: Wybierz wiele przedziałów czasowych do opublikowania na LinkedIn
Aby stworzyć silną politykę dotyczącą publikowania na LinkedIn, musimy najpierw przetestować każdą możliwość najlepszych szczelin czasowych w ciągu dnia przez cały miesiąc.
Po pierwsze – rozbij swoje eksperymenty w ciągu miesiąca. Każdego dnia tego miesiąca publikuj treści rano, w południe i wieczorem o określonej porze.
Równie dobrze może być dobrze skorzystać z wyżej wymienionych średnich najlepszych czasów.
Powiedzmy, że podzieliliśmy nasze przedziały czasowe, dla LinkedIn, na cztery części:
- 7-8 rano.
- 10-12
- 17: 00-18: 00
- I każdy wieczór po godzinach pracy – aby sprawdzić, czy Twoja marka może wybuchnąć starymi mitami LinkedIn.
Publikowanie w tych wielu przedziałach czasowych wydaje się być żmudną pracą. Z pomocą przychodzi narzędzie do planowania, takie jak SocialPilot.
Krok 2: Użyj narzędzia do planowania LinkedIn, aby publikować na wybranych przedziałach czasowych
SocialPilot to narzędzie do planowania i zarządzania mediami społecznościowymi, które pozwala zaplanować posty z wyprzedzeniem i automatycznie publikować je w wybranej przez siebie godzinie i dacie bez żadnego błędu.
To automatyczne narzędzie do planowania i księgowania pomoże Ci eksperymentować z różnymi przedziałami czasowymi bez żadnych kłopotów. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać wiele przedziałów czasowych na każdy dzień miesiąca w Planerze treści, a utworzone posty zostaną automatycznie opublikowane na LinkedIn.
mg src=”//www.w3.org/2000/svg ” %20viewBox=’0%200%20684%20237’%3E%3C/svg%3e” alt=”LinkedIn scheduling tool dashboard” width = „684”height= „237” / >
Po miesiącu eksperymentowania z różnymi przedziałami czasowymi możesz sprawdzić swoje dane, aby zobaczyć, która godzina i dzień wygenerowały największe zaangażowanie. I tu wkracza trzeci i najważniejszy krok.
Krok 3: Przejdź na stronę analizy LinkedIn, aby ocenić wydajność
Sekcja analytics daje wgląd w wydajność Twojej strony LinkedIn dzięki bogatej analizie, która wyświetla trendy we wszystkich metrykach i okresach.
Usługa LinkedIn analytics zapewnia również bogaty wgląd w dane demograficzne odbiorców z filtrem funkcji pracy, stażu pracy i wielkości firmy.
Ale w przypadku tego bloga omówimy tylko sekcję „Aktualizuj” na stronie LinkedIn analytics, która pomoże Ci rozpoznać wrażenie, liczbę kliknięć i inne wskaźniki zaangażowania otrzymane w Twoich postach.
Zobaczysz przycisk „Analytics” na górze strony profilu LinkedIn. Kliknięcie na niego otworzy listę rozwijaną pokazującą trzy szerokie kategorie: odwiedzających, aktualizacje i obserwujących. Kliknięcie „aktualizacje” doprowadzi Cię do Pulpitu nawigacyjnego z przeglądem usługi LinkedIn Update analytics.
Teraz Strona aktualizacji LinkedIn analytics jest podzielona na części 3.
Najpierw zobaczysz sekcję „Aktualizuj najważniejsze informacje”, która pokazuje ogólne dane z poprzednich 30 dni polubień, komentarzy i reakcji, które otrzymałeś podczas eksperymentu.
Po drugie, w sekcji „Aktualizuj wskaźniki” możesz uzyskać zagregowane wskaźniki zaangażowania w określonym okresie. Na górnym pasku możesz wybrać, jak daleko wstecz chcesz zobaczyć dane aktywności swoich postów.
Możesz także wybrać rodzaj metryki zaangażowania. Na podstawie tej metryki dane będą reprezentowane.
Po wybraniu okresu i metryk, najedź kursorem nad graficzną reprezentacją, aby zobaczyć dokładny procent zaangażowania, które masz na organicznym i sponsorowanym poście w danym dniu.
treść / uploads/2021/07/metric20graphjpg „alt=” LinkedIn analytics metric graph „width = „684”height=” 240″ />
Dzięki „Metrykom aktualizacji” uzyskasz informacje, które pomogą Ci wybrać najlepsze dni do publikowania na LinkedIn.
Trzecia sekcja, „Update engagement”, zawiera mnóstwo informacji o metrykach zaangażowania w formie tabelarycznej dla każdego postu.
Dostajesz również filtr „zakres czasu” tutaj, aby wybrać, jak daleko wstecz chcesz zobaczyć dane aktywności poszczególnych postów.
Z pomocą tej sekcji możesz znaleźć najlepsze czasy na publikowanie dla swojej marki.
Krok 4: zanotuj dane w arkuszu kalkulacyjnym
Teraz masz środki, aby znaleźć najlepszy czas i dzień, aby opublikować. Ale jest haczyk. Sekcja „update engagement” nie pokazuje ustalonego czasu publikowania treści.
Jak więc uzyskać najlepszy czas na publikację?
Sugerowałbym uporządkowanie danych, czasu i dnia w arkuszu kalkulacyjnym, a później powrót do niego, aby porównać, który dzień i czas przyniósł ci największe zaangażowanie.
Ponieważ masz już najlepsze informacje o dniu, nie trzeba wiele wysiłku, aby po prostu sprawdzić czasy postów wykonanych w tym dniu.
Organizując swoje dane w ten sposób, będziesz mógł porównać średnie zaangażowanie otrzymane przez poranne, Południowe i wieczorne posty. Może być wiele razy, które przyniosą ci dobre zaangażowanie.
Następnie regularnie korzystaj z narzędzia planowania, aby publikować najlepsze czasy.
Zawijam
Dzięki stale rosnącym możliwościom LinkedIn ważne jest, aby publikować treści, gdy odbiorcy łączą się maksymalnie z Twoim profilem.
Nie zapominaj również, że publikowanie w najlepszych momentach jest tylko jednym z czynników, które pomogą Ci znaleźć się w centrum uwagi. Potraktuj to bardziej jako szansę na pokazanie wysokiej jakości treści, które dostosowałeś. W końcu wszystko sprowadza się do jednej rzeczy – tworzenia wysokiej jakości treści dla odbiorców.
Nie zapomnij użyć narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, takich jak SocialPilot, aby zaplanować posty w mediach społecznościowych. Nie tylko LinkedIn, ale także pomoże Ci uprościć działania marketingowe na każdej platformie społecznościowej, którą możesz policzyć. Uzyskaj bezpłatny okres próbny i zacznij publikować!