Jak zarabiać pieniądze z postami na Instagramie

Instagram Shoppable posts are a huge opportunity for any brand or business looking to sell products online.

And the good news is, it’s really easy to get started!

Discover how to drive sales and make money with Instagram Shoppable posts today:

What are Instagram Shoppable Posts

Instagram Shoppable posts are one of the easiest ways to turn followers into customers on Instagram.

With Instagram Shoppable posts, businesses can tag products (listed in their Instagram Shop catalog) directly in feed posts, Instagram Stories, IGTV videos, Reels, Guides, and Live broadcasts.

With Product Tags, users can tap to discover product details, visit a brand’s website, or make a purchase directly within the app with Instagram Checkout.

NOTE: Instagram Shoppable posts are currently available to Business accounts in 46 approved countries, and Instagram Checkout is currently only available to eligible US-based businesses and shoppers.

Want to know how to make more sales on Instagram, Facebook, Pinterest, and TikTok? Check out our Ultimate Guide to Social Selling now!

Instagram Shoppable Posts: The Pros

Instagram Shoppable posts are an incredible way to sell products online, as you can combine valuable context (such as sizing, fit, or styling inspiration) with a direct route to shop.

This ultimately streamlines the buyer journey and increases the chance of conversion.

Plus, brands can now partner with influencers or creators to tag products directly in influencer marketing posts, opening up even more opportunities for users to discover and shop products.

And by regularly creating Instagram Shoppable posts, businesses stand a greater chance of being featured on the Instagram Shop discovery tab.

Landing a spot in the Instagram Shop discovery tab is a huge plus for brand exposure as anyone searching through the tab can stumble across your products and make a purchase.

Posty Na Instagramie: Wady

Pomimo oczywistych zalet, posty na Instagramie mogą nie być dla wszystkich.

Instagram Instagram Checkout dla marek z włączonym Instagram opłaty transakcyjne mogą być powodem do niepokoju. Zgodnie z ich Centrum pomocy biznesowej opłata za sprzedaż wynosi 5% za przesyłkę lub stałą opłatę w wysokości 0,40 USD w przypadku przesyłek o wartości 8,00 USD lub mniejszej.

Instagram Instagram Checkout może również oznaczać, że marki tracą cenne dane klientów (takie jak e-maile), ponieważ cała komunikacja jest obsługiwana przez Instagram, a nie bezpośrednio markę.

Na szczęście istnieją dodatkowe sposoby na zwiększenie ruchu i sprzedaż na Instagramie!

Na przykład link w Twoim biuletynie jest bardzo łatwy do znalezienia i łatwo klikalny, co czyni go jednym z najcenniejszych kierowców ruchu na Twoim profilu na Instagramie.

Z Linkinem.bio później możesz utworzyć klikalną wersję swojego kanału, do której możesz połączyć się z bio Instagram.

Jeśli korzystasz z planu Later for Business, możesz nawet połączyć swoje konto Shopify z Linkin.bio! Wystarczy jedno kliknięcie, aby oznaczyć produkty Shopify w linku.posty bio, dzięki czemu Twoi obserwatorzy mogą bardzo łatwo kupować Twój kanał.

Dzięki w pełni zoptymalizowanemu linkowi na bio napędzającemu ruch do twojej witryny i łatwej do zakupu funkcji kasy na Instagramie (po uruchomieniu na arenie międzynarodowej), masz wszystkie podstawy do sprzedaży w aplikacji!

Gotowy, aby zwiększyć ruch i sprzedaż z twojego linku w bio? Zacznij używać Linkin.bio by Later dzisiaj-to za darmo!

Jak skonfigurować posty na Instagramie

Instagram instagram to sklep internetowy, w którym możesz umieścić swoje produkty na Instagramie.

PCODlu40CjLjAcmI4h5dpr2VKvVHnIbIhv02ohtjqlzsbruoeadv+1r3vjmcd0+q2ObClxOW4Atc082/FVq4fNlMkc4brb4/aXMh5LyzQaTJixMqZgioMpx5bbjrayFLssi4fptuba/bAm4DDDWBw03B0AA34AV5xUu0oOu3knhwwj+J/Yf1OO5WCkDOnxdSfxM+eCyahTdE0jwyvv8hiKs6r/2Q==”alt=”” / >

Dowiedz się, jak skonfigurować nasz przewodnik krok po kroku: Jak skonfigurować sklep na Instagramie.

6 kreatywne sposoby zarabiania pieniędzy dzięki postom na Instagramie

Gotowy, aby zarobić więcej pieniędzy dla swojej firmy? Tutaj nasze najlepsze kreatywne sposoby 6 na zwiększenie sprzedaży dzięki postom na Instagramie:

  1. Prezentacja produktów w akcji

  2. Zaokrąglaj produkty w przewodniku na Instagramie

  3. Zbieranie i udostępnianie UGC

  4. Oferuj Ekskluzywne Promocje

  5. Współpraca z twórcami

  6. Eksperymentuj z wieloma formatami sklepów

#1: Prezentacja produktów w akcji

Światła, kamera, akcja-nadszedł czas, aby Twoje produkty zabłysły i zajęły centralne miejsce na Twoim kanale na Instagramie.

Dzięki możliwości oznaczania produktów niemal wszędzie na Instagramie, istnieje tak wiele kreatywnych sposobów, aby to zrobić.

Na przykład, jeśli jesteś piekarnią i sprzedajesz oryginalną mieszankę ciast, możesz udostępnić film, na którym pieczesz ciasto na rolkach z oznaczonymi produktami.

Sprawdź, jak popularna piekarnia @ milkbarstore zrobiła to ze swoim słynnym ciastem z baru mlecznego:

& fm = png” / >

Każdy miłośnik pieczenia, który znajdzie Kołowrotek, również odkryje informacje o swoich produktach — idealne połączenie inspiracji i możliwości zakupów.

#2: Zaokrągl posty do zakupów w przewodniku na Instagramie

Instagram Instagram Guides to świetny sposób na zebranie sezonowych ulubionych, nowych wersji, niezbędnych rzeczy i przewodników po prezentach.

Zaokrąglanie postów do kupowania w przewodnik to świetny sposób na kuratorowanie i organizowanie treści dla obserwujących.

Weź zrównoważoną markę modową @alohas ” szukasz butów w kolorze czarnym?”Poradnik na przykład. Jest to krótki i zgryźliwy przewodnik, który jest prosto do punktu. Ich publiczność dokładnie wie, co dostaje.

Każda para butów jest oznaczona poniżej obrazu-idealny sposób, aby zainspirować odbiorców i zaoferować bezpośrednią drogę do zakupu.

iP5ER94yhs6mdw7L7EF7SxtPRvJLQfbLrv3g/of8xjIyplWMYwmz/9k=” alt=”” / >

Przewodniki na Instagramie otwierają również nowe możliwości współpracy z influencerami, ponieważ każdy (w tym influencerzy i ambasadorzy marki) może korzystać z tego narzędzia do tworzenia listy polecanych produktów

#3: Zbieraj i udostępniaj UGC

Jeśli masz treści UGC, które Twoi obserwatorzy udostępnili, które zawierają Twoje produkty, dlaczego nie użyć ich jako postów do zakupów?

Treści generowane przez użytkowników (lub UGC) to świetny sposób, aby pokazać swoją markę, jednocześnie pozwalając klientom być rzecznikami Twoich produktów!

Spójrzmy na przykład na etyczną markę modową Kotn. Regularnie udostępniają posty UGC swoich fanów i zwolenników noszących swoje produkty:

Otagowali produkty w każdym z postów UGC, ułatwiając prezentację swoich produktów i zwiększając sprzedaż.

Jeśli szukasz łatwego sposobu na usprawnienie odkrywania UGC, Later ma kilka świetnych narzędzi i funkcji, które pomogą Ci znaleźć, zorganizować i zaplanować treści generowane przez użytkowników w ciągu kilku minut!

Od łatwego znajdowania treści, które zostały oznaczone lub wymienione, po publikowanie treści od fanów i lojalnych obserwatorów Twojej marki, później masz to pod kontrolą!

Ready, aby uzyskać większą dynamikę ze swoją strategią UGC? Później ułatwia planowanie, zarządzanie i zaplanuj treści generowane przez użytkowników posty!

# 4: Oferuj Ekskluzywne Promocje

Jednym z najlepszych sposobów zarabiania pieniędzy dzięki postom na Instagramie jest oferowanie specjalnej promocji swoim obserwującym.

Specjalne promocje są świetne wokół wakacji, pod koniec sezonu lub gdy szukasz szybkiej sprzedaży wygranych.

Nie tylko oferta ograniczona czasowo lub kod promocyjny na Instagramie powodują pilność, ale jest to świetny sposób na budowanie społeczności.

Dzięki oznakowanemu produktowi, mocnym zdjęciom i wyraźnemu CTA w podpisie, będziesz na dobrej drodze do sprzedaży w krótkim czasie.

SoulCycle udostępnia limitowane edycje produktów, które są dostępne tylko za pośrednictwem Instagram, tworząc wyjątkową ofertę, szczególnie dla swoich odbiorców.

TIP: Jeśli tagujesz wiele produktów w jednym poście, pamiętaj, aby pozostawić znaczniki produktów, aby nie nakładały się na siebie i nie zakłócały informacji na nim zawartych.

#5: Partner z twórcami

Dzięki Shopping from Creators możesz teraz współpracować z influencerem lub twórcą i zezwalać im na tagowanie produktów bezpośrednio w swoich postach.

Obserwujący twórcy mogą następnie kliknąć „Wyświetl produkty” i kupić oznaczone produkty.

Proces jest prosty dla obu stron. Jeśli prowadzisz firmę, możesz lista zatwierdzonych twórców, którzy mogą oznaczyć Twoje produkty. A jeśli jesteś twórcą, musisz być na zatwierdzonej liście marki i mieć konto firmowe lub creator.

Jedyny minus? Zakupy od twórców są dostępne tylko dla marek z włączoną funkcją realizacji zakupu na Instagramie, która jest obecnie ograniczona do kwalifikujących się marek w USA.

# 6: eksperymentuj z wieloma formatami sklepu Instagram

Instagram Instagram oferuje wiele możliwości zakupu, ale dzięki rosnącym funkcjom e-commerce, istnieje wiele formatów, z którymi można eksperymentować.

Instagram Instagram Instagram Stories to jeden z najlepszych sposobów na sprzedaż za pomocą zakupów na Instagramie, który oferuje wiele różnych funkcji e-commerce, takich jak Instagram Stories, Instagram Live, IGTV i Instagram Reels.

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” alt=”” />

No matter big or small your Instagram account, you can drive serious sales from Instagram Reels and Instagram Stories.

Instagram Reels content casts a large audience net, going beyond your Instagram followers — meaning people who don’t even follow you could be tapping the “View Products” button.

And don’t sleep on Instagram Stories! Adding product stickers to your Instagram Stories is a great way to gain extra clicks! Share a takeover, go behind the scenes, or simply share a video of your product in action.

Na Instagram Stories istnieją sposoby udostępniania produktów 2. Możesz dodać naklejkę produktu lub link” przesuń w górę”, który kieruje widzów do produktu wymienionego w Twoim sklepie na Instagramie.

Dowiedz się więcej o wszystkich formatach zakupów Instagram tutaj.

Instagram Instagram Instagram jest jednym z najbardziej popularnych produktów na Instagramie, które są dostępne na Instagramie.

Teraz, gdy masz kilka wskazówek i sztuczek w rękawie, nie mamy wątpliwości, że będziesz zarabiać pieniądze dzięki postom na Instagramie w krótkim czasie.

Niezależnie od tego, czy wdrażasz Wszystkie, czy nawet tylko jedno, planowanie treści z wyprzedzeniem jest jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić dla swojej marki lub firmy.

Gotowy na rozpoczęcie Strategii na Instagramie? Zapisz się później i zacznij planować swoją strategię treści z wyprzedzeniem-to nic nie kosztuje!

Total
0
Shares
Related Posts