Czy słowa kluczowe w tytułach postów naprawdę mają znaczenie?

To epicka bitwa o biblijne proporcje w blogosferze.

Obóz search engine optimization mówi, że słowa kluczowe są najważniejszym aspektem tytułu postu na blogu.

Jak inaczej będziesz plasować się wysoko w wynikach i otrzymywać kliknięcia od wyszukiwarek, mówią, jeśli w tytule brakuje odpowiednich słów kluczowych? I dobrze czy źle, nawet nie próbuj opublikować artykułu z katalogu marketingowego artykułu bez słodkich słów kluczowych w nagłówku.

Z drugiej strony, masz Purystyczny obóz “napisz dla ludzi”, którzy wspólnie wyśmiewają pojęcie badania słów kluczowych dla pisania nagłówków.

Jaki jest sens wyszukiwania zoptymalizowanych tytułów postów, jeśli nikt nie czyta (i linków) w pierwszej kolejności? A ruch w wyszukiwarkach nie jest tak naprawdę ważny dla większości blogerów, gwałtownie utrzymują, zwłaszcza w porównaniu z wysokiej jakości ruchem polecającym z linków.

Oto werdykt.

Słowa kluczowe mają znaczenie. Ale niekoniecznie z powodów, dla których ludzie SEO myślą.

Badanie słów kluczowych to magiczna rzecz. Jest to darmowe lub tanie okno do umysłu grupy docelowej.

Przed wyszukiwarkami, nie było sposobu, aby poznać dokładne słowa, które duża grupa ludzi będzie używać, gdy myślenie na pewien temat. Jasne, możesz zapytać małe grupa ludzi, ale każdy, kto kiedykolwiek zrobił grupy fokusowe powie Ci, że to, co ludzie mówią przed innymi, nie jest tym samym, co oni naprawdę. zrób.

Więc jeśli piszesz jakikolwiek nagłówek, online lub off, powinieneś robić badania słów kluczowych w wyszukiwarkach. Ponieważ każdy wielki nagłówek powinien mówić językiem publiczności, a jednocześnie owinięty w sprawdzoną strukturę, która przyciąga uwagę i oferuje wartość.

Ale będzie lepiej.

Każdy SEO pro, którego warto posłuchać, powie Ci, że nie podążasz za najpopularniejszymi słowami kluczowymi. Kierujesz się niszowymi frazami. Mogą one powodować mniejszy ruch indywidualnie, ale jest ich o wiele więcej i mniej konkurencji.

Jest to idealne rozwiązanie do pisania nagłówków dla ludzi. Zwroty niszowe są znacznie bardziej szczegółowe, a specyfika sprawia, że znacznie lepszy nagłówek. Co więcej, lepsze nagłówki prowadzą do lepszej treści, gdy najpierw napiszesz nagłówek.

Google i inne wyszukiwarki naprawdę. chcesz odzwierciedlać to, co jest ważne dla ludzi. Dlatego używają linków i anchor text jako jednego z podstawowych wyznaczników trafności.

Słowa kluczowe mają znaczenie, ponieważ kiedy mówisz językiem odbiorców, przyciągasz więcej czytelników, więcej linków, więcej retweetów, więcej zakładek społecznościowych i tak… bardziej odpowiedni ruch w wyszukiwarce. Oba obozy mają rację, z różnych powodów.

Więc … niech w blogosferze zapanuje chwilowy spokój.

Jest to trzecia odsłona z serii postów o nazwie Nagłówki Magnetyczne.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Total
0
Shares
Related Posts