Ton policjanta ujawnia wiele o różnicach Rasowych w policji.
To właśnie naukowcy odkryli w serii eksperymentów, w których odtworzyli 250 klipów audio z przystankami policyjnymi dla 414 osób różnych ras i płci.
Naukowcy zmontowali klipy, które zostały podzielone równomiernie między czarno-białych kierowców, więc uczestnicy nie mogli zrozumieć, co powiedział oficer, ale nadal mogli usłyszeć ich ton. Naukowcy utrzymywali w tajemnicy rasę i płeć oficerów, ale możliwe, że uczestnicy nadal mogliby wywnioskować niektóre z tych szczegółów z audio, mówi Nicholas Camp, główny autor badania i adiunkt studiów organizacyjnych na Uniwersytecie Michigan. Pominięto również przemowę kierowcy, więc uczestnicy słyszeli tylko dźwięki oficerów.
Mimo to uczestnicy badania opublikowanego w tym tygodniu w Journal of Personality and Social Psychology oceniono Dźwięki policjantów podczas rozmowy z czarnymi kierowcami jako znacznie mniej przyjazne i mniej swobodne niż z białymi kierowcami. Wyniki te były prawdziwe pomimo demografii uczestników i oficerów.
To nowe badania podkreślają obawy, które wielu w czarnej społeczności wyraziło od lat. Pojawia się również, gdy naród debatuje nad przyszłością policji po fali protestów przeciwko brutalności policji. Podczas gdy rutynowe interakcje policji nie robią tak wielu nagłówków, jak gdy policja śmiertelnie zabija ludzi, Camp uważa, że nadal należy je analizować, ponieważ pokazują, jak policja działa każdego dnia w społecznościach, które mają chronić. Spotkania te mogą pomóc w budowaniu zaufania między funkcjonariuszami a społeczeństwem — lub mogą je osłabić.
„Naprawdę chcieliśmy sprawdzić, czy występują różnice w najczęstszych i rutynowych interakcjach”, mówi Camp. „Ale nawet przy tych rutynowych spotkaniach widzimy te dysproporcje i mają one konsekwencje.”
Camp uważa wszystkie nagrania audio, które jego zespół odtwarzał uczestnikom, za przyziemne zatrzymania ruchu, co oznacza, że nie doszło do aresztowania ani użycia siły. 132 policjantów, którzy przeprowadzili postoje, było w większości mężczyzn, a około 40 procent było białych. Naukowcy zaprzeczyli prośbie Mashable ’ a o opublikowanie klipów audio.
Interakcje policji ze społeczeństwem nie powinny eskalować do śmiertelności, aby materiał z kamery ciała został wydany, twierdzą zwolennicy przejrzystości policji.
„Kiedy mówimy o różnicach Rasowych w policji, często jesteśmy ograniczeni przez to, co mamy na temat” – mówi Camp. „Nie wiemy zbyt wiele o tym, w jaki sposób funkcjonariusze faktycznie wchodzą w interakcje i komunikują się ze społeczeństwem.”
W całym kraju, mozaika przepisów dyktować, czy społeczeństwo ma dostęp do nagrań z kamer ciała policji, jak to, co ci naukowcy wykorzystali. Na przykład, kiedy policja zastrzeliła i zabiła ma ’ Khię Bryant, czarnoskórego Nastolatka w Ohio 20 kwietnia, Wydział Policji w Columbus opublikował materiał kilka godzin później z powodu prawa stanowego. Ale kiedy policja śmiertelnie zastrzeliła Andrew Browna Jr., czarnoskórego mężczyznę w Karolinie Północnej, następnego dnia sędzia orzekł, że materiał nie zostanie opublikowany publicznie i tylko rodzina Browna może go zobaczyć.
Camp uważa, że zasłanianie nagrań z kamer ciała jest straconą szansą zarówno dla służb policji, jak i dla społeczeństwa, ponieważ może ujawnić zachowanie policjantów i to, jak może się zmienić dzięki interwencjom.
Szkolenia w zakresie sprawiedliwości procesowej, których celem jest reagowanie na obawy społeczności i przejrzystości champion, może być jednym ze skutecznych sposobów zachęcania funkcjonariuszy poprawić, jak thEY interakcji z czarnymi ludźmi, biorąc pod uwagę wyniki tego badania.
Zobacz też: poznaj aktywistów dążących do edukacji antyrasistowskiej
„[Niektóre z tych szkoleń] koncentrują się na tym, jak funkcjonariusze zachowują się w rutynowych interakcjach, dzięki czemu kierowcy mają szansę opowiedzieć swoją wersję historii, wyjaśniając, dlaczego policjant zatrzymał kierowcę”, mówi Camp. – Częścią sprawiedliwości procesowej jest budowanie zaufania i szacunku.”
Uczestnicy, którzy czuli, że zostali potraktowani niesprawiedliwie przez policję podczas ostatniego spotkania z oficerem, oceniali klipy jako bardziej surowe niż ci, którzy mówili, że były traktowane bardziej sprawiedliwie. Biali uczestnicy częściej mówili, że mieli uczciwe kontakty z policją, ale nie mówili, że otrzymali łagodniejsze kary, takie jak otrzymanie Ostrzeżenia zamiast mandatu.
Pomimo badań, Camp nie wierzy, że ton oficera jest największym wyzwaniem w policji.
„Gdybym rozmawiał z policjantem, nie powiedziałbym, że jedyną rzeczą, którą musisz zmienić, jest to, że powinieneś mieć wyższy głos i chichocić kilka razy” – mówi. „Kiedy komunikujesz się z kierowcą, twoim celem jest podkreślenie, że masz kontrolę nad sytuacją…że myślisz, że są do niczego dobrego lub jest twoim celem tutaj, aby traktować osobę z szacunkiem i…jakby mieli coś do powiedzenia w tej interakcji?”
Chociaż Camp nie uważa, że różne traktowanie czarno-białych ludzi przez policję jest zaskakujące, nie spodziewał się, że uczestnicy odbierają te różnice z dźwięku, który odtwarzali, biorąc pod uwagę tylko dźwięk. Camp wcześniej zbadał język używany przez policję i odkrył, że policjanci rozmawiają z czarnymi mniej z szacunkiem niż biali.
Ton, choć tylko część komunikacji, może być ważnym sposobem dla służb policji, aby zdobyć zaufanie społeczeństwa.
Ton „może wpłynąć na zaufanie, jakie ludzie mają w wydziałach policji” – mówi Camp.