18 czarnych twórców w mediach społecznościowych (to powinno być na Twoim radarze)

Jest to rok wzmocnionych głosów, ponieważ więcej marek stara się współpracować i współpracować z czarnymi twórcami w mediach społecznościowych.

Niezależnie od tego, czy chodzi o tworzenie angażujących treści, budowanie skalowalnych firm, czy inspirowanie reform społecznych, w każdej branży istnieje niezliczona liczba czarnych twórców zmieniających grę.

W tym poście na blogu udostępniamy 18 wpływowych czarnych twórców w mediach społecznościowych, z którymi można śledzić, uczyć się od nich, wspierać i współpracować:

Dlaczego warto wspierać czarnych twórców w mediach społecznościowych

Jako firma lub marka, wspieranie czarnych twórców w mediach społecznościowych jest kluczem do wzmocnienia niedostatecznie reprezentowanych głosów.

A Czarni twórcy używają swoich głosów teraz bardziej niż kiedykolwiek, aby mówić o niesprawiedliwych płatnościach i tokenizacji podczas współpracy z markami. Dawno minęły czasy, kiedy brak różnorodności w kampaniach marketingowych można zamieść pod dywan.

Ale pamiętaj, aby nie po prostu śledzić i współpracować z czarnymi twórcami, aby spełnić „limit”.

Angażuj się w ich treści tak, jak ktokolwiek inny. Czy są zgodne z wartościami Twojej marki? Czy tworzą odpowiednie treści dla odbiorców – czy to porady dotyczące zdrowia psychicznego, czy odżywcze przepisy? Więc dlaczego nie sięgnąć?

Pamiętaj, że możesz wspierać czarnych twórców na kilka sposobów, w tym:

  • Posty gości na Twoim blogu

  • Bycie prelegentem lub panelistą podczas wydarzenia

  • Przejęcie na Instagramie Stories

  • Stałe partnerstwa z ambasadorami

  • Zdjęcia produktów lub Recenzje wideo dla nowej premiery

Chcesz zaplanować kolejną kampanię influencerską? Zdobądź nasze darmowy zestaw kampanii Influencer dla małych firm aby pomóc ci odwzorować swoje cele kampanii, dotrzyj do influencerów i nie tylko!

18 czarnych twórców w mediach społecznościowych do śledzenia:

Niezależnie od tego, czy pracujesz w marketingu, modzie, żywności, technologii, czy nie, ci 18 twórcy to tylko wierzchołek góry lodowej. Ucz się od nich, angażuj się w ich treści i współpracuj z nimi w nadchodzących kampaniach.

#1: Jayde I. Powell

Jayde jest szefem mediów społecznościowych marki napojów Sunwink i wykorzystuje swoje konto na Twitterze, aby konsekwentnie dostarczać orzeźwiających, wpływowych informacji na temat branży marketingowej i popkultury. Jest zdecydowanie kimś, kogo można śledzić, aby być na bieżąco ze wszystkimi mediami społecznościowymi.

# 2: Michell Clark

Autor i strateg cyfrowy Michell Clark dostarcza klejnoty, które są pomocne dla przedsiębiorców, kreatywnych i zwykłych ludzi. W rzeczywistości prawdopodobnie widziałeś już niektóre z jego prac na innych kanałach społecznościowych. Miej Michell na swoim radarze, aby uzyskać codzienną inspirację, pozytywne afirmacje i nie tylko.

#3: Francheska Medina, Dustin Ross i Assanté Smith (gospodarze podcastu Friend Zone)

Wszyscy trzej gospodarze (Fran, Dustin i Assanté) Friend Zone są wpływowymi osobami, ale wspólnie dostarczają prowokujący do myślenia podcast, który wykorzystuje popkulturę, aby przewodzić większym rozmowom dotyczącym zdrowia psychicznego w czarnej społeczności.

# 4: Nana Agyemang

Spiker LaterCon 2020 Nana Agyemang jest przedsiębiorcą i redaktorem współpracującym z NY Mag i The Cut. Jej platforma EveryStylishGirl wzmacnia Czarne i brązowe kobiety, podczas gdy jej cyfrowa konferencja # SipNSlay jest pełna sesji edukacyjnych.

#5: Erin Ashley Simon

Ciekawostka: kobiety są dużą publicznością w branży e-sportowej, a Erin Ashley Simon stała się jednym z jej najpopularniejszych głosów. Używa platform społecznościowych, takich jak Twitch, Twitter i Discord, aby rozmawiać z publicznością i byłaby świetnym współpracownikiem dla każdego, kto kieruje reklamy na społeczność graczy.

# 6: Justin Shiels

Jako dyrektor kreatywny z siedzibą w Austin, TX, Justin Shiels wnosi bardzo potrzebną perspektywę do świata sztuki cyfrowej. Z tematów zdrowia psychicznego i autentyczności, jego kolorowe prace wyróżniają się w mediach społecznościowych. Wszyscy moglibyśmy użyć dawki treści, która sprawia, że czujemy się dobrze.

#7: Polly Irungu

Polly Irungu jest założycielką Black Women Photographers, katalogu, w którym trudno jest odkryć Czarne kobiety i niebinarne kreacje. BWP współpracowało z VSCO, występowało w NPR i promowało tysiące czarnoskórych fotografów z całego świata.

#8: Evelyn Escobar-Thomas

Czarne głosy, twarze i historie w przestrzeniach zewnętrznych są rzadkością, a Evelyn Escobar-Thomas (@evemeetswest) chce to zmienić. Dzięki swojej wędrówce non-profit Clerb i misji wyposażenia BIPoC womxn w narzędzia, zasoby i doświadczenia, aby wspólnie uzdrawiać w przyrodzie, Evelyn na nowo definiuje, co to znaczy być „osobą na świeżym powietrzu.”

# 9: Rōze Traore

Na co dzień nie spotyka się zbyt wielu modelek-szefów kuchni, ale Rōze Traore jest w pewnym sensie pionierem. Był opisywany w The New York Times i regularnie współpracuje z markami żywności i napojów w swoich kanałach społecznościowych. Ostrzeżenie: patrząc przez jego paszy może pracować swój apetyt.

#10: Dziwactwo

Jeśli kiedykolwiek potrzebujesz natychmiastowego nastroju, influencer @the_oddity is your girl.dzięki swojej zaraźliwej osobowości, wspaniałemu wyczuciu mody i przesłaniom miłości własnej zgromadziła już ponad 500 000 obserwujących na Instagramie, Twitterze, TikTok i YouTube.

#11: Kim Knight i Shanelle McKenzie (z Villij)

Villij został założony przez kanadyjskich wizjonerów Kim Knight i Shanelle McKenzie jako sposób na zakłócenie branży wellness. Ich celem jest poprowadzenie nowej fali wellness, która sprzyja „integracji, zdrowiu i dobremu samopoczuciu dla womxn of color.”Ich społeczność online obejmuje członków z całego świata.

# 12: Alex Wolf

Szukasz nowego podcastu do słuchania? Przedsiębiorca Alex Wolf (który został uznany za jednego ze 100 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie FastCompany) prowadzi „Podcast Alex Wolf”, w którym prowadzi pogłębione rozmowy na tematy od innowacji i ekonomii po kulturę i historię.

#13: NickSaysGo

Nicholas Bailey, znany jako NickSaysGo, jest wszechstronnie utalentowanym twórcą. Jego treści na Instagramie, YouTube i stronie internetowej obejmują wszystko, od pielęgnacji skóry i stylu po wystrój domu i pielęgnację. Jeśli chcesz nawiązać kontakt z tysiącletnią męską publicznością, to on jest twoim mężczyzną.

#14: Shannae Ingleton Smith

Każdy marketer Mody i stylu życia powinien zapoznać się z kanadyjską przedsiębiorcą, Shannae Ingleton Smith (@torontoshay). Nie tylko jest ona # outfitgoals ,ale jest współzałożycielką kilku firm, w tym Kensington Grey — butikowej agencji influencerskiej zakorzenionej w różnorodności i integracji.

#15: Isis Woods

Latercon 2020 speaker @isisbreanna jest twoim „trenerem biznesu” i często dzieli się treściami informacyjnymi dla początkujących przedsiębiorców. Śledź ją, aby uzyskać wskazówki na temat wszystkiego, od tworzenia angażujących treści po Pokazywanie się pewnie na ekranie.

#16: Whitney Headen & Tahira White (z 19th & Park, Inc.)

Whitney i Tahira są współzałożycielami 19th & Park, Inc: agencji kreatywnej należącej do czarnej kobiety. Znalazły się również na liście Creative 100 Adweeka i współpracowały z takimi markami jak Equinox, Coach, Essence Magazine i Ulta Beauty. Innymi słowy, miażdżą to.

#17: Medina Grillo

Szukasz inspiracji do projektowania wnętrz, porad dla majsterkowiczów i treści do wystroju domu? Medina (@grillodesigns) może być twoim następnym twórcą treści i blogerem. Medina Instagram Instagram to nie tylko jej autorka, ale także autorka „przerwy reklamowej” – jej autorska metoda promowania marek za pośrednictwem jej instagramowych opowieści.

#18: Jaimmy Koroma

Jaimmy to lifestyle influencer i dyrektor artystyczny z Dallas w Teksasie, który stara się zaprojektować przestrzeń dla krzywych kobiet na całym świecie. Wykorzystuje swój wpływ na Instagram, aby rozpowszechniać wiadomości o pozytywności ciała i miłości własnej, i wygląda super stylowo na każdym kroku.

NOTA WYDAWCY: Pisząc ten artykuł, strateg społeczny Dante Nicholas wydał wezwanie do złożenia na Twitterze, aby Czarni twórcy zwrócili uwagę. Sprawdź ten wątek, aby śledzić jeszcze więcej czarnych twórców w mediach społecznościowych:

Zapisz się do bezpłatnego newslettera Later aby uzyskać więcej przewodników i wskazówek, które pomogą Ci tworzyć angażujące treści i strategie w mediach społecznościowych!

Total
0
Shares
Related Posts