Jak stworzyć strategię Social Media w 9 krokach (darmowy szablon)

Strategia social media to podsumowanie wszystkiego, co planujesz zrobić i chcesz osiągnąć w mediach społecznościowych. Kieruje Twoimi działaniami i informuje, czy ci się to udaje,czy nie.

Im bardziej konkretny jest twój plan, tym skuteczniejszy będzie. Zwięźle. Nie czyń go tak wzniosłym i szerokim, że jest nieosiągalny lub niemożliwy do zmierzenia.

W tym poście przeprowadzimy Cię przez ośmiostopniowy plan, aby stworzyć własną zwycięską strategię marketingową w mediach społecznościowych.

Bonus: Zdobądź darmowy szablon strategii mediów społecznościowych, aby szybko i łatwo zaplanować własną strategię. Użyj go również do śledzenia wyników i przedstawienia planu szefowi, kolegom z drużyny i klientom.

Czym jest social media marketing?

Marketing w mediach społecznościowych to praktyka korzystania z kanałów mediów społecznościowych w celu sprzedaży lub promowania marki, produktu lub usługi.

Social media marketing pomaga firmom:

  • Zwiększenie świadomości marki
  • Budowanie zaangażowanych społeczności
  • Sprzedaż produktów i usług
  • Zmierz, jak ludzie myślą o Twojej firmie
  • Zapewnienie obsługi klienta na platformach społecznościowych
  • Reklamować swoje produkty i usługi do odbiorców docelowych
  • Śledź swoje wyniki i odpowiednio dostosuj strategię

Czym jest strategia social media?

Strategia mediów społecznościowych to dokument określający Twoje cele w mediach społecznościowych, taktykę, której użyjesz, aby je osiągnąć, oraz wskaźniki, które będziesz śledzić, aby mierzyć swoje postępy.

Twoja strategia marketingowa w mediach społecznościowych powinna również zawierać listę wszystkich istniejących i planowanych kont w mediach społecznościowych wraz z celami specyficznymi dla każdej platformy, na której jesteś aktywny. Cele te powinny być zgodne z większą strategią marketingu cyfrowego Twojej firmy.

Wreszcie, dobry plan mediów społecznościowych powinien zdefiniować role i obowiązki w Twoim zespole oraz zarysować kadencję raportowania.

Jak stworzyć strategię marketingową w mediach społecznościowych w 9 krokach

  1. Wybierz cele marketingu w mediach społecznościowych, które pasują do celów biznesowych
  2. Dowiedz się wszystkiego o swoich odbiorcach
  3. Poznaj swoją konkurencję
  4. Zrób audyt mediów społecznościowych
  5. Zakładanie kont i ulepszanie profili
  6. Znajdź inspirację
  7. Tworzenie kalendarza treści w mediach społecznościowych
  8. Twórz atrakcyjne treści
  9. Śledź wydajność i odpowiednio dostosuj swoją strategię

Czytaj dalej, aby uzyskać więcej informacji na temat każdego etapu procesu.

Punkt 1. Wybierz cele marketingu w mediach społecznościowych, które pasują do celów biznesowych

Set S. M. A. R. T. goals

Pierwszym krokiem do stworzenia zwycięskiej strategii jest ustalenie swoich celów i celów. Bez celów nie można mierzyć sukcesu i zwrotu z inwestycji (ROI).

Każdy z twoich celów powinien być:

  • Specyficzne
  • Mierzalne
  • Osiągalny
  • Istotne
  • Time-bound

To jest S. M. A. R. T. goal framework. Poprowadzi Twoje działania i zapewni, że doprowadzą do rzeczywistych wyników biznesowych.

Oto przykład celu S. M. A. R. T.:

„Będziemy używać Twittera do obsługi klienta i obniżyć nasz średni wskaźnik odpowiedzi do poniżej dwóch godzin do końca kwartału.”

Śledź znaczące metryki

Wskaźniki próżności, takie jak liczba obserwujących i polubień, są łatwe do śledzenia, ale trudno udowodnić ich prawdziwą wartość. Zamiast, skoncentruj się na takich rzeczach, jak zaangażowanie, klikalność i współczynniki konwersji.

Aby uzyskać inspirację, spójrz na te podstawowe wskaźniki mediów społecznościowych 19.

Możesz śledzić różne cele dla różnych sieci społecznościowych, a nawet różne zastosowania dla każdej sieci.

Na przykład, jeśli korzystasz z LinkedIn do kierowania ruchu do swojej witryny, mierzysz kliknięcia. Jeśli Instagram służy Instagramowi do świadomości marki, możesz śledzić liczbę wyświetleń historii na Instagramie. A jeśli reklamujesz się na Facebooku, koszt kliknięcia (CPC) jest częstym wskaźnikiem sukcesu.

Cele mediów społecznościowych powinny być zgodne z ogólnymi celami marketingowymi. Dzięki temu łatwiej jest pokazać wartość swojej pracy i zabezpieczyć wpisowe od szefa.

Screenshot of chart showing how social media goals should align to business objectives

Zacznij opracowywać udany plan marketingowy w mediach społecznościowych, zapisując co najmniej trzy cele dla mediów społecznościowych.

Punkt 2. Dowiedz się wszystkiego o swoich odbiorcach

Twórz persony odbiorców

Wiedza o tym, kim są Twoi odbiorcy i co chcą zobaczyć w mediach społecznościowych, jest kluczowa. W ten sposób możesz tworzyć treści, które będą im się podobać, komentować i udostępniać. Ma to również kluczowe znaczenie, jeśli chcesz zamienić obserwujących w mediach społecznościowych w Klientów Twojej firmy.

Jeśli chodzi o klienta docelowego, powinieneś wiedzieć takie rzeczy jak:

  • Wiek
  • Lokalizacja
  • średni dochód
  • Typowy tytuł pracy lub branża
  • Zainteresowania
  • itd.

Oto prosty przewodnik i szablon do tworzenia person odbiorców/kupujących.

Poznaj swoich fanów, obserwujących i klientów jako prawdziwych ludzi o prawdziwych potrzebach i potrzebach, a będziesz wiedział, jak kierować reklamy i angażować ich w mediach społecznościowych.

Zbieraj dane

Nie zakładaj. Myślisz, że Facebook jest lepszą siecią do dotarcia do wyżu demograficznego niż Milenium? Liczby pokazują, że największa grupa demograficzna na Facebooku to 30-49 lat.

Chart: Social Media Usage Among U.S. Adults

Analityka mediów społecznościowych może również dostarczyć mnóstwo cennych informacji o tym, kim są Twoi obserwatorzy, gdzie mieszkają i jak wchodzą w interakcje z Twoją marką w mediach społecznościowych. Te spostrzeżenia pozwalają udoskonalić strategię i lepiej kierować reklamy do odbiorców.

Jugnoo, usługa podobna do Ubera dla aut riksz w Indiach, wykorzystała analitykę Facebooka, aby dowiedzieć się, że 90% użytkowników, którzy polecali innych klientów, miało od 18 do 34 lat, a 65% tej grupy korzystało z Androida. Wykorzystali te informacje do kierowania reklam, co skutkowało niższym kosztem za polecenie o 40%.

Zapoznaj się z naszym przewodnikiem dotyczącym korzystania z analityki mediów społecznościowych i narzędzi potrzebnych do ich śledzenia.

Punkt 3. Poznaj swoją konkurencję

Szanse są takie, że twoi konkurenci już korzystają z mediów społecznościowych, a to oznacza, że możesz uczyć się z tego, co robią.

Przeprowadzenie analizy konkurencyjnej

Analiza konkurencji pozwala zrozumieć, kim jest konkurencja i co robi dobrze (a nie tak dobrze). Uzyskasz dobre wyczucie tego, czego oczekujesz w swojej branży, co pomoże Ci ustalić własne cele w mediach społecznościowych.

Będzie również helP dostrzegasz możliwości.

Instagram Facebook może na przykład dominuje jeden z twoich konkurentów, ale niewiele wysiłku włożył w Twittera lub Instagram. Możesz skupić się na sieciach, w których twoja publiczność jest niedostatecznie obsłużona, zamiast próbować zdobyć fanów z dala od dominującego gracza.

Korzystaj ze słuchania w mediach społecznościowych

Słuchanie społeczne to kolejny sposób na obserwowanie konkurencji.

Wykonaj wyszukiwanie nazwy firmy konkursu, uchwytów konta i innych odpowiednich słów kluczowych w mediach społecznościowych. Dowiedz się, czym się dzielą i co mówią o nich inni ludzie.

Pro tip: Użyj narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi, takiego jak Hootsuite, aby skonfigurować słuchanie strumieni w celu monitorowania odpowiednich słów kluczowych i kont w czasie rzeczywistym.

creating a social listening stream to track competitors' mentions in HootsuiteTworzenie strumienia w Hootsuite

Podczas śledzenia możesz zauważyć zmiany w sposobie korzystania z kanałów. Możesz też zauważyć konkretny post lub kampanię, która naprawdę uderza w cel-lub całkowicie bomba.

Użyj tego rodzaju informacji, aby poinformować własną strategię marketingową w mediach społecznościowych.

Punkt 4. Zrób audyt mediów społecznościowych

Jeśli korzystasz już z mediów społecznościowych, podsumuj dotychczasowe wysiłki. Zadaj sobie następujące pytania:

  • Co działa, a co nie?
  • Kto się z tobą angażuje?
  • Z jakich sieci korzystają Twoi odbiorcy docelowi?
  • Jak twoja obecność w mediach społecznościowych wypada na tle konkurencji?

Po zebraniu tych informacji będziesz gotowy, aby zacząć myśleć o sposobach poprawy.

Stworzyliśmy łatwy do naśladowania przewodnik audytu mediów społecznościowych i szablon, który przeprowadzi Cię przez każdy etap tego procesu.

Screenshot of a social media audit spreedsheet for building an effective social media strategy

Twój audyt powinien dać ci jasny obraz tego, do czego służy każde Twoje konto społecznościowe. Jeśli cel założenia konta nie jest jasny, zastanów się, czy warto go zachować.

Aby pomóc ci w podjęciu decyzji, zadaj sobie następujące pytania:

  1. Jest tu moja publiczność?
  2. Jeśli tak, to w jaki sposób korzystają z tej platformy?
  3. Czy mogę korzystać z tego konta, aby pomóc w osiągnięciu moich celów?

Zadawanie tych trudnych pytań pozwoli skupić się na strategii.

Szukaj kont oszustów

Podczas audytu możesz wykryć fałszywe konta, używając nazwy firmy lub nazw produktów.

Ci oszuści mogą być szkodliwi dla Twojej marki-nieważne, że przechwytują zwolenników, którzy powinni być twoi.

Zgłoś ich.

Możesz również zweryfikować swoje konta, aby upewnić się, że Twoi fani wiedzą, że mają do czynienia z prawdziwym Tobą.

Oto jak uzyskać weryfikację na:

Punkt 5. Zakładanie kont i ulepszanie profili

Zdecyduj, z których sieci korzystać

Decydując, z których sieci społecznościowych korzystać, musisz również zdefiniować swoją strategię dla każdego z nich.

Angela Purcaro, menedżer mediów społecznościowych Benefit Cosmetics, powiedziała eMarketer: „w przypadku naszych samouczków makijażu … chodzi o historie ze Snapchatem i Instagramem. Z drugiej strony Twitter jest przeznaczony do obsługi klienta.”

Własny zespół społecznościowy Hootsuite wyznacza nawet różne cele dla formatów w sieciach. Na przykład na Instagramie używają kanału do publikowania wysokiej jakości infografik edukacyjnych oraz ogłoszeń o produktach i historii, aby omówić wydarzenia NA ŻYWO lub szybkie aktualizacje w mediach społecznościowych.

Pro tip: Napisz deklarację misji dla każdej sieci. Jedno-zdaniowa deklaracja, która pozwoli Ci skupić się na konkretnym celu.

Przykład: „Będziemy używać Twittera do obsługi klienta, aby ograniczyć liczbę wiadomości e-mail i połączeń telefonicznych.”

Jeszcze jeden: „Będziemy korzystać z LinkedIn do promowania i dzielenia się naszą kulturą firmy, aby pomóc w rekrutacji i wspieraniu pracowników.”

Jeśli nie możesz stworzyć solidnej misji dla konkretnego kanału społecznościowego, możesz zadać sobie pytanie, czy warto.

Skonfiguruj swoje profile

Gdy już zdecydujesz, na których sieciach się skupić, nadszedł czas, aby utworzyć swoje profile. Lub Ulepsz istniejące, aby dopasowały się do twojej strategii.

  • Upewnij się, że wypełniłeś wszystkie pola profilu
  • Dołącz słowa kluczowe, których ludzie użyją do wyszukiwania Twojej firmy
  • Użyj spójnego brandingu (logo, obrazy itp.) w sieciach, dzięki czemu Twoje profile są łatwo rozpoznawalne

Pro tip: Używaj wysokiej jakości obrazów zgodnych z zalecanymi wymiarami dla każdej sieci. Sprawdź naszą zawsze aktualną ściągawkę rozmiaru obrazu w mediach społecznościowych, aby uzyskać szybki dostęp.

Dla każdej sieci przygotowaliśmy również przewodniki krok po kroku, które pomogą Ci przejść przez cały proces:

Nie pozwól, aby ta lista Cię przytłoczyła. Pamiętaj, że lepiej używać mniej kanałów niż rozciągać się cienko, starając się utrzymać obecność w każdej sieci.

Punkt 6. Znajdź inspirację

Ważne jest, aby Twoja marka była wyjątkowa, ale nadal możesz czerpać inspirację z innych firm, które świetnie radzą sobie w mediach społecznościowych.

Historie sukcesu w mediach społecznościowych

Zazwyczaj można je znaleźć w sekcji biznes na stronie internetowej sieci społecznościowej. (Oto Facebook, na przykład.)

Studia przypadków mogą zaoferować cenne informacje, które można zastosować do własnego planu mediów społecznościowych.

Nagradzane konta i kampanie

Możesz także sprawdzić zwycięzców nagród Facebooka lub Shorty Awards, aby zobaczyć przykłady marek, które są na szczycie ich gry w mediach społecznościowych.

Do nauki oraz śmiech, sprawdź co dwa tygodnie nagrody Hootsuite wyróżniają marki robiące mądre i sprytne rzeczy w mediach społecznościowych.

Twoje ulubione marki w mediach społecznościowych

Kogo lubisz obserwować w mediach społecznościowych? Co robią, co zmusza ludzi do angażowania się i udostępniania ich treści?

National Geographic, na przykład, jest jednym z najlepszych na Instagramie, łącząc oszałamiające efekty wizualne z atrakcyjnymi podpisami.

Jest jeszcze Shopify. Marka ecommerce wykorzystuje Facebooka do sprzedaży, prezentując historie klientów i studia przypadków.

A Lush Cosmetics to świetny przykład doskonałej obsługi klienta na Twitterze. Używają swoich 280 znaków, aby odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy w niezwykle uroczy i markowy sposób.

Zauważ, że każdy z tych kont ma spójny głos, ton i styl. To klucz do informowania ludzi, czego mogą się spodziewać po Twoim kanale. To znaczy, dlaczego mieliby Cię śledzić? Co z tego będą mieli?

Spójność pomaga również utrzymać zawartość marki, nawet jeśli w zespole mediów społecznościowych Jest wiele osób.

Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, przeczytaj nasz przewodnik dotyczący tworzenia przekonującego głosu marki w mediach społecznościowych.

Zapytaj swoich obserwujących

Konsumenci mogą również oferować inspiracje w mediach społecznościowych.

O czym rozmawiają Twoi docelowi klienci online? Czego można się dowiedzieć o ich pragnieniach i potrzebach?

Jeśli masz istniejące kanały społecznościowe, możesz również zapytać swoich obserwujących, czego chcą od ciebie. Po prostu upewnij się, że wykonasz i dostarczysz to, o co proszą.

Punkt 7. Tworzenie kalendarza treści w mediach społecznościowych

Udostępnianie wspaniałych treści jest oczywiście niezbędne, ale równie ważne jest posiadanie planu na to, kiedy udostępnisz treści, aby uzyskać maksymalny efekt.

Twój kalendarz treści w mediach społecznościowych musi również uwzględniać czas spędzany na interakcji z publicznością (chociaż musisz również pozwolić na spontaniczne zaangażowanie).

Ustaw swój harmonogram wysyłania

Twój kalendarz treści w mediach społecznościowych zawiera listę dat i godzin, w których będziesz publikować rodzaje treści na każdym kanale. To idealne miejsce do planowania wszystkich działań w mediach społecznościowych—od zdjęć, udostępniania linków i ponownego udostępniania treści generowanych przez użytkowników po posty na blogu i filmy. Obejmuje zarówno codzienne publikowanie, jak i treści do kampanii w mediach społecznościowych.

Twój kalendarz zapewnia również, że Twoje posty są odpowiednio rozmieszczone i opublikowane w najlepszym czasie do opublikowania.

Porada Pro: możesz zaplanować cały kalendarz treści i uzyskać rekomendowane najlepsze czasy publikowania w każdej sieci na podstawie poprzedniego współczynnika zaangażowania, wyświetleń lub danych kliknięć łącza w Hootsuite.

scheduling a post with Hootsuite's planowanie postu z rekomendacją Hootsuite „najlepszy czas na publikację”

Określ właściwą mieszankę zawartości

Upewnij się, że strategia treści i kalendarz odzwierciedlają misję przypisaną do każdego profilu społecznościowego, aby wszystko, co publikujesz, działało na rzecz Twoich celów biznesowych.

Możesz zdecydować, że:

  • 50% treści spowoduje powrót ruchu do twojej witryny
  • 25% treści będzie pozyskiwanych z innych źródeł
  • 20% treści będzie wspierać cele generowania leadów (zapisywanie się do newslettera, pobieranie e-booków itp.)
  • 5% treści będzie dotyczyło Kultury Twojej firmy

Umieszczenie tych różnych typów postów w kalendarzu treści zapewni utrzymanie właściwej mieszanki.

Jeśli zaczynasz od zera i nie wiesz, jakie rodzaje treści publikować, wypróbuj zasadę 80-20:

  • 80% Twoich postów powinno informować, edukować lub bawić odbiorców
  • 20% może bezpośrednio promować Twoją markę.

l-media-strategy-105-620×620.png „alt=” infografika pokazująca zasadę 80/20 dla treści w strategii mediów społecznościowych „width= „620”height=” 620″ />

Możesz także wypróbować zasadę trzeciości marketingu treści w mediach społecznościowych:

  • Jedna trzecia Twoich treści Promuje Twoją firmę, konwertuje czytelników i generuje zyski.
  • Jedna trzecia treści udostępnia pomysły i historie liderów myśli w Twojej branży lub podobnie myślących firmach.
  • Jedna trzecia Twoich treści to osobiste interakcje z odbiorcami

infographic showing the social media content marketing rule of thirds

Nie publikuj za dużo lub za mało

Jeśli zaczynasz strategię mediów społecznościowych od zera, być może nie zorientowałeś się, jak często publikować w każdej sieci, aby uzyskać maksymalne zaangażowanie.

Publikuj zbyt często i ryzykujesz denerwowanie odbiorców. Ale jeśli publikujesz za mało, ryzykujesz, że nie warto Cię śledzić.

Zacznij od tych zaleceń dotyczących częstotliwości publikowania:

  • Instagram (kanał): 3-7 razy w tygodniu
  • Facebook: 1-2 razy dziennie
  • Twitter: 1-5 razy dziennie
  • LinkedIn: 1-5 razy dziennie

infographic showing posting frequency recommendations for social media

Pro tip: Po zaplanowaniu kalendarza treści w mediach społecznościowych użyj narzędzia do planowania, aby przygotować wiadomości z wyprzedzeniem, a nie stale aktualizować przez cały dzień.

Możemy być stronniczy, ale uważamy, że Hootsuite jest najlepszym harmonogramem mediów społecznościowych. Możesz zaplanować posty w każdej sieci, a intuicyjny widok kalendarza daje pełny obraz całej aktywności społecznościowej każdego tygodnia.

Oto krótki przegląd wideo na temat tego, jak działa planowanie w narzędziu do komponowania postów Hootsuite.

Punkt 8. Twórz atrakcyjne treści

Pamiętasz te deklaracje misji, które stworzyłeś dla każdego kanału w kroku 5? Cóż, nadszedł czas, aby pójść nieco głębiej, a.k.a. podać kilka przykładów rodzaju treści, które opublikujesz, aby wypełnić swoją misję w każdej sieci.

Jeśli nie wiesz, co opublikować, oto długa lista pomysłów na treści w mediach społecznościowych.

Chodzi o to, aby:

  • Dostosuj zawartość do celu każdej sieci;
  • Pokaż innym zainteresowanym stronom (jeśli dotyczy), jakiego rodzaju Treści mogą się spodziewać w każdej sieci.

Ten ostatni punkt szczególnie pomoże Ci uniknąć napięcia, gdy twoi koledzy chcą wiedzieć, dlaczego nie opublikowałeś jeszcze swojego studium przypadku/whitepaper/posta na blogu w TikTok. Tego nie ma w strategii, Linda!

Idealnie będzie generować typy treści, które są zarówno dostosowane do sieci, jak i celu określonego dla tej sieci.

Na przykład nie chcesz tracić czasu na publikowanie filmów o świadomości marki na Twitterze, jeśli wyznaczyłeś ten kanał głównie do obsługi klienta. I nie chciałbyś publikować super dopracowanych korporacyjnych reklam wideo w TikTok, ponieważ użytkownicy oczekują krótkich, niepolerowanych Filmów na tej platformie.

Z czasem może minąć kilka testów, aby dowiedzieć się wtyp treści działa najlepiej na danym typie sieci, więc przygotuj się na częste aktualizowanie tej sekcji.

To prowadzi nas do kroku 9.

Punkt 9. Śledź wydajność i odpowiednio dostosuj swoją strategię

Twoja strategia w mediach społecznościowych jest niezwykle ważnym dokumentem dla Twojej firmy i nie możesz zakładać, że dostaniesz ją dokładnie za pierwszym razem. Gdy zaczniesz wdrażać swój plan i śledzić wyniki, może się okazać, że niektóre strategie nie działają tak dobrze, jak się spodziewałeś, podczas gdy inne działają nawet lepiej niż oczekiwano.

Spójrz na wskaźniki wydajności

Oprócz analizy w ramach każdej sieci społecznościowej (patrz krok 2), możesz używać parametrów UTM do śledzenia odwiedzających społecznościowych podczas poruszania się po twojej stronie, dzięki czemu możesz dokładnie zobaczyć, które posty społecznościowe generują największy ruch na twojej stronie.

Ponownie Oceń, przetestuj i zrób to jeszcze raz

Gdy te dane zaczną napływać, używaj ich do regularnej ponownej oceny strategii. Możesz również użyć tych informacji do testowania różnych postów, kampanii marketingowych i strategii przeciwko sobie. Ciągłe testowanie pozwala zrozumieć, co działa, a co nie, dzięki czemu można udoskonalić swoją strategię w czasie rzeczywistym.

Będziesz chciał sprawdzać wydajność wszystkich swoich kanałów co najmniej raz w tygodniu i poznać podstawy raportowania w mediach społecznościowych, aby móc śledzić swój wzrost w czasie.

Pro wskazówka: jeśli używasz Hootsuite, możesz przejrzeć wydajność wszystkich swoich postów w każdej sieci w jednym miejscu. Gdy już zaczniesz sprawdzać swoje analizy, możesz nawet dostosować różne raporty, aby wyświetlać określone metryki w różnych okresach czasu.

social media analytics report in HootsuiteZobacz wydajność wszystkich sieci w jednym miejscu za pomocą Hootsuite

Ankiety mogą być również świetnym sposobem, aby dowiedzieć się, jak dobrze działa Twoja strategia. Zapytaj obserwujących, listę e-mail i odwiedzających witrynę, czy spełniasz ich potrzeby i oczekiwania oraz co chcieliby zobaczyć więcej. Więc upewnij się, że dostarczysz to, co ci powiedzą.

Finalizacja strategii social media

Uwaga Spoiler: nic nie jest ostateczne.

Media społecznościowe szybko się rozwijają. Powstają nowe sieci, Inne przechodzą zmiany demograficzne.

Twoja firma będzie przechodzić przez okresy zmian, jak również.

Wszystko to oznacza, że Twoja strategia marketingowa w mediach społecznościowych powinna być żywym dokumentem, który przeglądasz i dostosowujesz w razie potrzeby. Często się do niego odwołaj, aby być na dobrej drodze, ale nie bój się wprowadzać zmian, aby lepiej odzwierciedlały nowe cele, narzędzia lub plany.

Gdy zaktualizujesz swoją strategię społecznościową, poinformuj o tym wszystkich członków zespołu. W ten sposób mogą współpracować, aby pomóc Twojej firmie w maksymalnym wykorzystaniu kont.

Szablon strategii mediów społecznościowych

Bonus: Zdobądź darmowy szablon strategii mediów społecznościowych, aby szybko i łatwo zaplanować własną strategię. Użyj go również do śledzenia wyników i przedstawienia planu szefowi, kolegom z drużyny i klientom.

Co dalej? Kiedy jesteś gotowy, aby wdrożyć swój plan w życie, jesteśmy tutaj, aby pomóc…

Zaoszczędź czas na zarządzaniu strategią w mediach społecznościowych dzięki Hootsuite. Z jednego pulpitu możesz łatwo:

  • Planuj, twórz i planuj posty w każdej sieci
  • Śledź odpowiednie słowa kluczowe, tematy i konta
  • Bądź na topie zaangażowania z uniwersalną skrzynką odbiorczą
  • Uzyskaj łatwe do zrozumienia raporty wydajności i w razie potrzeby ulepsz swoją strategię

Wypróbuj Hootsuite za darmo

Z aktami Shannon Tien.

Z łatwością zarządzaj wszystkimi mediami społecznościowymi w jednym miejscu i oszczędzaj czas dzięki Hootsuite.

Total
0
Shares
Related Posts