Zwodniczo proste kroki do perswazyjnego pisania, które działa

Kilka tygodni temu pisałem o kilku sposobach na zachowanie uwagi czytelnika. Ale nie wspomniałem o jednej z najważniejszych technik — takiej, która nie wymaga szczególnych umiejętności pisania, żadnej kreatywności, aby wymyślić świetny haczyk, ani godzin badań, aby znaleźć najbardziej przekonujące fakty, aby opowiedzieć swoją historię.

Ta łatwa technika jest nieskończenie wszechstronna. Używam go w prawie każdym utworze, który piszę. (Używam go nawet w mailu.) Ale jest to tak zwodniczo proste, że możesz nie w pełni z niego korzystać.

Moją super (prostą) tajną bronią jest skromny, niedoceniany subhead.

Podtytuły sprawiają, że Twoja praca jest bardziej czytelna

Bezpośrednia odpowiedź marketerzy (ci, którzy mierzą do grosza, które techniki sprzedają produkty, a które nie) lubią mówić ” im więcej mówisz, tym więcej sprzedajesz.”

Im więcej pytań możesz odpowiedzieć swoim czytelnikom i im więcej czasu poświęcisz na namalowanie wspaniałego obrazu korzyści, którymi cieszą się twoi klienci, tym łatwiej sprawisz, że potencjalni klienci zdadzą sobie sprawę, że nie mogą żyć bez Twojego produktu.

Nie dotyczy to tylko kopii sprzedaży. Czytelnicy blogów i biuletynów chcą mięsistych treści, czegoś, co jest warte czasu, który poświęcają na przeczytanie.

Ale stawianie góry słów przed czytelnikami nie działa zbyt dobrze. Strona z czarnym tekstem wygląda jak, cóż, działa.

Więc przed swoim 20-metrowym stosem słów stawiasz serię kroków. Dzielisz treści na łatwe do opanowania części, oddzielone mini nagłówkami lub śródtytułami. Każdy subhead jest krokiem po schodach.

Za każdym razem, gdy czytelnik przychodzi do innego subhead, myśli: “cóż, poczytam do następnego nagłówka.”Potem czyta kolejny rozdział i kolejny.

Podtytuły rozbić kopię na małe ziemniaki-chipsy smaczne kęsy. I wszyscy wiemy, jak trudno jest zatrzymać się przy jednym chipsie.

Podtytuły kontrolują, jak czytnik skąpi

Większość czytelników chudnie. Po prostu mamy za dużo słów do przeczytania każdego dnia. Przeglądamy więc stronę, aby wybrać najważniejsze elementy i zobaczyć, czy chcemy pójść dalej.

Dobre podtytuły, podobnie jak silne punkty punktowe, pozwalają kontrolować jak twoi czytelnicy przejrzeli twoją kopię. Pozwalają ewangelizować to, co najpierw zauważy skimmer, zamiast pozostawiać to przypadkowi.

Jedną z sztuczek copywritingowych z śródtytułami jest użycie ich jako” drugiej ścieżki ” przez twoją kopię. Czytaj przez śródtytuły bez patrzenia na resztę treści ciała. Czy dają najważniejsze momenty Twojej wyjątkowej historii? Czy sugerują nieodparte fakty, które czytelnik musi absolutnie znać? Czy wzbudzają ciekawość tego, co masz do powiedzenia?

Każda skuteczna treść musi odpowiedzieć na pytanie I Co Z Tego? Silne podtytuły niech czytelnik wie, że masz dobrą odpowiedź na to pytanie.

Śródtytuły nie są dekoracją. Przemyślana progresja śródtytułów stanowi podstawę świetnej treści. Podobnie jak nagłówki wykonują krytyczną pracę polegającą na przekonaniu czytelnika do zanurzenia się w treści, podtytuły sprawiają, że czytelnik porusza się płynnie.

Podtytuły mogą ułatwić pisanie

To mądra praktyka, aby najpierw napisać podtytuły, aby uzyskać dobre wyczucie kształtu i struktury, którą chcesz utworzyć. Gdy używasz podtytułów w ten sposób, mogą sprawić, że pisanie będzie znacznie szybsze i łatwiejsze.

Zacznij od nagłówka roboczego, a następnie wybijaj 3-5 śródtytułów. Kiedy już je przybijesz, nie ma prawa, które mówi, że musisz zacząć pisać na początku. Wybierz którąś z podpowiedzi i zacznij szkicować szczegóły.

Podobnie jak śródtytuły sprawiają, że gotowa kopia jest mniej onieśmielająca dla czytelnika, a także sprawiają, że projekt jest mniej onieśmielający dla pisarza, zwłaszcza dla zawartości kamienia węgielnego. Przekonasz się, że po ustanowieniu solidnej struktury z podtytułami, reszta zawartości ciała nie wygląda tak zniechęcająco.

Jeśli trudno jest znaleźć czas na pisanie, odłóż 15 minut i po prostu szkicuj śródtytuły postu. Następnie następnym razem, gdy masz kilka minut, wypełnij szczegóły. Możesz pracować nad jedną sekcją naraz, ale podobnie jak twoi czytelnicy, prawdopodobnie przejdziesz do następnej sekcji, a następnie następnej.

Ten prosty system pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pogorszenie, a gotowe treści będą wisieć razem w bardzo płynny, profesjonalny sposób.

Kiedy pracujesz nad tworzeniem zabójczych treści, nie zaniedbuj pokornego podżegacza. Nie upuszczaj ich po fakcie; od samego początku buduj je w swoich treściach. Jak wiele “porad dla początkujących”, ważne jest (i nie takie trudne), aby dokładnie to zrobić. Poświęć trochę więcej czasu na swoje podtytuły, a znajdziesz się w tworzeniu bardziej chwytliwych, użytecznych i” lepkich ” treści.

Total
0
Shares
Related Posts

Design to Marketing

Wszędzie, gdzie się zwrócisz, ludzie mówią o designie. Został okrzyknięty głównym składnikiem sukcesu wszystkiego, od kampanii reklamowych po…