Wyzwanie Za 100 000$: Sierpniowa Aktualizacja

traffic nutrition secrets

Właśnie zakończyliśmy piąty miesiąc wyzwania za 100 000 $miesięcznie, a jeśli chodzi o ruch drogowy, to był świetny miesiąc. W sierpniu odwiedziło nas 40870 gości z czego 13431 pochodzi z wyszukiwarki.

Wiem, że to sierpniowa aktualizacja, ale od początku września mamy już średnio ponad 800 odwiedzających dziennie z Google, co oznacza, że Wrzesień powinien być dużym miesiącem dla NutritionSecrets.com z punktu widzenia ruchu drogowego.

Sierpień pokazał ponad 54% wzrost ruchu w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Oto co się stało…

SEO wymaga czasu

Nie jestem cierpliwą osobą, ale SEO wymaga czasu i niewiele możesz z tym zrobić. Nie ma znaczenia, ile treści piszesz lub ile linków budujesz, Wyszukiwarki nie otwierają po prostu wrót do twojej witryny.

Upewniają się, że stale się poprawiasz i że wszystkie sygnały wyglądają dobrze. Jeśli tak,zobaczysz więcej ruchu wyszukiwania. Tak jest od lat. Zazwyczaj za każdym razem, gdy zaczynam nowy blog, zwykle trwa od 6 do 7 miesięcy, aby ruch w wyszukiwarce naprawdę zadziałał. W tym okresie powinieneś zobaczyć NutritionSecrets.com dotrzyj do ponad 100 000 odwiedzających miesięcznie.

Jak zwiększyć ruch w wyszukiwarce?

Istnieje formuła, której używam ze wszystkimi moimi blogami, aby zwiększyć ruch w wyszukiwaniu. Oto arkusz Excela, którego używam do NutritionSecrets.com. jest kilka rzeczy, o których należy pamiętać, przeglądając arkusz kalkulacyjny:

  1. Został pierwotnie stworzony przez Louder online lata temu. Wziąłem go za ich zgodą i od tego czasu używam go do własnych projektów. Dlatego wszędzie widać ich markę.
  2. W dokumencie będziesz musiał zastąpić “odżywianie” lub inne losowe słowa kluczowe tymi odpowiednimi dla Twojego bloga. Arkusz będzie wstępnie wypełniać wyniki na tej podstawie.
  3. Arkusz kalkulacyjny jest dokumentem Google i można go tylko przeglądać, a nie edytować. Aby móc go zmodyfikować, musisz utworzyć duplikat, klikając opcję nawigacji “plik”, a następnie ” utwórz kopię.”Teraz możesz zmodyfikować arkusz kalkulacyjny.
  4. Jeśli potrzebujesz bardziej spersonalizowanej pomocy, zawsze możesz wynająć głośniej Online.
  5. Pamiętaj, że moja wersja nie jest najładniejsza, ponieważ Wiem już dużo o content marketingu. Oznacza to, że patrzysz na bardzo minimalistyczną wersję, która nie jest tak wypełniona, jak powinna.

Teraz, gdy masz arkusz, jest kilka rzeczy, które musisz wiedzieć…

Dokument strategii treści, którego używamy na temat tajemnic żywieniowych, wraz z zestawem narzędzi, przedstawia szereg kluczowych elementów, które Mike podąża, aby zapewnić spójność w swoim blogowaniu. Zapewnia również niesamowite sposoby szybkiego generowania pomysłów na posty, które mają duże prawdopodobieństwo sukcesu.

Dokument strategiczny zawiera następujące sekcje:

  • Przewodnik po stylu
  • Plan strategiczny
  • Personas odwiedzających i szablon podróży
  • Narzędzia do generowania pomysłów
  • Narzędzia do generowania nagłówków
  • Idea scratch pad i Walidacja
  • Planista redakcyjny
  • Kalendarz wydawniczy

Oto dalsze wyjaśnienie sekcji i wymienionych powyżej.

Przewodnik po stylu

Ten dokument rejestruje wszystko, co powinno być przestrzegane z perspektywy stylu, aby zapewnić spójność wszystkich utworzonych treści. Obejmuje elementy takie jak:

  • Ton
  • Styl
  • Głos
  • Używany język
  • Formatowanie
  • Wspólne kategorie
  • Reguły metadanych

Plan strategiczny

Ten arkusz kalkulacyjny pochodzi bezpośrednio z tego rozdziału Zaawansowanego Przewodnika po Content Marketingu. Zawiera on następujące sekcje:

  • Plan kanału
  • Wiadomości podstawowe i wtórne
  • Cele biznesowe
  • Analiza konkurencji
  • Differentiator

Personas odwiedzających i szablon podróży

Ten szablon daje możliwość zarysowania kilku kluczowych osób w docelowym ruchu. Pozwala odpowiedzieć na wiele pytań, które pomagają zdefiniować te persony, dzięki czemu podczas tworzenia treści każdy utwór jest napisany w celu ukierunkowania na konkretną osobę lub konkretny etap podróży gościa.

Wiele sekcji w tym szablonie jest pobranych bezpośrednio z tego postu na HubSpot przez Aarona Agiusa.

Narzędzia do generowania pomysłów

To tutaj wiele magii dzieje się na blogu. Jest to zestaw narzędzi zebranych w celu ściągnięcia pytań związanych z Twoim tematem z całego Internetu.

Chodzi o to, że jeśli odpowiadasz na pytania ludzi i rozwiązujesz problemy w swojej branży poprzez świetne treści, postawisz się w pozycji autorytetu w branży.

Opracowane tutaj narzędzia ściągają pytania z następujących stron internetowych:

  • Quora
  • StackExchange
  • Reddit

Oprócz opracowania strategii dotyczącej odpowiadania na typowe pytania i rozwiązywania problemów, które mają ludzie w twojej niszy, możesz również korzystać z bycia na bieżąco z aktualnymi trendami, znanymi jako “newsjacking.”Arkusz strategii treści umożliwia wyszukiwanie wpisanego słowa kluczowego, które pobiera odpowiednie informacje z następujących źródeł:

  • Wiadomości Google
  • Wiadomości Hakerskie
  • Reddit
  • Digg
  • YouTube
  • Twitter
  • Google Trends

Połączenie tych dwóch potężnych zestawów narzędzi pozwala na niekończące się pomysły treści wysokiej jakości do wciągnięcia w jednym centralnym dokumencie. Możesz użyć dokumentu, aby pomóc Ci wybrać tematy, o których najlepiej piszesz, a następnie opracować te pomysły.

Narzędzia do generowania nagłówków

Jon Morrow stworzył fantastyczny dokument zatytułowany Headline Hacks. Jest to Ściągawka na temat pisania nagłówków, które pomagają postom stać się wirusowymi.

Łącząc ten ściągawkę z narzędziem generator pomysłów Portent i generatorem tematów HubSpot, możesz stworzyć dużą liczbę możliwych nagłówków dla każdego pomysłu treści, który utworzysz za pomocą powyższych narzędzi do generowania pomysłów.

Idea scratch pad i Walidacja

Jest to szablon, który pozwala zapisać pomysły, które wymyśliłeś za pomocą narzędzi do generowania pomysłów i nagłówków. Najważniejszą funkcją tej sekcji jest Walidacja pomysłów, które zostały wygenerowane, aby upewnić się, że spełniają przynajmniej niektóre z następujących kryteriów:

  • Temat ma dużą liczbę wyszukiwań
  • Podobne tematy widziałem sukces na stronach konkurencyjnych
  • Temat z czasem zyskuje na popularności
  • Temat to przynęta na ego dla influencerów w branży

Planista redakcyjny

Jest to arkusz roboczy, który pozwala na stworzenie bardziej szczegółowego zarysu każdego postu, zanim zdecydujesz się go napisać. Ten planer redakcyjny pozwala na wskazanie określonych wersji językowych, tonalnych, stylowych i długości treści, jeśli są one potrzebne dla konkretnego artykułu.

Oto niektóre z elementów:

  • Status
  • Termin płatności
  • Autor (dla bloga wieloautorskiego)
  • Pomysł na treść
  • Dalszy opis
  • Szkic URL (dla Dokumentów Google)
  • Uwagi dotyczące konkretnych stylów
  • Długość zawartości
  • Musi zawierać przedmioty
  • Musi wykluczać elementy
  • Odnośniki
  • Uwagi szczegółowe
  • Przewidywane godziny realizacji

Kalendarz wydawniczy

Kalendarz redakcyjny pomaga zapewnić właściwe planowanie treści we właściwym czasie. Obejmuje to wprowadzenie zmian do harmonogramu w oparciu o wymagania sezonowe, święta lub cokolwiek innego, co wymaga napisania lub opublikowania treści w określonych terminach.

Teraz, gdy znasz naszą strategię treści, zanurzmy się w Amazon.

Jak będziemy generować przychody

Będziemy zarabiać na stronie poprzez e-booki i kurs, który będziemy sprzedawać. Nie zaczęliśmy jeszcze tworzyć żadnego z nich, ale w końcu to zrobimy.

Strategia będzie nieco podobna do tej, której używam na NeilPatel.com. może zaczniemy od strony głównej, która będzie miała opcję uczestnictwa w webinarium. Następnie damy Ci godziny przydatnych informacji za darmo, a ostatecznie zaoferujemy ci płatny produkt.

Robię to na NeilPatel.com strona, a w zły dzień, co najmniej 1% wszystkich rejestratorów webinaru zapisuje się na kurs $ 6,000 . Co nie jest takie złe … w końcu, powinienem być w stanie uzyskać to do 2% lub 3%. A gdy masz 100,000 miesięcznie odwiedzających, możesz zazwyczaj zbierać od 5,000 do 6,000 wiadomości e-mail, zakładając, że korzystasz z wyskakujących okienek i ulepszeń treści.

Jeśli chodzi o Amazon, zrobiliśmy wiele badań, ale nie znaleźliśmy firmy, która pozwoli nam white-label” olej rybny ” produkt (to będzie nasz pierwszy produkt) na naszych warunkach. Chcielibyśmy być w stanie otrzymywać wynagrodzenie za każdą sprzedaż bez konieczności płacenia z góry.

To trochę jak model partnerski, ale fizyczny produkt będzie miał etykietę Nutrition Secrets i zostanie dostarczony z biura producenta.

Marże zysku nie będą wysokie, ale przynajmniej Nie będę musiał stawiać żadnej gotówki. Następnie użyję publiczności Nutrition Secrets, aby wygenerować Recenzje produktu na Amazon.

To zajmie trochę czasu,ale ogólnie rzecz biorąc, rynek oleju rybnego jest wystarczająco duży, aby pozwolić mi sprzedać co najmniej $50,000 warte kapsułek oleju rybnego każdego miesiąca, jeśli uderzę w gwiazdy 4.5 lub wyższe z recenzjami 500 plus.

Kluczem Amazon jest wysoka Ocena, duża liczba recenzji, Doskonała Wysyłka i oferowanie więcej niż konkurencja w konkurencyjnej cenie. To może wydawać się trudne do zaoferowania to wszystko, ale tak naprawdę nie jest. po prostu nie można być chciwy i muszą być w porządku z niższych marż.

Nie zrobiliśmy jeszcze wiele z Amazonem, ponieważ podróżowałem za granicę trochę za dużo, ale mam nadzieję, że coś uruchomimy w ciągu najbliższych 30 dni.

Wniosek

Ogólnie rzecz biorąc, to był dobry miesiąc. Ruch będzie nadal rosnąć, zakładając, że wypchniemy więcej wysokiej jakości treści i nadal będziemy budować linki. To wymaga czasu i cierpliwości.

W idealnym świecie Mike produkowałby dwa kawałki treści każdego dnia, ale przy ręcznym budowaniu linków, po prostu nie ma czasu. Mam nadzieję, że to się zmieni w przyszłym miesiącu lub dwóch.

Co sądzisz o dotychczasowych postępach?

P. S. Chciałem szczególnie podziękować Louder Online za umożliwienie mi opublikowania ich arkusza content marketingowego. Jeśli podoba ci się to, co widzisz, powinieneś trafić do Aarona, ponieważ ich usługi marketingowe online są naprawdę dobre.

Total
0
Shares
Related Posts