Ludzie nie zawsze kojarzą Twittera z marketingiem.
Jeśli nie używasz Twittera do poprawy swojej firmy, popełniasz duży błąd.
Każdego roku o Wysłano 200 miliardów tweetów.
Ta liczba jest zdumiewająca.
Przy tak dużej konkurencji w przestrzeni mediów społecznościowych ludzie mogą założyć, że najlepsze dni Twittera to przeszłość.
To nieprawda.
Twitter nigdy nie był bardziej popularny niż dziś.
Zobacz te liczby:
Twitter ma około 328 milionów użytkowników na całym świecie.
To może nie wydawać się dużo w porównaniu do 2 miliardy miesięcznie aktywni użytkownicy Facebooka.
Mimo to, 328 milionów to nie liczba, którą możesz zignorować.
Istnieje wiele możliwości generowania potencjalnych klientów i poprawy konwersji na Twitterze.
Jeśli nie korzystasz aktywnie z Twittera dla biznesu, nie jest za późno na zmiany.
Na szczęście dla ciebie, jestem ekspertem w tej dziedzinie.
Pomagałem firmom zwiększ ich zaangażowanie na Twitterze o ponad 300%.
W tym poście pokażę Ci, jak generować potencjalnych klientów na tej potężnej platformie mediów społecznościowych.
Dowiedz się, dlaczego konsumenci są na Twitterze
Zanim zaczniesz marketing, musisz określić, kogo musisz kierować.
Czy próbujesz nawiązać kontakt z każdym użytkownikiem z kontem na Twitterze?
To nie jest skuteczna strategia.
Zamiast tego skup się na swoich obecnych klientach i grupie docelowej.
Dowiedz się, kto jest:
- wymienienie Twojej marki po nazwie
- śledzenie Twojego profilu
- angażowanie się w rywalizację
- tweetowanie na istotne tematy i produkty w Twojej branży
Rynek dla tych ludzi, jeśli chcesz wyższe konwersje.
Mniej więcej 80% użytkowników Twittera tweetowałem o marce.
Po obejrzeniu nazwy firmy wymienionej na Twitterze, 54% osób szukało firmy, przekazywało dalej treści lub odwiedzało stronę internetową firmy.
Jak myślisz, dlaczego tak wiele osób mówi o firmach w swoich tweetach?
Twitter to świetny sposób na komunikację klientów z ulubionymi markami.
Dlatego jedna trzecia użytkowników Twittera wyrażaj swoje opinie o produktach i firmach.
Jako marketer musisz przyjąć to zaangażowanie.
Uznaj, że jest to niesamowita szansa na ekspozycję i rozwój marki.
Gdy ktoś tweetuje pod Twoją marką, musisz odpowiedzieć—szybki.
Według Sprout Social, aby marki odpowiadały użytkownikom w mediach społecznościowych, potrzeba średnio 10 godzin.
Musisz zrobić coś lepszego, bo klienci będą czekać tylko 4 godziny na odpowiedź.
Jeśli nie masz czasu na odpowiadanie na tweety, deleguj to zadanie komuś z zespołu marketingowego.
Ta osoba może łatwo reagować na osoby na Twitterze w ciągu kilku minut, bezpośrednio ze smartfona.
Znajomość tych informacji jest szczególnie ważna, jeśli rynek docelowy składa się z milenialsów i wyżu demograficznego.
Prawie połowa z nich śledzi marki w mediach społecznościowych.
Na podstawie wszystkich informacji, które omówiłem do tej pory, oczywiste jest, że użytkownicy Twittera chcą współpracować z firmami na tej platformie.
Teraz, gdy już to ustaliliśmy, nadszedł czas, aby wykorzystać te informacje do generowania potencjalnych klientów dla Twojej firmy.
Dowiedz się, jak korzystać z Twitter wyszukiwanie zaawansowane
Wcześniej wspomniałem, że na Twitterze jest ponad 328 milionów użytkowników i 200 miliardów rocznych tweetów.
Nie wszyscy ci Użytkownicy i tweety są istotne dla Twojej firmy.
Kluczem jest filtrowanie bezużytecznych do Generuj leady.
To jest mój ulubiony sposób, aby uzyskać jak najwięcej przydatne i znaczące źródło leadów: Twitter ‘ s wyszukiwanie zaawansowane.
Oto jak to robisz.
Krok # 1: Przejdź do menu “Wyszukiwanie zaawansowane”
Jestem pewien, że znasz zwykły pasek wyszukiwania na Twitterze.
Z menu wyszukiwania spójrz na lewą stronę ekranu w sekcji ” Filtry wyszukiwania.”
Kliknij przycisk “Wyszukiwanie zaawansowane”, aby kontynuować.
Krok # 2: Dodaj słowa kluczowe istotne dla Twojej firmy
To pole wyszukiwania daje znacznie dokładniejsze wyniki niż ogólny pasek wyszukiwania, którego używasz.
Dodaj słowa i frazy w oparciu o spostrzeżenia marketingowe, branżę i grupę docelową.
Na przykład, załóżmy, że prowadzisz stronę internetową specjalizującą się w sprzęcie sportowym na świeżym powietrzu.
Można dodać takie słowa jak Turystyka piesza, rowerowa, plecak, namiot, szlaki górskie, lub surfing do paska wyszukiwania.
Wszystko zależy od celu kampanii marketingowej do generowania potencjalnych klientów.
Jeśli jest zima, możesz chcieć dołączyć takie terminy jak buty snowboardowe, narty, Gogle snowboardowe, itd.
Nie wariuj. Trzymaj się kilku konkretnych słów i zwrotów, aby rozpocząć.
Krok # 3: Poszukaj odpowiednich nazw użytkowników (kont)
Dodawanie kont do zapytania może dać jeszcze bardziej konkretne wyniki.
Nie wiesz, co umieścić w tych dziedzinach?
Oto kilka propozycji:
- Twój profil
- profile lokalnych konkurentów
- Zawodnicy rozstawieni
- eksperci branżowi
Dodanie swojego profilu do wyszukiwania może być jedyną oczywistą sugestią na tej liście. Ale może niewiele osób wspomina o Twojej firmie po imieniu na Twitterze.
Dlatego inne są równie ważne.
Czy ludzie tweetują o twoich konkurentach?
Ci użytkownicy to Twoi potencjalni klienci.
A co z ekspertem branżowym?
Kontynuujmy przykład o sklepie sportowym na świeżym powietrzu.
Możesz dodać Konto Sean White na Twitterze do tego zapytania.
Jest profesjonalnym snowboardzistą, więc nie jest nierozsądne myśleć, że użytkownicy piszący o nim są zainteresowani sprzętem snowboardowym.
Możliwości są nieograniczone.
Po prostu musisz być kreatywny, aby znaleźć najbardziej dokładne i odpowiednie wyniki do generowania potencjalnych klientów.
Krok # 4: Włącz swoją lokalizację
Domyślnie usługi lokalizacyjne będą wyłączone dla zapytania wyszukiwania zaawansowanego.
Włącz go, aby włączyć bardziej odpowiednie wyniki.
Dla uproszczenia, będę nadal korzystać ze sklepu sportowego przykład.
Powiedzmy, że sklep znajduje się w moim mieście Seattle, WA.
Masz sklep ecommerce, ale nie dostarczasz poza REGION PÓŁNOCNO-ZACHODNI.
Tweety na temat sprzętu turystycznego na Florydzie nie będą istotne dla Twojej strategii generowania leadów.
Łatwiej jest zawęzić wyszukiwanie, dodając lokalizację teraz niż później filtrować złe przewody.
Jeśli jednak masz sklep ecommerce z globalną dystrybucją, możesz zdecydować się wyłączyć funkcję lokalizacji w wyszukiwaniu.
To zależy od Ciebie.
Jednak nadal polecam skupienie się na konkretnym kraju lub regionie.
W ten sposób możesz Segmentuj te przewody i odpowiednio im sprzedać.
Krok # 5: Filtruj daty
Jeśli ktoś napisał o Twojej firmie 3 lata temu, prawdopodobnie jest trochę za późno, aby uznać tego użytkownika za leada.
Chcesz mieć pewność, że wyniki wyszukiwania są najnowsze jak również istotne.
Zacznij od ostatnich kilku miesięcy. Jeśli chcesz uzyskać więcej wyników, zawsze możesz rozszerzyć je do ostatnich sześciu miesięcy lub do poprzedniego roku.
Te kroki 5 są bardzo łatwe do naśladowania.
Następnym razem, gdy próbujesz wygenerować potencjalnych klientów na Twitterze, zacznij od Zaawansowanego zapytania wyszukiwania.
Użyj hashtagów, aby promować swoją markę
Hashtagi to świetny sposób, aby uzyskać nazwę swojej firmy.
Jeśli uda ci się zdobyć wystarczającą liczbę użytkowników, aby użyć Twojego hashtagu, może to potencjalnie stać się wirusowe i zacząć trendy.
Oto, co jest dziś popularne w Seattle:
Wymyśl sprytny i kreatywny hashtag dla swojej firmy.
Spójrz na sponsorowany hashtag na górze tego zdjęcia z Papa John ‘ s.
#NationalPizzaMonth jest dużo łatwiejszy do odczytania niż # nationalpizzamonth.
Oczywiście, jeśli użytkownik wpisze ten hashtag bez wielkich liter, nadal będzie działał.
Ale powinieneś wykorzystać tę strategię kapitalizacji we wszystkich swoich tweetach.
Jest łatwiejszy do odczytania, a także może pomóc uniknąć potencjalnego zakłopotania.
W 2012 roku brytyjska piosenkarka o imieniu Susan Boyle użyła hashtagu promującego jej nowy album.
Napisała na Twitterze #susanalbumparty, aby go promować.
To nieszkodliwe, ale kombinacja pewnych liter bez spacji i wielkich liter może wydawać się nieodpowiednia.
# SusanAlbumParty wygląda o wiele lepiej i zapobiega zamieszaniu.
Ale kto wie, może chcesz być podstępny ze swoimi hashtagami, mając nadzieję, że jeden z nich stanie się wirusowy.
Po prostu nie zachęcam ani nie polecam.
Tweety z hashtagami mają również większą szansę na być retweeted.
Retweety oczywiście ujawnią Twoją markę szerszej publiczności.
Im więcej osób korzysta z tagu, tym bardziej prawdopodobne jest, że stanie się on wirusowy lub trend na Twitterze.
Zobacz, kto użył twojego hashtagu. Nawiążcie kontakt z tymi ludźmi.
To skuteczna strategia generowania leadów.
Użyj Twittera jako źródła obsługi klienta
Jeśli twoi klienci mają pytania, skargi lub inne pytania, zachęcaj ich do skontaktowania się z Tobą na Twitterze.
Dlaczego?
Ponieważ inni ludzie zobaczą, jak responsywna jest Twoja marka.
Tworzy ekspozycję i zwiększa szanse na uzyskanie większej liczby potencjalnych klientów.
Interakcje z obsługą klienta są trendy w górę w mediach społecznościowych.
Oznacza to, że klienci wiedzą, że mogą kontaktować się ze swoimi ulubionymi markami za pośrednictwem Twittera i oczekują, że marki zareagują.
Jeśli inne firmy odpowiadają na swoje tweety, twoi klienci zakładają, że zrobisz to samo.
Ignorowanie tweetów Klientów może skończyć się złą reputacją w zakresie obsługi klienta.
Jednak reagowanie na nie w odpowiednim czasie może mieć odwrotny skutek.
Klienci będą narzekać. Takie rzeczy się zdarzają.
Nie pozwól, aby negatywny tweet wyrzucił cię z gry. Odpowiedz grzecznie i spróbuj naprawić sytuację. Nie bądź defensywny i nie usprawiedliwiaj się.
Pamiętaj, że każdy zobaczy tę interakcję, więc zachowaj ją profesjonalnie przez cały czas.
Zobacz, co się dzieje, gdy osoba doświadcza pozytywnej reakcji obsługi klienta:
Klient może zrobić dwie rzeczy:
- podziel się doświadczeniem
- Poleć markę
Jeśli ta interakcja ma miejsce na Twitterze, klient jest jeszcze łatwiejszy do zrobienia obu tych rzeczy.
Zapewnienie niesamowitej obsługi klienta może zrobić znacznie więcej niż tylko generować potencjalnych klientów.
Może podwoić twoje dochody.
Korzystanie z Twittera do obsługi klienta może zmniejszyć szanse na klient staje się sfrustrowany.
Ostatnie badania sugerują, że Twitter jest najmniej frustrujące kanał obsługi klienta.
Więc masz już przewagę.
Nawiąż kontakt z klientami
Teraz, gdy wiesz, jak znaleźć potencjalnych klientów na Twitterze, nadszedł czas, aby upewnić się, że zamieniasz te potencjalnych klientów w konwersje.
Jeśli ktoś tweetuje o Twojej marce, produktach lub branży, skontaktuj się z nim bezpośrednio.
Daj im znać, że możesz pomóc.
Wróć do naszego zaawansowanego wyszukiwania.
Możesz znaleźć użytkowników, którzy nawet nie wiedzą, że Twoja marka istnieje.
Jak to zmienić?
Oto kilka wskazówek:
- śledź ich profil
- Polub ich posty
- retweet ich treści
- odpowiadaj bezpośrednio na ich tweety
Jeśli nie wiedzieli o Tobie wcześniej, to zdecydowanie teraz wiem o Tobie.
Upewnij się, że Twój profil jest aktywny.
Daj swojemu potencjalnemu potencjałowi powód do obserwuj swoją markę.
Uzyskanie zniżki jest głównym powodem, dla którego konsumenci śledzą firmę na Twitterze.
Chcą również otrzymywać:
- gratisy
- rozrywka
- aktualizacje
- sprzedaż
- ekskluzywne treści
Jeśli Twoje konto na Twitterze nie robi tych rzeczy, Twoja strategia generowania leadów nie będzie tak skuteczna.
Wniosek
Konsumpcja treści wzrosła o 25% na Twitterze w ciągu ostatnich 2 lat.
Użytkownicy chcą wchodzić w interakcje i angażować się w swoje ulubione marki na Twitterze.
Ludzie na całym świecie tweetują o rzeczach istotnych dla Twojej firmy.
Sztuką jest nauka, jak filtrować te wyniki do generowania potencjalnych klientów.
Aby to zrobić, użyj zapytań wyszukiwania zaawansowanego na Twitterze.
To świetny sposób na dostosowanie wyszukiwania w oparciu o:
- słowa
- zwroty
- języki
- profile
- lokalizacje
- daktyle
Te informacje dadzą ci najbardziej aktualne i dokładne wyniki.
Gdy znajdziesz potencjalny trop, skontaktuj się z nimi bezpośrednio. Śledź ich profil i postaraj się, aby podążali za tobą.
Prowadź promocje i oferuj ekskluzywne treści na swoim kanale. Zachęci to Użytkowników do interakcji z Twoją stroną.
Twitter jest również doskonałą platformą do zapewnienia obsługi klienta. Jeśli Klient ma pozytywne doświadczenia z obsługą klienta z Twoją firmą na Twitterze, jest bardziej skłonny podzielić się swoją historią i polecić Twoją markę.
Użyj hashtagów jako kreatywnego sposobu na wyeksponowanie swojej firmy.
Wszystkie te wskazówki pomogą Ci poprawić strategię generowania leadów na Twitterze.
Jaki hashtag stworzysz, aby generować potencjalnych klientów za pośrednictwem Twittera?