Wskazówki 16, Aby uzyskać więcej konwersji z nagłówkami

Co przyciąga ludzi do Twoich treści?

Jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie współczynnika konwersji jest dostosowanie kopii nagłówka.

W przeszłości wyjaśniałem jak pisać wstępy to sprawia, że reszta twojego postu jest nieodparta. Ale zanim czytelnicy będą mieli szansę przeczytać Twoje intrygi, będą musieli kliknąć Twój nagłówek.

Nagłówki wykraczają daleko poza tylko posty na blogu. To jest coś, na czym musisz się skupić dla każdego kawałka treści, które produkujesz.

Niezależnie od tego, czy jest to nowy film na twojej stronie, czy najnowsza historia, którą udostępniasz za pośrednictwem mediów społecznościowych, wszystko zaczyna się od urzekającego nagłówka.

Oczywiście chcesz, aby ludzie konsumowali treści, które produkujesz. Ale rzeczywistość jest taka, że prawdopodobnie nie będą. według badania od HubSpot, 43% czytelników po prostu przegląda posty.

Ale jeśli twoim celem jest uzyskanie kliknięć i kieruj ruch do strony docelowej, wszystko, co musisz zrobić, to skupić się na tytule.

To dlatego, że 80% ludzi przeczytam nagłówek. Istnieje więc duża szansa, że Twoje Nagłówki będą widoczne dla większości odbiorców. Teraz, to tylko do ciebie, aby upewnić się, że jest wystarczająco atrakcyjne, aby uzyskać kliknięcia.

Jak więc zwiększyć współczynnik konwersji w nagłówkach gazet? Cóż, istnieje 16 prostych strategii, które możesz przetestować:

1. Sprzedaż rozwiązań

Ludzie szukają Twojego produktu lub usługi, ponieważ oferujesz rozwiązanie ich problemu. Jeśli możesz jasno określić, na czym polega ich problem i przedstawić rozwiązanie, a także korzyści w nagłówku, prawdopodobnie zwiększysz swój Współczynnik konwersji.

MarketingProfs zrobił test nagłówka, w którym próbowali sprzedaży rozwiązań. W rezultacie udało im się zwiększyć współczynnik konwersji o 28%.

ab testing marketingprofs

Sprzedaż rozwiązań działa tylko wtedy, gdy znasz zwroty i słowa kluczowe, które najbardziej współgrają z Twoimi klientami. Najprostszym sposobem, aby dowiedzieć się, jakie słowa lubią twoi klienci, jest ich badanie. Oto kilka pytań, które możesz im zadać:

  • Jaki jest największy problem, który możemy Ci pomóc rozwiązać?
  • Czego szukasz w swoim idealnym rozwiązaniu?

2. Użyj słowa”wolny”

Kto nie lubi darmowych rzeczy? Z tego powodu powinieneś rozważyć użycie słowa “free” w nagłówkach, zakładając, że oferujesz coś za darmo, na przykład “darmowy okres próbny”?.

Highrise zrobił test, w którym dodali frazę “darmowy okres próbny” do nagłówka i zwiększyli Współczynnik konwersji o 30%.

ab testing highrise

Jeśli twój produkt lub usługa nie oferuje bezpłatnego okresu próbnego, możesz również użyć fraz cenowych w nagłówku. Na przykład w Crazy Egg odkryliśmy, że wyrażenie “bez wysokich kosztów” w naszym nagłówku konwertuje lepiej niż wyrażenie “darmowy okres próbny”.

Ludzie nie chcą angażować się w coś, z czym nie są zbyt zaznajomieni. Zmniejszając ich zaangażowanie poprzez bezpłatne testy, obniżone ceny lub nawet gwarancje zwrotu pieniędzy, możesz zwiększyć swoje współczynniki konwersji. Rozważ użycie jednej z tych trzech taktyk w nagłówku.

3. Utwórz porównanie

Użyliśmy tej taktyki w Kissmetrics, aby zwiększyć nasz współczynnik konwersji o 40%. Powiązaliśmy nasz produkt z Google Analytics, produktem, z którym wszyscy nasi potencjalni klienci są bardzo zaznajomieni.

ab testing kissmetrics

Porównując się do produktu, z którego korzystają nasi potencjalni klienci, pomogliśmy im zrozumieć, co robimy w ciągu kilku sekund. To jest główny powód, dla którego nasz współczynnik konwersji wzrósł.

Przetestowaliśmy również kilka innych odmian nagłówków, ale wariacja” Google Analytics mówi ci, co się stało, KISSmetrics mówi ci, kto to zrobił ” wygrała o 40%.

Podczas tworzenia kopii nagłówka rozważ przetestowanie wersji, która porównuje Twoją firmę z innymi na twoim rynku.

4. Czy twój nagłówek pasuje do Twojej reklamy?

Jeśli stworzysz fałszywy nagłówek w nadziei na zwiększenie współczynnika konwersji, to może potencjalnie zaszkodzić.

Twój nagłówek nie powinien pasować tylko do twojej kopii ciała, ale powinien również pasować do Twojej reklamy. Jeśli większość ruchu pochodzi z płatnej reklamy, przetestuj unikalne nagłówki związane z konkretnymi reklamami.

California Closets zrobił test z nagłówkiem, w którym postanowili stworzyć odmianę, która była bardziej związana z ich reklamami.

ab testing ad copy

Zgadniecie jaki był efekt końcowy? 115% wzrost konwersji! To coś wielkiego.

W idealnym świecie każda z Twoich reklam powinna wskazywać na stronę docelową, która ma określony nagłówek dostosowany do Twojej reklamy.

5. Spraw, aby twój nagłówek stał się świadectwem

Może to brzmieć nieco niekonwencjonalnie, ale przekształcenie nagłówka w referencje może zwiększyć współczynnik konwersji.

LKR Social Media przeprowadziło test A / B, w którym zmienili nagłówek w referencje. Spowodowało to wzrost ich współczynnika konwersji o 24,31%.

Oto jak wyglądał oryginalny nagłówek:

ab testing LKR social media

A oto wersja testimonial:

ab testing LKR social media testimonial

Zmieniając nagłówek na” twój jest jedynym biuletynem, który faktycznie czytam”, firma sprawiła, że ludzie czuli, że ich brakuje, Jeśli nie subskrybują biuletynu LKR.

Jeśli zamierzasz przetestować to podejście, upewnij się, że nie używasz naprawdę długich referencji jako nagłówka. Nagłówek ma przyciągnąć czyjąś uwagę i sprawić, że będzie chciał dowiedzieć się więcej… nie możesz tego zrobić, mając nagłówek, który jest akapitem długim.

6. Powiedz im, co dostają

Czasami najprostsze podejście jest najlepsze. CityCliq zdecydowało się na takie podejście w porównaniu ze sprzedażą rozwiązań.

Testowali wiele nagłówków, takich jak:

  • Firmy rosną szybciej w Internecie!
  • Stwórz stronę internetową dla swojej firmy.
  • Daj się znaleźć szybciej!
  • Reklama internetowa, która działa!

ab testing citycliq

Odkryli, że prosty nagłówek “Utwórz stronę internetową dla swojej firmy” działa lepiej niż rozwiązanie “daj się znaleźć szybciej”. Efektem końcowym był wzrost rejestracji o 89%.

Nie zawsze musisz wymyślić kreatywny nagłówek, aby zwiększyć współczynnik konwersji. Wszystko, co musisz zrobić, to powiedzieć ludziom, co robisz w prosty i prosty sposób.

7. Uporządkuj nagłówki

Bardzo rzadko zdarza się, że lejek konwersji składa się tylko z jednej strony. Zazwyczaj masz kilka stron… na przykład, Crazy Egg ma stronę główną, stronę cenową, stronę rejestracji i stronę z podziękowaniami.

Innymi słowy, Lejek Crazy Egg składa się z czterech kroków, co oznacza, że na tej stronie znajdują się co najmniej cztery nagłówki… jeden nagłówek na stronę. Upewniając się, że nagłówki płyną ze sobą, bardziej prawdopodobne jest zwiększenie współczynników konwersji.

Administracja Obamy przetestowała sekwencyjne nagłówki podczas swojej kampanii, w których nagłówek w drugim kroku ich lejka był bardzo istotny dla nagłówka w kroku pierwszym.

ab testing obama

Efektem końcowym był wzrost konwersji o 21%. Powinieneś się z tego nauczyć, że nagłówki na każdym kroku lejka powinny płynąć razem.

8. Nie zapomnij o podtytułach

Jumpbox zrobił test ze swoimi reklamami, aby sprawdzić, czy reklama z nagłówkiem przekonwertowana jest lepiej czy gorzej niż reklama z nagłówkiem i pod nagłówkiem.

Oto Oryginalna wersja reklamy:

ab testing jumpbox

A oto wariacja:

ab testing jumpbox sub-heading

Czy możesz zgadnąć, która wersja przekonwertowana lepiej? Wersja z podtytułem zwiększyła współczynnik klikalności o 88%.

Kiedy testujesz A / B, nie zapomnij sprawdzić, czy masz podtytuł, a nie masz go. Oprócz tego przetestuj wiele odmian poddziału, ponieważ niektóre mogą działać lepiej niż inne.

9. Ciekawość sprzedaje

Kiedyś korzystałem z bezpłatnego nagłówka opartego na wersji próbnej, który dobrze się przekonwertował. Nagłówek brzmiał:” dowiedz się, jak podwoić swój ruch w ciągu 30 dni za darmo”, i nie mogłem wymyślić wariantu, który by go pokonał.

Mój kumpel zasugerował, żebym spróbował tego nagłówka: “kiedy Amazon, Viacom i NBC potrzebują więcej ruchu na swojej stronie internetowej, To właśnie nazywają”. Możesz zgadnąć, jaki był rezultat?

ab testing quicksprout

31,7% wzrost konwersji. Byłem zszokowany, biorąc pod uwagę, że mój oryginalny nagłówek złożył obietnicę i stwierdził, że jest “wolny”. Ale nie przekonwertował tak dobrze, jak nagłówek, który wzbudzał ciekawość.

Tylko dlatego, że coś działa dobrze dla Ciebie nie oznacza, że nie ma miejsca na poprawę.

10. Nagłówki oparte na czasie

Ludzie nie chcą przejść przez długi proces rejestracji. I nie chcą korzystać z produktu lub usługi, która jest skomplikowana i czasochłonna.

W nagłówkach możesz przekazać, że proces rejestracji jest krótki i że twój produkt jest łatwy w użyciu.

W Crazy Egg przetestowaliśmy podtytuł oparty na czasie, który powiedział, że nasz produkt jest łatwy w użyciu, a proces rejestracji jest krótki.

ab testing crazyegg

Podtytuł ” View your heatmap & get started in less than 60 seconds “Boos zwiększył nasz współczynnik konwersji rejestracji o 16.2% w porównaniu do podtytułu”jesteś tylko 1 krok od wyświetlenia swojej heatmapy”.

11. Dołącz numer

Liczby to świetny sposób na zwrócenie uwagi na swój post i zwiększenie kliknięć. To dlatego, że czytelnicy wiedzą, czego się spodziewać, gdy zobaczą numer w tytule.

Używam ich, gdy cały czas piszę posty na blogu. Oto ostatni nagłówek, którego użyłem do artykułu o jak monitorować konkurencję.

image4 5

Kiedy ktoś natknie się na ten nagłówek, dokładnie wie, co pociągnie za sobą post. Zasadniczo będzie to lista 10 różnych narzędzi.

Jak już wspomniałem, czytelnicy lubią przeglądać treści. Listy są atrakcyjne, ponieważ ułatwiają odbijanie się od jednego punktu do drugiego.

Czytelnik nie musi czytać każdego słowa, aby przejrzeć tę listę. W rezultacie są one bardziej prawdopodobne, aby kliknąć na niego.

Ale jakich liczb należy używać? Według badań opartych Dane dotyczące zaangażowania na Facebooku 2017, to jest dziesięć najlepszych wyników:

  • 10
  • 5
  • 15
  • 7
  • 20
  • 6
  • 8
  • 12
  • 9
  • 3

Liczby, które są przyrostami pięciu tworzą cztery z pięciu najlepszych wyników na tej liście.

Ale to nie znaczy, że powinieneś podawać liczby takie jak 50 czy 100. Jak widać, żaden z dziesięciu najlepszych wyników nie zawiera liczb wyższych niż 20.

Dzieje się tak dlatego, że ludzie nie chcą spędzać całego dnia na czytaniu Twoich treści. Wiedzą, że przejrzenie listy 10 zajmie tylko kilka minut. Ale wszystko w górę 20 jest znacznie mniej atrakcyjne i nie przyniesie tyle kliknięć.

12. Nie przeocz długości

Nie marudź. Twój nagłówek nie powinien być tak długi jak wprowadzenie. Ale to nie powinno być tylko kilka słów.

Jedno zdanie lub fragment zdania powinien umieścić cię w dobrym miejscu, aby uzyskać kliknięcia. Dzieje się tak, ponieważ zapewnia odbiorcom wystarczającą ilość informacji, aby przyciągnąć ich uwagę.

Badania pokazują, że nagłówki od 16 do 18 słów wyprodukuj największe zaangażowanie:

image1 5

Analizuj bieżące nagłówki.

Jeśli jest ich mniej niż dziesięć, może to być główny powód, dla którego otrzymujesz niezadowalającą liczbę kliknięć. Z drugiej strony, jeśli Twoje nagłówki mają liczbę słów przekraczającą 30, nadal nie są zoptymalizowane pod kątem najwyższego zaangażowania.

Nie daj się ponieść. Twój nagłówek musi mieć sens i dobrze się czytać.

Dodanie lub usunięcie kilku słów, aby zmieścić się w zakresie od 16 do 18, nie pomoże ci, jeśli tytuł nie ma sensu.

Oprócz liczby słów należy również wziąć pod uwagę liczbę znaków w nagłówku.

Spójrz na analizę danych w tym artykuł z Contently:

image2 5

Jak widać na wykresie, nagłówki o najwyższych współczynnikach klikalności mają od 90 do 99 znaków.

Co ciekawe, tytuł tego posta to,

Według badań, istnieje duża szansa, że klikniesz ten nagłówek, ponieważ ma 97 znaków.

Liczba postaci mieści się w zaleceniach badań.

Czy zauważyłeś coś jeszcze w tym tytule? Jestem pewna, że nie masz w zwyczaju liczyć słów. Prawdę mówiąc, ja też nie. Ale ze względu na ten post, poświęciłem temu więcej uwagi.

Artykuł z Contently ma 16 słów w tytule. Jest to zgodne z badaniami dotyczącymi liczby słów i ich związku z zaangażowaniem, o których mówiłem wcześniej.

Trafia w punkt dla obu kategorii.

Zasadniczo, jeśli możesz napisać nagłówki, które zawierają od 16 do 18 słów oraz masz 90 do 99 znaków, będziesz stawiając się w najlepszej pozycji, aby uzyskać jak najwięcej kliknięć.

13. Szokuj swoją publiczność

Wymyśl nagłówek, który jest zbyt intrygujący, aby czytelnicy mogli go przepuścić.

Niech publiczność zadaje sobie pytanie ” co?”lub” czy to w ogóle możliwe?”

Szokujące nagłówki są czasami określane jako click-bait. W porządku jest to robić, o ile nie zawiedziesz swoich czytelników swoimi treściami.

Oto, co mam na myśli. Jeśli zamierzasz użyć szokującego nagłówka, treść lepiej dostarczy zgodnie z obietnicą.

Spójrz na ten stary wpis na blogu, który napisałem o tym, jak Zarobiłem milion z Ferrari:

image3 5

Co za zdjęcie! Prawie nie poznaję siebie z tymi włosami.

Ale jest to rodzaj artykułu, który generuje kliknięcia, ponieważ nagłówek jest tak szokujący. Przyciąga uwagę czytelników z kilku powodów.

Po pierwsze, Ferrari jest znanym samochodem sportowym uznawanym na całym świecie. Są drogie i zwracają uwagę, gdy są widoczne na drodze.

Po drugie, nie znam nikogo, kto nie byłby zainteresowany Jak zarobić milion dolców. I jest sposób na zarabianie na sportowym samochodzie? Tytuł jest zbyt intrygujący, by go zignorować.

To sprawia, że użytkownik pyta, czy jest to rzeczywiście możliwe.

Możesz również wymyślić nagłówki takie jak ten. Pomyśl o czymś ekscytującym, co osiągnąłeś. Wrzuć to do nagłówka.

14. Ustaw punkt odniesienia

Innym sposobem na zachęcenie ludzi do klikania nagłówków jest użycie benchmarka.

Pokaż im, jak mogą coś osiągnąć, klikając twój post i czytając więcej informacji. Na przykład, powiedzmy, że Twoja firma sprzedaje suplementy diety.

Nagłówek benchmarku mógłby powiedzieć,

Jak można schudnąć 30 funtów w ciągu najbliższych 30 dni.

Strategia ta łączy metodę benchmarkową z poprzednią taktyką stosowania współczynnika szoku. Utrata 30 funtów sama w sobie jest ekstremalna. Ale robisz to w 30 dni? To jest coś, co nawet ludzie, którzy nie próbują schudnąć, byliby zainteresowani czytaniem.

Tylko upewnij się, że nagłówki są realistyczne. Chcesz ustawić punkt odniesienia, który jest osiągalny.

Zobacz ten przykład

image7 5

Punkt odniesienia to 10,000.

To duża liczba, ale wciąż realistyczna. Gdyby tytuł brzmiał: “jak zdobyć 10 milionów obserwujących na Twitterze”, byłoby to znacznie mniej wiarygodne.

Dla większości ludzi dotarcie do 10 milionów obserwujących w mediach społecznościowych jest nierealne. Znam swoich blogowiczów. Mówię do przedsiębiorców i właścicieli firm, nie do celebrytów.

Ustawiłem ten wzorzec na liczbę, którą myślę, że mogą osiągnąć.

15. Dyskutuj na istotne tematy

Twoje nagłówki muszą być istotne dla kilku różnych rzeczy.

Przede wszystkim muszą być odpowiednie dla Twojej marki i głosu. Jeśli Twoja firma działa w branży muzycznej, nie powinieneś pisać nagłówków o tym, jak przetrwać trzęsienie ziemi.

Tak, ten przykład może być nieco drastyczny, ale jestem pewien, że rozumiesz, o czym mówię.

Po drugie, twoje nagłówki muszą być istotne pod względem czasu. Jeśli relacjonujesz reportaż, który wydarzył się dwa tygodnie temu, to jesteś za późno. Ten nagłówek jest teraz bez znaczenia.

Oto świetny przykład odpowiedniego nagłówka z Harper ‘ s BAZAAR:

image5 5

Jako magazyn, który specjalizuje się w trendach w modzie, popkulturze i poradach kosmetycznych, używa nagłówka na temat marki. Trafia w cel naszego pierwszego elementu istotnego.

W tym artykule omówiono trendy w modzie na wiosnę i lato 2018 roku.

Ale zwróć uwagę, kiedy został opublikowany. Artykuł ukazał się 22 lutego 2018 roku. Więc czas również jest idealny.

Gdyby wyszło na jaw wiosną lub latem, byłoby już za późno. Czytelnicy nie będą klikać na coś, co jest starą wiadomością. Czas, aby kupić ich wiosenne i letnie ubrania jest przed rozpoczęciem sezonu.

16. Naucz swoich czytelników ” jak ” zrobić coś

Jeśli czytasz mój blog od jakiegoś czasu, wiesz, że jestem wielkim fanem tworzenia pouczających przewodników uczących Cię, jak robić pewne rzeczy.

Jeśli jesteś ekspertem w danej dziedzinie lub branży, wykorzystaj swoją rozległą wiedzę na swoją korzyść. Twórz Przewodniki krok po kroku dla swoich czytelników.

Oprócz tego, że są pouczające, takie posty są również świetnym sposobem na uzyskanie wielu kliknięć.

Oto coś jeszcze, co musisz wziąć pod uwagę. Oczywiście, będziesz udostępniać swoje treści we wszystkich kanałach dystrybucji. Ale to nie jedyny sposób, w jaki Twoje treści będą widoczne.

Będziesz także musiał pisać nagłówki w oparciu o ruch organiczny. Twój ruch organiczny pochodzi z nieopłaconych wyników wyszukiwania.

Jeśli ktoś potrzebuje pomocy w osiągnięciu czegoś, to jak myślisz, co wpisze w Google? Istnieje duża szansa, że napiszą słowa “Jak to zrobić”, więc w Twoim najlepszym interesie jest umieszczenie tych słów w nagłówkach dla celów SEO.

Spójrz na ten artykuł z BuildFire:

image6 5

Przede wszystkim treść tego artykułu dotyczy marki—tematu, który omówiłem powyżej.

Ale na podstawie tego nagłówka jest jasne, że post pokaże ludziom, jak coś zrobić.

BuildFire specjalizuje się we wszystkim, co związane jest z aplikacjami mobilnymi. Mówiąc dokładniej, zajmują się tworzeniem niestandardowych aplikacji.

Więc rozpoznali wyszukiwane hasła, które ktoś mógłby umieścić w Google. Oto spojrzenie na to, co mam na myśli:

image8 4

Oprócz płatnej reklamy, ten post z BuildFire jest najlepszym wynikiem wyszukiwania w oparciu o jego nagłówek.

Jeśli możesz opanować swoje umiejętności SEO, dostaniesz mnóstwo kliknięć, po prostu zajmując najwyższą pozycję w Google. W 2017 roku Najwyższa pozycja otrzymaliśmy 20,5% wszystkich kliknięć Google.

Te współczynniki klikalności spadają do 13% dla drugiej i trzeciej pozycji, co jest nadal dobre, ale znaczny spadek z poziomu najwyższego miejsca.

Wniosek

Jeśli chcesz, aby ludzie czytali Twoje treści, musisz zachęcić ich do kliknięcia nagłówka, zanim będziesz mógł zrobić cokolwiek innego.

Niektóre z pomysłów na nagłówki, które pokazałem powyżej, mogą zwiększyć współczynnik konwersji, podczas gdy inne mogą nie. Nie zakładaj tylko, że to, co działa na jednej stronie, będzie działać dla Ciebie, nawet jeśli ta strona znajduje się w tej samej przestrzeni.

Napisanie nagłówka nie powinno być lekceważone. Za tym stoi nauka.

Trzeba stale A / B – test swoje nagłówki, i trzeba to zrobić w logiczny sposób. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to wyciągnąć pomysły nagłówkowe z tyłka i przetestować je. Jeśli to zrobisz, po prostu skończysz z wieloma przegranymi testami. Zamiast tego musisz zbadać odwiedzających, zrozumieć, co chcą zobaczyć, a następnie pokazać im to.

Jeśli zastosujesz się do tego przewodnika i rozpoczniesz testowanie, zauważysz znaczny wzrost liczby kliknięć w oparciu o nowe i ulepszone nagłówki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts