Ostatnio nauczyłem się kilku technik od Briana Clarka, które przyniosły mi całkiem intrygujące rezultaty.
234% więcej członków witryny.
62% więcej unikalnych odwiedzających.
100% więcej płacących klientów.
Ile zapłaciłam Brianowi, żeby mnie tego nauczył? Ani centa. Mam wszystko, czego potrzebowałem z darmowego raportu.
Powiem Ci, jak to zrobiłem.
Gdzie zacząłem
Prowadzę społeczność internetową dla użytkowników metody Sedona. (Metoda Sedona to technika uwalniania niechcianych emocji i powstrzymywania ich przed uczynieniem Cię nieszczęśliwym.)
Z ankiet i informacji zwrotnych dowiedziałem się, że większość moich odbiorców była nowa w metodzie Sedona i chciała ostatecznego, ale praktycznego przewodnika po podstawach.
Spędzałem ogromną ilość czasu odpowiadając na e-maile od wielu różnych ludzi, którzy zadawali zasadniczo te same pytania. Nic dziwnego, że tak się złożyło, że były to pytania o podstawy.
Niedawno przeczytawszy Zasady Briana free report Authority, wziąłem to, czego się nauczyłem i stworzyłem ebooka i dodatkowy program audio, który miał siedem kluczowych cech. (Dam Ci znać więcej o tych poniżej.)
Moi czytelnicy byli zachwyceni.
Ale okazało się, że to dopiero początek.
Realne wyniki
W wyniku opublikowania tych dwóch treści natychmiast zobaczyłem niesamowite ulepszenia w mojej witrynie. Zebrałem dane z 30 dni po premierze ebooka i porównałem te dane z 80 dni wcześniej. Oto ulepszenia, które widziałem w tym krótkim czasie:
- 234% wzrost liczby członków witryny
- 100% wzrost liczby klientów płacących
- 48% wzrost całkowitej liczby wizyt na stronie
- 62% wzrost liczby unikalnych użytkowników
- 92% wzrost odwiedzin dziennie
- 12% wzrost witryn polecających
- 113% wzrost ruchu w wyszukiwarkach
- 10% spadek współczynnika odrzuceń
Ten wykres pokazuje trend Członkostwa na mojej stronie internetowej. Zielony zacieniony obszar reprezentuje 80 dni przed premierą mojego ebooka.
A czy wspominałem, że na reklamy AdWords wydaję dużo pieniędzy, ale zatrzymany kupujesz je 15 dni przed premierą?
Brak wpisów gości, bez komentowania kampanii, bez reklam Google. Większość tego sukcesu była wynikiem dostarczenia” no-opt-in ” do pobrania, które zobaczyło świetne retweeting na Twitterze.
Nazywam ten rodzaj treści treść odwzajemniająca. Możesz go oddać za darmo i od razu ci się zwróci.
Gdy tworzysz zawartość odwzajemniającą, wszyscy wygrywają-w tym ty. Twoja publiczność dostaje to, czego chce, a ty dostajesz to, czego chcesz.
To nie jest zwykła Darmowa treść
Prawdopodobnie znasz” jednokierunkową ” naturę tradycyjnych bezpłatnych treści. Pracujesz niestrudzenie, aby stworzyć prawdziwy klejnot, wlewając w niego wszystko, co masz. Twoi czytelnicy dostają wiele, ale w najlepszym razie otrzymujesz krótki skok ruchu, kilka komentarzy i link lub dwa.
Zasadniczo jest to ogromna ilość pracy, która nie wykorzystuje dobrze dla ciebie-zwłaszcza jeśli jesteś nowicjuszem, takim jak ja. Z biegiem czasu, jeśli powtórzysz proces wystarczająco dużo, w końcu zobaczysz bardziej stabilne i spójne zwroty, które pełzają w dół do dolnej linii. Ale to może być wyczerpująca i niepokojąca ścieżka.
Odwzajemnianie treści różni się od tradycyjnych bezpłatnych treści tym, że przynosi korzyści odbiorcom oraz ty w tym samym czasie. Dodatkowo szybko widzisz korzyści i ciągle przychodzą. A najlepsze jest to, że wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć możliwości, które są już tutaj.
Co sprawia, że treść “odwzajemnia treść”?
Siedem kluczowych cech treści odwzajemniających
Żadna z wymienionych poniżej cech nie powinna być Ci obca. Nie jest rzadkością, aby włączyć jeden lub dwa z nich w danym kawałku.
Ale tajną formułą treści odwrotnej jest połączenie wszystkie siedem. W ten sposób przekształcasz swoje treści w dobrze naoliwioną maszynę, która przechodzi od razu do biznesu.
1) odwzajemnianie treści zapewnia niesamowitą wartość dla odbiorców
To powinno być oczywiste, ponieważ naszym głównym celem jest zapewnienie niesamowitej wartości dla naszych odbiorców. Jednak wszystko, co musisz zrobić, to przeczytać, aby dowiedzieć się, że istnieje wiele treści, które zapewniają czytelnikowi niewielką lub żadną praktyczną wartość.
Odwzajemnianie treści zapewnia nie tylko “dobrą”, “ładną” lub “teoretyczną” wartość. Treść odwzajemniająca może działać samodzielnie, ponieważ zapewnia rzeczywistą wartość, którą Twoi odbiorcy mogą teraz wykorzystać. To ludzie wartościowi expect żeby za to zapłacić.
2) odwzajemnianie treści rozwiązuje wspólną troskę o odbiorców
Kiedy dobrze poznasz swoich odbiorców, możesz dowiedzieć się o ich najczęstszych problemach. Twoja treść odwzajemniająca powinna rozwiązać jeden z tych problemów.
Aby wyjaśnić, odwzajemnianie treści nie tylko adres troska; to rozwiązuje troska o publiczność.
3) odwzajemnianie treści rozwiązuje palącą troskę o Ciebie
Czy można rozwiązać główny problem odbiorców i rozwiązać główny problem własny w tym samym czasie?
Tak!
Wystarczy mała analiza, aby dowiedzieć się, w jaki sposób można stworzyć win-win.
4) odwzajemnianie treści buduje zaufanie i ustanawia twój autorytet
Wiesz o tym, ale władza rządzi. Z zaufania też nie można się wyśmiewać.
Jesteś autorytetem w czymś, a twoja odwzajemniona treść to ustanawia i demonstruje. Jednocześnie buduje zaufanie i relacje.
5) treść Odwzajemniająca jest dostarczana w formacie (- ach) preferowanym przez odbiorców
Wierzcie lub nie, format, w którym dostarczacie swoje treści, może znacząco wpłynąć na użyteczność dla odbiorców. Treść odwzajemniająca jest bardzo skuteczna po części dlatego, że jest dostarczana w preferowanym przez odbiorców formacie, czy to tekst, dźwięk, czy wideo.
Nie wiesz jaki jest ich preferowany format? Zapytaj ich!
6) odwzajemnianie treści pozostaje autentyczne i autentyczne dla tego, kim jesteś
Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to zdobyć ogromną, zapaloną publiczność za pomocą odwzajemnionej treści, aby ich rozczarować, gdy odkryją, że to nie byłeś Ty.
Odwzajemnianie treści jest dla ciebie autentyczne. Z tego powodu świetnie kwalifikuje odbiorców. Wiedzą, czego się spodziewać, gdy przyjdą do ciebie po więcej.
7) treść zwrotna nie zawiera boiska sprzedażowego
Twoja treść odwzajemniająca wykonuje wszystkie powyższe czynności, nie prosząc odbiorców o kupno czegokolwiek. Zapewnia doświadczenie dynamitu z podejściem zerowym ciśnieniem. To sprawia, że publiczność myśli tam is coś takiego jak darmowy lunch.
To potężna kombinacja, która może później zwiększyć Twoje przychody.
Opracowywanie strategii odwzajemniania treści
Tworzenie treści odwzajemniających nie jest trudne. Możliwości już istnieją, wystarczy je zobaczyć.
- Jakie są najczęstsze obawy odbiorców? (Pomiary przydają się tutaj. Chcesz również zwracać szczególną uwagę na pytania i komentarze na blogu oraz dostroić się do rozmowy na Twitterze na swój temat.) Poświęć chwilę, aby zapisać te obawy na papierze. Dla mnie odpowiedzi na to pochodziły z ankiet czytelników.
- Jakie są Twoje najbardziej palące obawy? Poświęć chwilę i zapisz trochę na papierze. Jednym z moich najbardziej palących problemów była ilość czasu, który spędzałem na odpowiadaniu na te same pytania w kółko.
- Spójrz na obie strony i zauważ możliwości, w których możesz pomóc swojej publiczności, jednocześnie pomagając sobie (innymi słowy, zabijając dwie pieczenie na jednym ogniu).
- Dowiedz się, jaki rodzaj treści byłby korzystny dla obu stron. Upewnij się, że wykazuje siedem cech treści posuwisto-zwrotnych wymienionych powyżej.
- Opublikuj to i wypuść wiadomość!
Pracuj mądrzej, a nie ciężej
Nie jest trudno stworzyć odwzajemnioną treść, wystarczy trochę szerszej świadomości i trochę połączenia punktów.
Więc następnym razem, gdy włożysz krew, pot i łzy w swoją pracę, poświęć chwilę, aby wyjść poza pole. Twórz treści odwzajemniające, aby stać się bardziej wydajnym, dostarczać więcej wartości i ograniczać odpady.