Blogi to świetne zasoby. Umożliwiają szybkie, wydajne i niedrogie publikowanie wysokiej jakości treści.
Problem polega na tym, że domyślna funkcjonalność oprogramowania do blogowania ułatwia Pokazywanie, Co nowego-ale trudno pokazać głębię tego, co zrobiłeś w czasie.
Blogowanie wyróżnia się prezentowaniem nowych treści, ale nie udaje się agregować starych treści w sposób, który działa na ludzi i wyszukiwarki.
Więc co możesz zrobić? Jak możesz pomóc obu osobom oraz Wyszukiwarki skutecznie odnajdują Twoje treści?
Utwórz solidną zawartość kamienia węgielnego. Jeśli przeczytałeś nowy raport SEO Copywriting Briana Clarka, wiesz, jak ważny jest ten rodzaj treści dla przyciągania linków i rankingu terminów, które są kluczowe dla Twojej witryny.
Jeśli nie. przeczytaj raport Briana, powinieneś mieć pełny obraz. Ale na razie wystarczy wiedzieć, że strona hostująca zawartość kamienia węgielnego pomaga czytelnikom, łącząc wszystkie treści na określony temat w jednym miejscu.
Innymi słowy, każda strona cornerstone jest domem dla powiązanych treści. Strony Cornerstone pozwalają wyróżnić najważniejsze zarchiwizowane treści. Pomagają również przyciągać linki, zdobywać subskrybentów i zwiększać ruch.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się jak.
1. Strony Cornerstone są doskonałym celem kampanii budowania linków
Pamiętaj, że linki mają znaczenie przede wszystkim w rankingach wyszukiwania. Ale kompletna, dogłębna treść na tematy, dla których chcesz, aby ludzie cię znaleźli, jest również ważna.
Gdy zgrupujesz podobną treść w dom na jednej stronie, będziesz miał gęstą stronę ze słowem kluczowym, która będzie plasować się w wyszukiwarkach po zbudowaniu linków do niej.
Trzymając się przykładów Copybloggera, myślisz, że przypadkowo wybrali frazy takie jak “strony docelowe” i “SEO copywriting”?
Absolutnie nie. Są to dwie popularne frazy kluczowe, które załoga Copyblogger chciała dobrze pozycjonować w Google. I oczywiście, że tak.
Wiem, co sobie myślisz. Copyblogger to duża strona. Nie muszą skupiać się na budowaniu linków do każdej strony, ponieważ z czasem zyskają linki w naturalny sposób.
(Nieważne, że jak każdy blog, Copyblogger zaczynał bez linków i tylko jeden subskrybent – którym w tym przypadku był Brian.)
Dlatego strony cornerstone są jeszcze ważniejsze dla nowych blogerów. Te bogate w zasoby strony są idealne do linkowania, gdy robisz posty gości na innych blogach. Pomogą Ci uszeregować konkretne frazy kluczowe oraz Pomóż znaleźć nowych czytelników.
2. Cornerstone pages pomoże Ci zdobyć subskrybentów
Ludzie słuchają autorytetów. Brian napisał również kompletny raport na temat autorytetu: dlaczego chcesz go, co zrobi dla Ciebie i jak go zdobyć. Ludzie mają również tendencję do zakładek, udostępniania i odwoływania się do autorytatywnych treści.
Treść Cornerstone jest autorytatywna, ponieważ demonstruje Twoją wiedzę na określony temat. A jeśli jest to naprawdę przydatne, ludzie nie zawahają się pójść dalej z Twoimi treściami, takimi jak subskrybowanie bloga lub zapisanie się do biuletynu e-mailowego.
Czy ta strategia naprawdę działa?
Tak. Jak myślisz, jak Copyblogger stał się jednym z najlepszych blogów?
Przewiń lewy pasek boczny, a zobaczysz wszystkie zasoby Copybloggera. Większość z nich to strony z kamieniami węgielnymi, grupujące kilka wartościowych treści z wezwaniem do działania, aby subskrybować bloga.
3. Strony Cornerstone są udostępniane
Ponieważ każdy element zawartości kamienia węgielnego pomaga ludziom zaspokoić konkretną potrzebę, często ją pamiętają.
Na przykład za każdym razem, gdy ktoś pyta mnie, jak napisać świetny nagłówek bloga, przychodzi mi do głowy jeden zasób . . . the Headline Writing series here on Copyblogger.
Mimo, że po raz pierwszy przeczytałem go prawie trzy lata temu, wciąż odnoszę się do niego za każdym razem, gdy potrzebuję inspiracji.
Ilekroć ktoś pyta mnie, jak napisać nagłówek, wysyłam go do tego zasobu ze względu na to, jak pomocny i kompletny jest. Nie muszę wysyłać ich do pięciu różnych witryn, tylko jeden prosty adres URL, który można łatwo udostępnić.
Jak stworzyć zawartość cornerstone?
Są dwa sposoby.
Po pierwsze, możesz zacząć od zera i napisać serię blogów, której głównym celem jest przekształcenie jej w treść kamienia węgielnego.
Jest to świetny sposób na rozpoczęcie bloga lub wzmocnienie bloga. Ale jeśli blogujesz od jakiegoś czasu, istnieje szybszy sposób na skorzystanie z tej strategii . . . bez robienia rozbudowanego rozwoju treści.
Pozwól mi wyjaśnić.
Prawdopodobnie masz kategorie blogów, prawda? Przejrzyj niektóre z ważniejszych kategorii. Co zrobić, jeśli ręcznie wybierzesz niektóre z tych artykułów specyficznych dla kategorii i zgrupujesz je na stronie z kamieniem węgielnym? To byłoby łatwe, prawda?
Co sprawiłoby, że ta treść byłaby skuteczna?
Po pierwsze, chcesz wykonać kilka podstawowych badań słów kluczowych, aby upewnić się, że kierujesz na frazę kluczową, która ma sens.
Następnie będziesz chciał napisać zgryźliwe, pouczające wprowadzenie, które buduje pragnienie Twoich treści, wykorzystując inteligentny copywriting SEO, aby uczynić go przyjaznym dla wyszukiwarek.
I na koniec wypełniasz stronę linkami do treści, które już masz w swojej witrynie. To takie proste.
A teraz do roboty. Jeśli się skupisz, możesz opublikować swoją pierwszą stronę kamienia węgielnego w 30 minut. I oczywiście, następnym razem, gdy napiszesz post gościa, upewnij się, że link do nowej strony z zawartością kamienia węgielnego używa odpowiednich słów kluczowych jako tekstu kotwicy(nowy raport Briana podaje tego przykład).
A Ty? Używasz wspaniałej zawartości kamienia węgielnego na własnym blogu? Daj nam znać, gdzie go znaleźć w komentarzach.