Starożytna taktyka perswazji za ” ale czekaj, to nie wszystko!”

Oglądasz nocną telewizję, kiedy napotykasz nieuchronną reklamę. Pitchman pyta, ile byłabyś skłonna zapłacić za super-nowy-thingamabob, a potem przychodzi…

Ale czekaj, to nie wszystko!

Wtedy odkrywasz, że dostajesz nie jedną, Nie dwie, ale trzy super-Nowy-thingamabobs za jedyne $19.95, plus zmechanizowany drapak do pleców i poręczny koc, który również sprawia, że świetne frytki.

Ta technika jest ciągle używana, ponieważ działa.

Ale guru marketingu Ginsu i Veg-O-Matic nie wymyślili tej techniki. Nie, to było na długo zanim Ronco zarobił fortunę dzięki nocnym reklamom niesamowitych produktów kuchennych, bez których nie mogłeś żyć.

Technika ta działa od ponad dwóch tysięcy lat. Wszystko, co musisz zrobić, to zastosować go w sposób odpowiedni dla odbiorców.

Pompuj głośność

Ale czekaj, to nie wszystko! jest zastosowaniem taktyki retorycznej w rodzinie technik wzmacniających opracowanych przez starożytnych Greków i Rzymian. Wzmocnienie sprawia, że twój argument lub oferta bardziej kuszące poprzez stopniowe “Podkręcanie głośności” jak postępować z przypadku robisz.

Oficjalna nazwa tej oldschoolowej techniki perswazji to dirimens copulatio (i tak, to będzie na teście). Ale nie musisz być typem informatora, aby go wykorzystać.

W rzeczywistości możesz go używać na kilka różnych sposobów, nie brzmiąc jak facet z ShamWow. Rzućmy okiem, dobrze?

Dwa nie-tandetne sposoby stosowania Dirimens Copulatio

Najprostszym sposobem myślenia o tej technice jest to, że przedstawiasz twierdzenie, po którym następuje jeszcze większy powód lub korzyść, jak w “nie tylko to, ale także….”To klasyka”, ale czekaj, jest więcej ” aplikacji.

Tak więc, niezależnie od tego, czy sprzedajesz swoje pomysły w poście na blogu, czy tworzysz stronę Sprzedaży, chcesz stopniowo wzmacniać swoją sprawę, aż stanie się nieodparta. Zamiast prowadzić z najlepszym argumentem lub korzyścią, chcesz wciągnąć ludzi, a następnie kontynuować budowanie tempa z większymi i lepszymi punktami lub korzyściami, dopóki nie stanie się oczywiste, aby zobaczyć rzeczy na swój sposób.

W kontekście sprzedaży, kilka sposobów, aby to zrobić są:

  • dostarczanie śmiesznych wartości w stosunku do ceny
  • zbudowanie niesamowitej gamy korzyści przed ujawnieniem, że oferujesz bezpłatną wersję próbną
  • stojąc za Twoją ofertą z solidną, eliminującą ryzyko, nieograniczoną gwarancją zwrotu pieniędzy.

Innym powszechnym zastosowaniem dirimens copulatio jest to sytuacja, w której bilansujesz jedno oświadczenie z przeciwnym, kwalifikującym się oświadczeniem. To w efekcie zwiększa siłę początkowego oświadczenia (i Twoją wiarygodność), ponieważ wyjaśniasz, że Twoje twierdzenie lub oferta nie dotyczy wszystkich.

I to jest kluczowe-strategicznie kwalifikując swój argument (w przeciwieństwie do nieśmiałych kwalifikacji), apelujesz na silniejszym poziomie do ludzi, których próbujesz przekonać. Osiągnięcie konsensusu z docelowymi odbiorcami jest tym, czym naprawdę jest perswazja.

Oto przykład z zakładki “Dołącz” na stronie trzeciego plemienia:

I wreszcie, najprostszy punkt ze wszystkich: nie wszystko jest za darmo, ani nie powinno być. Wysokiej jakości edukacja, porady i kontakty, które prowadzą do świetnych firm, są cenne. Jeśli nie widzisz tego w ten sposób, to w porządku… ale prawdopodobnie nie zmieścisz się tutaj.

Ludzie, którzy zgadzają się z tym twierdzeniem, są ludźmi, do których staramy się dotrzeć z trzecim plemieniem. A ci ludzie prawdopodobnie kiwają głowami i myślą, że mogą być we właściwym miejscu z innymi podobnie myślącymi ludźmi.

A Ty?

Trochę się pośmiałem z tych nocnych ofert na początku tego artykułu. Ale dla zamierzonych odbiorców, cała masa wartości została dostarczona do wielu ludzi dzięki możliwości sprzedaży bezpośrednio do właściwych ludzi.

To właśnie robisz z marketingiem internetowym. Zgaduję, że wielu z was używało tego typu techniki wzmacniającej, nie wiedząc, że została wynaleziona przez starych facetów w śmiesznych szatach.

Jak wyślizgnąć własną wersję ” ale czekaj, jest coś więcej!”pod radarem, aby twoje oferty i argumenty nie do odparcia? Daj nam znać w komentarzach.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i chce, abyś wiedział, że teza + skryba = SEO jest prosta. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Chcesz dowiedzieć się więcej technik perswazji? Zapisz się do newslettera Copyblogger. Jest to darmowy i najmądrzejszy sposób na uzyskanie najlepszych porad na temat skutecznego wprowadzania na rynek w Internecie.

Total
0
Shares
Related Posts