Magowie są wykwalifikowanymi manipulatorami percepcji. Mogą sprawić, że ludzie pomyślą, że coś się rusza, gdy tego nie ma, albo zobaczą rzeczy, których nie ma. Odwracając uwagę w ten sposób, mogą ukryć karty i króliki lub sprawić, że przedmioty pojawią się z powietrza.
Kopia sprzedaży jest trochę taka, w zależności od tego, kto ją napisze. Odwrócenie uwagi odrobiną dymu i luster często przyciąga czytelników do środka w kierunku sprzedaży. To przekonująca Kopia, napisana po to, by ludzie uwierzyli w kupno.
Nie zrozum mnie źle-sprzedaż kopii nie jest zła. To nie jest po to, aby przemycić miliony z kieszeni ludzi, pozostawiając ich z pustą torbą i bez królika. Wcale nie. Kopia sprzedaży to tylko forma marketingu i sprzedaży za pośrednictwem sprzedawcy tekstowego.
I to jest trudne. Oto siedem z tych sztuczek, które pomogą Ci napisać swój:
1. Witamy, panie i panowie!
Większość wykonawców chce przyciągnąć twoją uwagę tak szybko, jak to tylko możliwe. Ma sens – brak publiczności, brak show. Więc jak oni to robią? Rozkwit, huk, plusk … nie wstydzą się powiedzieć, że są na scenie i powinieneś oglądać. Twoja kopia sprzedaży również nie powinna być nieśmiała, więc od samego początku zachęcaj czytelników do zwracania uwagi.
2. Wiem, kim jesteś.
Aby być skutecznym, sales copy musi adresować idealnego konsumenta dla produktu lub usługi. Oznacza to, że musisz wiedzieć, kto powinien kupić i dlaczego powinien kupić. Bądź intymny z tą osobą i upewnij się, że zademonstrujesz, że znasz wszystkie ich potrzeby, ich ból i lęki od samego początku. Nie jesteś wrogiem. Jesteś po ich stronie.
3. Mam to, czego chcesz
Gdy już wiesz dokładnie, czego czytelnik potrzebuje i czego chce (a to wykracza poza bezpośrednie), Twoim zadaniem jest wyraźne przekazanie, że oferujesz dokładnie to – produkt lub usługę, która spełni te pragnienia. Skup się na oczekiwanych wynikach czytelnika i wyjaśnij, co robi twój produkt, aby osiągnąć te cele.
4. Świetny występ
Dobry wykonawca zapewnia widowni rozrywkę z dużą ilością pogaduszek, krzykliwych ruchów i ruchu. Im więcej ludzi skupia się na tym, co robi magik, tym mniej skupiają się na podtrzymywaniu swoich przekonań. Twoja kopia sprzedaży musi również pomóc w zmianie przekonań, utrzymując wzlot rozmowy i brzęczenie od góry strony aaalllll aż do dołu.
5. Zatańczymy?
Wiele kopii sprzedaży jest grą tam i z powrotem między aktualnymi bólami, obawami i obawami czytelnika, a tym, że twój produkt lub usługa usuwa wszystkie te cierpienia dla lepszego życia. Nieustannie wspominaj o zmartwieniach czytelnika, odpowiadaj na jego pytania, a następnie zapewniaj, że nie ma potrzeby się martwić.
6. Spójrz tutaj!
Trafiłeś w trudne miejsce? Zdarza się. Czasami musisz odwrócić uwagę od lepkiego punktu, abyś mógł wsunąć piłkę do kieszeni na potrzeby ogólnego pokazu. Reaguj na obawy, które możesz, a następnie odwróć uwagę na inny obszar, w którym możesz zapewnić pewność.
7. Wsuwanie kartek do kieszeni
Odwrócenie uwagi działa, ale uważaj, ile z tego robisz, gdy pracujesz w sprzedaży. Czytelnicy nie są głupi; wiedzą, że ukrywasz coś w kieszeni. Po prostu nie chcą, żeby było to szczególnie oczywiste, żeby czuli się wykorzystani.
Najważniejsze przy pisaniu kopii sprzedaży jest dostarczenie obietnic. Ludzie nie chcą kupować biletu na pokaz tylko po to, by zdać sobie sprawę, że nie był wart swojej ceny.