Nowy Jork powinien zostać zniszczony 33 lata temu.
Grupa naprawdę mądrych ludzi zebrała się w 1880 roku, aby przewidzieć przyszłość, według Jeffa Stibela w jego intrygującej książce Breakpoint. Eksperci ci zostali wezwani do przewidzenia, jak szybko rozwijające się Gotham poradzi sobie w następnym stuleciu i poza nim.
Rokowanie nie było pozytywne.
Nowy Jork był głównym źródłem Amerykańskich Innowacji w 1880 roku. Drapacze chmur, Metro, Giełdy Papierów Wartościowych-i co 10 lat podwojono ich wielkość. Eksperci byli zaniepokojeni tym wzrostem, ponieważ przewidywali, że do 1980 roku potrzeba będzie 6 milionów koni, aby przetransportować wszystkich ludzi, którzy tam będą mieszkać.
Sześć milionów koni. To wiele dosłownych bzdur i dlatego Nowy Jork został skazany na zagładę. Spaliny końskie były wtedy bardziej niepokojące niż gazy cieplarniane.
Sprawy potoczyły się inaczej. Ale szczerze mówiąc, skąd ci mądrzy ludzie mogli wiedzieć, jak — i w jakim stopniu-nastąpi zmiana technologiczna?
Najczęstszym pytaniem, jakie ostatnio otrzymałem, jest ” jaka jest przyszłość content marketingu?”Generalnie odmawiam odpowiedzi z powodów, które powinny być jasne z powyższej historii.
Z drugiej strony, prawdziwa odpowiedź jest jeszcze mniej satysfakcjonująca dla osób z syndromem błyszczącego obiektu. Zasadniczo nic się nie zmieni.
Technologia się zmieni, ale podstawowe zasady content marketingu nie. Technologia nie zmienia ludzkiej natury, chociaż może ją wzmocnić.
Ludzie mają problemy i pragnienia. Chcą informacji, które pomogą im z tymi problemami i pragnieniami. To się nigdy nie zmieni.
Metody konsumpcji z pewnością się zmienią. Co oznacza noszenie komputera dla treści? Nikt nie wie na pewno, a każdy, kto mówi, że wie, nie jest kimś, komu należy ufać w tym momencie.
Tak więc w najbliższym czasie wiemy, że mobilny responsywny projekt szybko zmienił się z najnowocześniejszego na must have. Wiemy, że HTML5 pozwoli nam sprawić, że strony internetowe będą robić rzeczy, których nigdy wcześniej nie były w stanie zrobić.
Wiemy, że w nowej grze biznesowej wygrywają marki i osoby, które cenią sobie jakość produkcji medialnej. Ale jeśli nie masz podstaw?
Nawet nie myśl o tym, co będzie dalej. Do teraz lepiej niż ktokolwiek inny w Twojej branży.
To początek Twojej szczególnej przyszłości.