Przyciągnij strategie, aby uzyskać więcej odwiedzających

Chcesz więc przyciągnąć nowych użytkowników do swojej witryny?

Istnieją trzy podstawowe sposoby uzyskania ruchu. Nigdy więcej. Nie mniej. Możesz wciągnąć ludzi, popchnąć ludzi, lub możesz użyć produktu, aby przyciągnąć ludzi. To są 3 p z coraz ruchu. Jaka jest różnica w tych metodach? Cieszę się, że pytasz.

Pull
Pierwszym sposobem na przyciągnięcie odwiedzających do twojej witryny jest przyciągnięcie ich. Tutaj dajesz im powód, by do ciebie przyszli. Zachęcasz ich, zachęcasz ich i przyciągasz do siebie. Ta książka jest przykładem metodologii pull. Ciągnęło cię do nas. Nie musieliśmy szukać cię w Internecie, ale ty znalazłeś nas.

Push
Jak sama nazwa wskazuje, jest to nieco bardziej agresywne niż ciągnięcie. Zamiast kuszenia ludzi, po prostu idź po nich i popchnij ich na swoją stronę. Ktoś może chcieć obejrzeć film na YouTube, ale nie, dopóki nie zobaczy Twojej reklamy. Mogą chcieć wykonać wyszukiwanie w Google, ale nie, dopóki nie zobaczą twojego płatnego wyniku. Wychodzisz i znajdujesz, gdzie są online, i pchasz je do swojego produktu.

Produkt
Trzeci sposób, w jaki ruch może trafić do twojej witryny, to sam produkt. Jeśli kiedykolwiek zaprosiłeś znajomych do nowej sieci społecznościowej, rozumiesz, w jaki sposób można wykorzystać produkt, aby uzyskać nowy ruch. Każdy, kto używa produktu, dostaje więcej osób do korzystania z produktu.

Taktyka Pull and push to przykłady growth hackingu, które zależą od redefinicji dystrybucji. Jeśli wiesz, jak ludzie przepływają w Internecie, możesz dokładnie ich zachęcić lub mocno uzbroić w swoją witrynę, ale jeśli nie rozumiesz, gdzie ludzie gromadzą się i co powoduje, że podróżują do innych miejsc (cyfrowo), nie możesz skutecznie ich popchnąć ani wciągnąć na swoją witrynę. Trzecie P (produkt) nie opiera się na redefinicji dystrybucji (jak pull and push), ale opiera się na redefinicji tego, czym jest produkt. Jak powiedzieliśmy w pierwszym rozdziale, teraz produkty mogą odgrywać rolę w pozyskiwaniu klientów, co jest bardzo radykalną koncepcją w historii świata.

Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że wszystkie trzy P działają naprawdę dobrze we właściwym kontekście, gdy są wykonywane przez właściwą osobę. Kiedy czytałeś o różnicach, prawdopodobnie zakładałeś, że jedna metoda jest lepsza od drugiej, ale wszystkie mają swoje miejsce w arsenale hakera wzrostu. Wiele produktów faktycznie wykorzystują kombinację push, pull, i metodologii produktu. To nie jest czas, aby dostać się do skrzynki mydła dla pewnego obozu. Wzrost hakerzy są o wzrost, a nie tylko pewnego rodzaju wąsko zdefiniowane wzrostu z powodów a priori.

Podstawy strategii Pull

Świetna strategia pull opiera się na dwóch podstawach:

  1. Koszt tych taktyk jest zwykle mierzony w czasie lub personelu, ale nie płacisz bezpośrednio, aby uzyskać odwiedzających.
  2. Te taktyki obracają się wokół zapewnienia czegoś wartościowego, co zachęca ludzi do odwiedzenia Twojej witryny. Jeśli przestaniesz dostarczać wartości, przestaniesz je wciągać.

Blogowanie

Jednym ze sprawdzonych i prawdziwych sposobów uzyskania ruchu do Twojego produktu jest blogowanie lub blogowanie gości. Posty na blogu idealnie nadają się do wysyłania ruchu z wielu powodów.

  • Posty na blogu są bogate w słowa kluczowe i są łatwo indeksowane przez Google, co pomaga w ogólnej strategii SEO.
  • Posty na blogu mają mieszający efekt. Im więcej piszesz, tym większe masz całkowite szanse na przyciągnięcie ludzi do Twojego produktu w czasie.
  • Blogi są zwykle oparte na konkretnych niszach, więc jeśli blogujesz gościnnie, możesz wykorzystać duże połacie swojego rynku za pomocą jednego posta.
  • Blogi są zazwyczaj rozpowszechniane za pośrednictwem czytników RSS, więc istnieje wbudowany mechanizm przekazywania swoich myśli innym.
  • Posty na blogu są świetne w kształceniu ludzi, a osoby, które są poinformowane o Twoim produkcie, częściej poruszają się po lejku.
  • Posty na blogu mogą pozycjonować Cię jako lidera myśli, a ludzie wolą używać produktu, który został stworzony przez eksperta, a nie nikogo.
  • Właściciele blogów zawsze szukają nowych gości, co sprawia, że ten nisko wiszący owoc w wielu przypadkach.

Blogowanie nie ma sensu. Jedyną decyzją, którą musisz podjąć, jest założenie własnego bloga lub bloga gościa dla innych. Głównym powodem bloga Gości jest to, że nie musisz tworzyć odbiorców. Musisz tylko utworzyć post. Zaufaj mi, łatwiej jest stworzyć post niż zebrać ludzi, którzy chcą go przeczytać. Jednak główną korzyścią z założenia własnego bloga jest zdolność do pełnej kontroli. Jeśli zbudujesz własną grupę odbiorców, masz większą elastyczność w stosunku do treści. Możesz zdecydować się na bardziej agresywne w przyszłości wysyłanie ruchu do Twojego produktu z bloga, ale jeśli ktoś inny jest właścicielem wszystkich Twoich treści, nie masz takiej możliwości. Żadna odpowiedź nie jest zła, o ile zdecydujesz się ze względów strategicznych. Pamiętaj, zawsze możesz zrobić jedno i drugie. Może zaczynasz od blogowania gości, ale następnie przejdziesz do własnego bloga.

Niezależnie od wybranej trasy nie możesz sprawić, aby Twoje posty na blogu stały się rozszerzoną ofertą dla Twojego produktu. Delikatnie wciągasz ludzi, a nie błagasz ich, aby odwiedzili Twoją stronę. Jeśli zbyt otwarcie powiesz o swoich zamiarach, odwróci to ludzi. Przy odrobinie kreatywności możesz łatwo uzyskać kliknięcia, nie sprawiając, że twój post będzie wyglądał jak reklama. Zawsze rozpoczynaj nowy post z biogramem, który łączy się z Twoim produktem (nikt ci tego nie żałuje) i spróbuj połączyć się z Twoim produktem raz w poście, ale tylko wtedy, gdy jest to istotne dla tego, co mówisz.

Ponadto posty na blogu, które są czytane i udostępniane, to te, które wykorzystują coś emocjonalnego, modnego, edukacyjnego, przyjemnego lub zaskakującego (między innymi). Zwróć uwagę na rodzaje postów, które przyciągają twoją uwagę, a następnie odwróć je, aby poinformować własne pismo.

Podcasting

Podcasting to kolejna świetna taktyka przyciągania, ponieważ dźwięk ma nieodłączne cechy przychodzące. Kiedy słyszysz kogoś, kto mówi, wtedy dostajesz okno do jego umysłu, które jest inne, a czasami nawet lepsze, niż czytanie jego myśli. Podobnie jak blogi, podcasty mają wbudowane mechanizmy dystrybucji (aplikacje do słuchania podcastów), ale istnieją różnice między blogowaniem a podcastowaniem, gdy są postrzegane przez pryzmat ruchu:

  • Podcasty nie są łatwo indeksowane przez wyszukiwarki.
  • Łatwo jest kliknąć link w poście na blogu, ale trudno jest odwiedzić witrynę wspomnianą w podcaście.
  • Podcasty są mniej liczne i mają mniejszą publiczność.

Jest bardzo mało prawdopodobne, że podcast będzie realnym kanałem dla ruchu, chyba że pomyślisz o tym bardzo kreatywnie. Oto kilka zwrotów akcji, które możesz wypróbować:

  • Cokolwiek robisz, idź do niszy. Prawdopodobnie nie masz doświadczenia produkcyjnego ani budżetu, aby konkurować z podcastami o ogólnym interesie. Zamiast tego wybierz bardzo wąską niszę i zdominuj ją.
  • Nie zaczynaj podcastu z celem robienia odcinka co tydzień. Zamiast tego ustal cel 10 odcinków i uczyń go bardziej kursem edukacyjnym na określony temat, którego twój rynek chciałby się nauczyć. Dzięki pięknej grafice albumu i świetnemu wstępowi audio ludzie znajdą cię w katalogach podcastów i zaciekawią. Nigdy nie obiecuj więcej odcinków i powiedz im z góry w pierwszym odcinku, jaki jest Twój zamiar.
  • Przejdź do kilku podcastów jako Gość, a następnie użyj tych odcinków jako części kampanii e-mail drip, aby dalej informować swoją listę e-mail o swoim produkcie, za pomocą dźwięku, aby zwiększyć konwersje. Uwaga: to samo można zrobić również z postami na blogu.

Oczywiście można iść tradycyjną drogą, tworząc podcast, który publikuje nowe odcinki co tydzień, ale jest coś, co musisz wiedzieć. Podcasty wymagają dużo czasu, aby zrobić dobrze, a niska jakość ofert nie zyska wystarczająco dużo ruchu, aby mieć znaczenie. Dlatego bądź kreatywny i myśl jak haker wzrostu, a nie jak podcaster. Używaj ich medium, ale nie ich metod.

Ebooki, przewodniki i białe księgi

Częścią tworzenia skutecznej strategii przyciągania jest użycie unikalnego składu zespołu, aby poinformować, które taktyki próbujesz. Niektórzy ludzie kochają pomysł robienia małych rzeczy w bardzo regularny sposób (jak blogowanie, a może podcasting). Inni wolą inwestować duże ilości energii w rozłożonych odstępach czasu i produkować rzeczy, które są nieco bardziej monumentalne. Jest to ważna taktyka, a Duże pisemne dokumenty mają wiele zalet w zakresie uzyskiwania ruchu:

  • E-booki, przewodniki i whitepapers mają do nich pewną atrakcję. Łatwo jest zignorować nowy post na blogu, ale gdy pojawia się nowy mocny dokument na niszowy temat, na którym ci zależy, trudno go zignorować.
  • E-booki, przewodniki i białe księgi mają wysoką postrzeganą wartość i możesz poprosić o adres e-mail w zamian za ich pobranie. Wydaje się, że jest to sprawiedliwy handel i pomaga zbudować listę e-mail, którą w końcu przejdziesz przez lejek.
  • Ebook, przewodniki i białe księgi bardzo skutecznie rozprzestrzeniają się w mediach społecznościowych, gdy są dobrze wykonane.
    Jako autor (nawet samodzielnie opublikowany) jesteś swego rodzaju liderem myśli, a ludzie będą chcieli korzystać z produktu, który stworzyłeś.
  • E-booki, przewodniki i białe księgi mogą być pisane specjalnie po to, aby edukować ludzi na temat Twojego produktu. Poinformowani goście częściej stają się członkami i użytkownikami.

MailChimp ma wiele przewodników, które publikują ze wszystkich powodów wymienionych powyżej.

Infografiki

Infografiki mogą zachęcić ludzi do Twojego produktu, ponieważ jednocześnie wyświetlają wiedzę i estetyczny gust. Wizualizacje są potężnymi narzędziami i są bardzo łatwo rozpowszechniane w mediach społecznościowych. Adam Breckler, z Visual.ly, dostarcza następujących porad podczas tworzenia infografiki:

Wybierz dobry temat

Wybierz coś mądrego, ekscytującego, godnego uwagi lub wyróżniającego się z innego powodu. Tylko nie bądź nudny lub nieistotny.

Znajdź właściwe dane

Ludzie czasami zakładają, że muszą sami tworzyć dane, ale często proste wyszukiwanie Google odkryje zestawy danych, które zostały już skompilowane.

Analizuj dane

Spójrz na dane, które masz z dziennikarską rzetelnością. Nie naginaj danych do swoich potrzeb.

Zbuduj narrację

Burza mózgów, jaką historię powinny opowiedzieć dane. Musisz przekształcić liczby w spójną narrację, a nie tylko przedstawić je jako zbiór faktów.

Wymyśl koncepcję projektu

Teraz nadszedł czas, aby zastanowić się, jak opowiedzieć swoją narrację wizualnie.

Dopracować i Dopracować projekt

Umieść na wykończenie i upewnij się, że wszystko jest tak wysokiej jakości, jak to musi być, aby przyciągnąć uwagę opinii publicznej.

Rozpowszechniaj infografikę

Możesz rozpowszechniać go za pomocą własnych odbiorców (lista e-mail, media społecznościowe itp.), lub możesz skorzystać z usług takich jak Visual.ly który jest rynkiem do przeglądania inforgraphics.

Everlane stworzył kilka kontrowersyjnych infografik, które stworzyły burzę ognia w Internecie. Ich infografiki pokazały typowe znaczniki, które domy towarowe pobierają za Koszulki. Ponieważ Everlane sprzedaje koszulki o podobnej jakości po niższych cenach, łatwo jest zobaczyć, jak ta infografika przyniosła im odpowiedni rodzaj odwiedzających.

Everlane Infographic Example

Webinaria

Świat offline ma seminaria, ale świat online ma webinaria. Są to bardzo udane kanały przynoszące nowych odwiedzających z kilku powodów:

  • Webinaria są zazwyczaj na żywo, więc ludzie są zmuszeni umieścić je w swoim harmonogramie i postrzegać jako wydarzenie. Film na YouTube można oglądać w każdej chwili, ale ludzie muszą “uczestniczyć” w webinarium. Kiedy coś jest w ich kalendarzu, mają tendencję do poważnego traktowania i poważnie traktują informacje udostępniane podczas webinaru.
  • Webinaria zazwyczaj mają ograniczoną liczbę miejsc, a ten sztuczny niedobór sprawia, że ludzie czują, że treści są ekskluzywne i ważne. Jeśli jesteś ważny w czyimś umyśle, prawdopodobnie sprawniej poruszasz się po lejku.
  • Webinaria umożliwiają interakcję, a jeśli ktoś wejdzie w interakcję z tobą, będzie miał połączenie z Tobą i Twoim produktem, które przeniesie się do aktywności na Twoim produkcie.
  • Webinaria kształcą ludzi, a im więcej rozdajesz pod względem wartości edukacyjnej, tym więcej odwiedzających odwzajemni się na różne sposoby.
  • Webinar może zakończyć się specjalną promocją jakiegoś rodzaju dla Twojego produktu, co może przyciągnąć ruch do Twojego produktu.
  • Webinar można przeprowadzić w połączeniu z inną firmą, dzięki czemu możesz skorzystać z wiedzy odbiorców o Twoim produkcie po raz pierwszy.

Unbounce hostuje coś o nazwie ” unwebinars.”Powyżej jest to, co zrobili z Joanną Wiebe, aby skorzystać z jej wiedzy i publiczności.

Unbounce Webinar Example

Wystąpienia na konferencjach

Konferencje mogą wydawać się bardzo Nie-hakerskim sposobem na uzyskanie ruchu, ale to tylko dlatego, że nie myślisz o tym wystarczająco kreatywnie. Prezentacja konferencyjna może przyciągnąć jeszcze kilku odwiedzających do Twojego produktu, ale nie wielu, a ilość wymaganego przygotowania jest bardzo wysoka. Jednak prezentacja konferencyjna tworzy szereg produktów ubocznych, które można wykorzystać do skuteczniejszego przyciągania odwiedzających.

Slide Deck

Jeśli prezentujesz się na konferencji, to prawdopodobnie masz zjeżdżalnię. Ta talia może być przesłana do slideshare.com a teraz masz resztki zabezpieczenia, które można łatwo udostępnić, a to przyniesie ludziom produkt w dającej się przewidzieć przyszłości. Sildeshare.com to sieć społecznościowa sama w sobie i dobrze by było w nią zainwestować.

Wideo / Audio

Wiele konferencji rejestruje Twoją prezentację, a to pozwoli Ci umieścić ją na swoim blogu firmowym, przesłać ją do YouTube, umieścić w podpisach e-mail lub użyć jej podczas kroplowej kampanii e-mailowej.

Oprócz produktów ubocznych prezentacji, oto kilka innych rzeczy, o których należy pamiętać:

Natychmiastowe Retweety

Kiedyś przemawiałem na konferencji i zakończyłem moją prezentację, mówiąc publiczności, że jeśli przekażą mój ostatni tweet, dam im zniżkę na mój produkt. Stworzyłem Tornado mediów społecznościowych w ciągu kilku sekund.

Perswazja

Dlaczego Steve Jobs robił prezentacje? Ponieważ są potężne. Jeśli masz dar gab i możesz dowodzić publicznością, czasami kilka chwil na scenie może stworzyć wiele źródeł ruchu dla Twojego produktu. Pamiętaj, hakerzy wzrostu są prawoskrętni i lewoskrętni. Czasami ROI jest niewyraźny, ale to nie znaczy, że nie istnieje.

Rand Fishkin, były prezes Moz, ma ponad 60 SlideShare, i zostały one wyświetlone setki tysięcy razy, tworząc niezliczoną liczbę nowych odwiedzających dla jego produktu w Moz.com.

Moz Conferences Example

SEO

W pewnym sensie wszystkie taktyki, które omówiliśmy do tej pory, są niesamowite z punktu widzenia SEO. Gdy tworzysz różnego rodzaju treści (blogi, podcasty, e-booki, białe księgi, Przewodniki, infografiki, webinaria, slajdy, prezentacje wideo/audio), Wyszukiwarki zdają sobie sprawę, że jesteś autorytetem w wybranym temacie i będziesz wysoko w rankingu dla niektórych słów kluczowych. Istnieją jednak naprawdę dwa rodzaje strategii SEO. Nazywam je treścią i kodem.

Zawartość
Dzięki tworzeniu treści, Nawet jeśli nie wiesz, jak działa SEO, będziesz go optymalizować. Po prostu kontynuuj produkcję, a będziesz korzystał z SEO na swoją korzyść, nawet jeśli nie wiesz, co to jest algorytm.

Koder
Istnieją również rzeczy, które możesz zrobić na poziomie kodu, które umożliwiają solidną strategię SEO. Czy twoje linki są zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych? Czy znaczniki H1 są odpowiednio oznaczone. Czy używasz Schema.org tagi dla konkretnych rodzajów treści? Czy masz aktualną mapę strony?

Jeśli możesz użyć zarówno treści,jak i kodu na swoją korzyść, jest to oczywiście najlepszy scenariusz. Jednak nawet jeśli nie możesz zrobić obu, powinieneś zrobić co najmniej jedno lub drugie. Wyszukiwarki są nadal podstawowym sposobem poruszania się po Internecie, a ignorowanie tej prostej prawdy jest bardzo nierozsądne. SEO jest ważne, a dla wielu firm jest to podstawowy sposób, w jaki zyskują ruch na szczycie lejka.

Media Społecznościowe

Jednym ze sposobów na uzyskanie ruchu na górze lejka są media społecznościowe (Twitter, Facebook, Tumblr itp.). W rzeczywistości jest tak wiele spamerskich sposobów, aby to zrobić, że najpierw czuję potrzebę powiedzenia ci, czego nie robić.

  • Nie śledź i nie obserwuj ludzi w sieci społecznościowej, aby przyciągnąć ich uwagę, jeśli nie zamierzasz mieć z nimi jakiegoś związku.
  • Nie kupuj wyznawców. To nie twój rynek. Nie mogą wzmocnić Twojej wiadomości. To strata pieniędzy.
  • Nie zawracaj ludziom głowy. Zadaj sobie pytanie, jakie pingi chciałbyś otrzymać, gdybyś był na ich miejscu.

Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci przenieść ruch na szczyt lejka za pomocą mediów społecznościowych:

  • Nawiąż kontakt z osobami, które mogą faktycznie korzystać z twojego produktu. Poznaj swoją demografię.
  • Zapewnij wartość przy każdej okazji. Odpowiadaj na pytania. Daj radę. Pomóż im w jakiś sposób. Nie tylko brać, ale także być dawcą.
  • Zostań centrum interesujących treści, niezależnie od tego, czy je produkujesz, czy nie. Jeśli zyskasz reputację świetnego kuratora treści, ludzie będą zwracać uwagę na twoje posty i Tweety po prostu ze względu na twoje osiągnięcia (nawet jeśli sam niczego nie wyprodukowałeś).
  • Media społecznościowe to maraton, a nie sprint. Media społecznościowe zwykle nie zapewniają natychmiastowego ruchu. W rzeczywistości powinieneś nie doceniać tego, co liczy się Naśladowca i co reprezentuje liczenie. Nawet jeśli ktoś z obserwatorami 100k retweetuje Cię, prawdopodobnie nie da Ci dużo nowego ruchu, chyba że Twoje dane demograficzne są idealnie dopasowane (ale nawet wtedy byłbym sceptyczny).
  • Media społecznościowe to tak samo Obsługa klienta, jak Wszystko inne. Co zaskakujące, może to być narzędzie dla nowego ruchu. Ponieważ ludzie obserwują Twoją gwiezdną obsługę klienta w miejscach publicznych, będą bardziej skłonni do wypróbowania Twojego produktu.
  • Użyj mediów społecznościowych, aby wzmocnić wszystkie Treści stworzone w tactics 1-8. Media społecznościowe świetnie sprawdzają się w połączeniu z innymi taktykami.
  • Jak wszystko, kreatywność może otworzyć nowe możliwości. Skittles kiedyś całą swoją stronę internetową kanał Twitter wyszukiwania dla słowa Skittles. Tego dnia otrzymali niezliczone wzmianki o kręgle na Twitterze, a internet wspólnie zwrócił uwagę na ich genialny chwyt.

Konkursy

Konkursy to świetny sposób na przyciągnięcie nowego ruchu do Twojego produktu. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dobrze działają konkursy. Słyszałeś kiedyś o AppSumo? Chcesz wiedzieć, jak powiększyli listę e-mail do ponad 700 000 e-maili? Zaczęli od konkursów. Słyszałeś kiedyś o AirBNB? Chcesz wiedzieć, co zaczęli robić w tym tygodniu, aby przyciągnąć nowy ruch do swojego produktu? Zaczęli promować konkurs. Konkursy są dobre zarówno dla małych firm, jak i dużych firm, więc oto kilka rzeczy do zapamiętania podczas tworzenia konkursu:

  • Rozdawaj nagrody, które mają znaczenie dla twojej publiczności. Każdy konkurs nie powinien zawierać darmowego iPada. Daj im coś, co Cię reprezentuje. Na przykład, jeśli jesteś AirBNB następnie oddać wolne mieszkania (które są). Jest to ważne, ponieważ jeśli przechwytywasz ich adres e-mail jako część prezentów, nie chcesz listy śmieci, która nie reprezentuje Twojej grupy demograficznej. Samo rozdawanie iPadów da ci listę bez zastrzeżeń, a będziesz miał trudności z przeniesieniem ich przez lejek.
  • Prezenty, nie tylko towary i usługi. Jak myślisz, co ktoś zapamięta więcej, iPada lub wycieczkę do jakiegoś niesamowitego miejsca, aby zobaczyć swój ulubiony zespół? Mogą kosztować mniej więcej tyle samo, ale wpływ może być drastycznie inny.
  • Na przykład, jeśli pracujesz dla Ubera, to podaruj sobie przejażdżkę z jakąś gwiazdą w taksówce Ubera. To dopiero doświadczenie.
    Zdobądź nagrody za co najmniej pierwsze, drugie i trzecie miejsce. Ludzie chcą poczuć, że mają szansę na wygraną, a jeśli masz tylko główną nagrodę, mogą nie grać razem.
  • Daj im więcej zgłoszeń, aby wygrać konkurs w oparciu o to, ile dają w zamian. Na adres e-mail dostają jeden wpis. Jeśli udostępnią ci adres e-mail znajomego, otrzymają jeszcze dwa wpisy. Dla retweet mogą dostać trzy kolejne wpisy. Rozumiesz o co chodzi. Pomóż im zwiększyć swoje szanse na wygraną, tym bardziej rozwijają Twoją listę i promują twój produkt.
  • Uruchom konkurs wystarczająco długo, aby zyskać trochę przyczepności. Zastanów się nad tym przez miesiąc. Cokolwiek mniej, a możesz nie uzyskać wystarczającej liczby wpisów, aby Roi działał.
  • Zrób wielką sprawę, gdy ogłosisz zwycięzcę i wykorzystaj tę okazję jako kolejne wydarzenie, które generuje hałas w Internecie i potencjalnie Ruch uliczny.

AppSumo prowadził mnóstwo konkursów na przestrzeni lat. Znaleźli coś, co zadziałało, więc dlaczego mieliby przestać? Zauważ również, jak empiryczna jest ich nagroda.

AppSumo Context Example

App Marketplace

Jednym z kanałów pozyskiwania nowych odwiedzających, który powstał w ciągu ostatnich kilku lat, są targowiska. Apple App Store to marketplace. Sklep Google Play to rynek. W rzeczywistości istnieją dwa rodzaje rynków aplikacji i są one różne.

Marketplaces aplikacji B2C

Jeśli Twoja firma stworzyła aplikację dla konsumenta, prawdopodobnie będziesz w sklepie z aplikacjami B2C, takim jak Apple App Store. Oto kilka rzeczy, o których należy pamiętać, jeśli próbujesz pozyskać nowych użytkowników za pomocą tej metody:

  • Opinie mają ogromne znaczenie. Zrób wszystko, co jest konieczne, aby nie otrzymać złych recenzji i postaraj się, aby ludzie zmienili swoje recenzje po tym, jak opuścili złą.
  • Zrzuty ekranu są oknem do Twojej aplikacji, więc spraw, aby były idealne. Jeśli nie przyciągasz wizualnie ludzi, nie możesz ich wciągnąć.
  • Zastanów się dokładnie nad nazwą aplikacji. Czy będzie to łatwe do wyszukiwania i łatwe do znalezienia.
  • Nie można polegać tylko na marketplaces dla nowego ruchu. Jest teraz po prostu zbyt wiele aplikacji, a Ty jesteś igłą w stogu siana. Musisz również użyć innych taktyk w tej książce.

Marketplaces aplikacji B2B

Jeśli twój produkt może być używany dla firm, możesz rozważyć ten stosunkowo nowy rodzaj rynku. Firmy takie jak Salesforce lub Mailchimp mają teraz własny rynek aplikacji, które integrują się z ich produktem. Oto kilka pomocnych wskazówek dotyczących rynków aplikacji B2B.

  • Te rynki są mniej zatłoczone, więc łatwiej się w nich wyróżnić.
  • Rynki B2B są skłonne do promowania Twojego produktu na swoim blogu, w e-mailu lub w inny sposób, jeśli tylko je zapytasz.
  • Czasami rynki B2B zapłacą ci nawet za zbudowanie integracji z ich produktem. Shopify miał ostatnio fundusz, który wykorzystali do tego celu.
  • Podobnie jak w przypadku rynków konsumenckich, opinie i zrzuty ekranu mają znaczenie, więc nie oszczędzaj na nich.
  • Możesz dołączyć “coming soon” w swoim opisie na tych rynkach, które będą zawierać listę nadchodzących produktów, z którymi również będziesz się integrować. Jest to świetny sposób, aby łatwiej znaleźć się w wyszukiwarce B2B, ponieważ będziesz miał wiele produktów wymienionych w opisie jako słowa kluczowe (była to jedna z taktyk, które Wishery używane, i zostały ostatecznie zakupione).

AppExchange to marketplace aplikacji B2B Salesforce.

Salesforce AppExchange

Strony Z Ofertami

W następstwie wzrostu Groupona (i powolnego upadku) powstało wiele witryn dealowych. Dla wielu nisz istnieje strona z ofertą, która ma znaczną listę e-mail i jest gotowa promować Twój produkt. Układ z tymi firmami jest zwykle dość prosty. Udzielasz rabatu swoim odbiorcom, a w zamian zapewniają Ci dystrybucję. Jest to szybki sposób na uzyskanie ruchu, a biorąc pod uwagę, jak łatwo jest skonfigurować tego rodzaju relacje, warto spróbować. Inną nieoczekiwaną korzyścią uboczną tych witryn transakcji jest liczba osób, które kupią twój produkt po pełnej cenie, mimo że pochodziły z witryny transakcji. Internet jest dziwnym miejscem i stanie się to bardziej niż można by przypuszczać.

Mighty Deals to niszowa strona z ofertami, która służy projektantom. Warto byłoby sprawdzić, czy możesz znaleźć stronę z ofertą dla swojej niszy.

Mighty Deals

Leverage Other Peoples Audience (LOPA)

Chociaż jest to wbudowane w wiele taktyk już omówionych, nadal chciałem wyraźnie porozmawiać o LOPA. Zasadniczo budowanie publiczności jest niezwykle trudne. Jeśli więc znajdziesz sposób na wykorzystanie cudzej publiczności, skorzystasz ze skrótu komunikacyjnego. Blogowanie Gości jest formą LOPA. Podcasting gościnny jest formą LOPA. Nawet targowiska są formą LOPA. Oto kilka innych sposobów, które możesz wykorzystać LOPA:

  • Stwórz prezent dla konkretnego bloga, który ma twoją grupę demograficzną jako odbiorców.
  • Skontaktuj się z liderami grup na Meetup.com kierują społecznościami, które mogą używać Twojego produktu i pytają, czy opowiedzą o Tobie swojej grupie.
  • Oferuj darmowe konta liderom myślącym w Twojej branży, a jeśli mają wspaniałe doświadczenie, podzielą się nim z publicznością.
  • Istnieje dosłownie zbyt wiele możliwości LOPA, aby nawet zacząć wymieniać je wszystkie. Jeśli jesteś wystarczająco kreatywny, zawsze będziesz miał nowe możliwości dla LOPA.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts